The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams 2010
#1
Dit is mijn team met kleine motivatie:

Nadal
Altijd goed in best-of-five. Wellicht nog niet helemaal terug, maar zelfs in zijn slechtste periode haalde ie nog SF van de US Open, dus ik verwacht hier eigenlijk wel de finale.

Djokovic
Makkelijkste kwart van allemaal, alles minder dan SF valt me tegen. En dan maar stunten in die SF als ie tegen Federer komt, maar Davy kan natuurlijk ook. In de US Open zat ie er al dichtbij, en hij is sindsdien alleen maar beter geworden en Federer minder.

Roddick
Del Potro niet 100% en Andy doet het sowieso altijd goed in Australië. Had eerst heel lang Potro, maar vond het toch te link. Zie Roddick ook in een direct duel tegen Potro een goede kans maken. Potro is nou ook ineens geen HC-god.

Isner
Lijkt me duidelijk.

Malisse, Koubek, Marchenko, Guez
Opvullers. Al 35 punten en prima loting.


Dus geen Davydenko. Had eerst Davydenko, Cilic en een hoop kleine gasten, zoals Nieminen, Gulbis, Baghdatis, Gasquet, andere qualis, maar ik zag Cilic niet meer dan 180 punten halen eigenlijk en in Davy zag ik het ook niet zitten. Denk dat ie het in een best-of-5 toch aflegt tegen Federer, als ie al voorbij Gulbis en Verdasco komt.
En al die kleintjes zag ik hooguit twee rondjes winnen, eigenlijk niet echt iemand die zou kunnen stunten. Misschien Gasquet, maar dat vond ik een te grote gok tegen Youzhny. Er zal vast wel 1 van die kleine jongens ver komen, maar dan toch liever de wat zekerdere Rafa.
Mocht Potro idd niet helemaal fit zijn, maak ik een goede kans op 3 halve finalisten, dat zou al geweldig zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Mooie keuze Djokovic. Jammer dat we de teams verder niet kunnen bekijken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#3
Inderdaad ja, zo zou ik wel willen weten hoevaak de gasten zijn gekozen die nu spelen (Kavcic, Roddick).
Wat is jouw team?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Trouwens weer regen nu dus ik ga zo weer proberen te slapen maar ik kom bij zulke toernooien gewoonweg moeilijk in slaap

Team weet ik effe niet zo uit mijn hoofd maar volgens mij iig Nadal, Roddick, Tsonga, Isner, Cilic, Gulbis, Koubek, Guez, Malisse, Berrer, Gasquet en Kavcic
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#5
en Baghdatis is nr 13 in mijn team
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#6
murray - nadal gaat een belangrijke worden!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#7
Mijn laatste keuze was:

Murray

of

Hewitt
Baghdatis
Gulbis
Ginepri
Dent
Nieminen
Isner
Fish

Ben maar voor het 2e gegaan, omdat ik denk dat Murray 360 punten gaat halen.

Nadal lijkt me de favoriet, maar niks lijkt zeker deze AO.
Ik hoop met deze gasten iig rond de 800 punten te halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Gasquet de meest gekozen was wel te voorspellen. Daar had ik het nog met ML over eerder, dat is typisch zo'n momentkeuze van FTM. Maar hij heeft de afgelopen weken geen enkele keer van een top 25-speler gewonnen en ik denk dat als Youzhny zijn niveau haalt, dat hij dan ook wint. Als het spannend wordt, faalt Gasquet sowieso.

Verder vind ik het wel heel erg opvallend dat Tsonga zoveel is gekozen. Ik snap niet zo goed op basis waarvan dat is, hij is toch vrij duur, is niet helemaal fit volgens mij en heeft een erg lastige loting met Stakhovsky, Dent, Haas/Tipsa.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#9
tsonga heeft de potentie om ver te komen en stakkie dent haas noem ik niet bepaald moeillijk. Dat jij Djoko hebt is ook puur op potentie dat hij t kan. Hij heeft t totaal nog niet laten zien en zal wss bij goede tegenstand (in de kwart) eraf gaan. In jouw verhaaltje over Nadal noem je Murray niet. Je verwacht een overwinning? Wie is jou favoriet voor de overwinning?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#10
Ik kan nog steeds de teams nig niet zien. Hoe kan Ad dan zien dat Jo zoveel gekozen is?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Laat maar, zie net pas andere topic. Wel klote dit! Zowiezxo begin erg vervelend met een falende Kavcic. Ik luister niet meer naar jullie. Hij was toch zo goed? Nou die staat voorlopig op de black list
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#12
Haggie Wrote:tsonga heeft de potentie om ver te komen en stakkie dent haas noem ik niet bepaald moeillijk. Dat jij Djoko hebt is ook puur op potentie dat hij t kan. Hij heeft t totaal nog niet laten zien en zal wss bij goede tegenstand (in de kwart) eraf gaan. In jouw verhaaltje over Nadal noem je Murray niet. Je verwacht een overwinning? Wie is jou favoriet voor de overwinning?
Tja, zo ken ik er nog wel 6, dat ie potentie heeft. Dan kun je wel iedereen gaan nemen die ooit een GS-finale heeft gehaald. Dan moet je Potro en Federer nemen, die speelden de laatste GS-finale op HC. En wat heeft Djoko niet laten zien dan? Was hij niet de man van de laatste maanden van vorig jaar? Ik neem aan dat je toch niet je keuze gaat baseren op een demonstratietoernooi hè? Daar ben je toch te ervaren voor.

En ik vind die loting voor een geplaatste speler wel degelijk lastig. Stakkie is een lastige klant en Dent al helemaal. En als Haas in vorm is...
Bovendien heeft Tsonga al tijden niet echt meer iets substantieels laten zien op een groot toernooi.

En ik verwacht zeker een overwinning van Nadal op Murray, mochten ze zover komen. En ik zie Nadal momenteel als de grootste favoriet om de AO te winnen, nipt gevolgd door Federer en daarna Djokovic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Speler Toernooi Punten in/out Waarde
L. Hewitt Australian Open 10 in 1600
N. Davydenko Australian Open 10 in 4930
R. Gasquet Australian Open 10 in 805
J. Tsonga Australian Open 10 in 2875
F. Gonzalez Australian Open 45 in 2870
G. Monfils Australian Open 10 in 2610
R. Nadal Australian Open 10 in 9310


dit maar gedaan
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
in de challengers is hij een must-pick. Niet nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#15
De hele tijd heb ik Karlovic in mijn team. Hij stond namelijk als één na hoogste in mijn excel lijstje met 180 punten voor 1015. maar toch is hij gesneuveld op het moment dat ik voor het eerst dacht dat de combi Nadal/Federer wel eens de winnende kon zijn. Natuurlijk had ik hem ook in dat team kunnen nemen, maar om andere redenen toch gekozen voor Hewitt, Tsonga en Malisse.

Nu maar hopen dat het goed uitpakt en dat Karlovic geen 180 of meer pakt....
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#16
Zelfs als Karlo 180 of meer pakt maakt dat niet veel uit. Voor jou is een Federer-Nadal finale belangrijk, de rest is eigenlijk al niet zo spannend meer.
Reply
#17
Geen moment over Isner getwijfeld. Volgens mij heeft hij nog nooit een best of 5 wedstrijd gewonnen en verliest ie vaak zelfs met grote cijfers in dit soort wedstrijden. Hopen dat ie niet te ver komt.

Ik ben gegaan voor o.a. Verdasco, Tsonga, Roddick, Cilic, Baghdatis, Gasquet, Fish en Murray. Nadal had ik na de Masters gezien te hebben helemaal geen vertrouwen meer in. Gelukkig is Murray goed begonnen. Cilic en Roddick mogen Potro pakken. Al is ie maar 2x gekozen en had ie vannacht al wat moeite, ik heb hem wel lang gehad dus nu zsm eruit please. Tsonga gekozen bij de onzekere Djoko, ook Djoko weinig gekozen zie ik. Verdasco is de gok natuurlijk, vorig jaar hier fantastisch en ook nu goed in vorm. De wedstrijd tegen Davy wordt al een kraker. Verder wat qualies nog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#18
centre court Wrote:Geen moment over Isner getwijfeld. Volgens mij heeft hij nog nooit een best of 5 wedstrijd gewonnen en verliest ie vaak zelfs met grote cijfers in dit soort wedstrijden. Hopen dat ie niet te ver komt.
US Open vorig jaar, tegen Roddick?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ik heb zelf heel lang Djokovic gehad, maar schrok toch wel erg van z'n resultaten de afgelopen week. Uiteindelijk heb ik hem en Cilic eruit gedaan en Del Potro, Tsonga en Isner ervoor in de plaats gezet. Del Potro en Djoko is wat mij betreft om het even, de een niet in vorm, de ander mss licht geblesseerd. Ik moet zeggen dat mn uiteindelijke keuze niet helemaal goed voelt, maar we gaan het zien.

Daarnaast heb ik Nadal en Davy. Nadal lijkt me favoriet om de finale te halen, Davy is gewoon fucking goed in vorm (hoewel het me niet zou verbazen als hij eraf gaat tegen Verdasco, maar dat zij dan zo).
Reply
#20
Maar ik snap dus echt niet dat jij als ervaren manager je keuze baseert op een fucking demonstratietoernooi. Hoevaak zijn de uitslagen daarin niet onbeduidend gebleken? Afgelopen week nog...
En ik hoor CC nu ook al zeggen dat Djokovic onzeker is. Hij was dé man in de laatste maanden van vorig jaar en heeft veruit de makkelijkste loting van de top 4. Ik zie hem ook niet zomaar de finale halen, maar eerder de SF dan welke andere top 6 dan ook.

En Potro heeft de afgelopen 5 dagen niet kunnen trainen door die pols, dat vind ik net even wat zwaarder wegen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Ad Wim Wrote:Maar ik snap dus echt niet dat jij als ervaren manager je keuze baseert op een fucking demonstratietoernooi. Hoevaak zijn de uitslagen daarin niet onbeduidend gebleken? Afgelopen week nog...
En ik hoor CC nu ook al zeggen dat Djokovic onzeker is. Hij was dé man in de laatste maanden van vorig jaar en heeft veruit de makkelijkste loting van de top 4. Ik zie hem ook niet zomaar de finale halen, maar eerder de SF dan welke andere top 6 dan ook.

En Potro heeft de afgelopen 5 dagen niet kunnen trainen door die pols, dat vind ik net even wat zwaarder wegen.

Jij hebt 't constant over Djoko als de man van de laatste maanden van vorig jaar. Hoe bestempel je diezelfde fase van Nadal dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#22
Ik schrok ook van die resultaten. En nee, je moet die wedstrijdjes niet helemaal serieus nemen, maar verliezen van Tomic en heel dik verliezen van Verdasco zegt wel wat. Daarom gekozen voor Fedex, want als ie van Davy/Verdasco wint in QF, haalt ie ook de finale. Roddick was wel vaak gekozen neem ik aan? Was een zekerheidje bij mij. Redelijk constant op GS's en geen onaardige loting.
Reply
#23
Aantal keer gekozen:
R. Gasquet
21
S. Koubek
21
J. Tsonga
18
A. Roddick
17
N. Davydenko
16
M. Cilic
14
X. Malisse
14
M. Baghdatis
13
R. Nadal
13
J. Isner
12
R. Federer
12
B. Kavcic
9
D. Guez
9
A. Murray
8
M. Fish
8
I. Marchenko
8
E. Gulbis
8
J. Nieminen
7
F. Gonzalez
6
L. Hewitt
5
F. Verdasco
5
N. Djokovic
4
R. Ginepri
3
T. Dent
3
K. Anderson
3
R. Soderling
3
R. Stepanek
3
M. Berrer
3
J. Tipsarevic
2
R. Schuettler
2
L. Kubot
2
K. Vliegen
2
G. Monfils
2
J. Del Potro
2
P. Petzschner
2
I. Karlovic
2
F. Santoro
2
A. Montanes
1
D. Istomin
1
F. Lopez
1
V. Troicki
1
E. Korolev
1
S. Darcis
1
J. Chardy
1
J. Blake
1
S. Stakhovsky
1
T. Haas
1
L. Mayer
1
J. Melzer
1
A. Falla
1
P. Starace
1
P. Kohlschreiber
1
I. Ljubicic
1
T. Berdych
1
N. Lapentti
1
S. Robert
1
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar ik snap dus echt niet dat jij als ervaren manager je keuze baseert op een fucking demonstratietoernooi. Hoevaak zijn de uitslagen daarin niet onbeduidend gebleken? Afgelopen week nog...
En ik hoor CC nu ook al zeggen dat Djokovic onzeker is. Hij was dé man in de laatste maanden van vorig jaar en heeft veruit de makkelijkste loting van de top 4. Ik zie hem ook niet zomaar de finale halen, maar eerder de SF dan welke andere top 6 dan ook.

En Potro heeft de afgelopen 5 dagen niet kunnen trainen door die pols, dat vind ik net even wat zwaarder wegen.

Jij hebt 't constant over Djoko als de man van de laatste maanden van vorig jaar. Hoe bestempel je diezelfde fase van Nadal dan?
Dramatisch, dat heb ik in die tijd en hierboven ook gezegd. Maar in die fase haalde hij toch de SF op de US Open. En juist Nadal kan in een offseason natuurlijk een hoop werk verrichten en de DC was goed voor zijn vertrouwen. Hij is gewoon bijna niet te pakken in een best-of-five. En in Doha was het iig weer vrij goed wat ie liet zien.

Plus dat ie 7-2 voorstaat in H2H tegen Murray, dus daar zie ik ook niet al te veel problemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Fish eruit is erg relaxed! Maar wtf is Benneteau aan het doen?
Reply
#26
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar ik snap dus echt niet dat jij als ervaren manager je keuze baseert op een fucking demonstratietoernooi. Hoevaak zijn de uitslagen daarin niet onbeduidend gebleken? Afgelopen week nog...
En ik hoor CC nu ook al zeggen dat Djokovic onzeker is. Hij was dé man in de laatste maanden van vorig jaar en heeft veruit de makkelijkste loting van de top 4. Ik zie hem ook niet zomaar de finale halen, maar eerder de SF dan welke andere top 6 dan ook.

En Potro heeft de afgelopen 5 dagen niet kunnen trainen door die pols, dat vind ik net even wat zwaarder wegen.

Jij hebt 't constant over Djoko als de man van de laatste maanden van vorig jaar. Hoe bestempel je diezelfde fase van Nadal dan?
Dramatisch, dat heb ik in die tijd en hierboven ook gezegd. Maar in die fase haalde hij toch de SF op de US Open. En juist Nadal kan in een offseason natuurlijk een hoop werk verrichten en de DC was goed voor zijn vertrouwen. Hij is gewoon bijna niet te pakken in een best-of-five. En in Doha was het iig weer vrij goed wat ie liet zien.

Plus dat ie 7-2 voorstaat in H2H tegen Murray, dus daar zie ik ook niet al te veel problemen.

Helemaal mee eens, en voor mij ook de overweging om voor Nadal te kiezen. Desalniettemin geen enkel probleem als Luczak hier sterk terugkomt en Rafa pakt natuurlijk.
Reply
#27
Ad Wim Wrote:Maar ik snap dus echt niet dat jij als ervaren manager je keuze baseert op een fucking demonstratietoernooi. Hoevaak zijn de uitslagen daarin niet onbeduidend gebleken? Afgelopen week nog...
En ik hoor CC nu ook al zeggen dat Djokovic onzeker is. Hij was dé man in de laatste maanden van vorig jaar en heeft veruit de makkelijkste loting van de top 4. Ik zie hem ook niet zomaar de finale halen, maar eerder de SF dan welke andere top 6 dan ook.

En Potro heeft de afgelopen 5 dagen niet kunnen trainen door die pols, dat vind ik net even wat zwaarder wegen.

Het was ook een moeilijke keuze, maar dat heeft wel de doorslag gegeven ja. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je goed in je vel zit, je je er twee keer af laat timmeren. Bovendien geef ik Potro meer kans tegen de finale te halen dan Djoko, plus hij was goedkoper.
Reply
#28
Overdune Wrote:Het was ook een moeilijke keuze, maar dat heeft wel de doorslag gegeven ja. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat als je goed in je vel zit, je je er twee keer af laat timmeren. Bovendien geef ik Potro meer kans tegen de finale te halen dan Djoko, plus hij was goedkoper.
Als je moest kiezen tussen Djokovic en Potro, maakt het het verhaal wel wat anders ja. Maar toch zou ik het nooit het wel of niet kiezen van een topper baseren op Kooyong. Die gasten doen maar wat dan; Djokovic liep echt te kloten tegen Tomic, ging ook een paar keer in het publiek zitten.
Maar goed, ieder z'n beslissing natuurlijk, maar Kooyong is zelden doorslaggevend geweest voor het resultaat op de AO. Zo won Federer het ook niet in 2006 en 2007, maar wel daarna de AO vrij simpel. Zo denk ik ook dat Haas hoge ogen gaat gooien deze AO, ondanks dat ie 0-8 had tijdens Kooyong.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Maar ik snap dus echt niet dat jij als ervaren manager je keuze baseert op een fucking demonstratietoernooi. Hoevaak zijn de uitslagen daarin niet onbeduidend gebleken? Afgelopen week nog...
En ik hoor CC nu ook al zeggen dat Djokovic onzeker is. Hij was dé man in de laatste maanden van vorig jaar en heeft veruit de makkelijkste loting van de top 4. Ik zie hem ook niet zomaar de finale halen, maar eerder de SF dan welke andere top 6 dan ook.

En Potro heeft de afgelopen 5 dagen niet kunnen trainen door die pols, dat vind ik net even wat zwaarder wegen.

Jij hebt 't constant over Djoko als de man van de laatste maanden van vorig jaar. Hoe bestempel je diezelfde fase van Nadal dan?
Dramatisch, dat heb ik in die tijd en hierboven ook gezegd. Maar in die fase haalde hij toch de SF op de US Open. En juist Nadal kan in een offseason natuurlijk een hoop werk verrichten en de DC was goed voor zijn vertrouwen. Hij is gewoon bijna niet te pakken in een best-of-five. En in Doha was het iig weer vrij goed wat ie liet zien.

Plus dat ie 7-2 voorstaat in H2H tegen Murray, dus daar zie ik ook niet al te veel problemen.

Helemaal mee eens, en voor mij ook de overweging om voor Nadal te kiezen. Desalniettemin geen enkel probleem als Luczak hier sterk terugkomt en Rafa pakt natuurlijk.

Vooral zo blijven denken heren Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#30
centre court Wrote:Geen moment over Isner getwijfeld. Volgens mij heeft hij nog nooit een best of 5 wedstrijd gewonnen en verliest ie vaak zelfs met grote cijfers in dit soort wedstrijden. Hopen dat ie niet te ver komt.
Ik heb ook nog wel even over Isner getwijfeld, voornamelijk omdat ik niet uitkwam qua geld, maar in zijn huidige vorm, met zijn loting en vergeet niet dat ie maar 1000 kost; er zijn maar weinig van dat soort gasten. En dan ook nog de US Open van afgelopen jaar in ogenschouw genomen. Dan vind ik het nogal wat dat je geen moment over hem getwijfeld hebt en wel Baghdatis en Gasquet hebt, die ongeveer even duur zijn maar een veel moeilijkere loting hebben. Maar goed, wellicht verliest ie van Seppi en krijg je gelijk. Ik ben iig blij met het extra dagje rust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: