The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
#1
Veel afzeggingen alweer, dus de draws slaan eigenlijk nergens op. De cut in Johannesburg is gewoon 152, dat is bijna een challenger...

Sluiter en Haase spelen qualis in Zagreb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Wassen in de Q bij Johannesburg.

Wel verstandig van Haase om gewon Q te spelen en geen PR te verspelen. Lekker ritme opdoen, 3 potjes winnen is gewoon 12 punten en dan wellicht nog 1 of 2 rondjes pakken.
Reply
#3
Sluiter ligt er alweer uit, 3 en 4 eraf tegen Mertens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Robin Haase heeft zich vandaag geplaatst voor de 2e ronde van de kwalificaties voor het ATP toernooi in de Kroatische hoofdstad Zagreb (ATP 250).
In de openingsronde was de 22-jarige Hagenaar met 6-4, 7-6(7) de baas over wildcardspeler Josko Topic (Kro, 1385).

Haase staat morgen voor een plaats in de 3e en beslissende kwalificatieronde tegenover Alexandre Sidorenko (Fra, 183)(5).
Reply
#5
En hij verliest in 2 setjes. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Op de FTM-site staat: De database sluit deze week op 1-2-2009 om 22:00

Ik weet niet of de database automatisch sluit als er nog '2009' staat?
Reply
#7
Goed gezien zeg, ik zal eens kijken of ik dat kan fixen, thanks!
Reply
#8
Uhh nee dus, ik ga ervanuit dat dit een cosmetisch foutje is, en dat het gewoon goed zal werken (net als tot nu toe dit jaar).
Reply
#9
lol excuus dat is inderdaad 'hardcoded' 2009...database zal gewoon goed op tijd dicht gaan
Reply
#10
Jeetje Johannesburg gaat gebukt onder heel veel regen:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82">http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#11
Das mooi...Nog een beetje spanning...
Budget is echt dramatisch hoog
Reply
#12
Indoorspelers nemen in Joburg Big Grin Als het echt zo erg wordt als ze zeggen zal er naar een hal moeten worden uitgeweken Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#13
Stille Wrote:Jeetje Johannesburg gaat gebukt onder heel veel regen:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82">http://news.bbc.co.uk/weather/forecast/82</a><!-- m -->
Mooi, als jij dat zegt, zullen ze zo wel weer gaan spelen.

Eindelijk weer een beetje christelijke tijden om tennis te volgen trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#14
Daar heb je hem weer hoor :^o

Ik zeg niets ! Die internetsite zegt het !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#15
Oh ja Ad kan jij effe je team doorgeven, dan weet ik namelijk wie ik NIET moet nemen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#16
Mooi, Rochus gaat het omdraaien. Dat wordt een belangrijke voor de poll.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Stille Wrote:Oh ja Ad kan jij effe je team doorgeven, dan weet ik namelijk wie ik NIET moet nemen :Big Grin

Undecided
Reply
#18
Goh, gezellig hier. Roffaboy, kom je ook naar Ahoy woensdag 10 feb?
Reply
#19
Ad Wim Wrote:Mooi, Rochus gaat het omdraaien. Dat wordt een belangrijke voor de poll.

Hopelijk wel ja, tegen Kunitsyn moet dat lukken zou je zeggen.
Reply
#20
Nee jammer genoeg niet, ik kan geen vrij nemen :cry:
Reply
#21
Dat kan je wel alleen heb je het er niet voor over omdat je 4 weken op de camping moet gaan zitten Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#22
Stille Wrote:Oh ja Ad kan jij effe je team doorgeven, dan weet ik namelijk wie ik NIET moet nemen :Big Grin

Tja zo gek is dat niet. Iedereen die Ad in zijn team opneemt verliest vroegtijdig, of het nou terecht is of niet. Graag per pm naar mij, Ad.
Reply
#23
Rochus mist alweer 2 bp #-o
Reply
#24
Stille Wrote:Dat kan je wel alleen heb je het er niet voor over omdat je 4 weken op de camping moet gaan zitten Undecided

was het maar zo dat ik 4 weken op de camping kon zitten moet denk ik dit jaar blij zijn met een weekje.

maar bij de andere formdag ga ik er alles aan doen om erbij te zijn
Reply
#25
3 mis Undecided
Reply
#26
ML, is het mogelijk om de uitslagen voor de deadline ook bij te werken in FTM? Of is juist afgesproken om dat niet te doen. Is wel zo makkelijk, iedereen die door is kan ik dan gewoon vast aanklikken.
Reply
#27
Dat is in principe zeker mogelijk, maar dat hangt dan volledig van Arco en OD af. Ik ben op maandag altijd van 7 tot pak 'm beet 12 weg, dus ik ben dan niet in de gelegenheid.
Reply
#28
Aha, ok. Is op zich niet zo'n probleem, maar wel zo overzichtelijk. Wellicht behoefte aan een extra admin?
Reply
#29
Qua organisatie (spelerswaarden updaten, toernooien invoeren, verwerken medailles, etc etc) niet, dat loopt prima. Het enige is het updaten van de wedstrijden, dat blijft nu wel eens een paar uur liggen, maar is wat mij betreft geen probleem, probeer het zsm te doen maar er zijn dagen dat wij alledrie heel de dag voor werk enzo op pad zijn, dan duurt het dus iets langer.
Reply
#30
Bij TM moest je een week wachten, dus als het 1x per dag wordt geupdate, dan is het al prachtig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: