The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2010
Is er van de poll nog een eindstand vh jaar? Notworthy
Reply
Die zal ik vanavond maken, nu onmogelijk.
Reply
Scholten! Wrote:Is er van de poll nog een eindstand vh jaar? Notworthy
Reply
Dank voor de (op een niet-werkdag) reminder Scholten. Na een mooi seizoen is RB de verdiende nummer 1!

Code:
Pos    Vor Wk    Naam    Score
1    1    Raging Bull    11065
2    4    Ad Wim    8815
3    2    Mitch    8580
4    3    Scholten!    8370
5    6    Centre Court    7440
6    5    Musse    6990
7    7    Andre    6960
8    8    Mist    6700
9    10    Cruijff    5825
10    9    Kraai    5675
11    11    Mindlight    4505
12    12    Kuiper    4255
13    13    Buurs    2315
14    14    Haggie    2015
15    15    Elikian    1660
16    16    Kooltje    1080
17    17    Chiel-Montagne    1015
18    18    Juan Zueco    10
Reply
Overigens kondig ik hierbij ook aan de organisatie volgens seizoen niet meer op me te nemen. Ik heb last van een chronisch tijdsgebrek, en het is voor het spel wel zo leuk om een wekelijkse update van de stand te hebben. Als iemand anders zich meldt, zal ik mijn bestand opsturen zodat we volgend jaar verder kunnen.
Reply
feli RB!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
thxs Haggie!

Toch bedankt voor de organisatie, ML!
Reply
Feli RB, dikke overwinning. Ik ben bang dat de poll ten dode is opgeschreven. Deelname was al krap afgelopen jaar en vind maar iemand die de organisatie op zich kan nemen :8:
Reply
Dat zou wel erg jammer zijn. We moeten toch wel iemand kunnen vinden? Mitch misschien?

ML bedankt en RB feli. Tweede vind ik zo gek nog niet, was voor m'n gevoel een erg mager jaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bedankt ML ... Zou idd erg zonde zijn Sad
Reply
Gefeliciteerd Raging Bull, mooie eindscore! Zelf flink weggezakt vergeleken met voorgaande jaren.

Daarbij dank aan Mitch en mindlight voor al het werk dit jaar!

We hebben er nu tien jaar tennispoll op zitten, ik denk dat Mitch er toen ook al bij was. Maar het lijkt nu wel op zijn eind te lopen ja. Het probleem is gewoon dat er op dit forum nagenoeg geen aanwas is. En ik ben dan misschien zo gek om na al die jaren nog steeds mee te doen, de meesten hebben het na een tijdje wel gezien. Zelf toch ook niet meer zo fanatiek trouwens (mooi excuus voor de matige klassering Wink). Echt rouwig zal ik er niet om zijn als dit het was.
Reply
Vind het toch altijd wel extra leuk kijken. Maar het deelnemersveld is inderdaad niet meer zoals het altijd geweest is Sad
Reply
Mocht er voldoende deelname zijn, dan wil ik nog wel een keer een poging wagen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
me too
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik doe op het forum al genoeg, tennispoll bijhouden (wat nu lijkt te vervallen), TTT bijhouden en bij de ITT zorg ik ook elke keer voor de scores. Gezien mijn drukte op mijn werk en mijn aantstaande verhuizing in begin 2011 zie ik het niet zitten om de stand bij te gaan houden. Ik vind het overigens geen probleem om elke keer de poll op de site te zetten, maar dat doe ik natuurlijk alleen maar als er iemand anders zich aanbiedt om de stand bij te houden.
Ik zou het zonde vinden als de poll verloren gaat. Ik weet dat aan het einde van het seizoen de deelname minimaal was, maar wat ik me daarin eigenlijk wel in heb afgevraagd is waarom Kuiper en Musse zijn afgehaakt. Ze waren 2 weken op vakantie of zo, maar daarna hebben ze ook niet meer meegedaan, waarom eigenlijk niet?
Reply
En als Buurs & Haggie ook alweer aansluiten gaat het alweer de goede kant op Smile
Reply
Als een van hen dan ook de organisatie op zich neemt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou top zijn..
Reply
Gaat dit spel sterven? Sad
Reply
Ja, ik vrees het wel, ik blijf het zoals gezegd niet doen en verder heeft zich niemand aangediend. Daarbij was het deelnemeraantal ook al zeer laag dus ik kan er zelf niet heel erg mee zitten. Mocht het alsnog doorgaan blijf ik natuurlijk graag deelnemen.
Reply
Wat we evt ook zouden kunnen doen, is het CTM-systeem ook op de ATP toe te passen, als alternatieve poll.
Dus iedereen voorspelt de finales van de toernooien, misschien zelfs de halve finales. Zo poll je ook een beetje, en het is een stuk makkelijker bij te houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lijkt me prima, maar ik trek ook daar mijn handen vanaf qua organisatie.
Reply
In afgeslankte vorm wil ik de poll dit jaar wel organiseren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:In afgeslankte vorm wil ik de poll dit jaar wel organiseren.

dan help ik je wel. Beginnen we tegelijk met FTM.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Hag. In de periode dat je je fulltime op je dartcarriere gaat richten zal ik me alleen moeten redden. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooi plan dit, en kost ook minder tijd. Ik zal ook mijn inbreng doen door regelmatig wekelijks te updaten.
Reply
Laten we dit in stand houden op de manier zoals Ad voorstelde. We voorspelen voor elke week de (halve) finales van de ATP toernooien die worden gespeeld. Deadline ligt gelijk met die van CTM, maandagavond 22.00 uur. 1 minuut te laat is niet meespelen die week. Ik doe de organisatie, aangevuld met Scholten en Hag op momenten dat ik druk ben of niet in het land ben. Updates kan natuurlijk iedereen geven in het wekelijkse Poll-topic. We starten komende week. We kunnen evt van deze week nog een testweek maken ondanks dat we al halverwege de week zitten, kan ik wel even sparren met de puntentelling.

Voorstel puntentelling:

Hele finale(winnaar+verliezend finalist) goed 8 punten
Juiste winnaar 5 punten
Juiste finalist 3 punten
Juiste halve finalist 1 punt (wanneer je een speler in de halve finale hebt die vervolgens ook de finale haalt vervalt dit punt, als juiste finalist krijg je dan al minimaal 3 punten voor deze speler).
Ongeplaatste speler in (halve) finale 2 bonus punten

Graag hier even op schieten, heb het nu snel even in elkaar gezet. Tips zijn welkom.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dus als je de finale goed hebt maar de verkeerde winnaar krijg je 6 punten?
Reply
Mits hij ongeplaatst is wel zoals ik het nu zie.
Reply
Helaas niet doorgegaan? Jammer hoor!
Reply


Forum Jump: