The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2010
wordt vast weer geweldig genieten :lol:
B&B "even uitwaaien"
Reply
Bericht voor Fedex:

'Niet zeuren, jij gaat ook deze GS weer winnen! Jij bent de beste!'
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Breakie Break!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Poeh, Federer laat even zien wie de koning is zeg Notworthy
Reply
Ja, dit is veel leuker om naar te kijken dan gisteren. Nu al.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou dit geeft weinig hoop voor Jo...
Wel leuk om te zien inderdaad...helaas sb vanaf nu
Reply
To good...
Helaas geen stunt Cilic of Jo en een heel slecht begin van FTM jaar...
Reply
Die Federer zeg :eeeek:
Reply
Het was even wat minder, maar hij geeft nu weer even gas en hop!

Kan een mooie finale worden, zou Federer dit keer niet gaan choken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is eerder de vraag of Murray dit keer niet zal bezwijken. Fed won de laatste 2 potten van Murray, won de enige GS finale tot nu toe (op z'n sloffen), en uberhaupt alle finales die zij tegen elkaar speelden. Choken van Fed lijkt me dus niet te verwachten.
Reply
Ad Wim Wrote:Het was even wat minder, maar hij geeft nu weer even gas en hop!

Kan een mooie finale worden, zou Federer dit keer niet gaan choken?

Uiteraard niet!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Het is eerder de vraag of Murray dit keer niet zal bezwijken. Fed won de laatste 2 potten van Murray, won de enige GS finale tot nu toe (op z'n sloffen), en uberhaupt alle finales die zij tegen elkaar speelden. Choken van Fed lijkt me dus niet te verwachten.
Dat was ongeveer hetzelfde met Potro vorig jaar op de US Open...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, dat klopt, maar ik kan me daar nu weinig bij voorstellen.
Reply
Ik dus vorig jaar ook niet en Murray kan net zo goed spelen als Potro toen in de 4e en 5e set. De pijp leek toen ook gewoon leeg bij Federer, net als op de AO vorig jaar. Dat zou nu ook best kunnen als het weer een lange vijfsetter wordt waarin ie 100 kansen heeft gemist. Ik denk het ook niet, maar het zou wel kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zie het als 55-45 voor Fedex, maar vond Murray tegen Nadal bij vlagen imponerend. Hoe laat begint de finale zondag?
Reply
Wel heel kansloos dit...
Reply
Natuurlijk, alles kan, maar wat ik tot nu toe van Murray zag leek in de verste verte niet op Potro van toen. Daarbij was Potro toen echt on fire en beukte hij iedereen van de baan, dat geldt ook al niet voor Murray.

Ik ga voor max 11 games voor Andy.
Reply
Tsonga en Cilic in de halve finale kapot, helaas net wat te laat. Al had een fitte Tsonga waarsch ook weinig kans gehad tegen deze Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sjezus Fed is echt aan het spelen nu.
Reply
Haha, ik heb Federer nog nooit zo relaxed gezien! Is ie dronken of zo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ook niet, fantastisch dit Undecided
Reply
Lekker Fedex. Kan nu met een goed gevoel op weg naar fucking Rijssen, waar CC en ik met de voetbal ons trainingskamp hebben opgeslagen :8: Tabee
Reply
Aantal quotes: Federer was duidelijk opgelucht en gaf met plezier een interview aan ex-speler Jim Courrier. "Of ik veel train? Nee, ik lig in de zetel en speel wat met de kinderen, de reden waarom ik er zo fit uitzie, is talent."

"Voor de finale ligt de druk ligt bij Andy Murray, is het al geen 150.000 jaar geleden dat een Brit een grandslamtornooi won?"
Reply
Beter nog: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=JdMuHYb1XI0">http://www.youtube.com/watch?v=JdMuHYb1XI0</a><!-- m -->
Reply
Is ook al weer de 8e GS-finale op rij toch? Indrukwekkend. Terwijl in die periode ook nog een topic werd geopend met de vraag of hij het nog wel kan.
Reply
Ja, misschien moeten we die even van Mac's afvalbak redden, of is dat topic (nog) niet genomineerd?
Reply
Svp niet Federer bijwerken, laten we met deze stand aan volgende week beginnen Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mooi, dan doe ik dat nog even niet.
Reply
mindlight Wrote:Ja, misschien moeten we die even van Mac's afvalbak redden, of is dat topic (nog) niet genomineerd?
=D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er al doorheen gehobbeld daarnet, het zijn voornamelijk polls, daar missen we niets aan. Wel mooi als je zo'n Poertschach 2008 topic doorleest dat je gewoon vrijwel alles nog weet, inclusief frustraties en juichmomentjes.
Reply


Forum Jump: