The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
EB Sports Wrote:Kijk zelf maar.

:lol: Ja, dat zal wel moeten, maar aan jouw zwijgzaamheid te zien gaat het niet zo best. Maar met deze spelers ga je het ook niet redden, dat snapt een kind. :wink:

[Image: blue_boys.jpg]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
8 man opstellen waar een elftal mag verschijnen is natuurlijk zowiezo een slechte zaak
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dit bericht sloeg nergens op aangezien ik in de veronderstelling was dat ik bij het itsagoal topic beland was... :roll:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
EB Sports Wrote:Kijk zelf maar.

:lol: Ja, dat zal wel moeten, maar aan jouw zwijgzaamheid te zien gaat het niet zo best. Maar met deze spelers ga je het ook niet redden, dat snapt een kind. :wink:

[Image: blue_boys.jpg]
Heb je teveel alcohol gedronken? Je bent hier op aarde.
Reply
Bovendien zit je pas in divisie 55, dus hou die slap gelul voor je.
Reply
Welke divisie maakt geen ene fuck uit eb
Als je begonnen bent in 3 wil dat niet zeggen dat je een ongelofelijke supergod bent ofzow. je kan dan maar 2 divisies omhoog. Terwijl mensen die in divsisie 58 begonnen, wat gebaseerd is overigens op inschrijving van het spel( dus nog iets waaruit blijkt dat je er alleen vroeg bij was en verder niets te maken heeft met jou kwaliteiten) al 3 seizoenen lang achter elkaar promoveren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Welke divisie maakt geen ene fuck uit eb
Als je begonnen bent in 3 wil dat niet zeggen dat je een ongelofelijke supergod bent ofzow. je kan dan maar 2 divisies omhoog. Terwijl mensen die in divsisie 58 begonnen, wat gebaseerd is overigens op inschrijving van het spel( dus nog iets waaruit blijkt dat je er alleen vroeg bij was en verder niets te maken heeft met jou kwaliteiten) al 3 seizoenen lang achter elkaar promoveren

Precies. Net zoals het niks betekent dat er slechts 1 team in de divisies boven mij meer punten heeft dan ik zegt het ook geen donder dat je in divisie 2 speelt, waar je overigens alweer in de middenmoot staat, nadat je net gedegradeerd bent.

Doe je ook weer mee met de SD-cup, EB? Dan zal ik je weer met boter en suiker inmaken, net als de vorige keer... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
HAHAHAHAHAHA! Ik lach om jullie onzin.
Reply
Welke divisie maakt wel een fuck uit.
Reply
Dit is Managerzone voetbal. Post overige berichten maar in Itsagoal.
Reply
En als jullie weer wat te zeiken hebben, praat dan alleen over Managerzone Voetbal.
Reply
EB Sports Wrote:Welke divisie maakt wel een fuck uit.

Ehm, hoe hoog sta jij in de totale ranking, EB? Ik sta op plaats 170.
En aangezien jij niet meer in het IAG-topic post vanwege je uiterst magere resultaten besloot ik je hier eens even op te zoeken.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nou weten we het wel, foei!
Reply
*piep*
Reply
EB Sports Wrote:*gequote piep*

:lol: Ja, begin maar weer te schelden, ouwe Barneveldse kippenpakker.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Nou moet ik EB toch gelijk geven GZ

in de hoogste divisies zijn er over het algemeen toch meer "serieuze" managers en daaruitvolgend meer sterke teams.

enneh, SD-cup?? hoe wat waar??

maar goed, dit hoort in een ander topic...
Reply
T00L Wrote:Nou moet ik EB toch gelijk geven GZ

in de hoogste divisies zijn er over het algemeen toch meer "serieuze" managers en daaruitvolgend meer sterke teams.

enneh, SD-cup?? hoe wat waar??

maar goed, dit hoort in een ander topic...

Ehm, in mijn divisie 55 worden op 2 of 3 na alle teams redelijk serieus gemanaged. Dat er zo nu en dan es een paar zwakkere broeders tussen zitten zal ik niet ontkennen, maar hij maakt mij niet wijs dat hij, omdat hij in divisie 2 speelt een betere manager is dan ik. Ik vind de totale manager-ranglijst een stuk representatiever, omdat inactieve managers daar heel snel tussenuit vallen en je actieve managers die in een flutpoule zitten er ook zo uitpikt.
Het enige wat je kunt zeggen is dat de managers in de hoge divisies regelmatig op het IAG-forum kwamen terwijl het spel nog plat lag en dus snel een team konden bemachtigen in een hoge divisie, maar dat zegt natuurlijk geen donder over je manager-kwaliteiten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Helaas, er is een einde gekomen aan mijn bekeravontuur. Ik zat inmiddels bij de laatste 8 van de beker, maar Varsel was duidelijk een maatje te groot.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Helaas, er is een einde gekomen aan mijn bekeravontuur. Ik zat inmiddels bij de laatste 8 van de beker, maar Varsel was duidelijk een maatje te groot.

Hmm jammer zeg. Voor mij was de laatste 64 al het einde. Brughusia versloeg me in blessuretijd met 3-2...
Reply
Matena HC was met 0-3 een maatje te groot voor mij in die cup, maar vandaag had ik in competitieverband uit met 2-2 gelijkgespeeld tegen dezelfde club.
Reply
EB Sports Wrote:Matena HC was met 0-3 een maatje te groot voor mij in die cup, maar vandaag had ik in competitieverband uit met 2-2 gelijkgespeeld tegen dezelfde club.


=D> =D>

Een keer iets anders melden dan een overwinning. Hulde voor Eppie!!!

Zelf 0-3 gewonnen bij het inactieve Leverooi HC, waardoor ik op de 3e plek sta met 4 uit 2. Volgende week Brother In Arms, dat zal een lastigere klus worden...
Reply
Hmm, 4-1 gewonnen van Brother In Arms. =D> Hierdoor sta ik met 7 uit 3 2e in div.2.8! Volgende week mag ik het proberen tegen de koploper in een uitwedstrijd.

Hoe heb jij gespeeld Eppie? :wink:
Reply
Ik heb (onterecht) 1-1 gespeeld. Wat ik gezien heb en volgens de kansen had ik ruim moeten winnen. Sta nog wel bovenaan en ik win de laatste tijd weer wedstrijden, ook in diverse bekers. Mijn spelers heb ik wat meer naar het midden opgesteld en dat gaat (voorlopig) goed.

EB heeft gewonnen met voetbal en met hockey, met 3-0 :^o :^o :^o
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Beetje stil in dit topic. EB, win je nog wel 'ns wat?
FC Adder strijdt vol op mee om het kampioenschap in 1.2
Spannende poule, 1 WO, 1 zwakke broeder en de rest aan elkaar gewaagd. Dus misschien volgend seizoen weer terug in de eredivisie.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Vandaag 3-1 gewonnen. Sta nu met 11 uit 5 2e. Bij de nummer 1 speelde ik vorige week 2-2 gelijk, een wedstrijd die ik eigenlijk had moeten winnen. In de cups loopt het tot nu toe ook redelijk, de knock-outfases haal ik tegenwoordig met gemak.
Reply
En Eppie staat op een troosteloze laatste plaats na een nederlaag tegen de voormalige nummer laatst....

Divisie 3 lonkt voor onze MZ-expert!! :wink:
Reply
Misschien niet, want er is een nieuwe divisiestructuur in het volgend seizoen.
Reply
EB, leg toch eens uit, als je wilt, wat jouw denkwijze is. Ik vind het namelijk onbegrijpelijk dat iedereen hoger komt te spelen en dat jij steeds meer afzakt.
Je hebt wel behoorlijk verjongt ,maar dan nog.....
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Door de koop van goede 28-jarige spelers kwam ik tekort wat betreft de verdedigers. Hierbij moet ik het doen met mijn ex-jeugdspelers van 18 jaar elk. Maar ze zullen wel verbeteren na verloop van tijd en als het een beetje meezit kan ik die spelers vervangen door echte top-verdedigers.
Reply
EB Sports Wrote:Door de koop van goede 28-jarige spelers kwam ik tekort wat betreft de verdedigers. Hierbij moet ik het doen met mijn ex-jeugdspelers van 18 jaar elk. Maar ze zullen wel verbeteren na verloop van tijd en als het een beetje meezit kan ik die spelers vervangen door echte top-verdedigers.

Oftewel je hebt de afgelopen jaren een verkeerd beleid gevoerd en je moet daar nu voor boeten...
Reply


Forum Jump: