The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Vakanties 2010
#31
Na twee jaar geleden Indonesie en vorig jaar Sri Lanka aangedaan te hebben gaan we dit jaar maar eens dichter bij huis zoeken. 2010 wordt Italia-jaar, de auto maar eens naar de roots brengen. Wink Voorjaar weekendje Verona, vlak na de zomer even een twee weekjes rondcrossen in Italia. Kijken hoever we komen... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#32
:Big Grin
waf Wrote:
Bocaloca Wrote:T is Maleisie geworden

dan moet je zeker 5 dagen op pulau perhentian gaan zitten.

Dnk Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#33
Marshall Wrote:Na twee jaar geleden Indonesie en vorig jaar Sri Lanka aangedaan te hebben gaan we dit jaar maar eens dichter bij huis zoeken. 2010 wordt Italia-jaar, de auto maar eens naar de roots brengen. Wink Voorjaar weekendje Verona, vlak na de zomer even een twee weekjes rondcrossen in Italia. Kijken hoever we komen... Wink

Denk erom dat je een knuppel meeneemt als je over haar tiet wilt wrijven. Dan kan je die kutjappen wat makkelijker aan de kant slaan. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#34
Gerben Zonderland Wrote:
Marshall Wrote:Na twee jaar geleden Indonesie en vorig jaar Sri Lanka aangedaan te hebben gaan we dit jaar maar eens dichter bij huis zoeken. 2010 wordt Italia-jaar, de auto maar eens naar de roots brengen. Wink Voorjaar weekendje Verona, vlak na de zomer even een twee weekjes rondcrossen in Italia. Kijken hoever we komen... Wink

Denk erom dat je een knuppel meeneemt als je over haar tiet wilt wrijven. Dan kan je die kutjappen wat makkelijker aan de kant slaan. :wink:

Beter kan je er gewoon helemaal langs lopen en een plaatje op internet bekijken, scheelt een hoop ergernis.

Verder is Verona wel de moeite waard, vooral de rivier langs het centrum. En uiteraard het voetbalstadion :wink: Alternatief voor Verona is Mantova. Ben ik vorig jaar een dagje geweest en is niet zo toeristisch. Om de stad liggen 4 verschillende meren, mooi gezicht.
Reply
#35
Jansoe Wrote:Vanaf 17 maart 17 dagen naar Curacao.

Ik ben net terug. Wat een heerlijk weer hier in Nederland. Ik zou nog 17 dagen extra boeken in ieder geval.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#36
In mei een week naar Sicilie en in juli 3 weken 'rondtrekken' in Canada (BC/Alberta). Vooral erg veel zin in dat laatste. Iemand hier toevallig wel eens in Canada geweest die nog wat leuke tips heeft?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#37
Lamme Lennie Wrote:In mei een week naar Sicilie en in juli 3 weken 'rondtrekken' in Canada (BC/Alberta). Vooral erg veel zin in dat laatste. Iemand hier toevallig wel eens in Canada geweest die nog wat leuke tips heeft?

Ja, je moet je rug scheren voordat je daar zonder shirt de bossen in gaat. Het laat zich raden waarom. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#38
@ LL: mac is volgens mij in Canada geweest.

Zelf ook naar Vancouver + omgeving, Toronta + omgeving geweest
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#39
De pa van mijn vriendin woont idd in de buurt van vancouver dus ik ben er afgelopen jaar geweest. Dit jaar zal ik er waarschijnlijk ook rond die tijd zijn trouwens! (eind juni/begin juli)

Zal binnenkort wel even wat tips geven.
Reply
#40
Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?

Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara
Reply
#41
Die steden die je noemt, ben ik zelf niet geweest.
Milaan en Venetië ben je vast al geweest. Anders Bologna en Ravenna. Die laatste ie wel ver, maar zeker de moeite waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Milaan, Venetië, Verona zijn de revu al gepasseerd ja. Bologna had ik aan gedacht, maar is ook al wel erg ver en bijna niet in één dag te doen. Mss dan maar nachtje doorbrengen daar...
Reply
#43
Ja man, dan moet je 's avonds naar de openluchtdiscotheek in een park aan de rand van de stad gaan. Onwijze decadente bende daar, maar wel heel veel mooie vrouwen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Scholten! Wrote:Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?

Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara

Neen, allemaal nog niet. Wel in Iseo (en Tavernola) trouwens. Aardig boottochtje naar het eiland.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#45
Gerben Zonderland Wrote:
Scholten! Wrote:Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?

Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara

Neen, allemaal nog niet. Wel in Iseo (en Tavernola) trouwens. Aardig boottochtje naar het eiland.

Is het grootste 'binneneiland' van Europa, kijk er op uit vanaf mijn camping, mooi aanzicht.

Haha, die discotheek klinkt ook goed Ad, ga maar eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn om in Bologna te komen. En Parma ligt volgens mij ook aardig op de route.
Reply
#46
Scholten! Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Scholten! Wrote:Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?

Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara

Neen, allemaal nog niet. Wel in Iseo (en Tavernola) trouwens. Aardig boottochtje naar het eiland.

Is het grootste 'binneneiland' van Europa, kijk er op uit vanaf mijn camping, mooi aanzicht.

Haha, die discotheek klinkt ook goed Ad, ga maar eens kijken wat voor mogelijkheden er zijn om in Bologna te komen. En Parma ligt volgens mij ook aardig op de route.

Parma lijkt mij, vooral vanwege het eten en de productie daarvan, een aanrader. Verder is het volgens mij ook nog wel een aardige stad om te bekijken.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#47
Om maar in Italiaanse sferen door te gaan; als gezegd ga ik ook naar Italie. Het begin in Verona is inmiddels zeker vanwege bepaalde achtergronden... Vanuit Verona willen we met z'n tweetjes naar het zuiden reizen. In ieder geval willen we een flink aantal dagen naar Rome (mijn vriendin is gek op Rome en ik ben er nog nooit geweest) en eigenlijk wil ik een paar dagen surfles hebben (golf - of kitesurfen).
We twijfelen nog over de auto of de trein, alles heeft z'n voordelen maar wat raden jullie aan? Het zal dus in ieder geval de route Verona-Rome betreffen voor een periode van ongeveer 2 weken (exclusief Verona, dat is voorafgaand aan die 2 weken).
Iemand tips?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#48
Auto, kan je stoppen waar je wil, en treinen stoppen vaak niet bij de mooiste plekjes in de buurt!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#49
Marshall Wrote:Om maar in Italiaanse sferen door te gaan; als gezegd ga ik ook naar Italie. Het begin in Verona is inmiddels zeker vanwege bepaalde achtergronden... Vanuit Verona willen we met z'n tweetjes naar het zuiden reizen. In ieder geval willen we een flink aantal dagen naar Rome (mijn vriendin is gek op Rome en ik ben er nog nooit geweest) en eigenlijk wil ik een paar dagen surfles hebben (golf - of kitesurfen).
We twijfelen nog over de auto of de trein, alles heeft z'n voordelen maar wat raden jullie aan? Het zal dus in ieder geval de route Verona-Rome betreffen voor een periode van ongeveer 2 weken (exclusief Verona, dat is voorafgaand aan die 2 weken).
Iemand tips?

Surfen bij Rome? Bij Ostia (trein naar Stella Polare/Colombo) is wel veel strand, maar ik heb er nooit echt veel surfers gezien.
Wel op Sardinië (Cagliari!), maar dan moet je binnenlands vliegen of met de beaut. Of je moet naar de oostkust of het zuidoosten gaan, maar dat is wat uit de richting. Als je van cultuur/architectuur houdt kan je Florence aandoen of de andere steden in Toscane (zie posts hierboven). In Umbria vond ik Perugia, Assisi en Lago Trasimeno erg aardig en als je met de trein gaat en via Bologna rijdt, zou je daar kunnen kijken of een detour via Ravenna of Forli en San Marino. Als je via de kust rijdt zou je Livorno, Elba (met beaut!) en Grosseto aan kunnen doen. Ik zou alleen in Rome al wel twee weken kunnen blijven, maar misschien is dat wat veel voor de eerste keer. :wink: Oh, oordopjes mee als je ergens in de citta vecchia zit. :a:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#50
Scholten! Wrote:Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?

Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara

Ben afgelopen zomer een paar dagen in Trento geweest. Voor een stedentripje is het niet de mooiste stad, we zaten er alleen maar omdat er goede trein- en busverbindingen zijn naar enerzijds het Garda-meer ( Puke veel te toeristisch) en anderzijds de Dolomieten en het Duitstalige gedeelte (Südtirol) van Italië.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#51
Gerben Zonderland Wrote:Surfen bij Rome? Bij Ostia (trein naar Stella Polare/Colombo) is wel veel strand, maar ik heb er nooit echt veel surfers gezien.
Wel op Sardinië (Cagliari!), maar dan moet je binnenlands vliegen of met de beaut. Of je moet naar de oostkust of het zuidoosten gaan, maar dat is wat uit de richting. Als je van cultuur/architectuur houdt kan je Florence aandoen of de andere steden in Toscane (zie posts hierboven). In Umbria vond ik Perugia, Assisi en Lago Trasimeno erg aardig en als je met de trein gaat en via Bologna rijdt, zou je daar kunnen kijken of een detour via Ravenna of Forli en San Marino. Als je via de kust rijdt zou je Livorno, Elba (met beaut!) en Grosseto aan kunnen doen. Ik zou alleen in Rome al wel twee weken kunnen blijven, maar misschien is dat wat veel voor de eerste keer. :wink: Oh, oordopjes mee als je ergens in de citta vecchia zit. :a:

Ik heb geen idee GZ, daarom de vraag ook. Ik wil graag deze vakantie eens wat anders eraan vastkoppelen dan het stadje slenteren-terrasje doen-kerkje kijken-lokale slowfood eten... Dat wil ik uiteraard OOK doen maar het lijkt me super om de vakantie af te ronden met een paar dagen surfen. Ik heb de laatste jaren al te weinig op een board gestaan dus wil juist deze vakantie wel weer eens wat verbeteringen maken.

Wij hadden voor onszelf ook de route Verona - Florence - Rome in het hoofd. Twee weken Rome kan inderdaad makkelijk als ik mijn vriendin moet geloven maar ik wil wel iets meer zien. Florence ken ik al maar dat is zo'n 11 jaar geleden dus daar wil ik wel weer eens kijken. We hebben toen ook o.a. Pisa aangedaan maar dat vond ik weinig bijzonder. Verder ken ik de regio niet.
We gaan waarschijnlijk met een vlucht op Verona heen en een terugvlucht van of Verona weer of vanaf Rome (ik denk het laatste). Dus het zal echt gaan om steden / regio's tussen Verona - Rome.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#52
Oh, dan kun jij me wel vertellen wat ik in Florence moet gaan bekijken :Big Grin
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#53
Ivanna Wrote:Oh, dan kun jij me wel vertellen wat ik in Florence moet gaan bekijken :Big Grin

Tuulk ken'k da:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.cityspotters.com/italie/florence.html">http://www.cityspotters.com/italie/florence.html</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.stedentrips.nl/cityshort.php?stad=19">http://www.stedentrips.nl/cityshort.php?stad=19</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.cityzapper.nl/Florence/bezienswaardigheden/">http://www.cityzapper.nl/Florence/bezienswaardigheden/</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.hotelflorence.be/bezienswaardigheden-florence-florentijnse-kunst-cultuur.html">http://www.hotelflorence.be/bezienswaar ... ltuur.html</a><!-- m -->

Wij kopen vaak boekjes zoals 100% Toscane waar, naast de standaard-dingen ook wat minder voor de hand liggende bezienswaardigheden, restaurants, barretjes en gebouwen in staan. Het kost soms wat meer tijd en moeite om er te komen, maar vaak is het dat wel waard.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#54
Wat je in mijn ogen niet moet vergeten is de Arno over te steken, heuvelop te rijden en daar te stoppen. Geweldig uitzicht over de stad...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#55
Bedank Blauwoogje Wink Misschien met de taxi dan. (We gaan met het vliegtuig).

En G.Z.ook bedankt voor de links. Ik ga ze eens bestuderen.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#56
boekjes zoals 100% Toscane... zijn dat die dingen die bij de ANWB staan. Iemand trouwens ervaring met leuke campings in Toscana??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Voyou Wrote:
Scholten! Wrote:Wil in de zomer vanaf mijn standplaats Iseo (Italië) weer een stedentripje maken. Zit te denken aan één van onderstaande steden, iemand ervaringen mee?

Pavia
Cremona
Vicenza
Parma
Trento
Novara

Ben afgelopen zomer een paar dagen in Trento geweest. Voor een stedentripje is het niet de mooiste stad, we zaten er alleen maar omdat er goede trein- en busverbindingen zijn naar enerzijds het Garda-meer ( Puke veel te toeristisch) en anderzijds de Dolomieten en het Duitstalige gedeelte (Südtirol) van Italië.

Als ik Lago di Garda op de borden zie, word ik al misselijk. Maar goed, Trento strepen we weg.
Reply
#58
Marshall Wrote:Wat je in mijn ogen niet moet vergeten is de Arno over te steken, heuvelop te rijden en daar te stoppen. Geweldig uitzicht over de stad...

Die staat ook bij een van de linkjes. Als je een bikkel bent LOOP je de heuvel op :wink: en bekijk je ook even de San Miniato al Monte-kerk met de begraafplaatjes met mausoleums.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#59
Ekslem Wrote:boekjes zoals 100% Toscane... zijn dat die dingen die bij de ANWB staan. Iemand trouwens ervaring met leuke campings in Toscana??

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.momedia.nl/100procent-reisgidsen/">http://www.momedia.nl/100procent-reisgidsen/</a><!-- m -->

Wij hebben de Berlijn, Brussel, Den Haag, Groningen, Lissabon, Milaan, New York, Parijs, Valencia en Toscane. Ook de stedengidsjes van Marco Polo, Capitool, Michelin, Rough Guide en CitySpots zijn aan te raden. En de Lonely Planets natuurlijk....

En kamperen is voor paupers! Icon_twisted

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=WKkzfzhWWGs[/youtube]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#60
Hotels/ appartementen zijn voor zakenreizen, weekendjes weg, zon- en zuipvakanties, etc. Kamperen doe je als ook wat meer wilt meemaken vh lokale gebeuren imo. het is iig een stuk gezelliger (zolang er niet teveel NL-ers staan Wink)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: