The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:De scheduling is ook prima vannacht. Eerst rond een uur of 6 Cilic-Roddick en dan daarna meteen Murray-Nadal. Vooral die laatste, wat een wedstrijd kan dat worden :eeeek:

Oké, dat zijn betere tijden. Nadal-Murray wordt ontzettend belangrijk, heb er zin in. Zie het als een 50-50 wedstrijd, heb wel vertrouwen in Murray, het moet er toch een keer van komen. Denk wel dat de mensen met Nadal zich ook aardig 'veilig' voelen...
Dat laatste heb ik niet helemaal. Ik heb te weinig gezien van beiden dit toernooi om er echt een oordeel over te kunnen vellen.

Maar als beiden hun gebruikelijke niveau halen, voel ik me wel veilig ja. Dan is Nadal gewoon de betere speler, zeker in een best-of-five. Beiden matige serveerders, maar in de rally is Nadal gewoon veel beter, zeker op een dergelijke langzame hardcourt baan. Dus ik hoop maar dat Nadal zijn niveau haalt en Murray niet ver boven zichzelf uitstijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb wel redelijk wat van Nadal gezien, en ik heb het idee dat hij nog lang niet zo explosief is als een jaar geleden. Hij heeft wel weer een stap gezet na de US Open, waar hij een slappe indruk achterliet, maar wel redelijk makkelijk de SF haalde. Toch denk ik niet dat hij op de top van z'n kunnen kan spelen, dat zag je wel tegen Kohlschreiber, die in de rally bij vlagen zeer dominant was. Maar Nadal is Nadal, het lijkt mij dat hij er tegen Murray wel zal staan. Veel hangt dus idd af van Murray, als hij top is kunnen er veel mooie dingen gebeuren.
Reply
Poeh die close pot van Tsonga maakt een heel klein beetje goed van de kater van Verdasco. Wat had ik hem graag tegen Federer gezien. Nu moet Federer gewoon van Davy winnen. Verder uiteraard belangrijk dat Tsonga wint van Djoko. Jammer dat Tsonga er vandaag toch een marathon van maakte. Kost extra kracht en geeft aan dat ie niet fantastisch in vorm is. Ik blijf erbij dat Djoko dat ook niet is. Ik denk dat Thiemo de Bakker vandaag ook van Kubot had gewonnen.
Maar aankomende nacht wordt helemaal cruciaal. Murray-Nadal, een wedstrijd voor een finaleplek. Of je eigen speler gaat door óf één van de meest gekozen spelers die je niet hebt. De bookies vinden Murray de favoriet, laat dat zich ook uitbetalen dan! Cilic mag wel van Roddick winnen, maar mss heeft Roddick wel meer kans tegen Nadal als hij daar komt. Maakt dus niet zoveel uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Momenteel denk ik trouwens wel dat Federer vrij zeker de finale haalt bovenin. Onderin kan in mijn ogen iedereen het nog halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer vond ik ook wel erg sterk tegen Hewitt. Onderin haalt de winnaar van Murray-Nadal de finale, dat kan bijna niet missen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik geef Roddick ook nog wel een aardige kans, die speelt het beste tennis van z'n leven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is zeker zo maar ik denk dat Nadal en Murray beide wel goed met een type Roddick om kunnen gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie Roddick ook niet zomaar van Cilic winnen. Deze versloeg hem al eens en wordt met de dag sterker.
Mooie affiches in ieder geval!
Reply
Dat denk ik ook niet, maar ik vind hem wel favoriet tegen Cilic. En dat ie van Murray kan winnen in een GS heeft ie op Wimbledon laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben ook wel bang voor Cilic, normaal gesproken aanbid ik hem, maar baal ervan dat ie er nog in zit. Die pot tegen Tomic staat me nog goed voor de geest, toen heeft Cilic gezwijnd maar nu staat ie er wel. Dat wordt geen gemakkelijke opgave voor Roddick. Ik hoorde wel dat hij gister echt goed speelde tegen Gonzo, maar dat was niet echt aan de setstanden af te lezen.
Reply
Cilic moet een goede dag hebben, anders denk ik dat Roddick veel te degelijk is voor Marin "UE" Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat ziet die Almagro er opeens lekker uit :8:
B&B "even uitwaaien"
Reply
Heb er niet zo opgelet, maar jij kan het weten Aadje!
Reply
Aadje, wanneer gaat het FTM Zandvoort weekend plaatsvinden? Wink
Reply
inkoppertje: als jullie er allemaal net zo lekker uitzien als Almagro en Arnaudje Undecided
B&B "even uitwaaien"
Reply
Dan zijn wij never in doubt!
Reply
Ik laat mijn baard staan en doe een bandana om en Hag gaat onder de zonnebank. Dan zijn we al een heel end!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Deal, dan kunnen we alvast gaan inplannen :8:
Reply
Undecided het lukt me zelfs om "kuifje" Ad een reactie te ontlokken Undecided
B&B "even uitwaaien"
Reply
Ad Wim Wrote:Ik laat mijn baard staan en doe een bandana om en Hag gaat onder de zonnebank. Dan zijn we al een heel end!

heb jij al baardgroei? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik laat mijn baard staan en doe een bandana om en Hag gaat onder de zonnebank. Dan zijn we al een heel end!

heb jij al baardgroei? :8:

jaloers?
Reply
aadje Wrote:inkoppertje: als jullie er allemaal net zo lekker uitzien als Almagro en Arnaudje Undecided

Ik doe m'n haar een keer niet en dan kan ik wel voor Aadje's andere held door, Simon!
Reply
mindlight Wrote:
aadje Wrote:inkoppertje: als jullie er allemaal net zo lekker uitzien als Almagro en Arnaudje Undecided

Ik doe m'n haar een keer niet en dan kan ik wel voor Aadje's andere held door, Simon!

Voor mij was Cilic of Murray een stuk makkelijker geweest :wink: maar Haggie zal er alles aan doen om een beetje bij te bruinen en wat kilootjes eraf te krijgen om Aadje van dienst te zijn...
Reply
Mac Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik laat mijn baard staan en doe een bandana om en Hag gaat onder de zonnebank. Dan zijn we al een heel end!

heb jij al baardgroei? :8:

jaloers?

ja OSmile
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan komt bij mij de vraag op, op wie lijkt Aadje zelf?
Reply
Kirilenko.... :oops:
Reply
Ik vernam dat ze 20 jaar geleden op Kirilenko leek.
Reply
mindlight Wrote:Kirilenko.... :oops:

Ongelofelijk, hoezo eensgezind!
Reply
pfffff ze mocht willen dat ze op mij leek in ""mijn jonge jaren"" en Simon is OUT Undecided
B&B "even uitwaaien"
Reply


Forum Jump: