The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams 2010
#31
Dit jaar wederom gekozen voor een groot team (22 man sterk). Roddick en Verdasco stonden al vrij snel vast, en daar heb ik mijn ploeg omheen gebouwd. Van Kavcic & Anderson verwachtte ik niet zoveel (was mooi als ze hadden gewonnen), maar de rest zag en/of zie ik wel één of meerdere rondjes meepikken. Ben vooral benieuwd naar Blake, Mayer & Stakhovsky.

Heb er overigens nog serieus aan gedacht om Murray en/of Federer te nemen, aangezien dat de enige twee spelers in de top-6 waren die ik - naast Roddick & Verdasco - écht ver zie komen, maar uiteindelijk toch links laten liggen. Vindt het toch leuker om zo'n hele rits spelers te volgen, al is het maar voor enkele dagen. Mocht het dan nog - qua punten - goed uitpakken, is dat mooi meegenomen. Zo niet, dan heb ik nog een heel seizoen om flink te achtervolgen. :wink:
Reply
#32
Leuk verhaal Chiel! Wat me wel opviel is dat je 23 man hebt en dan Guez niet. :Big Grin
Die is 300 euro geloof ik én een qualie. Die had jij zeker moeten hebben natuurlijk in jouw grote team. Verder hoop ik dat je gelijk hebt met je verwachtingen; Roddick en Verdasco als zekerheidjes en Murray als enige(met Fedex) in de top 6 die echt ver komt. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Gasquet de meest gekozen was wel te voorspellen. Daar had ik het nog met ML over eerder, dat is typisch zo'n momentkeuze van FTM. Maar hij heeft de afgelopen weken geen enkele keer van een top 25-speler gewonnen en ik denk dat als Youzhny zijn niveau haalt, dat hij dan ook wint. Als het spannend wordt, faalt Gasquet sowieso.

Verder vind ik het wel heel erg opvallend dat Tsonga zoveel is gekozen. Ik snap niet zo goed op basis waarvan dat is, hij is toch vrij duur, is niet helemaal fit volgens mij en heeft een erg lastige loting met Stakhovsky, Dent, Haas/Tipsa.

Youzhny en Gasquet zijn normaal gesproken aan elkaar gewaagd, maar Youzhny verloor in 2 sets van Stakhovsky, terwijl Gasquet altijd goed presteert in Australie in het algemeen. Daarnaast kost hij maar 800 en hij is de favoriet voor 180 punten daar. Wanneer hij zover komt, dan kan hij het Djoko ook lastig maken.

Tsonga kun je naar mijn mening niet om heen. Vorig jaar was hij nog veel minder fit en haalde zelfs nog de kwartfinale.
Als hij zijn niveau haalt, dan haalt hij de kwart en in de hth staat hij dik voor tegen Djoko. Deze baan is perfect voor Jo.
Soderling alles behalve fit, terwijl Tommy te wisselvallig is tijdens een best of 5.
Loting voor Tsonga is wel erg pittig, maar het is een vechter, dus ik heb vertrouwen in hem.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Tsonga staat helemaal niet dik voor, 4-2, en deze baan is in mijn ogen te traag voor hem, zeker als ie tegen Djokovic komt. Als hij zijn niveau haalt, haalt ie idd de kwart, maar hij is wel duur en heeft dus een lastige loting. Niet omheen kunnen vind ik wat overdreven. Maar missch zit ik er wel helemaal naast, gezien dat ie zo vaak is gekozen...

Gasquet doet het leuk deze weken, maar heeft alleen maar van knakkers gewonnen, geen enkele top 30-speler en telkens als het spannend werd, faalde ie. Daarom denk ik dat ie van Youzhny verliest en dus zeker geen favoriet is voor 180 punten daar. Maar hij kan het wel halen, ik vond het alleen wat link en heb er bewust voor gekozen een grote jongen te nemen, ipv die halve jongens. Meestal is dat de juiste keuze op een GS, ik hoop nu ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
centre court Wrote:Leuk verhaal Chiel! Wat me wel opviel is dat je 23 man hebt en dan Guez niet. :Big Grin
Die is 300 euro geloof ik én een qualie. Die had jij zeker moeten hebben natuurlijk in jouw grote team. Verder hoop ik dat je gelijk hebt met je verwachtingen; Roddick en Verdasco als zekerheidjes en Murray als enige(met Fedex) in de top 6 die echt ver komt. =D>

Guez heb ik wel overwogen, maar die zag ik dan weer niet winnen van Benneteau. Achteraf gezien misschien beter kunnen nemen dan Anderson of Kavcic. :wink:
Reply
#36
Wedstrijd tegen Haas zal cruciaal zijn. Tegen Djoko zal het 50-50 zijn denk ik.
Maar goed, ook ik kan er naast zitten natuurlijk. En 2800 voor Tsonga vind ik niet echt duur.
Qua mogelijkheden/potentie denk ik dat hij goedkoper is, dan Roddick.
Roddick heeft een iets grotere kans op een halve finale, maar is stukken duurder.
Zul je zien dat Tsonga er vannacht al uitvliegt :8:

Ook Youzhny is op dit moment niet top 30 waardig denk ik.
En Youzhny is natuurlijk ook een faler.

Er gaat na de AO iig een schifting plaatsvinden in de stand.

Teams met grote spelers en de grote teams.

Wanneer 2 van de volgende spelers de halve finale halen, dan zitten de grote teams sowieso goed:
- Davydenko
- Gasquet
- Tsonga
- Roddick
- Cilic
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Begrijp me goed, ik vind Gasquet en Tsonga geen slechte keuzes, ik probeer alleen te onderbouwen waarom ik ze niet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
buurs Wrote:Zul je zien dat Tsonga er vannacht al uitvliegt :8:

Ga ik wel vanuit. Daar is mijn hele selectie van Stakhovsky op gebaseerd. :wink:
Reply
#40
centre court Wrote:Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.
Tja, nogmaals, Nadal lijkt me wel heel duidelijk de favoriet tegen Murray en Murray zie ik echt geen 2000 punten halen. Vraag dat maar aan ML.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
centre court Wrote:Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.

hth zegt niet altijd alles, maar davy wint altijd wel erg makkelijk van verdasco.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.
Tja, nogmaals, Nadal lijkt me wel heel duidelijk de favoriet tegen Murray en Murray zie ik echt geen 2000 punten halen. Vraag dat maar aan ML.

Het is natuurlijk wel makkelijk praten dat Murray nooit een GS gaat winnen zolang hij dat idd niet doet. Maar mag 't? Hij is begin 20 en nu al top 5. Hij heeft al een finale gespeeld en zit er vaak dichtbij. Hij toont, itt federer en nadal, wel aan dat hij beter wordt. En 't fabeltje dat hij niet fit genoeg is voor een best of 5 is zó 2007. Daarnaast heeft ie een goed record tegen de grote jongens en als hij echt goed is verliest ie niet meer van gasten buiten de top 5. Vorig jaar was ie ziekjes en verloor ie close van Verdasco on fire op dat moment. Ik zie 't hem dit jaar wel doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#43
buurs Wrote:
centre court Wrote:Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.

hth zegt niet altijd alles, maar davy wint altijd wel erg makkelijk van verdasco.

Verdasco rolde in Kooyong iedereen op. Ik neem aan dat hij niet de enige van de 8 spelers daar was die er zin in had. Daarnaast was ie hier vorig jaar in topvorm. Ik mag hem graag en heb 'm graag in mijn team, al liet ie me vorig jaar regelmatig zitten tegen mindere goden als Ljubo en GGL kan ik me herinneren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.
Tja, nogmaals, Nadal lijkt me wel heel duidelijk de favoriet tegen Murray en Murray zie ik echt geen 2000 punten halen. Vraag dat maar aan ML.

Het is natuurlijk wel makkelijk praten dat Murray nooit een GS gaat winnen zolang hij dat idd niet doet. Maar mag 't? Hij is begin 20 en nu al top 5. Hij heeft al een finale gespeeld en zit er vaak dichtbij. Hij toont, itt federer en nadal, wel aan dat hij beter wordt. En 't fabeltje dat hij niet fit genoeg is voor een best of 5 is zó 2007. Daarnaast heeft ie een goed record tegen de grote jongens en als hij echt goed is verliest ie niet meer van gasten buiten de top 5. Vorig jaar was ie ziekjes en verloor ie close van Verdasco on fire op dat moment. Ik zie 't hem dit jaar wel doen.

murray is mentaal klaar voor het winnen van een GS, maar zijn spel is er niet klaar voor.
Zoals hij op wimbledon en op de US Open speelde, is het onmogelijk om van Nadal te winnen.
Hij staat overigens ook 5-1 achter (de wedstrijd tijdens ABN AMRO telt natuurlijk niet :8: ).

het is 95% zeker dat hij de kwartfinale haalt en de kans is 25% dat hij van nadal wint.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Wat ik ook zo mooi en spannend aan dit toernooi vind is dat de grote jongens hier eindelijk weer eens met de billen bloot moeten. Nu is het vooral gissen en af gaan op eind vorig jaar, de Masters, de toernooien/demo's begin dit jaar en berichten in de media. Over 2 weken hebben we antwoorden op de volgende vragen:

Hoe goed is Federer werkelijk nog?
Komt Nadal echt terug na zijn dip eind 2009?
Hoe ver is Djoko nou werkelijk?
Kan Murray eindelijk een GS winnen?
Kan Davy het ook op een GS?
Is Potro al zover dat ie weer diep in een GS kan komen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Ik vind de sterkte van Nadal nog moeilijk in te schatten.... vorig jaar 3 potjes kansloos toen het erom ging in de Masters Cup, nu in Doha wel finale en heeft er 4 keer overtuigend gewonnen maar alleen Troicki kun je aansprekend noemen. Moeilijk, maar dat geldt ook voor Murray - ik schat de kansen van Murray iets hoger in dan die 25%, Rafa licht favoriet. Ik heb Murray genomen omdat ik dacht dat hij minder gekozen zou zijn. Zoals gezegd, de stats kennende had ik graag Djoko gehad, nu hoop ik dus dat Tsonga zijn kunststukje van 2008 herhaalt.

Federer al 349 keer achter elkaar in de finale van een GS, Murray wint er nooit een, mooie reeksen om nu eens te verbreken;

Davy-Tsonga
Cilic-Murray

Davy-Murray

Murray

[-o< [-o<
Reply
#47
Teken ik voor! Maar Verdasco ipv Davy om toch nog iets te zeiken te hebben! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#48
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.
Tja, nogmaals, Nadal lijkt me wel heel duidelijk de favoriet tegen Murray en Murray zie ik echt geen 2000 punten halen. Vraag dat maar aan ML.

Het is natuurlijk wel makkelijk praten dat Murray nooit een GS gaat winnen zolang hij dat idd niet doet. Maar mag 't? Hij is begin 20 en nu al top 5. Hij heeft al een finale gespeeld en zit er vaak dichtbij. Hij toont, itt federer en nadal, wel aan dat hij beter wordt. En 't fabeltje dat hij niet fit genoeg is voor een best of 5 is zó 2007. Daarnaast heeft ie een goed record tegen de grote jongens en als hij echt goed is verliest ie niet meer van gasten buiten de top 5. Vorig jaar was ie ziekjes en verloor ie close van Verdasco on fire op dat moment. Ik zie 't hem dit jaar wel doen.
Het is nog veel makkelijker om hem elke keer als topfavoriet te betitelen. Hij maakt het namelijk consequent niet waar, op misschien een enkele keer na (US Open 2008). Wat buurs zegt, het is gewoon een vieze pusher en als ie een keer een hardhitter in vorm tegen komt, kan het al klaar zijn. Remember de US Open vorig jaar, keihard en kansloos eraf tegen Cilic. En toen was ie ook weer een topfavoriet. Jammer dat ML hier nu niet is, maar die gaat hier vast nog wel reageren. En dat leeftijdsverschil is ook geen argument, want Djokovic, Potro, Nadal zijn allemaal jonger en hebben er al wel een gewonnen.
En hij heeft alleen maar een goed record tegen Federer en Potro, niet tegen Djoko en Nadal. En laat ie de laatste nou net in de QF hebben en 7-2 achter tegen staan.

Maar goed, deze discussie heeft niet zoveel zin aangezien je nu Murray ononderbouwd omhoog praat, waarschijnlijk omdat je hem hebt, en het maar moeilijk kunt onderbouwen met feiten. Dat doe ik wel (en buurs ook), maar dat weerleg je. Tja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
centre court Wrote:Wat ik ook zo mooi en spannend aan dit toernooi vind is dat de grote jongens hier eindelijk weer eens met de billen bloot moeten. Nu is het vooral gissen en af gaan op eind vorig jaar, de Masters, de toernooien/demo's begin dit jaar en berichten in de media. Over 2 weken hebben we antwoorden op de volgende vragen:

Hoe goed is Federer werkelijk nog?
Komt Nadal echt terug na zijn dip eind 2009?
Hoe ver is Djoko nou werkelijk?
Kan Murray eindelijk een GS winnen?
Kan Davy het ook op een GS?
Is Potro al zover dat ie weer diep in een GS kan komen?
Klein schot voor de boeg:

1. Goed genoeg om hier 'gewoon' te winnen, maar net als vorig jaar, als ie een topper in vorm tegen komt, in dit geval Davy of Djokovic, kan ie er ook voor de finale uitliggen. Echter, volgens de stats haalt ie toch altijd wel de SF, dus dat denk ik nu ook. En hij heeft ook wel de beste kans om de finale te halen. Hij is alleen te kwetsbaar het laatste half jaar, dus het is zeker geen zekerheid meer voor de finale in mijn ogen.

2. Ja, dat was onvermijdelijk. Hoe lang ie het volhoudt, is een ander verhaal, maar volgens mij is er al uit. Zoals ik al zei, bijna niet te verslaan in best-of-5 als ie fit is.

3. Djoko is ver genoeg om weer een GS te winnen. Vorig jaar weer een groot toernooi gewonnen sinds lange tijd, belangrijk voor hem. Als alles klikt, dus niet te warm, geen blessures en een goede dag in de SF en F, kan ie het hier zeker winnen.

4. Het zou kunnen, maar toch denk ik het niet. Zijn spel is te kwetsbaar en hij faalt gewoon vaak als het er echt op aankomt. Voorlopig is ie voor mij de minste favoriet van de top 6, zeker ook door zijn loting.

5. Dat is voor mij de grootste vraag. SF kan ie wel halen, heeft ie laten zien, maar of ie het ook kan winnen, ik denk het neit. Maar hij is wel echt in bloedvorm, de beste in vorm van de top 6. Hij heeft echter niet de kwaliteit die de top 5 wel heeft, dus als die fit en goed zijn in een directe confrontatie, delft ie het onderspit denk ik. Plus, hij heeft nog wel eens een slechte dag. En dat moet je bijv tegen Gulbis al niet hebben en zeker niet tegen Verdasco.

6. Potro is degene die het meeste groeit, dus in die zin kan hij hier zeker ook winnen, aangezien hij dat bij de AO ook deed. Echter, hij heeft nog geen consistentie laten zien en het is dus een vraagteken. Zeker ook nu ie 5 dagen niet heeft kunnen trainen en dus niet topfit is. Dat moet hij wel zijn. Aan de andere kant trok hij zich ook terug voor Cincy en won hij de US Open vervolgens. Dus ook hij een vraagteken, vanwege zijn fitheid, maar als hij fit is, haalt hij zeker de SF en en heeft ie ook een goede kans op de finale. Zeker omdat ie de laatste drie keer op HC van Nadal heeft gewonnen.

Zo, nu ga ik slapen. Ik zal er vannacht waarsch wel weer een paar keer uitgaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
buurs Wrote:Wedstrijd tegen Haas zal cruciaal zijn. Tegen Djoko zal het 50-50 zijn denk ik.
Maar goed, ook ik kan er naast zitten natuurlijk. En 2800 voor Tsonga vind ik niet echt duur.
Qua mogelijkheden/potentie denk ik dat hij goedkoper is, dan Roddick.
Roddick heeft een iets grotere kans op een halve finale, maar is stukken duurder.
Zul je zien dat Tsonga er vannacht al uitvliegt :8:

Ook Youzhny is op dit moment niet top 30 waardig denk ik.
En Youzhny is natuurlijk ook een faler.

Er gaat na de AO iig een schifting plaatsvinden in de stand.

Teams met grote spelers en de grote teams.

Wanneer 2 van de volgende spelers de halve finale halen, dan zitten de grote teams sowieso goed:
- Davydenko
- Gasquet
- Tsonga
- Roddick
- Cilic

Wat is een groot team? Ik heb 9 man (benedengemiddeld) en 4 van de 5 gasten die jij noemt.
Reply
#51
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Daar kun je Verdasco ook bijzetten. Als alternatief voor Davy als outsider in het Fedex-kwart.
Er gaat ook een schifting plaatsvinden tussen de Nadal- en de Murray-managers. De winnaar van die 2 kan 2000 punten pakken. De verliezer pakt 720 punten. Uiteindelijk is 't de eerste week alleen speculeren, het gaat om de halve finalisten. Daar wordt 't beslist.
Tja, nogmaals, Nadal lijkt me wel heel duidelijk de favoriet tegen Murray en Murray zie ik echt geen 2000 punten halen. Vraag dat maar aan ML.

Het is natuurlijk wel makkelijk praten dat Murray nooit een GS gaat winnen zolang hij dat idd niet doet. Maar mag 't? Hij is begin 20 en nu al top 5. Hij heeft al een finale gespeeld en zit er vaak dichtbij. Hij toont, itt federer en nadal, wel aan dat hij beter wordt. En 't fabeltje dat hij niet fit genoeg is voor een best of 5 is zó 2007. Daarnaast heeft ie een goed record tegen de grote jongens en als hij echt goed is verliest ie niet meer van gasten buiten de top 5. Vorig jaar was ie ziekjes en verloor ie close van Verdasco on fire op dat moment. Ik zie 't hem dit jaar wel doen.

Dat is het dus juist niet. Als Murray nou goed zou spelen tegen de mindere goden waar hij gewoon van moet winnen zou ik er nog wel vertrouwen in hebben. Maar hij weet consequent in de kleinere toernooien iedereen te pakken, en in de GS weer hard te falen. Het enige wat hij nu als voordeel heeft, is dat de druk wellicht lager is dan ooit, aangezien hij de laatste maanden niet top was. Toch zal de druk oplopen als hij een paar van dit soort dikke uitslagen neerzet, en dan wordt het hem weer teveel. Zelfs als hij Nadal verslaat zie ik hem de volgende ronde "gewoon" verliezen, hij kan het gewoon niet als het moet.

Maargoed, dit roep ik al 2 jaar, en voorlopig komt het behoorlijk uit. Wellicht moet ik een keer mijn ongelijk toegeven, maar ik geloof niet dat dat deze AO al zo zal zijn.

En dat Murray aantoont dat hij beter wordt vind ik al helemaal onzin trouwens, ik vind hem het laatste jaar juist allesbehalve beter geworden.
Reply
#52
Als ik FTM wil inloggen krijg ik de volgende meldingen:

Eerst bovenin het scherm:
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 74

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 76

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 80

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 82

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 84

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 86

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 88

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 95

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/includes/overall_header.php on line 99

Na inloggen:
Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/login.php on line 21

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/compnl/public_html/ftm/login.php on line 28
Foute login gegevens

Probleempje? :-k
Reply
#53
Is al aangegeven bij Mac. Iets met de database en optimalisatie geloof ik, maar ik heb hier geen verstand van.
Reply
#54
Tja, falen op de GS....

Ik weet het niet hoor, ik denk dat dat wel meevalt.
Hij komt hier vorig jaar idd Verdasco on fire tegen; prachtige pot.
Roland Garros telt maar half mee, verlies tegen Gonzo in QF kan.
Wimbledon verlies in SF tegen Roddick in blakende vorm is geen falen.
US Open was zijn jachtterrein, de nederlaag tegen Cilic was een slechte dag (goede dag Cilic).

Al met al valt het ook wel weer mee, de kwaliteiten zijn er; als hij de QF tegen Nadal weet te winnen, dan kan hij all the way; zijn hth tegen Del Potro is 5-1 iig, tegen Roddick 6-3. Dus Nadal is de gevaarlijkste klip die omzeild moet worden, misschien kan Kohl of Karlo nog een hand helpen hier.
Reply
#55
Dat is nou precies wat ik aangeef. Murray verliest altijd van iemand die op voorhand niet als gevaarlijkste man wordt aangegeven. Verdasco op de AO, Roddick op Wimbledon, Cilic op de US Open. Dat zijn nou niet potjes als tegen Djoko/Federer/Nadal waarvan je zegt, ja die kan je verliezen.

Die drie mannen (en dan met name Federer en Nadal) komen op grand slams ook die mannen in topvorm tegen, maar weten die potten juist wel te winnen, waar Murray ze steeds verliest. Federer verslaat Roddick wel in 5, Nadal verslaat Verdasco in 5, Potro rolt Cilic op. Daar zit nou net dat kleine verschil imo, en ja ik chargeer wellicht een beetje door dat falen te noemen, maar duidelijk is dat hij er niet staat in dat soort potten.
Reply
#56
het lijtk nu een iets hardnekkiger probleem te zijn. Ik heb support inmiddels ingeschakeld van de host om hiernaar te kijken. Ik kan het probleem vaak wel tijdelijk oplossen door een actie uit te voeren maar het lijkt dan na enkele uren gewoon weer terug te komen.
Reply
#57
Kan het te maken hebben met serverruimte die (bijna) vol is?
Reply
#58
lijkt me sterk, die is al tijden over z'n limiet heen. Dus of ze moeten het aangepast hebben afgelopen weekend.
Reply
#59
Mooie soepele overwinning van Wawrinka ook. Mijn hoop is op hem gevestigd om Cilic maar op 90 punten te laten eindigen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
[-o<
Reply


Forum Jump: