The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Heerlijk Marin!! Maak ze maar boos en zenuwachtig!!
Reply
Haggie en mij maak je niet zenuwachtig hiermee. Reken maar eens uit hoeveel je verliest als het een finale Fedex-Murray wordt. OSmile
Reply
Scholten! Wrote:Haggie en mij maak je niet zenuwachtig hiermee. Reken maar eens uit hoeveel je verliest als het een finale Fedex-Murray wordt. OSmile
Dat heb ik allang gedaan...
Wat ik ook berekend heb is dat jouw forumactiviteit groeit naarmate je prestaties beter zijn...bah
Reply
En op love naar 5-3 =D>
Reply
En doooooor!! Op love naar 6-3!!!

Begint tweede set nu met serveren...
Reply
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie en mij maak je niet zenuwachtig hiermee. Reken maar eens uit hoeveel je verliest als het een finale Fedex-Murray wordt. OSmile
Dat heb ik allang gedaan...
Wat ik ook berekend heb is dat jouw forumactiviteit groeit naarmate je prestaties beter zijn...bah

Via excell?

Het is ook mooi dat mijn prestaties in het begin van het jaar altijd nog goed zijn. Maar mij zie je nooit gloryhunten Kool, het is dat Haggie naast me zit OSmile
Reply
Poeh Cilic tikt Murray even weg met 6-3. Ondanks dat ik ze beide heb is dat wel degelijk slecht nieuws. Ten eerste moet Murray gewoon winnen en ten tweede biedt dit weinig hoop voor een goede afloop tegen Koning Roger mocht 't zover komen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Poeh Cilic tikt Murray even weg met 6-3. Ondanks dat ik ze beide heb is dat wel degelijk slecht nieuws. Ten eerste moet Murray gewoon winnen en ten tweede biedt dit weinig hoop voor een goede afloop tegen Koning Roger mocht 't zover komen.
Tuurlijk want als Cilic van Murray wint kan hij niet van Federer winnen (die een dag minder rust heeft)... :roll:
Reply
Scholten! Wrote:
kooltje Wrote:
Scholten! Wrote:Haggie en mij maak je niet zenuwachtig hiermee. Reken maar eens uit hoeveel je verliest als het een finale Fedex-Murray wordt. OSmile
Dat heb ik allang gedaan...
Wat ik ook berekend heb is dat jouw forumactiviteit groeit naarmate je prestaties beter zijn...bah

Via excell?

Het is ook mooi dat mijn prestaties in het begin van het jaar altijd nog goed zijn. Maar mij zie je nooit gloryhunten Kool, het is dat Haggie naast me zit OSmile
Alweer aan de drank heren?
Reply
En doooooor!!! 1-0 met wederom een love game!

Belangrijke game nu...
Reply
Murray op tijd wakker...Buigt deze 0-30 wel om...
Reply
En 1-1...
Als Murray een topper is breakt hij Cilic op dit moment...
Reply
Ik heb geen beelden op het werk maar is Cilic zo goed of Murray zo zwak? Of ligt het er tussen in? Deze tussenstand verbaasd me nog al
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Ik heb geen beelden op het werk maar is Cilic zo goed of Murray zo zwak? Of ligt het er tussen in? Deze tussenstand verbaasd me nog al
Ik ook alleen sb...Degene die het zien zijn er stil van :lol:
Reply
Stille Wrote:Ik heb geen beelden op het werk maar is Cilic zo goed of Murray zo zwak? Of ligt het er tussen in? Deze tussenstand verbaasd me nog al

Moeilijk te zeggen.. Ligt er een beetje tussenin.. Murray speelt nog niet top in ieder geval...
Reply
kooltje Wrote:
Stille Wrote:Ik heb geen beelden op het werk maar is Cilic zo goed of Murray zo zwak? Of ligt het er tussen in? Deze tussenstand verbaasd me nog al
Ik ook alleen sb...Degene die het zien zijn er stil van :lol:

Jouw forumactiviteit is anders deze weken ook nog niet zo hoog geweest. Murray nog niet top, Cilic maakt voor zijn doen weinig fouten. Eigenlijk gaat 't wel gelijk op maar Murray miste zijn kansen in de 1e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Opnieuw een Bp nu voor Murray... Heeft er al zat gehad... #-o
Reply
Whaaa wat een punt zeg op BP!! Geweldig van Murray!
Reply
als hij ze dan een keer afmaakt is het goed
Reply
Punt van het toernooi, wat een voetenwerk van Murray!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdiende break dus begrijp ik...Niks aan te doen Marin...
Reply
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat een punt om te breaken. OMG. Murray alle kanten op gespeeld(oa door netballetje), krijgt aan het net een perfecte lob om de oren, gaat erachteraan en passeert cilic die inmiddels aan het net stond. Hij ging helemaal los. Nu zal Murray niet meer te stoppen zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
Stille Wrote:Ik heb geen beelden op het werk maar is Cilic zo goed of Murray zo zwak? Of ligt het er tussen in? Deze tussenstand verbaasd me nog al
Ik ook alleen sb...Degene die het zien zijn er stil van :lol:

Jouw forumactiviteit is anders deze weken ook nog niet zo hoog geweest. Murray nog niet top, Cilic maakt voor zijn doen weinig fouten. Eigenlijk gaat 't wel gelijk op maar Murray miste zijn kansen in de 1e set.
En dat zou verhogen omdat Cilic 1 set wint van Murray Undecided
Reply
alles nu murray come on :-({|=
Reply
Laat lopen deze set Marin...Je hebt al veel kracht verspeeld dit toernooi...
Reply
Tja, nu zakt Cilic ver weg, was wel te verwachten. Hopen dat ie nog één opleving krijgt, want Murray in 4 zou niet best zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Murray.

Kooltje, ik ben er al weer :-({|=
Reply
Murray gaat nog wel wegzakken, never in doubt.
Reply
hoi kooltje, ik ben er ook
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoi Haggie, gezellig :-"
Reply


Forum Jump: