The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
4-4, pijnlijk dit.
Reply
Tomic mooi genaaid zo
Reply
0-15, kom op jongen, hang in there!
Reply
15-30. [-o< [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2x 2e service op bp, daar moet er toch eigenlijk eentje raak van zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een ontzettende sukkel is die Cilic toch. 15-30 en dan slaat ie uit 't niets weer een bal in t net.

Nu bp weer!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tja, passief tennis wordt hier afgestraft, net als bij Gasquet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een debiel joh. Maak 't gewoon af man gaperd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:2x 2e service op bp, daar moet er toch eigenlijk eentje raak van zijn...

Yep, maar hij is niet voor niets nummer 285 en 17 jaar oud. Dat Cilic het hier nog tot deuce laat komen is eigenlijk veel treuriger.
Reply
En de break voor Cilic, dat zat erin.
Reply
Hop. Nu 4 aces please.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Helaas, het was erg dichtbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic alias John van Lottum pakt de break
Reply
Cilic heeft nog een hoop werk te doen voor ie Wawje gaat pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:2x 2e service op bp, daar moet er toch eigenlijk eentje raak van zijn...

Yep, maar hij is niet voor niets nummer 285 en 17 jaar oud. Dat Cilic het hier nog tot deuce laat komen is eigenlijk veel treuriger.
Dat klopt, elke top 100-speler had hier vandaag van Cilic gewonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, maarja wat Ad ook al zei, dit hoeft niet te zeggen dat Cilic volgende ronde ook geen deuk in een pakje boter slaat, zo'n speler is het niet.
Reply
Die smash hier ook weer Undecided
Reply
Dit doet Cilic toch wel heel erg knap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Feli managers met Cilic, lucky bastards :razz:
Reply
Hop! Niet over nadenken please. Wawje next. Slaap lekker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kan niet zeggen dat ik er blij van word. Complimenten aan Tomic, slim gespeeld, maar je komt blijkbaar nog net tekort, dat mag op deze leeftijd.
Reply
En ik geloof niet dat ik ooit zo'n teleurstellende dag qua 5-setters heb meegemaakt :|
Reply
Jappiesevic Wrote:anders ligt de wedstrijd young-rochus stil, omdat een ballenjongen overgegeven heeft en de baan vol met kots ligt Undecided

Het verhaal wordt nog mooier (NRC van vandaag):

Hoofdrol voor plassende ballenjongen
Door Jan-Cees Butter

MELBOURNE, 20 JAN. B allenjongens spelen soms onbedoeld een hoofdrol bij een tenniswedstrijd. Ze krijgen een bal op hun lichaam gespeeld, struikelen tijdens het ballen rapen of krijgen plots een racket in hun handen gedrukt. Gisteren, op dag twee van de Australian Open, vestigde een ballenjongen opnieuw alle aandacht op zich. Het gebeurde in de wedstrijd tussen Donald Young (VS) en de Belg Christophe Rochus, weggestopt op baan tien van Melbourne Park.

Young leek – na een break in de vierde set – de wedstrijd naar zich toe te trekken, totdat een ballenjongen voor oponthoud zorgde. Reden voor het tumult? Het jongetje had in zijn broek geplast. Toen het ongelukje opgemerkt werd, liep de ballenjongen doodleuk over de baan, waarbij hij een spoor van nattigheid achterliet. Young en Rochus stonden perplex.

Young, na afloop: „Toen ik naar de jongen keek, druppelde het al langs zijn broek. En toen hij van de baan af rende…” Enfin, vult u verder in. De scheidsrechter wilde nadien niet verder spelen. Want: nattigheid is te gevaarlijk voor de spelers en urine op de baan is een Grand Slam onwaardig .
De oplossing kwam pas een half uur later. De organisatie, niet berekend op dit soort ongelukjes, kwam met een geheim wapen: een blower. Toen de baan was droog geblazen, werd het duel vervolgd. Young won alsnog de wedstrijd.
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Die Roddick toch:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=NGbJvFocVcw">http://www.youtube.com/watch?v=NGbJvFocVcw</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Geweldige televisie =D> Andy had wel gelijk natuurlijk.
Reply
ik las ook dat daniel nog in een discussie is geraakt met wat toeschouwers na de partij Undecided
Reply
Roddick had zeker gelijk ja, alleen moet hij zich niet zo opwinden. Nergens voor nodig bij zo'n stand.
Reply
mindlight Wrote:Roddick had zeker gelijk ja, alleen moet hij zich niet zo opwinden. Nergens voor nodig bij zo'n stand.

Idd. Niks aan toe te voegen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: