The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vakanties 2010
#1
Open alvast een topic, alhoewel dit niet direct over vakantie gaat....

Zit eind juni met 7 vrienden een lang weekend in Dublin. Iemand bekend daar en wellicht tips waar te overnachten? Hoeft zeker geen sterrenhotel te zijn! :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Geen idee voor tips in Dublin, maar heb van meer mensen gehoord dat t een topplek is voor een lang weekend..
Zelf 28 feb. lekker 3 weken golfsurfen en duiken in Bali... \Big Grin/ \Big Grin/
Nu al zin in..
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Vet!

Zo ben ik (voor de zomervakantie nog :8Smile nog weekenden weg naar Malaga, Budapest (met voetbal :razz: ), wederom de champagnestreek (hik) en de Ardennen.

Maaruh iemand tips voor Dublin???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ekslem Wrote:Vet!

Zo ben ik (voor de zomervakantie nog :8Smile nog weekenden weg naar Malaga, Budapest (met voetbal :razz: ), wederom de champagnestreek (hik) en de Ardennen.

Maaruh iemand tips voor Dublin???

dit is de beste bar in dublin denk ik:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.thetemplebarpub.com/">http://www.thetemplebarpub.com/</a><!-- m -->

zit ook vlak bij verdere nachtclubs. mijn tip is om een beetje nuchter te blijven en dan buiten gaan staan als alle clubs dicht gaan. dat is om een uurtje of 3. dan zie je wat voor inteelt er naar buiten komt. en als je net zoveel mazzel hebt als ik zie je nog een vechtpartijtje waarbij enorm trage bezopen klappen worden uitgedeeld, die ook nog aankomen omdat ook de ontvanger helemaal niets meer kan.

voor overdag: wij hebben zelf een stadswandeling gemaakt. toen we door het universiteitscomplex liepen (eigenlijk het enige echte mooie in dublin) bleek dat er een potje rugby werd gespeeld op een veld net daarachter. wij konden de partijen niet onderscheiden, want ze waren allemaal zwart van de modder... :lol: prachtig!

ons hotel was trouwens prima, maar ik weet alleen niet meer hoedie heette... als je wilt probeer ik dat nog even na te gaan.

ikzelf ben overigens niet naar de guiness brouwerij geweest, vnl omdat ik het niet te zuipen vind.
Reply
#5
Als je dat makkelijk op kunt snorren, gaarne.

Guiness hoef ik ook niet heen, niet te zuipen. Zit Kilkenny daar ook niet??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Vet!

Zo ben ik (voor de zomervakantie nog :8Smile nog weekenden weg naar Malaga, Budapest (met voetbal :razz: ), wederom de champagnestreek (hik) en de Ardennen.

Maaruh iemand tips voor Dublin???

dit is de beste bar in dublin denk ik:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.thetemplebarpub.com/">http://www.thetemplebarpub.com/</a><!-- m -->

zit ook vlak bij verdere nachtclubs. mijn tip is om een beetje nuchter te blijven en dan buiten gaan staan als alle clubs dicht gaan. dat is om een uurtje of 3. dan zie je wat voor inteelt er naar buiten komt. en als je net zoveel mazzel hebt als ik zie je nog een vechtpartijtje waarbij enorm trage bezopen klappen worden uitgedeeld, die ook nog aankomen omdat ook de ontvanger helemaal niets meer kan.

voor overdag: wij hebben zelf een stadswandeling gemaakt. toen we door het universiteitscomplex liepen (eigenlijk het enige echte mooie in dublin) bleek dat er een potje rugby werd gespeeld op een veld net daarachter. wij konden de partijen niet onderscheiden, want ze waren allemaal zwart van de modder... :lol: prachtig!

ons hotel was trouwens prima, maar ik weet alleen niet meer hoedie heette... als je wilt probeer ik dat nog even na te gaan.

ikzelf ben overigens niet naar de guiness brouwerij geweest, vnl omdat ik het niet te zuipen vind.

Hoe was trouwens je uitstapje naar Amsterdam? :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#7
Guinness is nu net het enige bier dat ik wél te drinken vind ! (van de tap, dat wel)
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#8
Ivanna Wrote:Guinness is nu net het enige bier dat ik wél te drinken vind ! (van de tap, dat wel)

Welkom Ivanna (Humpalot?).

En on-topic: Kilkenny vind ik prima, maar Guinness is niet mijn kopje thee.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#9
Zomer wellicht naar Griekenland, in Mei naar de Filipijnen en in December naar Australie Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
Gerben Zonderland Wrote:
Ivanna Wrote:Guinness is nu net het enige bier dat ik wél te drinken vind ! (van de tap, dat wel)

Welkom Ivanna (Humpalot?).

En on-topic: Kilkenny vind ik prima, maar Guinness is niet mijn kopje thee.


Wat bedoel je met Humpalot ?
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#11
Ivanna Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ivanna Wrote:Guinness is nu net het enige bier dat ik wél te drinken vind ! (van de tap, dat wel)

Welkom Ivanna (Humpalot?).

En on-topic: Kilkenny vind ik prima, maar Guinness is niet mijn kopje thee.


Wat bedoel je met Humpalot ?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ivana_Humpalot
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
De zus van Dick Cumalot?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#13
Mukkus Wrote:De zus van Dick Cumalot?

Ja en de nicht van Sir Fartsalot en Lady Pantsalot
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#14
gittermaster Wrote:Geen idee voor tips in Dublin, maar heb van meer mensen gehoord dat t een topplek is voor een lang weekend..
Zelf 28 feb. lekker 3 weken golfsurfen en duiken in Bali... \Big Grin/ \Big Grin/
Nu al zin in..

Februari 3 dagen Turijn en in mei ook 3 weken naar Indo, eindig een week op Bali om daar hetzelfde als Gitter te doen.
In september nog een week naar Spanje.

2011 staat NY op de planning, in november :wink:
Reply
#15
Vanaf 17 maart 17 dagen naar Curacao.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#16
Alleen nog maar voorjaarstripjes gepland naar de Veluwe, Italië en Luxemburg. De zomer en de herfst moet ik nog over nadenken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Denk dat ik in de zomer (eind augustus) met de auto (tentje achterin) naar Toscana rijd en daar wat plekken / campings af ga. Ben er echter nog nooit geweest dus iemand tips welke stadjes daar een must-do zijn.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
Ekslem Wrote:Denk dat ik in de zomer (eind augustus) met de auto (tentje achterin) naar Toscana rijd en daar wat plekken / campings af ga. Ben er echter nog nooit geweest dus iemand tips welke stadjes daar een must-do zijn.

superstadje:
Lucca
Iets minder superstadje:
Volterra
ook erg mooi maar wel een beetje toeristisch:
San Giminiano
Siena
Florence

Kijk echter niet alleen naar steden, het is daar massalopen met de toeristen. vooral in het westen ben ik bekend en daar liggen superleuke middelleeuwse dorpjes zoals bijvoorbeeld het kleine borgheri, waar je uitstekende wijn kunt plempen, of aan de kust Populonia.
Reply
#19
Thx. Ook zeker geinteresseerd in de dorpjes! En al helemaal geinteresseerd in wijnen Wink Komt de Chianti daar niet vandaan??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#20
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Denk dat ik in de zomer (eind augustus) met de auto (tentje achterin) naar Toscana rijd en daar wat plekken / campings af ga. Ben er echter nog nooit geweest dus iemand tips welke stadjes daar een must-do zijn.

superstadje:
Lucca
Iets minder superstadje:
Volterra
ook erg mooi maar wel een beetje toeristisch:
San Giminiano
Siena
Florence

Kijk echter niet alleen naar steden, het is daar massalopen met de toeristen. vooral in het westen ben ik bekend en daar liggen superleuke middelleeuwse dorpjes zoals bijvoorbeeld het kleine borgheri, waar je uitstekende wijn kunt plempen, of aan de kust Populonia.

- Pisa alleen voor de toren en het oude centrum, als dat tenminste eens uitgerestaureerd is.
- Prato heeft een aardig historisch centrum en je moet er de echte cantucinni met Vin Santo proeven.
- Als je de tijd hebt kan je nog naar Elba gaan. Dat staat tenminste nog op mijn lijstje om te bekijken.
- Wanneer je in Florence terechtkomt, zorg dan dat je de heuvel opgaat en een van de mooiste uitzichten van Italië ziet.
En als je van ijs houdt heb ik daar een adresje voor je met het lekkerste ijs wat ik ooit geproefd heb.
- Borgheri ken ik niet. Bedoel je niet Bolgheri? Dat ken ik wel en is inderdaad een wijnparadijs, al prefereer ik toch
de Negroamari, Primitivi en Pinot Neri... :8:

- Als je aan de zuidoostkant bent zou je nog een uitstapje kunnen maken naar Umbrië:
de oude stad Perugia is prachtig, evenals Assisi, Orvieto en Lago Trasimeno.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#21
bolgheri zou ook kunnen. een dorpje waar je in 5 minuten doorheen gelopen bent. als je de kasteelmuren binnenloopt, direct het terrasje rechts nemen. de streekantipasti combineert fantastisch met de wijnen, zowel rood als wit (doorgaans vermentino).

en daar in de omgeving liggen bibbona en casale marittimo, iets naar het zuiden castagneto carducci en campiglia marittimo.

wat je niet moet doen: via reggio of cecina.
Reply
#22
waf Wrote:vermentino
=P~

Afgelopen zomer op Sardinië menig flesje hiervan weggedrukt. Zo droog dat je tandvlees spontaan een centimeter wegtrekt, maar mijn hemel wat een goddelijk vocht.

En on-topic: als je langs het noordwesten komt, zou je onderweg in Ligurië de 'Cinque Terre' kunnen meepikken. Erg toeristisch, maar charmante kustplaatsen waar je in een dagje langs de kust kunt lopen over hoge, steile rotspaden met skitterende Kodakmomentjes en dorpjes zonder autoverkeer.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#23
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:vermentino
=P~

Afgelopen zomer op Sardinië menig flesje hiervan weggedrukt. Zo droog dat je tandvlees spontaan een centimeter wegtrekt, maar mijn hemel wat een goddelijk vocht.

Dat zijn de tannines hoor :razz: Moet je er iets bij knauwen of de wijn is gewoon nog te jong om te drinken.

Anyhow, bedankt voor de tips
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#24
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:vermentino
=P~

Afgelopen zomer op Sardinië menig flesje hiervan weggedrukt. Zo droog dat je tandvlees spontaan een centimeter wegtrekt, maar mijn hemel wat een goddelijk vocht.

Dat zijn de tannines hoor :razz: Moet je er iets bij knauwen of de wijn is gewoon nog te jong om te drinken.

Anyhow, bedankt voor de tips

Oh, maar ik heb ze het liefste zo droog mogelijk. De witte wijnen dus. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
ff voor de goeie orde: vermentino is een druivesoort.
Reply
#26
I know :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
waf Wrote:ff voor de goeie orde: vermentino is een druivesoort.

Wie snapte dat niet dan?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#28
T is Maleisie geworden
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#29
Bocaloca Wrote:T is Maleisie geworden

dan moet je zeker 5 dagen op pulau perhentian gaan zitten.
Reply
#30
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:T is Maleisie geworden

dan moet je zeker 5 dagen op pulau perhentian gaan zitten.

Is dat de lokale retirade?
May The Schwartz Be With You
Reply


Forum Jump: