The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
#91
Yep dat was van de week al. Inmiddels heeft Verdasco ook het toernooi gewonnen door Tsonga in de finale te verslaan. Verdasco heeft weer in Las Vegas getraind en is weer super fit en wederom klaar voor een stunt op de Aus Open. Overigens heeft Djoko na de nederlaag tegen Verdasco ook van Tomic verloren Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
Wtf, serieus?
Reply
#93
Yep ik heb de hele week dat toernooi gevolgd. Haas bijv 3 x verloren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
OD had z'n team mét Djoko net klaar :wink:
Reply
#95
Scholten! Wrote:OD had z'n team mét Djoko net klaar :wink:

:-$ :wink:
Reply
#96
Pakken de q's 25 punten met hun kwalificatie voor de main draw?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
EInde van de week wordt leuk :

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.weather.com.au/vic/melbourne">http://www.weather.com.au/vic/melbourne</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#98
31 graden! Dat wordt Djoko en Murray ook maar wegstrepen dan. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Gisteren stond er bij donderdag 37 graden en bij vrijdag 39 graden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prachtig dit:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=I-qCmG7yuAA&feature=player_embedded#">http://www.youtube.com/watch?v=I-qCmG7y ... _embedded#</a><!-- m -->

Djokovic en Andy zijn van nature al grappig, maar ik moest zelfs een paar keer lachen om Nadal. En Courier is ook grappig als commentaargevende scheids. En die grap van Roger over Hawkeye =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik kan idd niet wachten op deel 2, erg mooi. En idd, Nadal was zelfs grappig hier :eeeek:
Reply
Het is gelukt, ik ben toch weer gaan twijfelen.

Ik geloof niet dat de afgelopen jaren een Grand Slam zo onvoorspelbaar is geweest als deze, qua favorieten voor de overwinning. Erg leuk natuurlijk. De halve finale zal geen spelers buiten de top 8 kennen, denk ik, maar van die top 8 sluit ik niemand uit.
Reply
Ik mis toch duidelijk iemand trouwens in dat Haiti-event...
Reply
Van de eerste 16 seeds vind ik op voorhand alleen Stepanek, Robredo en Ferrer absolute nonpicks.... De rest is allemaal verdedigbaar om te nemen.

Vierde rondes;
Federer tegen Hewitt/Baghdatis ligt voor de hand
Verdasco - Davydenko, weinig gevaarlijke klanten
Djoko - Gasquet/Youzhny/Robredo
Tsonga - Soderling, zie hier ook niemand in staat deze mannen te verslaan
Roddick - Gonzalez/Berdych, Gonzalez geen nonpick want kan boven zichzelf uit stijgen
Cilic - Del Potro, Wawrinka zit bij Cilic maar zal normaal gesproken van hem verliezen
Murray - Monfils, Isner wellicht gevaarlijk hier?
Stepanek/Karlovic/Fish/Ljubicic - Nadal, geen problemen voor Rafa

Vervolgens zie ik alleen Soderling van de top 8 mogelijk eruitvliegen, en krijgen we dus 7 van de top 8 in de kwartfinale. Gelukkig zijn er altijd verrassingen op de AO, dus zal ik er best naast zitten.
Reply
Tot zover kan ik het ook redelijk verzinnen, maar de echte punten worden pas daarna verdeeld en als je dan de verkeerde keuzes maakt ben je de lul. Rafa haalt de halve finale wel, maar is JMDP fit genoeg dat ook te doen? Djoko in vorm zou ook gewoon de halve finale halen, maar heeft een paar dramatische potjes gespeeld. Federer is ook niet echt in vorm en Verdasco/Davydenko wel, maar hoe vaak heeft Federer uberhaupt van deze gasten verloren, laat staan in een best of five? En stel dat dat wel gebeurt, wie neem je dan, Fernando of Davy? :|
Reply
Je kunt eigenlijk niet om Davy heen en ik denk ook dat vrijwel iedereen hem heeft, maar ik denk toch dat ie tegen gaat vallen. Ik voorzie een scenario RG 2008 toen ie de twee jaar daarvoor SF had gehaald en toen in de 3e ronde van Ljubicic verloor. Maar goed, hij is wel flink gegroeid sindsdien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik mis toch duidelijk iemand trouwens in dat Haiti-event...
Ik mis er zelfs twee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik zit nog te goochelen met mijn laatste centen. Flinke bak met spelers nog. Hoe fit is Nieminen, kan Baghdatis van Ferrer winnen, heeft Guez een kans tegen Benne, gaat Gulbis van Monaco winnen, wint Gasquet van Youzhny, heeft Dent een reële kans tegen Tsonga, wint Tipsa van Haas, kan Clement het weer?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier geen Davy, Verdasco en Federer, veel te groot wespennest. Ik sla dat stukje over :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
hahaha die stille.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Anders blesseert Nadal zich bijna even. Mooie volley van Djoko trouwens, zittend.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=17cDAAbj7r8&feature=player_embedded">http://www.youtube.com/watch?v=17cDAAbj ... r_embedded</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo, maar eens de laatste stukjes van de puzzle in elkaar schuiven. Wat te doen met de laatste centen? :roll:
Reply
Dit is echt lastig zeg.

Er gaan grote verschillen ontstaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik ga voor de halve finale plaatsen. Per kwart mijnsinziens de favoriet gekozen! 4man! Het moet dan maar! Hele week onderaan staan, en over twee weken toeslaan in het finaleweekend... Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
heb maar wat gemaakt Smile

Merkt et wel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
ik heb volgens mij nog nooit een team gehad, waarin ik zo weinig vertrouwen heb gehad :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
hehhe ik zat ook al van, hmmm die wel hmmm nee die eigenlijk ook niet :8:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Haggie Wrote:ik ga voor de halve finale plaatsen. Per kwart mijnsinziens de favoriet gekozen! 4man! Het moet dan maar! Hele week onderaan staan, en over twee weken toeslaan in het finaleweekend... Icon_twisted

Ik ga voor de omgekeerde tactiek: een snelle start, met (waarschijnlijk) dito val. :wink:
Reply
Hier een groot team.Met daar in de 2 finalisten.. :8:

Ik ben klaar,veel succes allemaal.
Reply
Hop, al die kleine gasten eruit en een grote jongen erin, nu maak iig een goede kans op de hele finale..
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: