The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TWE_NAC
#1
Vret,

Wie speelt er voor Perez, wordt het Vujicevic of Akram? Of misschien toch Ruiz op 10 met Parker en/of Osei?
Ik heb een droom.
Reply
#2
Sjaak Wrote:Vret,

Wie speelt er voor Perez, wordt het Vujicevic of Akram? Of misschien toch Ruiz op 10 met Parker en/of Osei?

Sorry Sjaak, ik lees het nu pas.
Ik had Parker verwacht in de basis, maar niet rechtsbuiten.

Maar goed, drie punten weer in de pocket. Ruiz scoort weer, prachtig. Stoch die op een important moment een panenka pingelt en een andere prachtige goal scoort. Hij doet mij bijna Elia vergeten, maar helaas is het maar een huurling. Het was toch wel weer een fijne avond.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#3
Knap om zo terug te komen. Stel je voor dat Kufo niet over the hill was, dan was Twente helemaal niet te stoppen. Gelukkig over een week toch PSV weer bovenaan en in eigen huis nog de kans Twente definitief achter ons te laten. Wink
Reply
#4
Peter Wrote:Knap om zo terug te komen. Stel je voor dat Kufo niet over the hill was, dan was Twente helemaal niet te stoppen. Gelukkig over een week toch PSV weer bovenaan en in eigen huis nog de kans Twente definitief achter ons te laten. Wink


Ben benieuwd. PSV speelde wel aardig maar AZ is/was natuurijk redelijk Knock Out. Denk trouwens dat dat engelsmannetje van Twente het anders bekijkt: hij ziet het als een ultieme kans om op 5 punten voorsprong te komen .................. ;-). Come on Twente!!!
Ik heb een droom.
Reply
#5
Peter Wrote:Knap om zo terug te komen. Stel je voor dat Kufo niet over the hill was, dan was Twente helemaal niet te stoppen. Gelukkig over een week toch PSV weer bovenaan en in eigen huis nog de kans Twente definitief achter ons te laten. Wink

Dat ben ik niet van je gewend Peter, als je zo lult kun je beter Ajacied worden.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#6
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Knap om zo terug te komen. Stel je voor dat Kufo niet over the hill was, dan was Twente helemaal niet te stoppen. Gelukkig over een week toch PSV weer bovenaan en in eigen huis nog de kans Twente definitief achter ons te laten. Wink

Dat ben ik niet van je gewend Peter, als je zo lult kun je beter Ajacied worden.

Laat ik het eens voor peuter opnemen : er staat een :wink: achter, blinde!
Reply
#7
Sjaak Wrote:
Peter Wrote:Knap om zo terug te komen. Stel je voor dat Kufo niet over the hill was, dan was Twente helemaal niet te stoppen. Gelukkig over een week toch PSV weer bovenaan en in eigen huis nog de kans Twente definitief achter ons te laten. Wink


Ben benieuwd. PSV speelde wel aardig maar AZ is/was natuurijk redelijk Knock Out.

Zo Knock Out is/was AZ niet hoor. Één van hun betere potten dit seizoen, het brak ze alleen op dat El Hamdaoui 70 minuten lang zwaar gefrustreerd rondliep. Dick krijgt het daar wel op de rit, die gaan de 2e seizoenhelft bar weinig punten verspelen en makkelijk Europa in.
Reply
#8
Flixieluv Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:
Peter Wrote:Knap om zo terug te komen. Stel je voor dat Kufo niet over the hill was, dan was Twente helemaal niet te stoppen. Gelukkig over een week toch PSV weer bovenaan en in eigen huis nog de kans Twente definitief achter ons te laten. Wink

Dat ben ik niet van je gewend Peter, als je zo lult kun je beter Ajacied worden.

Laat ik het eens voor peuter opnemen : er staat een :wink: achter, blinde!

Shit, weddenschap verloren.
Ik had gegokt op een reactie van Bumme.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: