The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CompetitieTeam Concert & Festival Agenda 2006
#1
2006 is al een tijdje aan de gang. Nieuwe topic lijkt mij logisch.

Morgen optreden van de Foo Fighters :8:

De eerste festival geruchten vliegen al weer een tijdje over het internet. Voor mij staat er dit jaar weer zeker 1 festival op het programma en dat is Rock Werchter te België. Een aantal namen die dit jaar op Werchter zullen staan zijn al bekend gemaakt.

zaterdag 1 juli
Arsenal (mainstage)
dEUS (mainstage)
Franz Ferdinand (mainstage)
Placebo (mainstage)

Donovan Frankenreiter (marquee)
Goldfrapp (marquee)

zondag 2 juli:
Depeche Mode (mainstage)
Robert Plant and the Strange Sensation (mainstage)

datum onbekend:
Hooverphonic

officieus bevestigd:
Spinvis (zou dat zelf hebben gezegd na een Marconi sessie (vergelijkbaar met
de 2-meter sessies)

sterk gerucht en zeer aannemelijk:
Kanye West (bevestigd voor Roskilde en Quart in Noorwegen)
Tool(idem)
Soulwax Nite Versions (zouden onderhandeld hebben om de Marquee voor een dag
te programmeren)
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
Zaterdag Fall Out Boy :8:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#3
Dit jaar gaat Riekki ook weer naar Werchter.... =D>
Make tea, not war
Reply
#4
Riekki Wrote:Dit jaar gaat Riekki ook weer naar Werchter.... =D>

Ik hoop dit jaar op een iets betere line-up, geen plotseling optredens in andere landen voor hongerige mensen in Afrika en vooral GEEN regen :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#5
Davydoff Wrote:
Riekki Wrote:Dit jaar gaat Riekki ook weer naar Werchter.... =D>

Ik hoop dit jaar op een iets betere line-up, geen plotseling optredens in andere landen voor hongerige mensen in Afrika en vooral GEEN regen :wink:

zolang Placebo speelt zal de rest me worst wezen
Make tea, not war
Reply
#6
Radiohead gaat deze zomer ook touren en lijken me een kanshebber voor Rock Werchter
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#7
Pinkflop:

Anouk, Direct, Kane, Intwine, Withim Temptation, Green Lizard.
Reply
#8
Meen je dat nou? Wat een sloeber-line-up Xtragaap4de
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#9
Boca naar een musical
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
Welke?

Je gaat nu eindelijk pas echt werk van de vrouwtjes maken, nu je na je studie geen sloeber inkomen meer hebt!

Proficiat! :wink:
Reply
#11
Gister toevallig iemand naar de Foo Fighters geweest???
Make tea, not war
Reply
#12
Dugarry Wrote:Welke?

Je gaat nu eindelijk pas echt werk van de vrouwtjes maken, nu je na je studie geen sloeber inkomen meer hebt!

Proficiat! :wink:

Beauty and the beast Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#13
Kun je beter naar Cabaret gaan in Carré... 't enige minpunt is dat ouwe vel van een Pia Douwes in de rol van jeune première Sally Bowles, maar ze serveren wel drankies tijdens de voorstelling =P~
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#14
En het is lekker dichtbij!
Reply
#15
vrouwlief liet eens vallen dat ze graag naar beauty and the beast wilde Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#16
Akoestiek is daar ook nog es om te huilen... heb in de RAI ooit Evita gezien, not memorable :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#17
We zullen zien hoe et is Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#18
Je hebt nu gelukkig wel de kans om vlak voor de voorstelling bij Djago de Indonees te eten =P~
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#19
Treesong Wrote:Je hebt nu gelukkig wel de kans om vlak voor de voorstelling bij Djago de Indonees te eten =P~
precies, moet daarvoor nog even lekker uit eten natuurlijk Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
En de kaartjes zijn binnen =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#21
Riekki Wrote:Gister toevallig iemand naar de Foo Fighters geweest???

Yes me... Hier mijn visie:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://clubmetro.nl/index.php?actie=nieuws&c=15&id=45489">http://clubmetro.nl/index.php?actie=nie ... 5&id=45489</a><!-- m -->
Reply
#22
Keyzer Wrote:
Riekki Wrote:Gister toevallig iemand naar de Foo Fighters geweest???

Yes me... Hier mijn visie:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://clubmetro.nl/index.php?actie=nieuws&c=15&id=45489">http://clubmetro.nl/index.php?actie=nie ... 5&id=45489</a><!-- m -->

Ik ben ook geweest. Heeeeerlijke muziek. Grohl en zijn mannen weten hoe je een goed concert moet geven, snoei harde gitaren en dan die heerlijke schreeuwstem van Dave Grohl.
Veel bekende nummers kwamen langs en een paar nummers van het nieuwe album welke ik thuis heb liggen, maar nog niet heb beluisterd. Goed avondjes.

Ze komen volgend jaar misschien weer terug met een akoestische tour in de wat kleinere zalen. Davydoff is going to be there.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#23
Ben er geweest en vind je recensie buitengewoon zwak/slecht/matig/tekortkomend

Mijn recensie over die van jou: Je hebt geen verstand van muziek(maken) en lult maar weer wat uit je nek om een beetje populair bij de lezers over te komen.

Jammer dat je zo met jezelf bezig bent en jezelf steeds probeert te profileren ipv een goede recensie over de band, muziek en het concert af te leveren.
Reply
#24
Gelukkig lul jij niet uit je nek en kom je met buitengewoon goede argumenten waarom mijn recensie buitengewoon zwak/slecht/matig en tekortkomend is.

Misschien ben jij juist wel degene die teveel met zichzelf bezig is. Ik heb gewoon getracht een impressie te geven van wat er dinsdagavond in HMH gebeurde.
Reply
#25
#-o

Pfffff, bij deze beschuldig ik je van zelfvoldaanheid....


(Waarschijnlijk ga je mij daar nu ook van beschuldigen. Dat bedoel ik nou, zelfs over zoiets stoms als dit kun je zelfs alleen maar een ander nablaten zonder een eigen mening te vormen, meneer de recensist.)
Reply
#26
Dugarry Wrote:Pinkflop:

Anouk, Direct, Kane, Intwine, Withim Temptation, Green Lizard.

er gaan geruchten in de ronde dat de RHCP komen
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#27
Vrijdag Zebrahead/Reel Big Fish gezien in de Tivoli. Zebrahead was veeel slechter dan twee jaar eerder, Reel Big Sish juist veeel beter. Vooral de encore, met aan het einde de A-HA cover 'Take on me' was heerlijk.

Zojuist terug van Fall Out Boy. Goed concert, wel wat kort, maar een vreemd publiek. Zowel meisjes van 13 die vooraan wilden staan als (soms te) agressieve gasten die een pit wilden. Ging niet heel lekker samen, ik sta liever in een wat relaxedere pit waarin niet zo goed als gevochten wordt, toch een mooie avond.

20 februari The Subways op het programma.

Foo's overigens jaar of 2 terug in de HMH gezien. Ze waren goed, maar die zaal bevalt me niet.
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
#28
Wannabejournalist Wrote:Hier mijn visie:

Ik zou dit geen visie willen noemen maar meer een wat amechtige beschrijving. Ik heb je namelijk niet op een mening kunnen betrappen. Wel heb je keurig het enthousiasme van het publiek beschreven en op basis daarvan heb je geconcludeerd dat het goed was. Gewoon andermans mening volgen dus inderdaad. Lekker makkelijk.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#29
Aukinho Wrote:Vrijdag Zebrahead/Reel Big Fish gezien in de Tivoli. Zebrahead was veeel slechter dan twee jaar eerder, Reel Big Sish juist veeel beter. Vooral de encore, met aan het einde de A-HA cover 'Take on me' was heerlijk.

Zojuist terug van Fall Out Boy. Goed concert, wel wat kort, maar een vreemd publiek. Zowel meisjes van 13 die vooraan wilden staan als (soms te) agressieve gasten die een pit wilden. Ging niet heel lekker samen, ik sta liever in een wat relaxedere pit waarin niet zo goed als gevochten wordt, toch een mooie avond.

20 februari The Subways op het programma.

Foo's overigens jaar of 2 terug in de HMH gezien. Ze waren goed, maar die zaal bevalt me niet.


Jeps vond het ook wat kort. Maar publiek was precies wat ik verwacht had. wat oudere jongens en jongere meisjes.
ik stond meer aan de zijkant van de pit kreeg wel veel beuken mee, maar idd zag ik mensen die gewoon op elkaar aan het slaan waren :|
Wat me mee viel dat hij niet echt vals zong, dat wil hij nog wel eens doen als hij er geen zin in heeft. Contact met publiek vond ik ook maar slecht.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#30
Oja verder heb ik me goed vermaakt hoor :Big Grin
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply


Forum Jump: