The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




LTM 2010, de info
#1
Oke heren, daar gaan we dan. Ik heb het beloofd, dus dan gaat het ook gebeuren. In deze post vind je de opzet, regels en deadline voor insturen.

Iedereen kiest op basis van de huidige (onderstaande) ATP-entryranglijst een vast aantal spelers en ik heb ervoor gekozen om de volgende verdeling te nemen:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx?d=04.01.2010&c=&r=1">http://www.atpworldtour.com/Rankings/Si ... 010&c=&r=1</a><!-- m -->
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/Rankings/Singles.aspx?d=04.01.2010&c=&r=101">http://www.atpworldtour.com/Rankings/Si ... 0&c=&r=101</a><!-- m -->


- 1 uit de top 5
- 1 uit 6-10
- 2 uit 11-25
- 2 uit 26-50
- 2 uit 51-100
- 1 uit 101-150
- 1 uit 151-oneindig

Dat is dus voor iedereen een vast team van 10 spelers, waar ze het hele jaar mee spelen. Je moet nu dus inschatten welke talenten een opmars gaan maken, wie van de top 5 het het beste gaat doen en wie uit de top 10 de top 5 gaat bedreigen.
Er zal 1 wisselperiode komen halverwege het jaar, dus vermoedelijk rond Wimbledon. In die periode kunnen managers 2 van hun spelers wisselen voor een speler uit de categorie waar de te wisselen speler op dat moment in staat. Dus als je speler een categorie gestegen is, is dat gunstig voor je.

De puntentelling is simpel: de punten die spelers scoren worden bij elkaar opgeteld en zo wordt de ranglijst opgemaakt. Dus niet alleen de beste 18 resultaten, alles wat ze spelen.
Tevens zal er een factor genomen worden over de categorieën, net als vorig jaar. De punten van de top 5 gaan x1, top 10 x2, etc.
Ik zal eens in de zoveel tijd een tussenstandje geven in een voor dit spel aangemaakt topic.

Zoals jullie zien, is het geen intensief spel in die zin dat je dus eigenlijk maar een keer per jaar je team moet maken. Het lijkt dus een beetje op de top 10-voorspelling van Mist, maar dan wel wat uitgebreider. Zo ga ik ook een apart topic maken, waarin wekelijks gejuicht kan worden voor ieders spelers die die week spelen, en waar ook rangen en standen komen.

Iedereen van het forum is uiteraard van harte welkom. De inschrijving start nu en de deadline voor inschrijven ligt op vrijdag 8 januari om 12 uur 's middags.
Teams graag per PM naar mij.

Succes met het samenstellen van de teams!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Done
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
CR punten zijn dus ranking punten net als vorig jaar, dus challengers zijn ook van belang?

Verder lijkt het me ook van belang om nu reeds exact te bepalen wanneer er gewisseld kan worden.
Reply
#4
We doen dus niet meer x7 enz voor een speler uit de top 100-150 om maar een voorbeeld te noemen? Lijkt me dit wel een stuk duidelijk.

Klasse Ad! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#5
_Tampie Wrote:CR punten zijn dus ranking punten net als vorig jaar, dus challengers zijn ook van belang?

Verder lijkt het me ook van belang om nu reeds exact te bepalen wanneer er gewisseld kan worden.
Het zijn rankingpunten ja, dus ook challengers. Ik heb het zo aangegeven omdat alle resultaten dus tellen, niet alleen de 18 beste.

En volgens mij maakt het niet zoveel uit wanneer er exact gewisseld gaat worden, het is rond Wimbledon, waarsch de week erna.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Oei die 2 uit de top 50-100 is de lastigste categorie. Daar had ik er wel 5 uit kunnen kiezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#7
centre court Wrote:We doen dus niet meer x7 enz voor een speler uit de top 100-150 om maar een voorbeeld te noemen? Lijkt me dit wel een stuk duidelijk.

Klasse Ad! =D>
Die factoren doen we zeker nog wel. Ik zal het er nog even bij zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:CR punten zijn dus ranking punten net als vorig jaar, dus challengers zijn ook van belang?

Verder lijkt het me ook van belang om nu reeds exact te bepalen wanneer er gewisseld kan worden.
Het zijn rankingpunten ja, dus ook challengers. Ik heb het zo aangegeven omdat alle resultaten dus tellen, niet alleen de 18 beste.

En volgens mij maakt het niet zoveel uit wanneer er exact gewisseld gaat worden, het is rond Wimbledon, waarsch de week erna.

Nou ik vindt het behoorlijk belangrijk wanneer er gewisseld wordt, voor of na Wimbledon.
Ik verwacht vuurwerk van een bepaalde speler op Wimbledon, en als ik pas na Wimbledon mag wisselen moet die er zeker bij zitten nu.
Reply
#9
Als laatste; als je speler een categorie stijgt, mag je een speler uit die hogere categorie nemen; maar bedoel je dan een speler die op dat moment in die categorie staat, of een speler die er aan het begin van het seizoen in kwam.

Bijv; ik neem Melzer (nr.28), die staat op moment van wisselen 22. Dan mag ik er dus een uit de categorie 11-25. Maar stel dat Tsonga op dat moment 11 staat, mag ik hem dan nemen; nu staat hij nl 10.
Reply
#10
Mijn bedoeling was dat je beloond mag worden als je speler een categorie gestegen is, en dat je dus dan een speler van een categorie hoger mag nemen. Je te wisselen speler is nl zelf ook een categorie gestegen. Dus in dit geval zou je dan Melzer voor Tsonga mogen wisselen ja.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
top 101-150 zijn me een prutsers!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Ad Wim Wrote:Mijn bedoeling was dat je beloond mag worden als je speler een categorie gestegen is, en dat je dus dan een speler van een categorie hoger mag nemen. Je te wisselen speler is nl zelf ook een categorie gestegen. Dus in dit geval zou je dan Melzer voor Tsonga mogen wisselen ja.

Is niet de essentie van mijn vraag; de nieuwe speler in die categorie is dus op basis van de ranglijst op dat moment (en niet de 1 januari ranglijst)?
Reply
#13
Dat zegt Ad toch? Met het Tsonga antwoord.
Reply
#14
Ja op zich wel maar Ad legt de nadruk op de beloning die je krijgt door een speler van een categorie hoger te kunnen nemen, terwijl ik met mijn vraag wil benadrukken dat je dan ook iemand kan kiezen die op dat moment een categorie lager staat dan nu.

Dat daar niet in juli gezeik over is als Nadal is gezakt naar plaats 6.
Reply
#15
Ahh zo, nee zoals jij het begrijpt, begrijp ik het ook, op het wisselmoment geldt de ranking zoals die dan is. Echter, ik zie niet in wat je na Wimbledon met Nadal zou moeten Wink
Reply
#16
Is nog steeds de vraag of het kunnen of moeten is. In dat geval van Nadal relevant: als je hem nu kiest, hij zakt naar p6 en in juli wil je hem vervangen. Moet je dan iemand uit de groep 6-10 kiezen of uit 1-10?
Reply
#17
6-10 lijkt mij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
Het lijkt mij dan moeten. Dus bij stijgen heb je voordeel, bij dalen heb je nadeel. Je zou ook het wisselen kunnen doen op basis van deze ranglijst van 4 januari, dus ongeacht de verdere verschuivingen het komende half jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Nee, ik vond juist die hernieuwde ranglijst zo aardig. Daarmee kan je echt groot voordeel halen het tweede half jaar, en op basis daarvan heb ik mijn team wel een beetje gemaakt eerlijk gezegd.
Reply
#20
Ja, dat leek mij dus ook leuk. Het gaat sowieso maar om 2 spelers, dus heel ingrijpend zal het niet zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
De wisselperiode zal trouwens plaatsvinden tussen RG en Wimbledon, in een van die tussenweken. Dat lijkt me een betere verdeling dan na Wimbledon.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ad Wim Wrote:De wisselperiode zal trouwens plaatsvinden tussen RG en Wimbledon, in een van die tussenweken. Dat lijkt me een betere verdeling dan na Wimbledon.

Ik twijfel over Tursunov.... die won 1 week voor Wimbledon in Eastbourne. Als die punten er nog net afvallen, hoef ik hem niet.
Reply
#23
Tursunov speelt de komende maanden al niet, dus die zou ik ook niet nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Mijn team heb ik net doorgestuurd.
Reply
#25
Zo, de deadline is geweest. Ik ben benieuwd naar de teams!
Reply
#26
Ik zal na het weekend even een overzicht maken. Ik moet er echter helaas zo al vandoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Mijn team; deadline is gepasseerd:

Nadal
Ik heb veel vertrouwen in een herboren Nadal. En het gravelseizoen zit in deze periode, dus wie Nadal niet heeft benadeeld zichzelf imo. Mogelijke wissel halverwege.

Davydenko
Davydenko is in principe de sterkste van de 6-10 mannen, hij liet het vorig jaar zien door na lang blessureleed ijzersterk terug te komen. 80% zal hem wel hebben gekozen lijkt me.

Monfils-Cilic
Veel potentieel in de 11-25 categorie. Gonzalez, Stepanek, Berdych, noem maar op. Ik ga voor de jonge spelers waarin ik het meeste vertrouwen heb om de top 10 te gaan bereiken.

Baghdatis-Blake
Hier ga ik voor de floaters, die al eerder hebben getoond de nodige potentie te bezitten. Blake had ik ook weg kunnen laten om hem pas in het tweede deel te pakken, maar je weet nooit waar hij dan staat. Baghdatis is ook een top 25 speler. Ik verwacht dat ook hier veel mensen voor deze 2 gaan.

Gasquet-Nalbandian
Ook al floaters, deze mannen kun je niet omheen. Nalbandian heeft wel gevaarlijk veel te verdedigen en zal dus slecht inwisselbaar zijn als zijn comeback een fiasco wordt, maar dat risico neem ik graag. Gasquet is natuurlijk ook een mustpick.

Vliegen
De lastigste categorie, maar daarom denk ik de belangrijkste. Hier heb ik het laten liggen vrees ik, met Kubot worden deze week al flink wat punten gepakt. Vliegen zou indien fit genoeg wel weer de top 100 in moeten kunnen, maar ik heb eigenlijk geen idee van zijn fysieke gesteldheid.

Haase
De meesten zullen wel aan Robin gedacht hebben. Ik denk dat zijn comeback succesvol zal zijn. De challengervolgers zullen in deze categorie wel hun uitgesproken favorieten hebben, voor mij Haase ook al een mustpick.

Al met al een standaardteam. Ik verwacht dat het verschil in de categorieën 11-25 en 101-150 gemaakt wordt, omdat de overige categorieën no-brainers lijken.
Reply
#28
top-5: Djokovic
6-10: Davydenko
11-25: Monfils
11-25: Cilic
26-50: Blake
26-50: Monaco
51-100: Gasquet
51-100: Gulbis
101-150: Dolgopolov jr.
150+: Bogdanovic
Reply
#29
Ik kan wel vast een ding zeggen en dat is dat bijna iedereen Monfils en Cilic had in de categorie 11-25, dat vond ik het meest opmerkelijke toen ik de teams bekeek. Cilic snap ik wel, maar Monfils is mij te blessuregevoelig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Ik kan wel vast een ding zeggen en dat is dat bijna iedereen Monfils en Cilic had in de categorie 11-25, dat vond ik het meest opmerkelijke toen ik de teams bekeek. Cilic snap ik wel, maar Monfils is mij te blessuregevoelig.

Tsja, hoe waar dat ook is, er zit ook veel potentieel in, als hij een jaar fit is gaat hij richting top-6 a top-7, en de laatste maanden gaat het wonderbaarlijk goed. Cilic was voor mij meer een twijfelpunt.
Reply


Forum Jump: