The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




ADO - SC Heerenveen
#1
Ehm, wat zat die Blom er weer naast zeg, hemeltjelief.... [-(
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#2
Ik vond beide goals van ADO terecht goedgekeurd. Bij die eerste goal ging een Heerenveenspeler uit zichzelf op de grond zitten, misschien was ie heel eventjes aangeraakt maar het was imo zeker geen obstructie. Bij die 2e goal verwachtte Popov blijkbaar dat de bal naast de goal zou rollen, want juist hij blokkeerde Verhoek om te voorkomen dat die nog bij de val zou komen. Overigens wat is die Milic een vies irritant ventje zeg, zoals hij tegen Vandenbussche deed.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#3
Die 2e is echt volkomen onterecht. Popov wil de bal over de zijlijn schoppen, maar voordat hij dat kan doen krijgt hij zo'n duw van Verhoek dat hij onderuit gaat. Verhoek raakt die bal niet eens. =;

Bij de 1e duwt de kerel die doorkopt de verdediger van Heerenveen ook naar de grond, dus ook daar kan je voor fluiten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Gerben Zonderland Wrote:Die 2e is echt volkomen onterecht. Popov wil de bal over de zijlijn schoppen, maar voordat hij dat kan doen krijgt hij zo'n duw van Verhoek dat hij onderuit gaat. Verhoek raakt die bal niet eens. =;

:roll: pfff dan had ie naar de bal toe moeten gaan, niet naar Verhoek
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#5
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Die 2e is echt volkomen onterecht. Popov wil de bal over de zijlijn schoppen, maar voordat hij dat kan doen krijgt hij zo'n duw van Verhoek dat hij onderuit gaat. Verhoek raakt die bal niet eens. =;

:roll: pfff dan had ie naar de bal toe moeten gaan, niet naar Verhoek

Hij schermt de bal af en Verhoek schopt tegen zijn been zonder dat de bal in de buurt is. Dat is gewoon een overtreding.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Die 2e is echt volkomen onterecht. Popov wil de bal over de zijlijn schoppen, maar voordat hij dat kan doen krijgt hij zo'n duw van Verhoek dat hij onderuit gaat. Verhoek raakt die bal niet eens. =;

:roll: pfff dan had ie naar de bal toe moeten gaan, niet naar Verhoek

Hij schermt de bal af en Verhoek schopt tegen zijn been zonder dat de bal in de buurt is. Dat is gewoon een overtreding.
eensch
Reply
#7
Gerben Zonderland Wrote:
Bredanaar Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Die 2e is echt volkomen onterecht. Popov wil de bal over de zijlijn schoppen, maar voordat hij dat kan doen krijgt hij zo'n duw van Verhoek dat hij onderuit gaat. Verhoek raakt die bal niet eens. =;

:roll: pfff dan had ie naar de bal toe moeten gaan, niet naar Verhoek

Hij schermt de bal af en Verhoek schopt tegen zijn been zonder dat de bal in de buurt is. Dat is gewoon een overtreding.

Je bent imo nogal tegenstrijdig Gerben, eerst wordt ie geduwd voordat hij de bal over de zijlijn wil schoppen en dan zeg je dat hij de bal afschermt en dan geschopt wordt. Ik dacht in eerste instantie ook aan een overtreding, maar nadat ik nog eens goed de beelden had bekeken meende ik toch echt te zien dat Popov niet voor de bal gaat maar hij springt voor Verhoek. Volgens mij dacht ie echt dat de bal voor de 2e paal langs zou rollen.

kijk vanaf 7:26
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dGLgwpom11E[/youtube]
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#8
@waf (gerben reageert natuurlijk niet meer): ook jouw held Hugo Borscht is het eensch met het niet afkeuren van het doelpunt :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#9
Bredanaar Wrote:@waf (gerben reageert natuurlijk niet meer): ook jouw held Hugo Borscht is het eensch met het niet afkeuren van het doelpunt :wink:

Waar ben ik precies tegenstrijdig? Het is niet verboden om de bal af te schermen door ervoor te gaan staan. Hij bleef gewoon bespeelbaar. Daarentegen is het wel verboden om iemand tegen zijn kuit te schoppen of te duwen, zeker als de bal niet in de buurt is. Kortom, gewoon een overtreding. En ik ben het lang niet altijd eensch met die lapzwans.
Dat duwen tegen een speler van Heerenveen gebeurde al bij het eerste doelpunt, waar de scheidsrechter ook voor had kunnen fluiten. (op 6:02)
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
ik had het tegen waf. Heb je dat filmpje nou GOED gekeken? Kijk dan eens wat die Popov doet met zijn linkerpoot. ](*,)
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#11
Bredanaar Wrote:ik had het tegen waf. Heb je dat filmpje nou GOED gekeken? Kijk dan eens wat die Popov doet met zijn linkerpoot. ](*,)

