The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2010
#31
Reageer anders ook nog even op de post van Mac in het andere topic Buurs
Reply
#32
Of op die van mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
mindlight Wrote:Reageer anders ook nog even op de post van Mac in het andere topic Buurs

welke post?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Ad Wim Wrote:Of op die van mij.

nadal heeft vorige week nog een toernooi gewonnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Haha, als je je daar al aan vast gaat houden dan is het wel heel droef gesteld :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ad Wim Wrote:Haha, als je je daar al aan vast gaat houden dan is het wel heel droef gesteld :lol:

federer verliest zelfs van soderling, waar nadal en ginepri easy van winnen :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Reageer anders ook nog even op de post van Mac in het andere topic Buurs

welke post?

<!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=684095#p684095">viewtopic.php?p=684095#p684095</a><!-- l -->
Reply
#38
Blijf je maar kijken naar demonstratietoernooien, dan kom je vast een heel end =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ik wil ook wel meebetalen als ML daardoor een andere avatar kan nemen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Haha, als je je daar al aan vast gaat houden dan is het wel heel droef gesteld :lol:

federer verliest zelfs van soderling, waar nadal en ginepri easy van winnen :-({|=

Het mooie is, Federer wint van Soderling wanneer het ergens om gaat, en Nadal verliest dan consequent \Big Grin/
Reply
#41
Ad Wim Wrote:Blijf je maar kijken naar demonstratietoernooien, dan kom je vast een heel end =D>

kijken of je dit jaar binnen de 6000 punten kan blijven :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Blijf je maar kijken naar demonstratietoernooien, dan kom je vast een heel end =D>

kijken of Nadal dit jaar binnen de 6000 punten kan blijven :lol:

Notworthy
Reply
#43
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Blijf je maar kijken naar demonstratietoernooien, dan kom je vast een heel end =D>

kijken of je dit jaar binnen de 6000 punten kan blijven :lol:
Blijf maar denken dat hoog eindigen bij FTM gelijk staat aan tenniskennis, dan kom je vast een heel end =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
mindlight Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Blijf je maar kijken naar demonstratietoernooien, dan kom je vast een heel end =D>

kijken of Nadal dit jaar binnen de 6000 punten kan blijven :lol:

Notworthy

wil je wedden?

mijn stelling: ik haal een grotere voorsprong op jou, dan de nr. 1 op nadal!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Bij welk spel?
Reply
#46
mindlight Wrote:Bij welk spel?

ik had het over ftm.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Blijf je maar kijken naar demonstratietoernooien, dan kom je vast een heel end =D>

ook in de atp toernooien overtuigt federer niet.

davy zal hem vandaag opnieuw de baas zijn en nadal zal het toernooi opnieuw winnen :-"
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Ik heb inmiddels de Excel file van Eli ontvangen, dus we kunnen volgende week van start. Ik heb alleen geen idee hoe de puntenverdeling van de TMC zat bij de poll, en die staat nog niet ingevuld. Iemand die hierbij kan helpen?

Edit: dit was 'm in 2008
Poule 1-2-3-4: 60-40-20-0
Halve finale winst: 40
Finale winst: 50

Wij volgden hier de ATP, en als we dat consistent blijven doen zou het nu worden:
Poule 1-2-3-4: 600-400-200-0
Halve finale winst: 400
Finale winst: 500

Lijkt mij wel het meest fair Smile
Reply
#49
Helaas heb ik geen webspace, dus het zullen voortaan excel attachments worden waamee ik de tennispollstand publiceer. Bij deze de eindstand van 2009 Smile
Reply
#50
mindlight Wrote:Helaas heb ik geen webspace, dus het zullen voortaan excel attachments worden waamee ik de tennispollstand publiceer. Bij deze de eindstand van 2009 Smile
Scores van TMC lijken me niet te kloppen, Musse heeft 1000 punten gekregen en ik 400. Ik heb me er niet helmaal in verdiept, maar ik vermoed dat dat omgedraaid moet worden. Ik heb de finale van de TMC-poll verloren van Buurs (die terecht 1500 pnt heeft). Het lijkt me dat ik er dan toch 1000 krijg....
Reply
#51
nice ML =D>

Ik heb over de 13K punten Hakkuh
(Na volgende week heb ik Ad gedubbeld :lol: )
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#52
Mitch Wrote:
mindlight Wrote:Helaas heb ik geen webspace, dus het zullen voortaan excel attachments worden waamee ik de tennispollstand publiceer. Bij deze de eindstand van 2009 Smile
Scores van TMC lijken me niet te kloppen, Musse heeft 1000 punten gekregen en ik 400. Ik heb me er niet helmaal in verdiept, maar ik vermoed dat dat omgedraaid moet worden. Ik heb de finale van de TMC-poll verloren van Buurs (die terecht 1500 pnt heeft). Het lijkt me dat ik er dan toch 1000 krijg....

Klopt volkomen, goed dat je er naar kijkt! Het rare is, ik heb het wel goed ingevoerd, en jouw totaalstand klopt ook. Er moet iets zijn misgegaan met het sorteren, zoek ik uit, maar zal einde van de middag worden. Voorlopig de file even weggehaald Smile
Reply
#53
Toch nu maar even tijd vrijgemaakt. Als het goed is werkt het nu wel goed Smile


Attached Files
.xls   Stand eind 2009.xls (Size: 52 KB / Downloads: 13)
Reply
#54
Bij deze wil ik Elikian nog even bedanken voor bewezen diensten mbt de tennispoll.

Hopelijk blijf je wel op het forum actief.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
Ja same here, klasse voor al die jaren! En ook ik hoop je hier nog wel eens aan te treffen als deelnemer aan e.e.a.
Reply
#56
ohw ja, over die scores ... dat was ik inderdaad nog vergeten te zeggen ML .. als je de scores hebt ingevoerd en gesorteerd op nieuwe ranking, moet je de formules nog even copy/pasten -> Selecteer bv cell D29, die verandert toch nooit .. en dan Copy -> selecteer D2Big Grin29 .. en dan paste special -> Formulas

Sorry Smile

En graag gedaan jongens. Smile Ik zal niet meer of minder dan voorheen betrokken zijn. Ik lees veel, maar ik heb het afgelopen jaar ook weinig meer geschreven. Alleen stukken text, geen tussenstanden gedoe. Tijd ontbreekt me daar tegenwoordig helaas meestal voor. Ik blijf even actief als afgelopen jaar :p
Reply
#57
Hehe die ontdekking had ik inderdaad zelf al gedaan, op zich ging dat vrij eenvoudig. Verder gewoon een helder en goed werkend bestand (waar ik eerst dacht aan een soort ranksort functie bleek dat gewoon een tabblad te zijn ](*,) ).
Maargoed, uit jouw post lees ik af dat je in ieder geval zelf blijft pollen en dat is al niet gek Smile
Reply
#58
Uiteraard Eli onwijs bedankt voor alles, al die jaren. Ik hoop dat je nog wel voor je favorieten blijft pollen.

En ML, wanneer gaat de loting wekelijks plaatsvinden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Maandag tussen 17-20. Eerder niet vanwege dezelfde reden als Eli, namelijk dat er laatkomers kunnen zijn.
Reply
#60
mindlight Wrote:Maandag tussen 17-20. Eerder niet vanwege dezelfde reden als Eli, namelijk dat er laatkomers kunnen zijn.

Kunnen we daar ook niet gewoon een deadline aan hangen? Tot 13.00 uur bijvoorbeeld nog mogelijk te pollen?
Reply


Forum Jump: