The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennispoll 2010
#61
Nee, aangezien toernooien regelmatig pas om 14:00 (o.i.d.) beginnen. Daarbij gaat deze methode al tijden goed, wat mij betreft houden we het zo.
Reply
#62
Duidelijk!
Reply
#63
Daar gaan we dan, de eerste loting! Blijft Buurs nog een jaar aan kop of gaan anderen het stokje overnemen?

Loting Sydney/Auckland: 18 deelnemers
Quote:< 17 man: 4 poules van max 4, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
17-20 man: 4 poules van min 4, max 5, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de QF.
21-23 man: 6 poules van min 3. max 4, waarbij de beste 2, en de 4 beste overigen doorgaan naar de 2e ronde (wo)
> 23 man: 8 poules van min 3, waarbij de eerste 2 doorgaan naar de 2e ronde. (wo)

Buurs (1) - Ragin Bull (5) - Kooltje - Kraai
Centre Court (4) - Andre (8) - Scholten! - Haggie - Juan Zueco
Mitch (3) - Ad Wim(7) - Mindlight - Cruijff
Mist (2) - Musse (6) - Kuiper - Elikian - Chiel Montagne
Reply
#64
Ik stop er op korte termijn mee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#65
Ik kan mooi in poule 2 erbij, zie ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#66
Als 8e geplaatst, moet niet gekker worden Undecided
Reply
#67
Een baakse poule, begint dat gekloot nu al :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
buurs Wrote:Ik stop er op korte termijn mee.
Begin van het einde, mooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
Sta je over een half jaar misschien weer in de top 5.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Ad Wim Wrote:Ik kan mooi in poule 2 erbij, zie ik.

Ik dacht al, zit ie me nou te fucken door eerst naar het tijdstip van pollen te vragen en vervolgens niet te pollen? (of pas na de loting)
Reply
#71
Haggie Wrote:Een baakse poule, begint dat gekloot nu al :8:

Haha, ik zag het al toen ik aan het loten was, net als de combi Buurs/Kuiper.
Reply
#72
buurs Wrote:Ik stop er op korte termijn mee.

Ohh? Je gaat je koppositie niet proberen te verdedigen?
Reply
#73
Ad Wim Wrote:Ik kan mooi in poule 2 erbij, zie ik.
Gezien de ranking zou er opnieuw geloot moeten worden, je bent dan immers geplaatst.
Reply
#74
Ja, daar dacht ik dus ook al aan, en dat is dus minder fijn. Hoe loste Eli dit op? Of ben ik gewoon te vroeg met loten en is dinsdagochtend voortaan verstandiger?
Reply
#75
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik kan mooi in poule 2 erbij, zie ik.

Ik dacht al, zit ie me nou te fucken door eerst naar het tijdstip van pollen te vragen en vervolgens niet te pollen? (of pas na de loting)
Tja, toen je zei tussen 17 en 20 dacht ik dat ik nog wel even zou hebben. Bovendien kun je er vanuit gaan dat ik wekelijks poll, dus had je kunnen wachten met loten. Of het me kunnen vragen.
Maar desnoods plaats je me niet, maakt mij niet uit.

Nu in Australie wordt er niks gespeeld voor middernacht dus dan kun je wel later loten, normaliter lijkt me 17-20 prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#76
Nja, ik heb bewust gewacht en ging er eigenlijk vanuit dat je uberhaupt niet meer ging pollen. Zeker omdat jij er normaal op maandagavonden niet bent Smile. En ik ga natuurlijk niet aan mensen vragen om te pollen, dat moet ik dan of bij iedereen doen, of helemaal niet, en dan kies ik uiteraard voor de laatste optie.

En qua loten, tsja, ik moet daar een vaste tijd voor in gaan ruimen, want anders ga ik het vergeten etc. Wmb kan of maandag tussen 17-20, of dinsdag voor 8:30.

En ik weet niet of niet-plaatsen mogelijk is, Mitch/Eli, hoe losten jullie dit destijds op?
Reply
#77
Zet Ad gewoon bij ons in de poule, die plaatsing kan toch wel 1x wijken Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
Mooi, dan houden we het daar nu op Smile
Overigens zou Scholten ongeplaatst raken dus qua verdeling wel/niet geplaatst klopt het nog wel. Alleen zitten Hag en Scholten allebei in groep 3 Smile
Reply
#79
mindlight Wrote:Nja, ik heb bewust gewacht en ging er eigenlijk vanuit dat je uberhaupt niet meer ging pollen. Zeker omdat jij er normaal op maandagavonden niet bent Smile. En ik ga natuurlijk niet aan mensen vragen om te pollen, dat moet ik dan of bij iedereen doen, of helemaal niet, en dan kies ik uiteraard voor de laatste optie.

En qua loten, tsja, ik moet daar een vaste tijd voor in gaan ruimen, want anders ga ik het vergeten etc. Wmb kan of maandag tussen 17-20, of dinsdag voor 8:30.

En ik weet niet of niet-plaatsen mogelijk is, Mitch/Eli, hoe losten jullie dit destijds op?
Dan is er dus wel een deadline, namelijk 17 uur.

En er vanuit gaan dat ik niet poll lijkt me sowieso niet goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
Er is geen deadline, dat blijkt nu toch ook? (je zit ingedeeld)

Maar ik heb zo na 1 week al behoorlijk begrip voor het standpunt van Eli gekregen, dinsdagochtend is een beter moment om dit te voorkomen.
Reply
#81
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Ik stop er op korte termijn mee.

Ohh? Je gaat je koppositie niet proberen te verdedigen?

ik heb mijn koppositie al een lange tijd met succes verdedigd.
de aardigheid is er inmiddels een beetje vanaf.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#82
mindlight Wrote:Er is geen deadline, dat blijkt nu toch ook? (je zit ingedeeld)

Maar ik heb zo na 1 week al behoorlijk begrip voor het standpunt van Eli gekregen, dinsdagochtend is een beter moment om dit te voorkomen.
haha, kijk, verstand komt met de jaren Wink
Bij mij was het overigens meer uit persoonlijke redenen. Maandagavond is voor mij gewoon een klote avond, en als ik dan om half 2 , 2 uur klaar ben met mijn andere activiteiten, dan dacht ik er gewoon ook vaak niet meer aan dat nog te doen Smile
Reply
#83
Dat ging inderdaad heel soepel ja, dat ik ingedeeld werd. En Mist is nu dus niet ingedeeld, ondanks dat er nog geen partij gespeeld is. Als je op een vaste tijd wilt loten, wat wmb prima is, dan moet dat wel gecommuniceerd worden, want dan is dat dus wel degelijk een deadline.

Dit zijn uitzonderlijke weken, want nu kun je gewoon de hele maandag nog pollen omdat er toch niks gespeeld wordt. Waarsch heeft Mist daarom ook nog niet gepolled. Daarom lijkt het me handig om deze weken sowieso pas op dinsdag te loten. Normaliter kan dat wel rond deze tijd, zeker als er in Europa gespeeld wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#84
Maar ook dan kunnen deelnemers nog maandag laat pollen, zeker in weken waarin er op maandag weinig gespeeld wordt.

Resume: Ja, ik was klaarblijkelijk te vroeg met loten, zeker in deze week, en dinsdagochtend is voor mij net zo makkelijk en dat gaat hem dus worden in de toekomst. Leermomentje #2 Wink
Reply
#85
Maar dan moet je toch de loting opnieuw doen?

En het is allemaal prima hoor, ik ben allang heel blij dat je het doet en probeer alleen maar mee te denken. En ik heb nou eenmaal altijd lang nodig om te pollen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#86
Als Mist of wie dan ook nu nog pollt ga ik inderdaad opnieuw loten, dat is dan m'n eigen schuld omdat ik zo vroeg was. Het besluit om het voortaan dinsdagochtend te doen is dan ook een puur praktisch ding Smile
Reply
#87
Ik had nog niet gepolld omdat ik pas vanmiddag ben teruggekomen van een weekendje weg Smile
Maar het lijkt er idd om dat er na 11 uur niks is gespeeld, dus ik vul het zo ook nog ff in.
Reply
#88
Prima dan post ik morgen de nieuwe loting Smile
Reply
#89
buurs Wrote:
mindlight Wrote:
buurs Wrote:Ik stop er op korte termijn mee.

Ohh? Je gaat je koppositie niet proberen te verdedigen?

ik heb mijn koppositie al een lange tijd met succes verdedigd.
de aardigheid is er inmiddels een beetje vanaf.
Zoiets noemen ze nou faalangst...
Reply
#90
Mist Wrote:Ik had nog niet gepolld omdat ik pas vanmiddag ben teruggekomen van een weekendje weg Smile
Maar het lijkt er idd om dat er na 11 uur niks is gespeeld, dus ik vul het zo ook nog ff in.
Leuk geweest?
Reply


Forum Jump: