The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De Doodto II, wie als eerste?
You do not have permission to vote in this poll.
A Fidel
18.18%
2 18.18%
B Jean Nelissen (RIP 01-09-2010)
0%
0 0%
C Nel Veerkamp (RIP 09-11-2010)
0%
0 0%
D Johnny Kraaykamp sr (RIP 17-07-2011)
0%
0 0%
E Geert Wilders
9.09%
1 9.09%
F Nancy Reagan
18.18%
2 18.18%
G Bush Sr.
9.09%
1 9.09%
H Rijk de Gooijer (RIP 02-11-2011)
9.09%
1 9.09%
I Queen Elizabeth II
36.36%
4 36.36%
Total 11 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De DoodTo II
Ad Wim Wrote:stel dat hij in die hoedanigheid een dergelijke uitspraak doet

Ja stel, maar ik zat gewoon met hem te ouwehoeren
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ad Goebbels Wrote:Ik vind dus niet dat je over iemands persoonlijke mening kunt praten.

Dat is dan jouw persoonlijke mening, maar ik ben het er niet mee eens.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:stel dat hij in die hoedanigheid een dergelijke uitspraak doet

Ja stel, maar ik zat gewoon met hem te ouwehoeren

je wilde ons eigenlijk gewoon laten weten dat je een keer met kasparov hebt gesproken he? ontzettende keyzer. :razz:
Reply
Treesong Wrote:
Ad Goebbels Wrote:Ik vind dus niet dat je over iemands persoonlijke mening kunt praten.

Dat is dan jouw persoonlijke mening, maar ik ben het er niet mee eens.

zit jij nou over de persoonlijk mening van ad wim te praten?
Reply
Treesong Wrote:
Ad Goebbels Wrote:Ik vind dus niet dat je over iemands persoonlijke mening kunt praten.

Dat is dan jouw persoonlijke mening, maar ik ben het er niet mee eens.
:lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
waf Wrote:
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:stel dat hij in die hoedanigheid een dergelijke uitspraak doet

Ja stel, maar ik zat gewoon met hem te ouwehoeren

je wilde ons eigenlijk gewoon laten weten dat je een keer met kasparov hebt gesproken he? ontzettende keyzer. :razz:

Hmnja ach als ik Keyzer had willen na-apen had ik beter kunnen vertellen over hoe ik hem snelschakend op remise hield en in een simultaan in 23 zetjes wegtikte :razz:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Hmnja ach als ik Keyzer had willen na-apen had ik beter kunnen vertellen over hoe ik hem snelschakend op remise hield en in een simultaan in 23 zetjes wegtikte :razz:

Als je em ECHT had willen naäpen had je moeten zeggen dat je uit zeer betrouwbare bron hebt gehoord dat Anand over
7 dagen het Corus toernooi gaat winnen :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Of een persbericht in een of ander flutblaadje plaatsen waarin je als insider aankondigde dat Kasparov als beste schaker allertijden zou worden uitgeroepen, terwijl de volgende dag stiekem toch Bobby Fischer werd gekozen :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goa Wrote:
waf Wrote:
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:stel dat hij in die hoedanigheid een dergelijke uitspraak doet

Ja stel, maar ik zat gewoon met hem te ouwehoeren

je wilde ons eigenlijk gewoon laten weten dat je een keer met kasparov hebt gesproken he? ontzettende keyzer. :razz:

Hmnja ach als ik Keyzer had willen na-apen had ik beter kunnen vertellen over hoe ik hem snelschakend op remise hield en in een simultaan in 23 zetjes wegtikte :razz:

Ja, maar toen waren jullie allebei wel dronken natuurlijk.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:
goa Wrote:
waf Wrote:
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:stel dat hij in die hoedanigheid een dergelijke uitspraak doet

Ja stel, maar ik zat gewoon met hem te ouwehoeren

je wilde ons eigenlijk gewoon laten weten dat je een keer met kasparov hebt gesproken he? ontzettende keyzer. :razz:

Hmnja ach als ik Keyzer had willen na-apen had ik beter kunnen vertellen over hoe ik hem snelschakend op remise hield en in een simultaan in 23 zetjes wegtikte :razz:

Ja, maar toen waren jullie allebei wel dronken natuurlijk.

Nee sukkel, Kasparov drinkt niet
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Fisher heeft inmiddels al een tuintje op zijn buik. Schaakdiscussie kan voorgezet worden in de kantine!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
goa Wrote:
Berend Botje Wrote:
goa Wrote:
waf Wrote:
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:stel dat hij in die hoedanigheid een dergelijke uitspraak doet

Ja stel, maar ik zat gewoon met hem te ouwehoeren

je wilde ons eigenlijk gewoon laten weten dat je een keer met kasparov hebt gesproken he? ontzettende keyzer. :razz:

Hmnja ach als ik Keyzer had willen na-apen had ik beter kunnen vertellen over hoe ik hem snelschakend op remise hield en in een simultaan in 23 zetjes wegtikte :razz:

Ja, maar toen waren jullie allebei wel dronken natuurlijk.

Nee sukkel, Kasparov drinkt niet

Maar jij wel, jij bent tenminste een echte vent, en Kasparov is in jouw ogen natuurlijk iemand die de kat in het donker knijpt.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Kasparov is in jouw ogen natuurlijk iemand die de kat in het donker knijpt.

Hier de foto van Kasparov die de kat in het donker knijpt:
[Image: katoen-zwart.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Berend Botje Wrote:
goa Wrote:
Berend Botje Wrote:
goa Wrote:
waf Wrote:
goa Wrote:
Ad Wim Wrote:stel dat hij in die hoedanigheid een dergelijke uitspraak doet

Ja stel, maar ik zat gewoon met hem te ouwehoeren

je wilde ons eigenlijk gewoon laten weten dat je een keer met kasparov hebt gesproken he? ontzettende keyzer. :razz:

Hmnja ach als ik Keyzer had willen na-apen had ik beter kunnen vertellen over hoe ik hem snelschakend op remise hield en in een simultaan in 23 zetjes wegtikte :razz:

Ja, maar toen waren jullie allebei wel dronken natuurlijk.

Nee sukkel, Kasparov drinkt niet

Maar jij wel, jij bent tenminste een echte vent, en Kasparov is in jouw ogen natuurlijk iemand die de kat in het donker knijpt.

Kasparov is allesbehalve een sukkel en dat heeft niets te maken met of hij al dan niet drinkt. Evenzo is het feit dat jij een melijwekkende sukkelaar bent onafhankelijk van het feit dat je alleen karnemelk drinkt en nooit een boek leest. Sommige dingen zie je gewoon meteen.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
De persoonlijke mening van Dugarry is dat Frankrijk zonder hem in 1998 nooooooit wereldkampioen was geworden.

Zijn publieke mening is dat het team zonder hem ook beste aardig kon ballen.

Zijn onpersoonlijke mening is dat hij terecht de beste spits allertijden is.
Reply
Goa, het zal je misschien verbazen, maar ik ben het geheel eens met je eerste verhaaltje over Fischer. Deze man was helaas niet goed snik meer, en de wartaal van zulke mensen kan je hen niet kwalijk nemen. De wartaal die jij hier uitslaat:

goa Wrote:Kasparov is allesbehalve een sukkel en dat heeft niets te maken met of hij al dan niet drinkt. Evenzo is het feit dat jij een melijwekkende sukkelaar bent onafhankelijk van het feit dat je alleen karnemelk drinkt en nooit een boek leest. Sommige dingen zie je gewoon meteen.


is jou wel kwalijk te nemen, maar als verzachtende omstandigheid (hoewel...) geldt dat jij waarschijnlijk weer te veel dure wijn of sterke drank op had. Hoe zit het?

goa Wrote:Jij drinkt daarentegen helemaal niet en dergelijke lieden vertrouw ik niet. Die types knijpen de kat in het donker.

Mijn opmerking 'Kasparov is in jouw ogen natuurlijk iemand die de kat in het donker knijpt' is dus geheel terecht.

Vervolgens zeg jij dat Kasparov geen sukkel is, kennelijk is iemand die de kat in het donker knijpt voor jou een sukkel, anders slaat het nergens op. Daarna stel je dat dat niets te maken heeft met al of niet drinken. Je krijgt het voor elkaar om jezelf in een niet al te lange zin twee keer tegen te spreken, knap hoor! Ik hoop dat je als je dit leest (?) weer nuchter bent, dan begrijp je het misschien.
May The Schwartz Be With You
Reply
Quote:Brokeback Mountain-acteur Heath Ledger (28) overleden
AP
gepubliceerd op 22 januari 2008 23:14, bijgewerkt op 22 januari 2008 23:45

NEW YORK - Acteur Heath Ledger is dinsdag dood aangetroffen in zijn appartement in New York. Dat heeft de politie in de Amerikaanse metropool laten weten. De uit Australië afkomstige Ledger was 28 jaar.

Ledger is gevonden door een huishoudster. De politie brengt zijn dood in verband met drugsgebruik. Rond zijn bed lagen pillen, meldde een woordvoerder.

Ledger is vooral bekend van de film Brokeback Mountain, waarin hij een homoseksuele cowboy in het Wyoming van de jaren zestig speelt. Voor die rol werd hij in 2006 genomineerd voor een Golden Globe en een Oscar. De film Brokeback Mountain kreeg drie Oscars: voor regie, bewerkt scenario en oorspronkelijke muziek.

Ledger speelde ook in onder meer A Knight's Tale, The Patriot en The Dark Night, het vervolg op Batman begins dat dit jaar uit moet komen. Hij had een dochter met actrice Michelle Williams.

Sukkel.... heel fijn voor ex-vriendin en kind van 1. :crazy:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mot je je als cojboj maar niet in je gat laten stiften :-"
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wat ik mij dan afvraag: is hij wel zo bekend van Brokeback Mountain? Dat was nu toch niet echt een film voor het grote publiek.

Denk dat de meeste mensen hem eerder zullen kennen van 10 Things I Hate About You, A Knight's Tale, The Patriot, Casanova en The Brothers Grimm... Of zie ik dat verkeerd?
Reply
Nou, Brothers Grimm en Casanova waren lekkere publieksfilms Dead

Enfin, er is geen groots acteur aan verloren gegaan. Sjit heppens zullewemaarzegge...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Nou, Brothers Grimm en Casanova waren lekkere publieksfilms Dead

Enfin, er is geen groots acteur aan verloren gegaan. Sjit heppens zullewemaarzegge...

Vond anders dattie in bareback mountain prima acteerde. En nee, ik val niet op mannen! :razz:
Reply
Ik hoef die film niet zo nodig te zien Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Ik hoef die film niet zo nodig te zien Xtragaap4de

Ik ook niet. Ze kunnen me rug op met die film!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Soeharto dood
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
bron?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Benny Neyman

RIP
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:Benny Neyman

RIP

De 'vrij-gezel' is eindelijk gaan slapen...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Rip Bennie
back on topic Smile

Quote:Hij was natuurlijk een geweldenaar maar of hij de grootste ooit is, hangt ervanaf hoe je dat definieert. Als het gaat om het niveau van zijn partijen, dan is het evident dat het niveau in de wereldtop de laatste 35 jaar flink is gestegen. Kasparov, Kramnik en Anand halen nu een hoger niveau dan Fischer toen. Dit komt echter voor een flink gedeelte door de informatietechnologie en de daardoor enorm toegenomen theoretische kennis. Dat maakt een vergelijking tussen wereldkampioenen altijd lastig.

Helemaal mee eens. Het is ook onmogelijk om schakers van toen en eerder met schakers van nu te vergelijken.
Daarnaast zijn er een hoop schakers die in potentie heel goed zijn, maar er geen studie van maken. Grande is hier een goed voorbeeld van.
Prachtige partijen gespeeld, voornamelijk op gevoel. Onbegrijpelijk dat hij er niet meer werk van had gemaakt, want hij had een hele grote kunnen worden, maar ja andere interesses...
Jij schaakt toch in Rotterdam Goa? of heb geschaakt. Bij Ivoren toren?
@Berend:
Gaan wij weer eens een potje schaken op schaakclub.net?
The great old Ludwig von...
Reply
Ik heb bij S.O. Rotterdam gespeeld, wat vroeger bekend was onder de naam Volmac Rotterdam, toen Timman, Piket, Kortsjnoi en zo er speelden. Tegenwoordig ben ik op papier invaller bij het eerste team, maar dat invallen is er dit seizoen nog niet van gekomen :8:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:Ik heb bij S.O. Rotterdam gespeeld, wat vroeger bekend was onder de naam Volmac Rotterdam, toen Timman, Piket, Kortsjnoi en zo er speelden. Tegenwoordig ben ik op papier invaller bij het eerste team, maar dat invallen is er dit seizoen nog niet van gekomen :8:

Heb nooit de rust om een lange partij te spelen, ben meer van de online-internet-schaak generatie. Lekker potjes van 3 minuten, en de wilde varianten... vooral die laatste ben ik beter in dan gewoon schaken.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply


Forum Jump: