The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Strips
#31
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:Ik deze:
[Image: 001.gif]

Zou je die boekjes nog kunnen krijgen ergens? Ik heb er ooit wel een paar gelezen... o.a. over die enorme berg coke die ze er in no-time doorheen jakkeren cry

In mijn studententijd werden de termen "It's a raid, flush the dope down the toilet" en "Don't get burned" erg vaak gebezigd =D>

Toen ik dit plaatje zocht zag ik ze op 2e-hands-sites wel aangeboden. Ik heb zelf 1 t/m 10.
May The Schwartz Be With You
Reply
#32
Bumme Wrote:want Ruben is een Nigger

Even een kort quizje tussendoor. Uit welke film is: "It's a ni...., it's a ni...." ?
May The Schwartz Be With You
Reply
#33
Bumme Wrote:
waf Wrote:de tijd is om. de keeper heette rick van houten.

Vanaf het album "De overlopers" komt hij opeens niet meer voor. De nieuwe keepers van de schoolploeg zijn Piet" De Stekel" Blauw en Marco Vermeer, die met wisselend succes het doel verdedigen.

Bron: Wikipedia ( moest toch even zoeken of jij wel gelijk had)

dan kunnen we vaststellen dat sjakie langer op school heeft gezeten dan ik.

die twee zijn echt na mijn tijd. welk albumnummer heet de overlopers?

was rick zeker een overloper? de vuile...... vind je het gek dat ik het niet meer las...
Reply
#34
aha. ik heb het er ook even bijgepakt. ik ben nooit tot album 22 gekomen....

De wondersloffen van Sjakie
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
De Wondersloffen van Sjakie (Engels: Billy's Boots) is een van oorsprong Britse stripreeks ontsproten aan het brein van de tekenaar John Gillat en scenarist Fred Baker. Later (vanaf deel 25) werden de tekeningen door Mike Western verzorgd. De strip verscheen in 1970 voor het eerst in het Engelse tijdschrift Scorcher. In Nederland verscheen de strip in het stripblad Sjors.

Sjakie Meulemans is een jeugdige voetballer met een uiterst beperkte balvaardigheid maar op een dag krijgt hij de oude, enigszins afgedragen voetbalschoenen van zijn idool Voltreffer Vick in handen. De voetbalschoenen blijken speciale krachten te bezitten en lijken een eigen leven te leiden.

Sjakie wordt dankzij deze wondersloffen een goede voetballer, de schoenen sturen hem namelijk altijd naar de juiste positie, laten hem de juiste schijnbewegingen en de prachtigste doelpunten maken. Maar soms laten zelfs zijn wondersloffen het afweten waardoor Sjakie weer een matige voetballer wordt. Sjakie duikt dan in het verleden van zijn wondersloffen en leest, onder andere in oude kranten, voetbaltijdschriften en dagboeken, alles over de prestaties en tegenslagen van oud spelers die dezelfde voetbalschoenen hebben gedragen.

Ondanks het feit dat de voetbalschoenen voor Sjakie van levensbelang zijn, raakt hij ze met enigszins zorgwekkende regelmaat kwijt of worden zijn voetbalschoenen gestolen.

Als er niet gevoetbald wordt speelt Sjakie cricket in het schoolteam. Gelukkig vindt Sjakie ook nog een paar van Voltreffer Vick's cricketschoenen. Deze schoenen hebben een vergelijkbaar positief resultaat op zijn cricketspel gedurende het cricketseizoen.

Sjakie woont bij zijn Oma.


[bewerken] De personages
Sjakie Meulemans
Rick Van Houten: In de eerste verhalen is hij de beste vriend van Sjakie. Later trekt hij meer met Daan op. Hij is de keeper van het schoolelftal. Vanaf het album "De overlopers" komt hij opeens niet meer voor. De nieuwe keepers van de schoolploeg zijn Piet Blauw en Marco, die met wisselend succes het doel verdedigen.
Daan de Wilde: Samen met Rick is hij Sjakies beste vriend. Hij speelt als aanvallende middenvelder, met het nummer 8.
Ruben: Ruben is een zwarte jongen, die pas vanaf het derde album zijn intrede doet. Hij speelt altijd met nummer 10. Hij wordt ook gekenmerkt omdat hij enorm goed kan werpen bij het cricket. Net zoals Rick verdwijnt hij opeens in de latere albums.

[bewerken] De albums
Naar Engeland
De voetbalkwis
Strijd om de Cup
De laatste speler
Rubens's rovers Big
De X-boys
Halve finale
De bolle
Kop op, Sjakie
Mooie bal
Geef 'm een loei
De comeback
In de finale
Sjakie zet door
Sjakie in moeilijkheden
De ommekeer
Kopzorgen!
Het laatste doelpunt
Sjakie gaat
De plaaggeest
Afpersing
Overlopers
Nieuwe kansen
Blessuretijd
De supercup
In de aanval
Wereldkampioen
Voetbalkoorts
Buitenspel!
Gevaarlijk
Golden goal
De mascotte
De overwinning
Reply
#35
Berend Botje Wrote:
Bumme Wrote:want Ruben is een Nigger

Even een kort quizje tussendoor. Uit welke film is: "the sheriff a ni.... (bim bam), the sheriff is a ni.... (bim bam)" ?

:8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#36
Had ik niet goed geciteerd? het is ook al weer een tijd geleden dat ik die film voor het laatst gezien heb.

edit: ik heb het even opgezocht, maar je hebt gelijk. Hey, the sheriff is a ni... BOING.

Ga je door voor de koelkast?
May The Schwartz Be With You
Reply
#37
Asterix en Obelix en het Geheime Wapen was al een ongelooflijk dieptepunt,
wat er nu bij de stripboer ligt is heel erg.

Je wilt de serie compleet hebben, maar wat is dit erg....
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
#38
waf Wrote:[Image: 1985_i.jpg]

en

[Image: steeman_dijkstra1.jpg]


Had zowel Roel als Sjakie( tot 22 of zo...) compleet( geen idee waar ik die zooi nu allemaal heb).
Verder had ik nog Ronnie Hansen( aantal albums)
Rob van de Rovers( ook tot 22 of zoiets)
Twisty (met z'n manke poot)
Kick( baldadige jongen)

Ook veel Suske en Wiske, Trigië, Storm, Michel Vaillant( nagenoeg compleet), Sjors en Sjimmie, Bollie en Billie.
Hield niet van Roodbaard, blueberry,
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#39
Hier ook van alles wat. Voornamelijk Suske en Wiske, compleet van 67 tot 240 of zo.
Paar albums Sjakie, Rob van de Rovers stuk of 10. Ook de Geuzen heb ik stuk of 10 albums van.
Rest van alles wat.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply


Forum Jump: