The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Managerzone
#61
EB, waarom meld jij alleen je overwinningen?

Ik zit inmiddels in div.4 en heb 7 overwinningen behaald (kleine update :wink: ). Volgend seizoen hoop ik eindelijk op wat tegenstand..
Reply
#62
Wederom verloren van Gentle. Nu met 5-1. Gaat nu wel erg lastig worden om er in te blijven, maar zoals ik al 2 maanden terug zei: Ik ben de 1e SD-er die degradeert uit de eredivisie Sad
EB zal niet reageren want hij heeft verloren.
De andere 1e divisie deelnemers Ronnie D. heeft verloren en Steelman heeft gewonnen. De koplopers in hun divisie zijn Spenkelinks (net als de eigenaar van Soerendonk dat is). Ronnie staat 4 punten achter en Steelman 2 punten dus ze hebben nog alle kansen om kampioen te worden
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#63
Ik weer gewonnen, 6-2.

Zijn er trouwens bepaalde tactieken waar jullie het meeste suc6 mee behalen? Ik doe namelijk de laatste tijd wel redelijk mee in de poules van cups, alleen ik haal steeds net niet de volgende ronde (3e of 4e). Hoe bereiden jullie je voor op belangrijke wedstrijden, ga je je tactiek aanpassen op je tegenstander of is dat dom om te doen?

Ik moet natuurlijk wel een beetje tegenstand kunnen bieden in de 3e divisie volgend seizoen!!! :wink:
Reply
#64
Matador! Wrote:Ik weer gewonnen, 6-2.

Zijn er trouwens bepaalde tactieken waar jullie het meeste suc6 mee behalen? Ik doe namelijk de laatste tijd wel redelijk mee in de poules van cups, alleen ik haal steeds net niet de volgende ronde (3e of 4e). Hoe bereiden jullie je voor op belangrijke wedstrijden, ga je je tactiek aanpassen op je tegenstander of is dat dom om te doen?

Ik moet natuurlijk wel een beetje tegenstand kunnen bieden in de 3e divisie volgend seizoen!!! :wink:

In principe pas ik mij niet aan. Ik kijk wel wat de toppers voor tactiek gebruiken en lees elke week the Zone en af en toe het forum. Bij deze sim zijn speed,stamina en tackling erg belangrijk. Maar je aanpassen vind ik niet te dom om te doen. Als je zwakker bent op papier is het het overwegen waard.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#65
Wil er nog iemand oefenwedstrijden spelen??


Messina Spartans (184684)
Reply
#66
Matador! Wrote:Ik weer gewonnen, 6-2.

Zijn er trouwens bepaalde tactieken waar jullie het meeste suc6 mee behalen? Ik doe namelijk de laatste tijd wel redelijk mee in de poules van cups, alleen ik haal steeds net niet de volgende ronde (3e of 4e). Hoe bereiden jullie je voor op belangrijke wedstrijden, ga je je tactiek aanpassen op je tegenstander of is dat dom om te doen?

Ik moet natuurlijk wel een beetje tegenstand kunnen bieden in de 3e divisie volgend seizoen!!! :wink:

Denk ook niet dat het dom is.
Hangt helemaal van de kracht van je team af.

Iemand trouwens nog tips voor me?
Ik speel de 12de in de fair play cup tegen Triquetra van methos. :eeeek:


Enne Kezmania, je kunt me altijd uitdagen voor dubbels.
Reply
#67
Probeer eens verdedigend te spelen met 5 verdedigers tegen de keeper aan, 3 middenvelders en je 2 beste aanvallers. Heeft mij ook gewerkt tegen Wings On Ice. Nu over mijzelf: ik heb de laatste tijd verdedigerscrisis gehad, omdat ik 3 verdedigers verkocht had die alledrie 31 jaar oud zijn en dat ik gelezen heb dat er binnenkort spelers vanaf 32 jaar niet meer verkocht kunnen worden. Nu heb ik 3 andere verdedigers gekocht die jonger dan 30 jaar zijn. Wel had ik mijn voormalige beste aanvaller (Taco Hillen) moeten verkopen, maar de aanvallerscrisis heb ik inmiddels ook weer weggewerkt door een Zweedse aanvaller met 4 ballen in snelheid en conditie te kopen. Mijn beste aanvaller is nu Jose Kuipers. Nu zit ik een beetje in een vormcrisis met de nieuwe spelers, maar die zal aanstaande woensdag veel minder worden.
Reply
#68
Iemand trouwens nog tips voor me?
Ik speel de 12de in de fair play cup tegen Triquetra van methos.


Mijn tip is bidden dat hij een fout maakt en zijn B-team het veld in stuurt
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#69
Met mijn team gaat het aardig na 2 seizoenen(kampioen 5, kampioen 4) krijg ik goed tegenstand in de 3. Sterker nog kampioenschap zit er niet in sta 2e op ruime achterstand. Momenteel ben ik dan ook alleen maar aan het trainen, speel geen friendly waardoor vorm minder is. Training gaat echter super wat dan ook de rede is dat ik door blijf spelen.

bijvorbeeld:
8@ shooting 20jaar
2x 7@ shooting 19jaar
7@ tackling 16jaar

Allemaal jonkies met minimaal 5@ op hoofdskill, af en toe verkoop ik een mindere god om zo de begroting rond te krijgen aangezien ik geen friendly speel. Sta hele seizoen zo rond de 400k+ Momenteel 7 coaches en ga dit naar 12 uitbreiden. Volgend seizoen ga ik voor het kampioenschap.
Reply
#70
Mocht je kampioen willen worden, dan zul je wel aan je vorm moeten werken!
Reply
#71
Ik zei ook dat er woensdag veel minder crisis zal zijn.
Reply
#72
Waarom oefen je niet Jazz?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#73
Ik vind het altijd gezeik met die wedstrijden regelen en opstelling klaar hebben. Op deze manier check ik enkele keren per week mijn training en zorg ik dat ik voor zondag een team heb staan. Kost me dus bijna geen tijd en gaat me puur om training. De laatste weken van het seizoen ga ik wel weer oefenen om vorm voor volgend seizoen goed te krijgen. Dit seizoen is alleen bouwen en top4 eindigen, wat al gelukt is.
Reply
#74
EB heeft met 2-5 verloren, zal op degradatie moeten letten (ik meld z'n nederlagen dan maar) en speelt volgende week tegen Ajax Rules wat ongetwijfeld 3 punten voor steelman op zal leveren.

Ikzelf ga promoveren naar de 3e divisie na 9 opeenvolgende overwinningen en 8 punten voorsprong op de nummer 2
Reply
#75
Degradatie is nog ver weg.
Reply
#76
Volgend seizoen wordt ik zeker kampioen in divisie 1, omdat ik 13 ex-jeugdspelers ga verkopen (wat heel veel gaat opleveren) en ga gebruiken voor veel betere spelers. Ajax Rules ga ik niet helpen, omdat hij aan mij moet laten zien dat hij sterker is dan Wings On Ice.
Reply
#77
EB Sports Wrote:Volgend seizoen wordt ik zeker kampioen in divisie 1, omdat ik 13 ex-jeugdspelers ga verkopen (wat heel veel gaat opleveren) en ga gebruiken voor veel betere spelers. Ajax Rules ga ik niet helpen, omdat hij aan mij moet laten zien dat hij sterker is dan Wings On Ice.

Ja joh vooral je halve selectie verkopen, dat is goed voor de vorm!
En wie heeft het hier over helpen?
Reply
#78
Je verliest sowieso al van Steelman Eppie, dat is geen helpen...
Reply
#79
Als FC Adder morgen wint, is de kans groot dat ik er in blijf :lol:
EB, dat beleid van jou maakt je uniek, maar uiteindelijk kom je er niet mee. Probeer 'ns een paar seizoenen met dezelfde spelers te spelen.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#80
Ik herinner me nog zo dat EB een tiental spelers verkocht, daarna een Belgische keeper kocht en die een paar dagen later weer op de transferlijst kieperde :lol: =D>
Reply
#81
Ajax Rules- FC Blue Boys 5-0

Zeer overtuigende overwinning voor steelman. Ook goede dag voor FC Adder, winst en de concurrenten voor degradatie verliezen.

Zelf 8-0 gewonnen nu 52-3 in doelsaldo en 30 punten.
Reply
#82
Ziet er idd goed uit. Volgende week tegen Meister, win ik die dan blijf ik er zo goed als zeker in. Ronnie D heeft wel een pak slaag gekregen en kan promotie, denk ik, wel vergeten.
Volgend seizoen, de invasie van de Spenkelinks in de eredivisie, nl.
Soerendonk (die is er al)
Wings on Ice (denk dat Steelman het niet red)
Quitur (denk dat Doorzon het niet red)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#83
Matador! Wrote:Ajax Rules- FC Blue Boys 5-0

Zeer overtuigende overwinning voor steelman. Ook goede dag voor FC Adder, winst en de concurrenten voor degradatie verliezen.

Zelf 8-0 gewonnen nu 52-3 in doelsaldo en 30 punten.
Wacht maar tot je in divisie 1 zit.
Reply
#84
Volgende 4 weken verwacht ik minstens 3 keer winst, zeker als de vorm van mijn basiself naar 9 ballen gemiddeld gaat.
Reply
#85
In de Fitness Cup moest ik vandaag in mijn uitwedstrijd tegen de nummer 15 op de wereldranglijst (Acosta A.F.C.) en verloor met maar 1 doelpuntverschil (1-0). Mochten jullie dit team tegenkomen, dan heb ik een leuk bericht: hij kreeg in mijn wedstrijd 2 rode kaarten, 2 goede spelers van hem minder dus.
Reply
#86
Hoe gaat het bij jullie in de Team Spirit Cup? Ik heb 2 dikke nederlagen (4-0 en 2-5) geleden, dus de poulefase overleven zit er weer niet in. Ik heb tevens mijn mid-mid (26 jaar, Zweed) verkocht voor 850000 euri. Gister had ik al een 27-jarige Nederlandse verdediger gehaald omdat het achterin nogal vaak een gatenkaas is de 2e helft.

Na het weekend heb ik ongeveer een miljoen op de bank dus dan ga ik eens rustig kijken of er een leuke (liefst jonge) speler te halen is, voor op het middenveld. Nationaliteit maakt niet uit, aangezien ik nu 2 buitenlanders heb...
Reply
#87
Heb vandaag in mijn uitwedstrijd gewonnen van een Canadese club (Warriors F.C.) met 0-2 die ruim 600e staat. Ik dacht toch echt dat die beter was, maar blijkt volgens het wedstrijdverslag dat ik veel betere papieren had. De eerste wedstrijd had ik trouwens met 4-4 gelijkgespeeld. De vormcrisis van mijn basiself is bijna weg op 2 na. (8 ballen en 6 ballen) Volgende week staat mijn hele basiself op 9 ballen.
Reply
#88
op het moment doe ik alleen mee in de hero cup. Op transfergebied heb ik een (Nederlandse) speler op het oog, ik denk alleen niet dat hij haalbaar is.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#89
Adder Wrote:op het moment doe ik alleen mee in de hero cup. Op transfergebied heb ik een (Nederlandse) speler op het oog, ik denk alleen niet dat hij haalbaar is.

Zeger Vondel? :wink:
Reply
#90
Matador! Wrote:
Adder Wrote:op het moment doe ik alleen mee in de hero cup. Op transfergebied heb ik een (Nederlandse) speler op het oog, ik denk alleen niet dat hij haalbaar is.

Zeger Vondel? :wink:

Nee, Beerthuis
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: