The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Kijkt er niemand naar Dikbilkoe vs Woestijnrat?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Half oog, matig potje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
8e finale op rij inderdaad, zij record is 10 op rij. Dat kan hij dus met Wimbledon evenaren en op de US Open verbreken. Het zal erom hangen of hij Nadal op Roland Garros voor de finale al gaat ontmoeten.
Reply
Federer staat overigens alleen bij winst in de finale in het Meest Rendabele FTM Team.
Reply
Pfff wat heb ik trouwens gemazzeld, het team wat ik in eerste instantie neerzette, heb ik laten staan, met Tsonga, Murray, Cilic.
Ik had een alternatief team, waarin de kleintjes ongeveer hetzelfde waren maar ik als kopstukken die 3 niet had en daarvoor Djokovic en Roddick. Serieus getwijfeld om de boel te vervangen, maar volgens mij niet gedaan omdat mijn eerste team zo mooi op 0 euro budget over uitkwam..... Scheelt (1200+720+720)-(180+360)=2100 punten.... En als Murray wint 2900....
Reply
hup fedex
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Anders ga je gewoon even niet naar het net Roger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed niveau tot nu toe.

Federer pakt de 1e set met 6-3.

Ben benieuwd of ze dit niveau kunnen vasthouden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Redelijk niveau...Weinig echte toppunten..behalve eentje van Murray.

Als Roger dat hoge niveau nog eens wat langer vast kan houden, laat hij echt iedereen kansloos. Nu blijft het bij twee games om de boel te beslissen.
Reply
Ik vind het niet zo spectaculair, ze kunnen allebei veel beter. Tempo ligt ook nog niet zo hoog, beetje schaaktennis.

Had wel constant het idee dat Murray de betere was, wel knap dat Federer dan ineens de set pakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Roger is los Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer speelt echt goed, vind ik.

Hij blijft geduldig en slaat toe wanneer het kan.
Tegen Davy vond ik hem veel onrustiger.

Tegen Tsonga heb ik niet gezien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je ziet Roger gewoon balen dat hij geen tegenstand krijgt...Hij wilt een echte finale voor het publiek
Reply
Ik vind Murray matig spelen, veel te afwachtend. Terwijl ie juist tegen Nadal zo goed en aanvallend speelde. Federer speelde een matige eerste 3/4 set, maar speelt nu goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D>
Reply
Zelfs met de backhand heeft hij al een aantal winners geslagen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, alleen jij denkt en vindt dat hij een slechte backhand heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, alleen jij denkt en vindt dat hij een slechte backhand heeft...
Dat kun je toch eigenlijk nooit meer zeggen nadat punt van daarnet Buurs :roll:
Reply
Murray laat telkens wel zijn beste tennis zien als ie bp tegen heeft. Als ie hier houdt, kan ie er wel eens in groeien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Tja, alleen jij denkt en vindt dat hij een slechte backhand heeft...
Dat kun je toch eigenlijk nooit meer zeggen nadat punt van daarnet Buurs :roll:
Dat kun je sowieso niet zeggen van de beste en meest complete tennisser allertijden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Anders maak je het even af, Roger...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het gaat tot nu toe nog vrijwel precies gelijk aan de wedstrijd tegen Del Potro. Eens kijken of Federer het nu wel afmaakt in de tweede set...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Goed bezig Roger! Ga door!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar hij maakt het klasse af, wat een serveergeweld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Xtragaap4de
Reply
Federer zakt wat in nu. Geen gezeik Roger, gewoon in 3 afmaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray nog geblesseerd ook...Nou dan is het helemaal klaar. Totaal geen spanning helaas
Reply
Roger, lul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor het publiek Ad...Probeert net te doen of zijn tegenstanders wat voorstellen
Reply
Zo never in doubt dit, en Murray gaat wéér geen GS pakken Hakkuh
Reply


Forum Jump: