The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: De Doodto II, wie als eerste?
You do not have permission to vote in this poll.
A Fidel
18.18%
2 18.18%
B Jean Nelissen (RIP 01-09-2010)
0%
0 0%
C Nel Veerkamp (RIP 09-11-2010)
0%
0 0%
D Johnny Kraaykamp sr (RIP 17-07-2011)
0%
0 0%
E Geert Wilders
9.09%
1 9.09%
F Nancy Reagan
18.18%
2 18.18%
G Bush Sr.
9.09%
1 9.09%
H Rijk de Gooijer (RIP 02-11-2011)
9.09%
1 9.09%
I Queen Elizabeth II
36.36%
4 36.36%
Total 11 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

De DoodTo II
Jep. Ik kan niet eeuwig Marokkaantjes oppikken bij het Anne Frankplantsoen
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Johnny Kraaykamp sr. staat in het lijstje. Die doet me meteen ook denken aan Rijk de Gooijer....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Johnny Kraaykamp sr. staat in het lijstje. Die doet me meteen ook denken aan Rijk de Gooijer....

Die had ik twee weken geleden ook al genoemd, maar dat is blijkbaar niet opgepikt...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Mukkus Wrote:Johnny Kraaykamp sr. staat in het lijstje. Die doet me meteen ook denken aan Rijk de Gooijer....

Die had ik twee weken geleden ook al genoemd, maar dat is blijkbaar niet opgepikt...

Nieuw binnen op "H'!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
[Image: VIBE-Brittany_Murphy.jpg]
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ja, OD-tje van medicamenten met behulp van haar suikerziekte gok ik zo...
Ze was een redelijke 'naam' in de filmwereld, maar de foto zegt me zo niet veel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:'Ali Chemicali' geëxecuteerd
Uitgegeven: 25 januari 2010 15:12
Laatst gewijzigd: 25 januari 2010 15:12

BAGDAD - De Irakees Hassan al-Majeed, beter bekend als Ali Chemicali, is geëxecuteerd. Dat heeft een woordvoerder van de Iraakse regering maandag laten weten weten. Majeed werd vorige week voor de vierde keer ter dood veroordeeld. Deze keer gebeurde dat wegens de gifgasmoord op circa vijfduizend inwoners van de plaats Halabja in 1988.

In het verleden werd de doodstraf al drie keer eerder uitgesproken tegen de prominente handlanger en neef van wijlen dictator Saddam Hussein. Dat gebeurde onder meer wegens genocide op Koerden, massa-executies en het neerslaan van een sjiitische opstand in de jaren tachtig en negentig.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
HFC Haarlem...
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:HFC Haarlem...

Bij mij heerst toch wel een rare gedachte. Toch ooit een roemruchte club, die grote namen heeft voortgebracht. Ook niet uit een relatief lullig dorpje (met alle respect) als Wageningen of Vlissingen.

Had niet verwacht dat Haarlem, de eerste zou zijn (denk dat er nog meer gaan volgen).....maar eerder clubs als Fortuna S, Eindhoven of TOP Oss.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
1964:
Pupillenwedstrijd HFC Haarlem i - Kennemerland c
uitslag 17- 0

Dood aan de kakkers van HFC Haarlem !!!!

2010:

Mission completed !
Kennem, kennemer, kenneminst
Reply
Kennemerland Wrote:1964:
Pupillenwedstrijd HFC Haarlem i - Kennemerland c
uitslag 17- 0

Dood aan de kakkers van HFC Haarlem !!!!

2010:

Mission completed !


Lol :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
:Big Grin
The great old Ludwig von...
Reply
Pa van der Sloot is al enkele dagen dood, nu komt Nathalie zeker nooit meer boven water.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Pa van der Sloot is al enkele dagen dood, nu komt Nathalie zeker nooit meer boven water.

heeft ie haar meegenomen in zijn graf?
Mijn gras is groener
Reply
Amor Fati Wrote:
Berend Botje Wrote:Pa van der Sloot is al enkele dagen dood, nu komt Nathalie zeker nooit meer boven water.

heeft ie haar meegenomen in zijn graf?

Als je sex hebt met een dooie, maar je bent zelf ook dood, heet het dan ook necrofilie of is dat 'gewoon' reguliere sex?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zonet was Life is a Highway op de radio. Deze gaat binnenkort naar de eeuwige snelwegen...

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.nu.nl/achterklap/2212480/dennis-hopper-stervende.html">http://www.nu.nl/achterklap/2212480/den ... vende.html</a><!-- m -->
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Kennemerland Wrote:1964:
Pupillenwedstrijd HFC Haarlem i - Kennemerland c
uitslag 17- 0

Dood aan de kakkers van HFC Haarlem !!!!

2010:

Mission completed !


Oeps?

Een fusie tussen de voetbalclubs HFC Haarlem en Kennemerland is een stap dichterbij. De leden van Haarlem stemden maandagavond in met het verder uitwerken van een samengaan met de zaterdagtweedeklasser, zo meldt de Haarlemmer Courant. Eerder deden de leden van Kennemerland hetzelfde.

Sinds het faillissement van Haarlem van vorige maand praten de twee clubs met elkaar over een mogelijke fusie. De voorzitter van Kennemerland deed dat onder de voorwaarde dat de leden zouden instemmen met het plan. Begin maart was de ledenvergadering, waarbij het besluit werd genomen om verder te praten.

Eerder gaf de KNVB aan dat Haarlem in zijn huidige situatie niet verder kan als amateurvereniging. Een doorstart bij de amateurs zou financieel onhaalbaar zijn. De amateurclub zou al meteen zo'n negen ton moeten ophoesten om te kunnen beginnen en dat geld heeft Haarlem op het moment niet.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Undecided
Reply
rip SLH.....

Zangeres Sugar Lee Hooper overleden
Uitgegeven: 4 april 2010 17:45
Laatst gewijzigd: 4 april 2010 19:21

RIJSWIJK - Zangeres Sugar Lee Hooper is zondagmorgen in Den Haag overleden. Marja van der Toorn (haar echte naam) is 62 jaar geworden.

© Pedro SluiterZe werd vorige week aan haar heup geopereerde na een val met haar scootmobiel. Op de operatietafel kreeg ze een hartstilstand en daardoor liep zij zuurstofgebrek op.

Hierdoor raakte ze in coma waaruit ze niet meer is ontwaakt. Dat heeft haar manager zondag gemeld.




Entertainer

Sugar Lee Hooper was bekend als zangeres, entertainer en presentatrice. Met haar kale hoofd en forse omvang en extravagante kledingstijl was ze een opvallende verschijning op de Nederlandse podia. Bekijk video

In het begin van de jaren negentig scoorde ze hits als De Wandelclub en Hooperdepoep. Ze zong ook liedjes van andere artiesten.


Tumor

In april 2008 besloot ze haar carrière te beëindigen. Er was een tumor in haar heup gevonden, die goedaardig bleek te zijn. Bovendien voelde ze zich lichamelijk op.

''De mensen hebben recht op 100 procent Sugar Lee Hooper en ik kan ze dat niet meer geven.'' Met deze verklaring maakte de extravagante zangeres een einde aan haar zangcarrière. Ze besloot haar felgekleurde tule jurken aan de wilgen te hangen. Jarenlang dienden die uitdossingen als haar handelsmerk.
The great old Ludwig von...
Reply
ik vind dat demy de zeeuw op sugar lee hooper lijkt.
Reply
Quote:Samaranch overleden
Uitgegeven: 21 april 2010 13:45
Laatst gewijzigd: 21 april 2010 14:38
AMSTERDAM - Juan Antonio Samaranch is woensdag op 89-jarige leeftijd overleden. Het ziekenhuis in Barcelona, waar hij dinsdag met hartproblemen werd opgenomen, heeft dat bekendgemaakt.


© ANP
De 89-jarige Spanjaard is overleden in de Quiron-kliniek. Samaranch had ernstige hartklachten.
Samaranch was van 1980 tot 2001 voorzitter van het Internationaal Olympisch Comité (IOC). Hij werd in 1966 lid van de organisatie.

Samaranch maakte in zijn geboorteland Spanje carrière als diplomaat ten tijde van het Franco-regime. Tijdens zijn voorzitterschap heeft hij de Olympische Spelen grootser en commerciëler gemaakt. Onder hem werd besloten de televisierechten te verkopen en sponsoren aan het IOC te binden.
Kritiek
De Spanjaard stond echter ook bekend om zijn decadente houding en kreeg vaak kritiek vanwege de autocratische wijze waarop hij leiding gaf. Ook waren er diverse corruptieschandalen onder zijn bewind.
In 2001 trad hij af nadat een aantal IOC-leden werden beschuldigd van corruptie rond de toewijzing van de Olympische Winterspelen aan Salt Lake City. De Belg Jacques Rogge volgde hem op. Samaranch werd wel erevoorzitter van het IOC.
Anton Geesink
Zonder Juan-Antonio Samaranch waren er tegenwoordig misschien wel geen Olympische Spelen meer geweest. Dat zegt Anton Geesink, het Nederlandse lid van het IOC). ''Ik durf te stellen dat het zonder hem met ons evenement misschien wel heel slecht was afgelopen.''
''Ik spreek over de tijd dat er veel boycots waren. Hij heeft daar een einde aan gemaakt en de landen op één lijn gekregen. Dat is van groot belang geweest. We zijn hem veel dank verschuldigd.''
Gezondheid
Samaranch kampte al enige tijd met gezondheidsproblemen. In juli 2001, vlak nadat hij Rogge in Moskou had gepresenteerd als zijn opvolger, moest hij ''wegens buitengewone vermoeidheid'' al worden opgenomen.
Een maand later traden er complicaties op die verband hielden met zijn hoge bloeddruk. In december 2007 belandde Samaranch met vergelijkbare klachten opnieuw in het ziekenhuis. Dinsdag moest hij weer worden opgenomen. Artsen konden niets meer voor hem doen.
Make tea, not war
Reply
Weer een stukje corruptie naar de eeuwige olympische velden
Reply
Dugarry Wrote:Weer een stukje corruptie naar de eeuwige olympische velden

Tsja, soms moet je wat smeerolie in de motor gooien om vooruit te komen. Hij heeft er ook voor gezorgd dat de OS van een tussendoor-toernooitje voor amateurs is veranderd in een gigantisch kommersjeel 'event' dat steden maar wat graag binnen willen halen om zodoende hun lokale en nationale economie en uitstraling een zetje te geven. Er kijken wel miljarden mensen naar en die zien jouw stad (en omgeving) een paar weken achter elkaar live op tv. Dat is ook wat waard.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Je betoog was ook te lezen op teletekst gisteren, tenminste, de strekking er van.
Reply
Dugarry Wrote:Je betoog was ook te lezen op teletekst gisteren, tenminste, de strekking er van.

Waarom zet je hier vandaag dan neer dat het een corrupte kerel was?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Je betoog ten spijt, het doet niets af aan de mate waarop en het feit dat deze kerel corrupt was.

Hij is zelfs afgetreden toen men lucht kreeg van deze corruptie (hij was niet alleen schuldig).

Neemt niet weg dat de sportwereld veel aan hem te danken heeft, ook al was hij corrupt.

Gil y Gil was ook corrupt, toch heeft Atletico Madrid op sportieve gronden veel aan hem te danken.
Reply
Quote:BV Veendam is in diepe rouw. Stephen Thomasia is woensdagavond om het leven gekomen bij een ongeluk op de provinciale weg bij Coevorden.

De middenvelder van het beloftenteam was slechts 20 jaar. Bij het ongeluk waren vier auto's betrokken. In de auto van de Winschoter zat ook zijn vriendin, meldt RTV Noord. Zij is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht. Ook drie inzittenden van de andere auto's werden naar het ziekenhuis gebracht. Wat er precies is gebeurd, is onduidelijk. De N34 was tot 4 uur 's nachts afgesloten.

BV Veendam-trainer Joop Gall reageert geschokt op het nieuws. Ook voor het team is het nieuws hard aangekomen. Thomasia trainde veel mee met de selectie. Een uitstel van de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles dat voor vrijdag op het programma staat, zit er waarschijnlijk niet in, verwacht Gall. Wel wordt er een minuut stilte gehouden om stil te staan bij het verlies van de jonge Winschoter.

UPDATE: Trainer Dick Lukkien van Jong BV Veendam reageert in een officiële verklaring: "De wereld staat stil wanneer je zoiets hoort. Voetbal is op zo’n moment niet meer belangrijk." Stephen speelde sinds het seizoen 2007-2008 bij BV Veendam. Het eerste jaar speelde hij in de A-jeugd, de laatste twee seizoenen behoorde hij tot de selectie van de beloften. "Stephen was een goede en talentvolle rechtsback. Een jongen met potentie die net weer fit was na twee zware blessures. Het was gewoon een goed ventje, die zich niet opvallend gedroeg in de groep, maar zich opstelde als een echte prof. Toegewijd en in staat om er ook elke training voor te gaan."
Maandag vindt de uitvaart plaats.
Make tea, not war
Reply
ik begrijp werkelijk niet waarom ze dan gewoon moeten voetballen dit weekend. wat een onzin.
Reply
Precies ja, op deze manier maken ze voetbal wel weer belangrijker imo. ](*,)
Reply
Hans Dijkstal overleden
Uitgegeven: 10 mei 2010 13:10
Laatst gewijzigd: 10 mei 2010 15:14

DEN HAAG - Oud-VVD-leider Hans Dijkstal is zondag op 67-jarige leeftijd overleden in zijn woonplaats Wassenaar. Dat heeft het partijbureau van de VVD maandag bekendgemaakt. Hij was al lange tijd ziek.
© ANP Bekijk video

Dijkstal stond in 1994 aan de wieg van Paars, het eerste kabinet van Wim Kok van PvdA, VVD en D66. Hij werd daarin minister van Binnenlandse Zaken en vicepremier.

De VVD heeft met verslagenheid gereageerd op zijn dood. VVD-leider Mark Rutte wenst zijn vrouw Anneke en hun dochters en kleinkinderen sterkte met het dragen van het grote verlies.



Hij herinnert zich Dijkstal als een buitengewoon warm mens met belangstelling voor iedereen in zijn omgeving.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: