The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
#61
Hmm, je zou toch zeggen dat na een jaar het nieuwe rankingsysteem niet meer uitmaakt, volgend jaar verandert er niets in de puntentelling namelijk. Ik vind de huidige stand ook zo gek niet eigenlijk.
Reply
#62
Toernooiwinsten en finales zijn nu significant zoveel belangrijker geworden, dus een verdwaalde toernooiwinnaar of finalist staat nu nog vrij hoog. Volgend jaar zullen er weer andere mensen voor verrassingen zorgen en vallen die van dit jaar weer terug. En zo gaat het door. Maar je ziet nu dus wisselvallige spelers die eens per jaar een toernooi winnen, relatief hoger staan dan mensen die constant presteren en veel kwartfinales halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Dat klopt inderdaad, maar juist daarom verwacht ik niet dat het 'gelijkgetrokken' wordt. Ja, er zullen wat mensen wegvallen, maar daar zullen andere onverwachte gasten voor terugkomen. Kortom, die vreemde namen wat hoger op de ranglijst zullen blijven.

En inderdaad, het nieuwe rankingsysteem ben ik vanaf dag 1 tegen geweest, en ik blijf dat ook. Deze puntenverdeling is gewoon waardeloos en de echte toppers hebben eigenlijk geen probleem hun enorme afstand tot de rest te bewaren op deze manier.
Reply
#64
He, ik kom terug en er is opeens een heel ander beeld. Klasse Millot, ik heb het altijd al in je gezien!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ad Wim Wrote:He, ik kom terug en er is opeens een heel ander beeld. Klasse Millot, ik heb het altijd al in je gezien!

Nou Berdych staat gewoon een stuk minder te spelen.. Als hij zo nog even aanzet pakt hij deze set ook gewoon nog ondanks de 4-1 tussenstand...
Reply
#66
Ad Wim Wrote:He, ik kom terug en er is opeens een heel ander beeld. Klasse Millot, ik heb het altijd al in je gezien!

Hij zou met pensioen moeten op het moment dat hij de ranking zou bereiken om direct tot ATP toernooien toegelaten te worden toch? :lol:
Reply
#67
Voel het sarcasme, ML...

Los daarvan is ie deze week gewoon weer flink gedaald en staat ie nu 247, dus die vraag blijft nog steeds.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
Je meent het he Ad?
Verliest van iedere beetje noemenswaardige tegenstander als ik de uitslagen bekijk.
Dit is wel een knappe week zo.
Kom op Beck pak de derde set ook!
Reply
#69
Die had ik ook wel door, jij serieus positief over Millot zie ik niet gebeuren. En die fluctuaties op de ranking zijn natuurlijk heel sterk vanaf plek 200, want een paar puntjes scheelt daar 10 a 20 plekken. Millot zal na deze week dus ook weer behoorlijk stijgen, en het week-na-week rankings kijken heeft dus niet zoveel zin.
Reply
#70
Wel als ie week na week daalt :razz:

Maar goed, hij zal na deze week wel weer 50 plekken stijgen ja, maar top 100 zie ik echt nog niet zitten voorlopig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Neuj, ik ook zeker niet. Is ook niet nodig, gewoon lekker challengers spelen en daar zo nu en dan een uitschieter is voor mij meer dan genoeg.
Reply
#72
5-2 voorsprong verkloten, wat een mentaal ei, die komt er nooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Ad Wim Wrote:5-2 voorsprong verkloten, wat een mentaal ei, die komt er nooit.

Heeft ook niet echt het postuur van een tennisser overigens Smile

Beetje klein dikkertje haha
Reply
#74
Maar dan weer ijzersterk naar 6-5 =D>
Reply
#75
TB, toon die mentale kracht maar Vincent! Hehe en Cruijff, ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog nooit gezien heb, ik ga eens een stream zoeken. Big Grin
Reply
#76
Haggie Wrote:Opwarmertje voor Berdych om later deze week Nadal te pakken..
Deze Berdych gaat Nadal echt niet verslaan...
Reply
#77
mindlight Wrote:TB, toon die mentale kracht maar Vincent! Hehe en Cruijff, ik moet eerlijk bekennen dat ik hem nog nooit gezien heb, ik ga eens een stream zoeken. Big Grin

Doe dat maar even.. Voor tennisbegrippen is het een klein dikkertje Smile
Reply
#78
Ik kan niets vinden en mag wel eens op gaan schieten Big Grin
Reply
#79
gewoon atdhe
Reply
#80
2 mp's nu...
Reply
#81
kooltje Wrote:gewoon atdhe

Hmm, krijg ik op de zaak niet lekker geopend helaas, ik google-image wel even.
Reply
#82
Millot kan niets...GSM Berdych
Reply
#83
Kubot wint...Goed voor poll maar slecht voor FTM.
Reply
#84
Minitroefje de baan op. Hup Hanescu!
Reply
#85
mindlight Wrote:Minitroefje de baan op. Hup Hanescu!
Inderdaad...Kom op! Deze sowieso en dan stunten tegen Djoko!
Reply
#86
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Minitroefje de baan op. Hup Hanescu!
Inderdaad...Kom op! Deze sowieso en dan stunten tegen Djoko!

Nou, de SF zie ik hem zomaar niet halen, laat hem eerst maar stunten tegen Tsonga Wink
Reply
#87
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Minitroefje de baan op. Hup Hanescu!
Inderdaad...Kom op! Deze sowieso en dan stunten tegen Djoko!

Nou, de SF zie ik hem zomaar niet halen, laat hem eerst maar stunten tegen Tsonga Wink
Ik vergis me inderdaad. Tsonga gaat geblesseerd opgeven denk ik.
Eerst maar eens van Montanes winnen...5-1 voor HTH, waarvan die ene een blessure was.
Reply
#88
4-1 Hanescu =D>
Reply
#89
Wie zal er zo op gaan geven? PHM of Troicki? Dit duurt wel erg lang.
Reply
#90
Spelen gewoon is 4-4...SB zit vast
5-2 Hanescu
Reply


Forum Jump: