The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
Maar Aadje, jij hebt toch de eeuwige jeugd?
Reply
Federer def. Davidenko......80-20
Tsonga def. Djokovic........40-60
Roddick def. Cilic............60-40
Murray def. Nadal ...........50-50

[-o< [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De QF veroorzaakt een mogelijk verschil tussen Ad en mij van 6040 punten.

Nu:
Fed 360
Davy 360
Tso 360
Djo 360
Rod 360
Cil 360
Mur 360
Nad 360

Als alles in de QF goed valt, kan het voor Ad worden:
Djo 720-2000
Rod 720
Nad 1200
= +360 + 1640 + 840 = 2840 erbij
of
= +360 + 360 + 840 = 1560 erbij

Kan voor mij worden:
Dav 1200
Tso 720
Cilic 720
Murray 2000
= +360 + 1640 + 840 + 360 = 3200 erbij

Verschil dus maximaal 6040, minimaal 4760 als gevolg van 4 QF's die helemaal in mijn straatje, of helemaal in Ad's straatje vallen.
Reply
tuurlijk anders zou ik niet al 10 jaar dit schitterende spel spelen en in een dagelijkse deuk liggen door jullie maar ML schoonheid vergaat dus geniet nog maar lekker jongens :8: :wink:
B&B "even uitwaaien"
Reply
_Tampie Wrote:De QF veroorzaakt een mogelijk verschil tussen Ad en mij van 6040 punten.

Nu:
Fed 360
Davy 360
Tso 360
Djo 360
Rod 360
Cil 360
Mur 360
Nad 360

Als alles in de QF goed valt, kan het voor Ad worden:
Djo 720-2000
Rod 720
Nad 1200
= +360 + 1640 + 840 = 2840 erbij
of
= +360 + 360 + 840 = 1560 erbij

Kan voor mij worden:
Dav 1200
Tso 720
Cilic 720
Murray 2000
= +360 + 1640 + 840 + 360 = 3200 erbij

Verschil dus maximaal 6040, minimaal 4760 als gevolg van 4 QF's die helemaal in mijn straatje, of helemaal in Ad's straatje vallen.

Wat heb jij met Ad? dat je jullie vergelijkt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:Ik vernam dat ze 20 jaar geleden op Kirilenko leek.
Ook zulke brede schouders :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad is precies de speler die in deze fase van het toernooi de meeste spelers anders heeft dan mij.

Djoko-Rod-Nadal is hij de enige mee. Fed-Djoko-Rod-Nad mis ik, er is verder niemand die 3 van die spelers heeft en geen van mijn spelers over heeft (Dav-Tso-Cil-Mur). Tussen Ad en mij is dus het max verschil door de QF resultaten, als ze allemaal links vallen of allemaal rechts. Niks persoonlijks dus (in dit geval :wink: ).
Reply
aadje Wrote:tuurlijk anders zou ik niet al 10 jaar dit schitterende spel spelen en in een dagelijkse deuk liggen door jullie maar ML schoonheid vergaat dus geniet nog maar lekker jongens :8: :wink:

Uiteraard heb ik met volle teugen genoten van al jouw 88 posts tot zover :razz:
Reply
_Tampie Wrote:Ad is precies de speler die in deze fase van het toernooi de meeste spelers anders heeft dan mij.

Djoko-Rod-Nadal is hij de enige mee. Fed-Djoko-Rod-Nad mis ik, er is verder niemand die 3 van die spelers heeft en geen van mijn spelers over heeft (Dav-Tso-Cil-Mur). Tussen Ad en mij is dus het max verschil door de QF resultaten, als ze allemaal links vallen of allemaal rechts. Niks persoonlijks dus (in dit geval :wink: ).

haha oke! :-"
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
vanaf komende nacht worden de echte punten verdeeld. Ik kijk er naar uit en heb vertrouwen in Murray, hij kan dit echt niet verliezen van Nadal....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Juist wel :-"
Reply
Murray kan best verliezen, het is een echte 50/50. Van Murray weten we wat hij kan, ik ben benieuwd naar Nadal. Ik vind hem nog steeds niet de krachtpatser van de afgelopen jaren. Hij lijkt wel beter dan op de Masters maar dat is ook niet zo moeilijk. Nu komt ie voor 't eerst weer een topper tegen. Dat Kohli bij vlagen in de rally heel best met 'm mee kon geeft vertrouwen. Murray is in de rally ook erg sterk. Het zal de wedstrijd zijn die bepaald of ik voorlopig onderaan moet bungelen of dat ik direct bovenin meedoe. En dit geldt voor een hoop managers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja Nadal-Murray is de allerbelangrijkste. Cilic en Roddick allebei veelgekozen, Cilic is hier al rendabel en Roddick is ook bovengemiddeld rendabel maar als hij de halve finale 'gewoon' verliest wordt hier geen groot gat geslagen. Een verlies van Federer zal degenen die Federer hebben ver terugwerpen, omdat ze normaliter Davy ook missen. Djoko door slechts 4 man gekozen, die hebben een flinke domper als de goedkopere Tsonga hier met de 720 gaat strijken; neem je Djoko dan laat je Tsonga uiteraard links liggen.

Ontwikkelingen vannacht zal ik vanaf 5:00 gaan volgen, hoop de beslissing bij Roddick even mee te pakken en anders nog even terug in bed.
Reply
Roddick-Cilic is 6 uur, half 7 nog wel bezig hoor Tamp. Vanaf 1 uur eerst 2 damespartijen. Voordat die eerste bezig is, is het 1.15 uur. Half 3 is de eerste klaar. 3.45 uur de 2e partij, 5.15 uur klaar. Roddick en Cilic beginnen rond half 6. Om 7 uur beginnen ze aan set 3. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Roddick-Cilic is 6 uur, half 7 nog wel bezig hoor Tamp. Vanaf 1 uur eerst 2 damespartijen. Voordat die eerste bezig is, is het 1.15 uur. Half 3 is de eerste klaar. 3.45 uur de 2e partij, 5.15 uur klaar. Roddick en Cilic beginnen rond half 6. Om 7 uur beginnen ze aan set 3. Icon_twisted

Je mist een uurtje tussen half 3 en 3.45, bedoel je niet dat dus 4.15 de tweede partij klaar is? Dan begint 6 uur de derde set, dat is inderdaad vroeg genoeg om in te haken. Kan ook om 5.30 alvast naar mijn werk rijden en daar op de stream kijken.
Reply
Serena speelt niet, dus die vrouwenpartijen duren echt wel gemiddeld 2 uur per stuk, inclusief inspelen en op de baan komen, dus Cilic-Roddick zal waarsch niet voor 5.30 uur beginnen. Dus ik denk niet dat ie om 5 uur in de beslissende fase zit :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Davy of Tsonga moet winnen om er een goede AO van te maken.
Anders begin ik met een achterstand van 1000 punten op een aantal managers.

Verlies blijft dus gering.

Dat is de reden waarom ik voor dit grote team heb gekozen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Serena speelt niet, dus die vrouwenpartijen duren echt wel gemiddeld 2 uur per stuk, inclusief inspelen en op de baan komen, dus Cilic-Roddick zal waarsch niet voor 5.30 uur beginnen. Dus ik denk niet dat ie om 5 uur in de beslissende fase zit :lol:
Dit is inderdaad het meest reeele schema.
Henin speelt veel driesetters en ook de andere partij tussen twee mindere godinnen gaat een lang gevecht worden voor een onverwachte halve finale plaats.

Verwacht dat ze om 6 uur / half 7 beginnen
Reply
Op MTF doen ze ook bijna altijd polls voor belangrijke wedstrijden en op zich zijn dat ook wel redelijke cracks. Dit zijn de tussenstanden voor de kwartfinales:

Federer - Davydenko: 97 - 42
Djokovic - Tsonga: 80-26
Roddick - Cilic: 80 - 58
Nadal - Murray: 148 - 132
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
heeft iemand voor mij een link met een samenvatting van tsonga - almagro?

ik kan niks vinden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Op MTF doen ze ook bijna altijd polls voor belangrijke wedstrijden en op zich zijn dat ook wel redelijke cracks. Dit zijn de tussenstanden voor de kwartfinales:

Federer - Davydenko: 97 - 42
Djokovic - Tsonga: 80-26
Roddick - Cilic: 80 - 58
Nadal - Murray: 148 - 132

Mijn gevoel sluit hier wel redelijk bij aan.
Reply
Mijne ook wel. Ik vind allen Roddick iets dikker favoriet en Djoko iets minder.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa, ik vind Djoko wel ok ingeschat hoor, Roddick mag idd wat dikker.
Reply
Ik vind juist dat Cilic meer kans heeft dan dit. Fedex is ook dikker favoriet imo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal - Murray vind ik gelijkwaardig
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Nadal - Murray vind ik gelijkwaardig
Is het toch ook ongeveer? 16 verschil op een totaal van bijna 300.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ik vind juist dat Cilic meer kans heeft dan dit. Fedex is ook dikker favoriet imo.
Cilic heeft de laatste drie wedstrijd gemiddeld 4,5 uur op de baan gestaan. Kan me niet voorstellen dat die nog veel in de tank heeft. Roddick veel minder, die wedstrijd tegen Gonzalez was zelfs maar 3,5 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
cilic begint scherp. Roddick gelukkig ook. Roddick 2-1*
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
cilic maakt nu toch veel fouten. Allebei al bp gehad. Gaat een lang potje worden. Hup Andy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
4-3*. Matige pot tot zover. Net eerste lange goede rally gezien. 22 slagen, winst Roddick. cilic slaat zoveel onnodig uit..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: