The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
#31
1e overwinnig van FC Adder in de eredivisie. 2-1
Ben nog steeds zoekende naar de juiste tactiek, komende week ga ik de tactiek gebruiken die FC UTREG ook geen windeieren legt (5-3-2).
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#32
Wederom verloren, dit is toch een opbouw seizoen voor me... Beetje aftasten en rustig aan doen....

Heb wel wat goede jeugd rondlopen en ben bezig met wat nieuwe coaches... Ook is het stadion al wat uitgebouwd enz enz...
Reply
#33
hmmm tweede wedstrijd weer nipt verloren met 3-2..zit dus even in een dal, maar dat komt wel goed. Deze week even een aantal spelers op de TL gooien.
Reply
#34
Mijn competitiewedstrijd vandaag met 3-0 gewonnen tegen FC Sokoban (nr. 8) en Ajax Rules gewonnen met 3-0 van fC NaRkOboYz. Nu het betere nieuws voor de SD'ers: Wings On Ice wint vandaag zijn wedstrijd tegen de huidige nummer 1 (Leverooi HC) met 2-4 en bezetten Ajax Rules en ik resp. de nummers 1 en 2. Het mindere nieuws is dat Ajax Rules volgende week uit tegen Wings On Ice moet. Mocht Ajax Rules verliezen en ik niet, dan kom ik op de eerste plaats terecht.
Reply
#35
Vanaf morgen heb ik voor het eerst 3 goede aanvallers met snelheid en conditie in mijn team. Zal mij benieuwen hoe het volgende week zal gaan tegen Zethuis FC, de nummer 7.
Reply
#36
Weer verloren.....
Maar door de thuiswedstrijd wel weer wat centen te makken....

Nou ja, volgende week dan maar eens een goede pot neerzetten...

Wat is nu de beste tactiek en waar moet ik naar kijken voor bepaalde posities (balletjes)
Reply
#37
Fabian Wrote:Weer verloren.....
Maar door de thuiswedstrijd wel weer wat centen te makken....

Nou ja, volgende week dan maar eens een goede pot neerzetten...

Wat is nu de beste tactiek en waar moet ik naar kijken voor bepaalde posities (balletjes)

Tactiek ben ik ook nog niet uit. Ikzelf doe 433 of 532.
Balletjes: in deze sim zijn speed, stamina en tackling erg belangrijk voor iedereen
bijstats ball control en play int. is ook belangrijk voor iedereen.
Aanvallers uiteraard ook shooting. Je moet anders ff de Zone lezen want Methos heeft er een heel stuk aan gewijd.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#38
Vandaag heb ik mijn competitiewedstrijd gewonnen met een doelpuntrijke 3-5, waar Ajax Rules eerder 0-0 gelijk speelde. Ajax Rules heeft zelf vandaag met 3-0 verloren van Wings On Ice. Hierdoor word ik de nieuwe nummer 1! Ajax Rules daarentegen zakt maar liefst van de eerste naar de vijfde plaats. Volgende week moet ik tegen Ajax Rules.
Reply
#39
Nog een leuk nieuws is dat Cheetah Strikeforce ook op de eerste plaats staat na het verlies van Vorstenbosch FC. Twee SD'ers nu op de eerste plaats.
Reply
#40
Vandaag Wiktor Willig te koop, een verdediger met 5 tackelen, 6 spelintelligentie, 5 conditie en 4 snelheid. Deadline over anderhalf uur.
Reply
#41
Normaal heeft EB al gepost, maar hij heeft verloren met 1-0 van Ajax rules, dus doe ik het maar.
EB gezakt van 1 naar 4
Ajax rules gestegen van 5 naar 3.
Cheetah (RonnieD) gaat nog steeds goed in div. 1.3
en FC Adder heeft met 3-2 gewonnen van Milsbeek. Sta nog steeds 1 punt boven de streep, maar het gaat lastig worden om niet te degraderen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#42
Hier mijn eerste overwinning en eerste punten gepakt! 2-0 overwinning...

Blijf het rustig aan doen en gewoon even alles rustig bekijken/lezen... Dus de competitie doet me momenteel nog niet zo heel veel....
Reply
#43
Zo ook maar is aangemeld Smile

Gaat inderdaad wel lekker tot nu toe.
Vanmorgen een zeer zwaar bevochten overwinning gehaald op Vorstenbosch nadat er al vroeg in de eerste helft een bepalende speler van me met rood werd weg gestuurd.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#44
Mijn topteam, is verworden tot een tobteam. :oops:
Reply
#45
Ik mag de volgende wedstrijden niet meer verliezen. Ga vanaf nu zeer goed bedenken waar ik me spelers neer zal zetten.
Reply
#46
Vandaag mijn wedstrijd verloren. Hierdoor is mijn kans verkeken om te promoveren. In het volgend seizoen zal mijn kans heel groot worden door het verkoop van maar liefst 13 jeugdspelers en de koop van betere spelers voor mijn basiself. Voor Steelman die dit leest: ik zal maar promoveren als ik jou was, anders zul je nog twee seizoenen in de eerste divisie moeten blijven.
Reply
#47
2-1 verloren, en ik ga voor handhaving in m'n divisie...
Wordt nog redelijk lastig, maar ik ben gewoon rustig aan het bouwen!

Overigens een vraagje, ik heb nu 4 jeugdspelers, maar wil dit vergroten naar 11, kan dat alleen aan het einde van het seizoen? Want ik kan nu alleen voor minder kiezen....

Deze week begint voor mij de Sportsmans Cup, ook wel eens leuk!
Reply
#48
Dat kan ook in de seizoenshelft (8e week).
Reply
#49
Oké! thx Eppie! Ben je toch nog ergens goed voor.... :wink:
Reply
#50
FC Adder wint weer met 3-2. Het is allemaal net aan, maar ja, het zijn wel 3 punten weer. Sta zo waar 3e. Komende weken worden lastig,dan moet ik namelijk tegen de kampioen van vorig jaar, Gentle. We hopen er maar het beste van.

EB, die wall tactiek is bij lange na niet meer zo effectief met deze sim
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#51
EB Sports Wrote:Vandaag mijn wedstrijd verloren. Hierdoor is mijn kans verkeken om te promoveren. In het volgend seizoen zal mijn kans heel groot worden door het verkoop van maar liefst 13 jeugdspelers en de koop van betere spelers voor mijn basiself. Voor Steelman die dit leest: ik zal maar promoveren als ik jou was, anders zul je nog twee seizoenen in de eerste divisie moeten blijven.

:lol: :lol: :lol:

It's good to be back!!

EB je hebt toch inmiddels hopelijk wel geleerd van je fouten door niet als een gek al je spelers te gaan verkopen? Dit gaat namelijk ten koste van je vorm.
Reply
#52
Matador! Wrote:
EB Sports Wrote:Vandaag mijn wedstrijd verloren. Hierdoor is mijn kans verkeken om te promoveren. In het volgend seizoen zal mijn kans heel groot worden door het verkoop van maar liefst 13 jeugdspelers en de koop van betere spelers voor mijn basiself. Voor Steelman die dit leest: ik zal maar promoveren als ik jou was, anders zul je nog twee seizoenen in de eerste divisie moeten blijven.

:lol: :lol: :lol:

It's good to be back!!

EB je hebt toch inmiddels hopelijk wel geleerd van je fouten door niet als een gek al je spelers te gaan verkopen? Dit gaat namelijk ten koste van je vorm.
Heb nog helemaal geen last gehad van vormvermindering.
Reply
#53
Adder Wrote:FC Adder wint weer met 3-2. Het is allemaal net aan, maar ja, het zijn wel 3 punten weer. Sta zo waar 3e. Komende weken worden lastig,dan moet ik namelijk tegen de kampioen van vorig jaar, Gentle. We hopen er maar het beste van.

EB, die wall tactiek is bij lange na niet meer zo effectief met deze sim
Tegen jou is die wall tactiek wel effectief. Als ik de andere tactieken uitprobeer, verlies ik of speel ik gelijk tegen jou.
Reply
#54
Je kan wel tegen mij oefenen, maar dat heeft weing zin, want mijn B tactiek is de sterkste en mijn A tactiek (waar jij tegen oefent) gebruik ik alleen in de avondfriendly en als een verdediger geschorst of geblesseerd is. Maar als voor jou de wall wel werkt moet je 'm gewoon gebruiken.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#55
Heb nu mijn verdediger verkocht die maar 4 ballen op snelheid heeft. Geef mij maar eentje met 5 ballen of meer.
Reply
#56
Training begint eindelijk wat vruchten af te werpen!
Deze week al 4 spelers met een balletje erbij gehad!

Blijf het overigens een klote regel vinden, die 3 buitenlanders.....
Reply
#57
Fabian Wrote:Training begint eindelijk wat vruchten af te werpen!
Deze week al 4 spelers met een balletje erbij gehad!

Blijf het overigens een klote regel vinden, die 3 buitenlanders.....

Bij het voetbal is het nog wel te doen, maar bij hockey is het 1 grote drama aangezien er bijna geen goede Nederlandse spelers zijn...en als die er wel zijn gaan die voor grote bedragen van de hand...
Reply
#58
Fabian Wrote:Blijf het overigens een klote regel vinden, die 3 buitenlanders.....

Ik ook, maar anders speelt iedereen met 11 zweden...
Reply
#59
Behoorlijk pak rammel gehad. 6-1 verloren. Zo'n nederlaag heb ik nog nooit meegemaakt (hoop het ook niet meer te beleven). Zit weer net boven de streep. We hopen er maar het beste van.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#60
Vandaag gewonnen met 2-0 van Leverooi HC en ben hierdoor gestegen naar de 3e plaats achter Ajax Rules en Wings On Ice. Volgende week weer tegen Leverooi HC, maar dan in een uitwedstrijd.
Reply


Forum Jump: