The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM 2010
#1
Challenger Tennis Manager 2010:

Ik hoop echt dat wij hiermee een start gaan maken komend jaar :Big Grin ....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#2
Ik ook, en dat moet ook wel lukken. Op de FTM manier wordt lastig, maar iets met sheets moet wel lukken.
Reply
#3
Ik ben er bij!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
Ik niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
Ik uiteraard wel!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#6
Misschien een poll van maken? Dat is iig wel een stuk eenvoudiger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Ik ook niet. Ik heb er af en toe interesse voor, maar te weinig verstand van.
Reply
#8
Geef nou gewoon even antwoord op die vraag in het Nederlanders-topic, Tampie, die had ik er speciaal voor jou opgezet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
Ik doe uiteraard ook mee, maar een poll-achtige opzet zie ik minder zitten, ivm verwerking etc. Op zich vind ik dat er met de huidige opzet weinig mis is, alleen we moeten de stand duidelijker bijhouden.
Reply
#10
Maar de pollverwerking lijkt me net zoveel werk als elke week al die sheets verwerken, spelerswaarden en standen bijhouden. Bovendien lijkt het me wat eenvoudiger te realiseren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
Ik bedoelde met huidige opzet het winnaars idee Wink
Reply
#12
Oooo, ik dacht ergens gelezen te hebben dat je echt wekelijks teams wilde maken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Dat klopt, en was ook mijn opzet, maar dat wordt een administratief drama, tenzij we net zo'n opzet kunnen regelen als het huidige FTM.
Reply
#14
Het nadeel is dat er soms ook wel 5 toernooien gespeeld, dan wordt het wel een heel geknoei. We maken 1 topic waar we praten over de desbetreffende weken en 1 topic waar we alleen onze voorspellingen neer zetten. Als alles door elkaar doen, is het haast niet te doen (zie einde van dit jaar).

1 topic echt gebruiken om alleen teams neer te zetten en tussenstanden te plaatsen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
Geen interesse
Reply
#16
Haggie Wrote:Het nadeel is dat er soms ook wel 5 toernooien gespeeld, dan wordt het wel een heel geknoei. We maken 1 topic waar we praten over de desbetreffende weken en 1 topic waar we alleen onze voorspellingen neer zetten. Als alles door elkaar doen, is het haast niet te doen (zie einde van dit jaar).

1 topic echt gebruiken om alleen teams neer te zetten en tussenstanden te plaatsen.

Ja, prima plan! En wellicht wat duidelijkheid mbt een deadline.
Reply
#17
Zullen we voor CTM dezelfde deadline aanhouden als bij FTM? Aangezien alle challengers veelal maandags beginnen, dacht ik aan maandagavond 22.00uur?

De vraag is wat we dan gaan doen? Blijven we per toernooi 2 spelers kiezen? (of per toernooi 3 spelers, of iets in die geest?) met de volgende punten?
-------
Juiste finalist 1 punt
Juiste finale 2 punten
Correcte winnaar 3 punten
Correcte winnaar + finale 4 punten
-------
Lijkt mij wel de leukste manier!(de punten dan, aantal spelers moeten overleggen) Dan maken we net zoals FTM, elke week een topic aan voor desbetreffende toernooien, met daarin ook voorspellingen! Vervolgens maken we een apart topic waar alleen de overzichten komen en tussenstanden met weekwinsten en scores komen.

Mijn voorstel:
Deadline: altijd maandag 22.00uur
Puntentelling: zoals hierboven genoteerd
Aantal spelers: 2 of meer? (ik zeg 2!)
Bijhouden van:
- totaalstand (via excell, waarbij ik dacht aan een standaard beginversie die jezelf makkelijk kunt invullen thuis, en een versie die hier op het forum komt voor de volgers!)
- weekwinnaars (uiteraard!)
- .....
- .....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#18
Helemaal mee eens Hag Smile En 2 spelers per toernooi heeft ook mijn voorkeur.
Reply
#19
Deelnamelijst CTM 2010: (aanvullen svp)
-Haggie
-Mindlight
-CC
-Ad Wim
-
-
-
-
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#20
Haggie Wrote:Deelnamelijst CTM 2010: (aanvullen svp)
-Haggie
-Mindlight
-CC
-Ad Wim
-Chiel-Montagne
-
-
-

Wil best een poging wagen. Heb er niet veel verstand van, maar met 'gevoelsmatige keuzes' moet ik 'n heel eind kunnen komen. :wink:
Reply
#21
Klasse Chiel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Chiel-Montagne Wrote:
Haggie Wrote:Deelnamelijst CTM 2010: (aanvullen svp)
-Haggie
-Mindlight
-CC
-Ad Wim
-Chiel-Montagne
- Scholten
-
-

Bij Unibet ging het wedden op Challengers me goed af, dus ik ben er ook bij. Blijf je ook meteen goed op de hoogte van de Hollanders.
Reply
#23
Kan ik meedoen en default mijn keuze zetten op een (1) def. (2) finale in alle challengers?
Reply
#24
:8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
[quote="Scholten!"][quote="Chiel-Montagne"][quote="Haggie"]Deelnamelijst CTM 2010: (aanvullen svp)
-Haggie
-Mindlight
-CC
-Ad Wim
-Chiel-Montagne
- Scholten
- Stille
-

Vooruit ik ga een poging wagen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#26
_Tampie Wrote:Kan ik meedoen en default mijn keuze zetten op een (1) def. (2) finale in alle challengers?

=;
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Je motivatie is goed, Haggie.
Reply
#28
Dat kan ik beter over jou zeggen met zulke reacties :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Volgende week gaan we ook starten met CTM:

We beginnen rustig volgende week, op het programma staat:

Salinas, Equador!

Graag 2 spelers PMén voooor maandag 22.00uur!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
PM? Wat mij betreft gewoon op het forum hoor.
Reply


Forum Jump: