The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De Doodto II, wie als eerste?
You do not have permission to vote in this poll.
A Fidel
18.18%
2 18.18%
B Jean Nelissen (RIP 01-09-2010)
0%
0 0%
C Nel Veerkamp (RIP 09-11-2010)
0%
0 0%
D Johnny Kraaykamp sr (RIP 17-07-2011)
0%
0 0%
E Geert Wilders
9.09%
1 9.09%
F Nancy Reagan
18.18%
2 18.18%
G Bush Sr.
9.09%
1 9.09%
H Rijk de Gooijer (RIP 02-11-2011)
9.09%
1 9.09%
I Queen Elizabeth II
36.36%
4 36.36%
Total 11 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De DoodTo II
Dr. No is no more

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=6wwsdUjoH8Q[/youtube]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
[Image: onm.jpg]

:cry: :cry: :cry:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Naast sport en actualiteiten eigenlijk het enige wat ik "vast" keek op TV.

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Davydoff Wrote:[Image: onm.jpg]

:cry: :cry: :cry:

Eerlijk waar nog nooit gezien, zal echter vast wel een omroep zijn die dit over gaat nemen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Het programma gaat juist stoppen, niet de omroep.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Je kan nog kijken tot mei 2010. Met gemiddeld 370.000 kijkers niet echt populair. Zonder ONM geen Yolanthe.

Zijn er nog meer mensen die fan zijn van de Fries Sytze?

[Image: binnenkort_sytze.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Yeah, ik !! Vooral van de rol die ie speelt dan! Kan er altijd wel om lachen die überdroogheid...

"bij ons in friesland.." Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Het programma gaat juist stoppen, niet de omroep.

Weet ik en dat bedoel ik ook. Er is vast wel een omroep die dit programma wil overnemen, gebeurde indertijd ook met Goudkust.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
[gay] ??
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Maak van die 2 vraagtekens maar uitroeptekens!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Duits international Enke overleden

Uitgegeven: 10 november 2009 20:37
Laatst gewijzigd: 10 november 2009 20:36

HAMBURG - De Duitse doelman Robert Enke is dinsdag overleden. De voorzitter van Hannover 96, Matin Kind, heeft dat nieuws dinsdagavond bekend gemaakt. De international is 32 jaar oud geworden. Over de doodsoorzaak is vooralsnog niets bekend.

Dit stond in september nog op vi.nl, dus het lijkt me niet onwaarschijnlijk dat het daar mee te maken zal hebben:

Quote:Enke kent eindelijk de oorzaak van zijn problemen

18/09/2009 19:39
Na weken van onzekerheid weet Robert Enke dat de Campylobakter-bacterie de oorzaak is van zijn maag- en darmproblemen. De keeper van Hannover 96 kan zich eindelijk richten op zijn rentree.
Enke kreeg in het trainingskamp van Duitsland te maken met vermoeidheidsklachten, die werden toegeschreven aan een darminfectie. Maar alle onderzoeken ten spijt, de oorzaak van de klachten kwam niet aan het licht. Maar na twee weken is duidelijk geworden dat de Campylobakter-bacterie de boosdoener is. 'Nu wordt Robert met antibiotica behandeld', zei clubarts Wego Kregehr. 'Hij kan daarnaast beginnen met een licht trainingsprogramma.'

Enke was opgelucht met het uitsluitsel. 'De periode van onzekerheid was zenuwslopend', zei de doelman. 'Na deze diagnose hoop ik dat ik snel weer fit word.' Voor Enke wordt het een race tegen de klok. Bondscoach Joachim Löw eist dat de goalie snel fit is, anders gaat er een streep door zijn naam voor de cruciale WK-kwalificatieinterland in en tegen Rusland op 10 oktober.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Hier staan toch ook een aantal andere mogelijke oorzaken, waaronder zelfmoord...
Quote: Dood van Enke (32) schokt Duitsland

10/11/2009 21:00

Robert Enke is op 32-jarige leeftijd overleden. De dood van de doelman van Hannover 96 schokt de Duitse voetbalwereld.

'Het is verschrikkelijk', zei Hannover 96-voorzitter Martin Kind tegen het Duitse persbureau DPA. 'Je rekent op veel, maar niet op zoiets. Ik weet niet hoe en waarom het gebeurd is.' De preses denkt niet dat de dood van Enke te maken heeft met voetbal.

Enke werd dinsdagavond dood aangetroffen bij een spoorwegovergang. Een officiële doodsoorzaak is nog niet bekend. 'Er heeft er een dodelijk ongeval plaatsgevonden', zei Stefan Wittke. De woordvoerder van de politie van Hannover sloot zelfmoord niet uit.

Bondscoach Joachim Löw en teammanager Oliver Bierhoff brachten de Duitse internationals op de hoogte. 'We zijn allen geschokt. Woorden schieten tekort', aldus Bierhoff.

Enke was bij Hannover net terug van een lange absentie. De doelman, die acht keer Duitsland vertegenwoordigde, was twee maanden uitgeschakeld door vermoeidheidverschijnselen. Die werden na veel onderzoeken toegeschreven aan de Campylobakter-bacterie.

Enke was bezig aan zijn zesde seizoen bij Hannover 96. De doelman stond daarvóór onder contract bij onder meer Borussia Mönchengladbach, Benfica, Barcelona en Fenerbahçe.
Reply
Dood gevonden bij een spoorwegovergang, nou het moet wel heel toevallig zijn wil dit geen zelfmoord zijn.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Dood gevonden bij een spoorwegovergang, nou het moet wel heel toevallig zijn wil dit geen zelfmoord zijn.

en zijn dochter van 2 verloren vorig jaar....
Reply
Deze mevrouw is ook weer op de markt:

[Image: robert-enke__11415914__q-teresa-2,templa...ht=349.jpg]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ze heeft wel een beetje een Duits hoofd...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Elia is daarmee de laatste speler geweest die tegen hem gescoord heeft.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Mexicaans international De Nigris (31) overleden
16/11/2009 10:53

De Griekse club Larissa heeft maandagmorgen de dood van de Mexicaanse international Antonio de Nigris bekendgemaakt. De 31-jarige aanvaller is waarschijnlijk overleden aan de gevolgen van een hartaanval.

De Nigris werd nog wel overgebracht naar een ziekenhuis, maar nog voor de aankomst bij het hospitaal werd de Mexicaan dood verklaard. Een autopsie moet meer duidelijk verschaffen over de dood van De Nigris. Hij laat een vriendin en een dochter achter. De Nigris was sinds afgelopen zomer actief voor Larissa.

De zestienvoudig international van Mexico speelde tijdens het seizoen 2002/03 voor Villarreal en kwam daarna in Spanje nog uit voor Polideportivo Ejido. Na omzwervingen in Colombia, Mexico en Brazilië belandde De Nigris in 2006 in Turkije, waar hij tot en met afgelopen seizoen uitkwam voor Gaziantepspor, Ankaraspor en Ankaragücü.

De Nigris speelde zijn laatste interland voor Mexico op 26 maart 2008. Hoewel hij dus al ruim anderhalf jaar niet meer voor zijn land had gespeeld, sprak de aanvaller onlangs op zijn blog op ESPNdeportes.com nog zijn hoop uit dat bondscoach Javier Aguirre hem zou selecteren voor het WK in Zuid-Afrika van komende zomer.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
[Image: hz8v1411.jpg]

Toch nog langer volgehouden dan ik had gedacht....

Er staan inmiddels een paar wegstrepers in de poll. Hebben we nog nieuwe genomineerden?
Ayaan zit niet meer zo in de gevarenzone en de Deense cartoonist ook niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
RIP Ramses!

@Harry: Doe maar wat suggesties, dan pas ik de poll aan.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik wil graag de volgende mensen nomineren in de categorie Bejaarde ex-staatslieden: Mandela, Gorbatsjov en Jimmy Carter. Bush Sr. gaat nog wel even mee, evenals Dries van A., Hans van M. en Marcel van D. Als Johnny Sr. er in blijft mag Rijk er ook bij. Nog meer niet-politieke BN-ers? Nel Veerkamp? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik wil graag de volgende mensen nomineren in de categorie Bejaarde ex-staatslieden: Mandela, Gorbatsjov en Jimmy Carter. Bush Sr. gaat nog wel even mee, evenals Dries van A., Hans van M. en Marcel van D. Als Johnny Sr. er in blijft mag Rijk er ook bij. Nog meer niet-politieke BN-ers? Nel Veerkamp? :8:

Volgens mij is Gorbatsjov toch wel een stukkie jonger dan Bush Sr.?!?

Graag nomineer ik Mahmoud Ahmadinejad. Die zal binnekort toch wel wat raketten op zn dak verwachten lijkt me zo.
Make tea, not war
Reply
Riekki Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik wil graag de volgende mensen nomineren in de categorie Bejaarde ex-staatslieden: Mandela, Gorbatsjov en Jimmy Carter. Bush Sr. gaat nog wel even mee, evenals Dries van A., Hans van M. en Marcel van D. Als Johnny Sr. er in blijft mag Rijk er ook bij. Nog meer niet-politieke BN-ers? Nel Veerkamp? :8:

Volgens mij is Gorbatsjov toch wel een stukkie jonger dan Bush Sr.?!?

Graag nomineer ik Mahmoud Ahmadinejad. Die zal binnekort toch wel wat raketten op zn dak verwachten lijkt me zo.

Bush van '24, Gorby van '31, maar die ouwe Rus lijkt me gewoon wat versleten. :8:
Oh, Nancy Reagan is van '21. Die zal ook wel eens uitgepoept zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ik vermoed dat de oudste man van Nederland binnenkort weer doodgaat.
What, me worry?
Reply
LAAT ME, LAAT ME, LAAT MIJ GEWOON MIJN GANG MAAR GAAN.
LAAT ME, LAAT ME, IK HEB HET ALTIJD ZO GEDAAN!!! :cry:
Reply
sowe, jij bent echt ingeburgerd he...
Reply
Blijft toch een mooi nummer, en een mooi filmpje! Van lang geleden, heeeel lang geleden, te lang geleden !

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Vc7AOfEKfLY[/youtube]
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ik wil graag de volgende mensen nomineren in de categorie Bejaarde ex-staatslieden: Mandela, Gorbatsjov en Jimmy Carter. Bush Sr. gaat nog wel even mee, evenals Dries van A., Hans van M. en Marcel van D. Als Johnny Sr. er in blijft mag Rijk er ook bij. Nog meer niet-politieke BN-ers? Nel Veerkamp? :8:

Jean Nelissen!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Johnny leeft nog!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Is dat je nieuwe vriendje?
Reply


Forum Jump: