The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
#91
Ahh, dank Kool, toch lastig zo zonder beeld Wink
Reply
#92
3-1 Montanes Confused
Reply
#93
En 4-1, kom op Victor.
Reply
#94
Montanes wint de tweede set, nja dan maar in 3.
Reply
#95
Mathieu gaat eraf tegen Troicki. Gelukkig PHM niet genomen.
Nou Hanescu...Geen geintjes meer in de derde!
Reply
#96
En PHM geeft op, nja voor FTM een toch niet al te spannend potje. De odds wezen al na de eerste paar games op een opgave trouwens...
Reply
#97
Maar wel een belangrijke, zo niet evidente voor de poll!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
mindlight Wrote:Wie zal er zo op gaan geven? PHM of Troicki? Dit duurt wel erg lang.
=D> Op dat moment was er echt niks aan de hand...
Reply
#99
Toch werd er op MTF al duidelijk gehint naar een opgave van PHM. Al had ik dat toen nog niet gelezen en ging ik enkel op het SB af.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar wel een belangrijke, zo niet evidente voor de poll!

Exact, ik hoop dat dit de doorslag zal geven, want de BV heb ik aardig slecht ingevuld.
Reply
Ik baal nu een beetje dat ik voor Chiudinelli ben gegaan, want dit was al genoeg geweest. Maar goed, ik zie die Zwitser dan ook als favoriet tegen Almagro.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja? Nee ik toch duidelijk niet. Almagro vind ik indoor zelfs best een goede speler, en Chiudinelli moet het maar eens laten zien voor "vreemd" publiek.
Reply
Dat heeft Chiudinelli al gedaan een paar weken geleden en hij is gewoon echt heel erg in vorm, in tegenstelling tot Almagro, die dus vorige week van een geblesseerde Ferrer verloor.

Hup Albert, over goede indoorspelers gesproken!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt, maar een paar weken geleden presteerde Almagro ook zeer aardig. En Montanes een goede indoorspeler? Is dit serieus?
Reply
Tuurlijk, vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat je hem aanmoedigt is nog tot daar aan toe, maar je geloofwaardigheid komt toch wat in het geding door de man die dit jaar enkel Bautista en Santoro indoor wist te verslaan "goed" te benoemen.
Reply
Voel het sarcasme, ML...

En de hele wedstrijd pas 2 bps tegen, die man is een beest!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar daar is de derde...Doe het Vic!!
Reply
Ad Wim Wrote:Voel het sarcasme, ML...

En de hele wedstrijd pas 2 bps tegen, die man is een beest!

Ik miste het even, na mijn serieuze vraag of het serieus was....

En wat te denken van Hanescu, die heeft er zelfs maar 1 tegen gehad.
Reply
Maar weggewerkt en gehouden, klasse!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Voel het sarcasme, ML...

En de hele wedstrijd pas 2 bps tegen, die man is een beest!

Ik miste het even, na mijn serieuze vraag of het serieus was....

En wat te denken van Hanescu, die heeft er zelfs maar 1 tegen gehad.
Maar die hoort ook wel iets te kunnen, Montanes zie ik echt als een van de minste in deze draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook, maar gezien het wedstrijdverloop gek genoeg wel als favoriet deze partij binnen te gaan slepen.
Reply
En Hanescu maakt een heel punt meer voorlopig...Zou een terechte overwinning worden dus!
Reply
Hij heeft nu wel meer moeite om zijn games te winnen, maar vaak is dat wel een goed teken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja precies, dat bedoelde ik te zeggen Smile
Reply
Yes, ik heb nu ook beeld, kom op Albert! Wat een figuur is het toch!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heb je een stream voor mij?
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atdhe.net/7637/watch-atp-masters-paris">http://www.atdhe.net/7637/watch-atp-masters-paris</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
bp!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfieuw, weggewerkt
Reply


Forum Jump: