The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM-teams 2010
#61
Ad Wim Wrote:Mooie soepele overwinning van Wawrinka ook. Mijn hoop is op hem gevestigd om Cilic maar op 90 punten te laten eindigen.

Als Cilic er dan toch af moet, laat dan Tomic maar winnen.
Reply
#62
[-o<

Die gaat trouwens standaard in mijn team zodra hij te kiezen is.
Reply
#63
Dat duurt niet lang meer gelukkig, en ook ik zal hem dan regelmatig opnemen.
Reply
#64
Cilic gaat Potro pakken!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#65
Dat wordt lastig als hij er tegen Tomic of Wawje afvliegt. Wink
Reply
#66
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Mooie soepele overwinning van Wawrinka ook. Mijn hoop is op hem gevestigd om Cilic maar op 90 punten te laten eindigen.

Als Cilic er dan toch af moet, laat dan Tomic maar winnen.
Ook goed, maar dat lijkt me toch een praktische walk-over.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Mij ook, al heeft Cilic nog altijd z'n dagen dat niets lukt.
Reply
#68
buurs Wrote:Mijn laatste keuze was:

Murray

of

Hewitt 180
Baghdatis 90
Gulbis 10
Ginepri 10
Dent 45
Nieminen 45
Isner 90
Fish 10

Ben maar voor het 2e gegaan, omdat ik denk dat Murray 360 punten gaat halen.

Nadal lijkt me de favoriet, maar niks lijkt zeker deze AO.
Ik hoop met deze gasten iig rond de 800 punten te halen.

Ondanks dat Nieminen en Fish gefaald hebben, toch een goede keuze.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Undecided Hoe kan je dat nu al zeggen? Hebben die andere gasten al 2000 punten?
Reply
#70
murray gaat echt niet meer dan 360 pnt halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
buurs Wrote:murray gaat echt niet meer dan 360 pnt halen.

:lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
Wat een slap gelul weer. Als je Murray niet meer dan 360 punten ziet halen waarom was ie dan uberhaupt een twijfelgeval? Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#73
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Gasquet de meest gekozen was wel te voorspellen. Daar had ik het nog met ML over eerder, dat is typisch zo'n momentkeuze van FTM. Maar hij heeft de afgelopen weken geen enkele keer van een top 25-speler gewonnen en ik denk dat als Youzhny zijn niveau haalt, dat hij dan ook wint. Als het spannend wordt, faalt Gasquet sowieso.

Verder vind ik het wel heel erg opvallend dat Tsonga zoveel is gekozen. Ik snap niet zo goed op basis waarvan dat is, hij is toch vrij duur, is niet helemaal fit volgens mij en heeft een erg lastige loting met Stakhovsky, Dent, Haas/Tipsa.

Youzhny en Gasquet zijn normaal gesproken aan elkaar gewaagd, maar Youzhny verloor in 2 sets van Stakhovsky, terwijl Gasquet altijd goed presteert in Australie in het algemeen. Daarnaast kost hij maar 800 en hij is de favoriet voor 180 punten daar. Wanneer hij zover komt, dan kan hij het Djoko ook lastig maken.

Tsonga kun je naar mijn mening niet om heen. Vorig jaar was hij nog veel minder fit en haalde zelfs nog de kwartfinale.
Als hij zijn niveau haalt, dan haalt hij de kwart en in de hth staat hij dik voor tegen Djoko. Deze baan is perfect voor Jo.
Soderling alles behalve fit, terwijl Tommy te wisselvallig is tijdens een best of 5.
Loting voor Tsonga is wel erg pittig, maar het is een vechter, dus ik heb vertrouwen in hem
.

je bent kenner of je bent het niet :8: \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
buurs Wrote:Wedstrijd tegen Haas zal cruciaal zijn. Tegen Djoko zal het 50-50 zijn denk ik.
Maar goed, ook ik kan er naast zitten natuurlijk. En 2800 voor Tsonga vind ik niet echt duur.
Qua mogelijkheden/potentie denk ik dat hij goedkoper is, dan Roddick.
Roddick heeft een iets grotere kans op een halve finale, maar is stukken duurder.

of deze \Big Grin/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
buurs Wrote:murray gaat echt niet meer dan 360 pnt halen.

kenner
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#76
opgave nadal is overmacht. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
buurs Wrote:
buurs Wrote:Mijn laatste keuze was:

Murray

of

Hewitt 180
Baghdatis 90
Gulbis 10
Ginepri 10
Dent 45
Nieminen 45
Isner 90
Fish 10

Ben maar voor het 2e gegaan, omdat ik denk dat Murray 360 punten gaat halen.

Nadal lijkt me de favoriet, maar niks lijkt zeker deze AO.
Ik hoop met deze gasten iig rond de 800 punten te halen.

Ondanks dat Nieminen en Fish gefaald hebben, toch een goede keuze.
Goede keuze he? Kenner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#78
overmacht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Haggie Wrote:
buurs Wrote:murray gaat echt niet meer dan 360 pnt halen.

kenner

Wel jammer dat Buurs niet inging op mijn vraag waarom ie überhaupt twijfelde tussen Murray enerzijds en een hoop kleinere gasten anderzijds als ie Murray toch niet meer dan 360 punten zag halen. :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#80
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:Mijn laatste keuze was:

Murray

of

Hewitt 180
Baghdatis 90
Gulbis 10
Ginepri 10
Dent 45
Nieminen 45
Isner 90
Fish 10

Ben maar voor het 2e gegaan, omdat ik denk dat Murray 360 punten gaat halen.

Nadal lijkt me de favoriet, maar niks lijkt zeker deze AO.
Ik hoop met deze gasten iig rond de 800 punten te halen.

Ondanks dat Nieminen en Fish gefaald hebben, toch een goede keuze.
Goede keuze he? Kenner.

Die keuze bedoelde ik inderdaad. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#81
Koploper Haggie met de al uitgeschakelde Kunitsyn en Korolev in z'n team. :eeeek: Dat wordt inlopen. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#82
te veel toppers genomen achteraf...
Reply
#83
Geen topseeds genomen. Alles minder dan winst voor Monfils, Cilic en Gonzo is mooi meegenomen deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#84
centre court Wrote:Geen topseeds genomen. Alles minder dan winst voor Monfils, Cilic en Gonzo is mooi meegenomen deze week.

Inderdaad, je weet nooit hoe fit/gemotiveerd die gasten zijn. Hopen op een week vol verrassingen.
Reply
#85
Iedereen Lopez genomen.
Pas om 21.59 uur kwam hij in mijn team. Kwam daardoor 538 tekort, dus met het schrappen van Schwank paste dat precies.
Reply
#86
Alleen Gonzo van de topseeds, alle nummers 2 ook in mijn team. Gonzo doet het altijd erg goed in Chili, Ferrer speelt inderdaad in een poeptoernooi waar zelfs hij de finale moet kunnen halen en Ljubicic en Monaco zijn no-brainers.
Reply
#87
ik wist dat ik iets vergeten was toen ik smsjes van de baakse jongens zag. En jahoor, mijn team stond al een tijd, maar de laatste check vergeten. Vanaf 15uur vanmiddag helemaal volgepland, gelukkig valt de schade nog mee
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#88
Haggie Wrote:ik wist dat ik iets vergeten was toen ik smsjes van de baakse jongens zag. En jahoor, mijn team stond al een tijd, maar de laatste check vergeten. Vanaf 15uur vanmiddag helemaal volgepland, gelukkig valt de schade nog mee

:cry:
Reply
#89
In tien minuten gemaakt en 0 euro over, nu al een topteam!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#90
Leuk die maandagavond altijd weg zijn.... Kut Starace Wink
Reply


Forum Jump: