The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
aij Gasquet en Gimeno
Reply
centre court Wrote:Goed te zien dat Djoko en Federer vrij veel moeite hebben met prutsers, kan me niet voorstellen dat zij de finale gaan spelen.
Dat kan ook niet.

En inderdaad ja, die eerste rondes zijn altijd een hele goede indicatie voor de latere rondes :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Goed te zien dat Djoko en Federer vrij veel moeite hebben met prutsers, kan me niet voorstellen dat zij de finale gaan spelen.
Dat kan ook niet.

En inderdaad ja, die eerste rondes zijn altijd een hele goede indicatie voor de latere rondes :roll:

Vandaar dat jij vanmorgen ook een opmerking maakte over de Verdasco-match.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Goed te zien dat Djoko en Federer vrij veel moeite hebben met prutsers, kan me niet voorstellen dat zij de finale gaan spelen.
Dat kan ook niet.

En inderdaad ja, die eerste rondes zijn altijd een hele goede indicatie voor de latere rondes :roll:

Vandaar dat jij vanmorgen ook een opmerking maakte over de Verdasco-match.
Ik neem aan dat je begrijpt dat dat in reactie was op jouw opmerking dat ie onwijs in vorm was in Kooyong. Dat zegt dus geen ene reet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Leuk die smileys, maar ik zit gewoon te kijken en zie dat het wel goed zit.

Rustig Ad, het was maar een grapje.
Ben ik niet rustig dan? Wees jij nou maar blij dat Malisse die TB niet pakte, want ik zie dat je die ook al niet hebt.

Je reageerde een beetje geirriteerd leek het, dat was niet de bedoeling. En Malisse heb ik uiteraard ook niet, want dat is een quali en dus verspild geld.
Reply
Dat is Soderling pas OD Smile Stomme, waardeloze keus van mij Sad
Reply
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:
Overdune Wrote:
Ad Wim Wrote:Leuk die smileys, maar ik zit gewoon te kijken en zie dat het wel goed zit.

Rustig Ad, het was maar een grapje.
Ben ik niet rustig dan? Wees jij nou maar blij dat Malisse die TB niet pakte, want ik zie dat je die ook al niet hebt.

Je reageerde een beetje geirriteerd leek het, dat was niet de bedoeling. En Malisse heb ik uiteraard ook niet, want dat is een quali en dus verspild geld.
Blijf het toch opvallend vinden dat een redelijk ervaren manager als jij zoiets zegt. Het is namelijk gewoon niet zo. Over gasten als Anderson en Guez kun je nog twisten, maar Koubek, Malisse en Marchenko waren gewoon must-picks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30 als Youzhny voor de set serveert.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gasquet breakt terug! Nu eigen service houden en die TB in met Youzhny.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En natuurlijk wordt Youzhny terug gebroken, wat een mentale drol is het toch ook. Ook Malisse weer terug gebroken.

Berrer wel klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet en Youzhny weer de TB in. Ik heb eigenlijk geen zin in een 4e set hier. Hup Richard!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tering Malisse Icon_evil
Reply
Iemand enig idee wat er op baan 13 aan de hand is? De stand bij Lisicki tegen Martic staat al vrij lang op 30-0 (2-0). :-k

edit: scorebord zit vast, aldus iemand op een wta-forum.
Reply
Klasse Misha, zowaar een uitstekende TB! Laat die Gasquet maar extra zweten met z'n blessure.

Malisse is wel een eikel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Youzhny pakt de set. Kijken hoe fit Richard nog is
Reply
Weer de break voor Malisse. Zullen we deze eens 'n keer vasthouden, Xavier?
Reply
Lekker Djoko, prima eerste potje. Youzhny wordt meteen gebroken in de 4e, drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet gaat het gewoon redden, grote klasse! Malisse zie ik ook nog wel winnen, als dat zo is heeft ie grote kans op 4e ronde.
Reply
:-$
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoppa, klasse game van Misha en de rebreak! Weer live op ES, ze zijn erg aan elkaar gewaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gasquet... Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nu door X-man. Kom op nou Richard.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hopelijk wordt dit zo'n typische Gasquet-wedstrijd...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
anders ligt de wedstrijd young-rochus stil, omdat een ballenjongen overgegeven heeft en de baan vol met kots ligt Undecided
Reply
Jappiesevic Wrote:anders ligt de wedstrijd young-rochus stil, omdat een ballenjongen overgegeven heeft en de baan vol met kots ligt Undecided

Whaha =D>
Reply
Lekker Richard...Nu breaken...Geen gelul meer...3-0 voor zeg
Reply
Jappiesevic Wrote:anders ligt de wedstrijd young-rochus stil, omdat een ballenjongen overgegeven heeft en de baan vol met kots ligt Undecided
Haha, ik vroeg me al af waarom ie zo lang stil stond. Hoe ben je hier achter gekomen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtige pot hoor. Youzhny wint de lange rally's, Gasquet de korte. Hopelijk wordt het straks weer spannend en gaat Gasquet weer choken. Youzhny ziet er fysiek iig een stuk beter uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dit gaat nog helemaal fout... Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goddomme, anders mist Youzhny even een hele makkelijke bal op 15-30 5-5 ](*,)

Youzhny wel gewoon beter nu, pak die set!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: