The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




LTM 2010, de tussenstand
Ik heb geen tijd en geen kunde. Tevens richt ik me qua organisatie op het forumweekend.
Reply
Ad Wim Wrote:Denk het niet. Ik heb sowieso de komende weken erg weinig tijd en de animo dit jaar was nou niet van dien aard dat ik sta te springen om het weer te doen.

Los daarvan organiseer ik ook al genoeg en vind ik nog steeds, ook bij dit spel, dat anderen eens mogen opstaan.

Is dit definitief, Ad? Er deden toch meer dan 20 mensen mee, dus met de animo zit het wel goed. Zeker nu we er wat forumleden bij hebben kan dit aantal nog groeien.
Reply
Ik heb er nog over nagedacht maar ik ben niet best met Excel/kopieren etc. Ik wil wat opzetten en dan vul ik het gewoon handmatig in. Zoveel verschillende spelers zullen er toch niet gekozen worden. Als het er minder dan 35 zijn dan vul ik zel wel handmatig in en zorg ik er voor dat hij de weekpunten constant optelt bij de totaalpunten. Wel is een voorwaarde dat alleen de ATP toernooien meetellen en niet de challengers. Akkoord of niet?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het is toch juist veel makkelijker om de challengers en futures wel mee te nemen? Je kiest 1 speler uit elke categorie en kijkt naar zijn huidige entry points. Aan het einde van het seizoen kijk je naar de delta tussen de huidige entry points en die aan het einde van het jaar, en vermenigvuldigt dat met de multiplier per categorie. Degene met de hoogste score heeft gewonnen. Het mooie is dat op die manier de échte missers (dus lager aantal punten dan begin van jaar) ook negatief doorwegen en je dus ook een negatieve eindscore kunt halen.

Dat betekent niet meer wisselen, en geen tussenstanden, maar alsnog wel een mooi spel m.i.
Reply
Maat je wilt wel om de bepaalde tijd een update krijgen zoals vorig jaar. Dat is juist het leuke van zo'n spel, dat je het een beetje kan bijhouden zoals de laatste bloedstollende weken van vorig jaar. Niet dat ik won, maar dat was ook gewoon erg leuk.
In principe is het wat ik bedoel hoogstens 20 minuten per week. Als jullie het zo niet willen dan houdt het op en moet iemand anders maar kijken of hij het wilt organiseren.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik vind juist de diepgang die je in mijn opzet zou krijgen meer waard dan updates tussendoor. En natuurlijk kan je ook in mijn opzet tussendoor standen maken, die zeggen alleen wat minder.
Reply
Als de sheet die ik gebruik nog steeds werkt, kan iemand hem krijgen van mij. Dan is alleen het opstart- en wisselwerk veel werk, de updates niet.
Ik heb er echter voorlopig geen tijd voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die zal toch niet meer werken na het wegvallen van SteveG?
Reply
Nogmaals ik vind het geen probleem om handmatig dingen in te voeren. Het gaat vaak toch om 20,45, 90, 180 punten etc etc. Vrij easy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
haalde volgens mij de informatie van atptour.com? en die is als het goed is hetzelfde gebleven. tenminste mijn scriptjes werkten nog gewoon.
Reply
Als het daar vanaf komt is het mooi!
Reply
Komt idd van de ATP-site, maar die veranderde ook regelmatig hun URLs.

Maar goed, als ik iemand uit moet leggen hoe het werkt, kan ik het eigenlijk ook zelf doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zou heel fijn zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nemen we hier dan een beslissing over? Dan kunnen we evt met de Australian Open van start.
Reply
Tja, dat zou kunnen, maar voordat ik alles dan verwerkt heb, is het zeker februari. Met ook nog eens geen garantie dat het updaten gaat lukken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is ook niet echt optimaal dus. Ik wil het wel organiseren:
top 1-5 : 1 speler (ratio x1)
top 6-10 : 1 speler (ratio x2)
top 11-25 : 2 spelers (ratio x3)
top 26-50 : 2 spelers (ratio x4)
top 51-100 : 2 spelers (ratio x5)
top 101-150 : 2 spelers (ratio x6)

Dan alleen de punten van de ATP hoofdtoernooien. Maak dan ook een excel sheet met alle teams, zover kan ik het wel bijbenen met excel. Ik beloof elke week dan met updates te komen

Graag jullie reactie of jullie hermee akkoord gaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Prima
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Stille.
Deadline AO?
En de ranking van welke week wordt als leidraad genomen?
Reply
Klasse Stille.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We nemen de ranking van begin van het jaar. Ik zal later vandaag een aparte draad aanmaken onder de naam LTM 2011. We kunnen dan deze week de mensen de gelegenheid geven hun team naar mij sturen en zodoende in Melbourne te beginnen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: