Threads: 131
Iemand dit gezien gisteren? Ik vond het wel ok, maar ik vond het niet zo goed dat zoveel ophef nodig is.
Maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 93
Kijk alleen nog maar Lost, gisteren begonnen aan serie 4.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Threads: 97
Was het een beetje vergeten, zag alleen het einde en dat was wel een beetje Tarantino-achtig met mooie, vrolijke muziek terwijl ie die gast ging martelen. Dus ik denk wel dat het wat is voor mij.
De nieuwe serie van Californicaction begon gisteren ook, en die heb ik wel gezien =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 76
gaat dat over dex dexter? (wie kent hem nog?)
Threads: 131
waf Wrote:gaat dat over dex dexter? (wie kent hem nog?)
Nope, over Flex Dexter:
Ze stampen nu in 11 dagen het hele eerste seizoen er doorheen, dus dat gaat ook niemand helemaal volgen. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Threads: 97
Gisteren vrijwel helemaal gezien en vond er niet zoveel aan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 55
Leuke serie en goede acteur. Ik heb de eerste 2 seizoenen op DVD gezien en ik vind het wel verslavend.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Threads: 103
Ik ken eigenlijk geen serie die jij niet verslavend vindt :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 55
Lamme Lennie Wrote:Ik ken eigenlijk geen serie die jij niet verslavend vindt :wink:
Heus wel iets... Lost, Prison Break, House, Heroes, CSI en Flight of the Conchords.... en als ik heeeeeeeel goed nadenk, dan is er vast nog wel één serie die ik niet verslavend vind..... oke.... My name is Dave van Aken and I am a TV junkie. :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.