Die poot zet hij naar links, maar dat is niet verboden. Wat niet mag is wat die ADO-lul doet, namelijk: er een schop tegenaan geven. En je noemde mijn naam, dus dan mag ik best reageren. =;
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
Bredanaar Wrote:@waf (gerben reageert natuurlijk niet meer): ook jouw held Hugo Borscht is het eensch met het niet afkeuren van het doelpunt :wink:

zo zie je maar, ik ben het lang niet altijd met hem eens. en ik vind dat jij en hij hier de plank volledig misslaan. dit is gewoon een overtreding, hoewel ik kan begrijpen dat blom het niet goed zag.
Reply
#13
2-1 was obstructie van Popov die geen intentie had om de bal te spelen. De 1-1 was ook een zuivere goal.
Hee heeft wedstrijd weggegeven door Janmaat die volkomen onnodig zijn 2e geel pakt op slag van rust. Anders had Hee de 2e helft gewoon uitgevoetbald. Daarna heeft Beerens ook nog de beste kans gehad. Ergmakkelijk om Blom weer de schuld te geven.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#14
EJR Wrote:2-1 was obstructie van Popov die geen intentie had om de bal te spelen. De 1-1 was ook een zuivere goal.
Hee heeft wedstrijd weggegeven door Janmaat die volkomen onnodig zijn 2e geel pakt op slag van rust. Anders had Hee de 2e helft gewoon uitgevoetbald. Daarna heeft Beerens ook nog de beste kans gehad. Ergmakkelijk om Blom weer de schuld te geven.

Niemand geeft Blom de schuld van het onnodige verlies. We constateren alleen dat Blom er behoorlijk naast zat met die actie en dat dit in die fase van de wedstrijd beslissend was. Heerenveen had natuurlijk voordat Janmaat die 2e gele kaart kreeg al met 0-2 of 0-3 voor moeten staan.

Daarentegen gaven alle ajax-fans en ajacieden, i.t.t. de mensen met gezond verstand, de scheidsrechter de schuld van het gelijkspel tegen Feyenoord. Ook bijv. de Spits besteedde 1,5 pagina aan de blunders van Vink (en de beide verdedigingen).
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#15
Gerben Zonderland Wrote:
EJR Wrote:2-1 was obstructie van Popov die geen intentie had om de bal te spelen. De 1-1 was ook een zuivere goal.
Hee heeft wedstrijd weggegeven door Janmaat die volkomen onnodig zijn 2e geel pakt op slag van rust. Anders had Hee de 2e helft gewoon uitgevoetbald. Daarna heeft Beerens ook nog de beste kans gehad. Ergmakkelijk om Blom weer de schuld te geven.

Niemand geeft Blom de schuld van het onnodige verlies. We constateren alleen dat Blom er behoorlijk naast zat met die actie en dat dit in die fase van de wedstrijd beslissend was. Heerenveen had natuurlijk voordat Janmaat die 2e gele kaart kreeg al met 0-2 of 0-3 voor moeten staan.

Daarentegen gaven alle ajax-fans en ajacieden, i.t.t. de mensen met gezond verstand, de scheidsrechter de schuld van het gelijkspel tegen Feyenoord. Ook bijv. de Spits besteedde 1,5 pagina aan de blunders van Vink (en de beide verdedigingen).

wel of geen pingel is natuurlijk wrel essentieel. probleem bij die neuzenmedia en bij de neuzen zelf is dat ze dat niet onderkennen bij bv ajakkes feyenoord, waar ook het verloop van de wedstrijd essentieel is beinvloed. dan hebben ze opeens allemaal als standpunt dat ajakkes feyenoord wegspeelde. ze zijn zo inconsequent als de neten.
Reply
#16
Over die 2-1, erg moeilijk. In eerste instantie vind ik het een overtreding, maar hoe vaker ik het zie hoe meer ik het eigenlijk een doelpunt vind. Popov lijkt met links de bal weg te 'sliden' en dat been wordt licht geraakt (hij valt echter vooral door zijn eigen actie van het sliden volgens mij). Als je goed kijkt, is die bal al voorbij zijn linkerbeen voordat dat been licht geraakt wordt. Als dat been dus niet geraakt zou zijn, was die bal er ook in gegaan. Dus niet echt voordeel van de ovetreding als het er al 1 zou zijn (vind ik ook nogal dubieus). Speel maar eens in slowmotion af.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#17
Ekslem Wrote:Als dat been dus niet geraakt zou zijn, was die bal er ook in gegaan.

dat is het criterium niet. het is gewoon een overtreding.

als iemand op de penaltystip iemand op z'n bek geslagen had, was die bal er ook ingegaan.
Reply
#18
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Als dat been dus niet geraakt zou zijn, was die bal er ook in gegaan.

dat is het criterium niet. het is gewoon een overtreding.

als iemand op de penaltystip iemand op z'n bek geslagen had, was die bal er ook ingegaan.

Ja ben ik met je eens. Maar het is ook zeer twijfelachtig imo of het wel een overtreding is. Check maar eens in slowmotion.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#19
dan staat het hier nu dus 3 (terecht doelpunt) tegen 2 (onterecht doelpunt). Ik constateer dat het zelfs voor ons na herhaaldelijk bestuderen discutabel blijft of het doelpunt al dan niet terecht toegekend is.
Blom valt daarom niets te verwijten en deze kreten van Gerben zijn daarom dubieus :

Ehm, wat zat die Blom er weer naast zeg, hemeltjelief.... [-(
We constateren alleen dat Blom er behoorlijk naast zat met die actie
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#20
Ik neig slechts naar terecht Wink

Maar idd kolder om het als een blunder van Blom te betitelen.
Ben overigens wel benieuwd van wat er klopt van die uitspraken van Bak Nielsen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
Ekslem Wrote:Ik neig slechts naar terecht Wink

Maar idd kolder om het als een blunder van Blom te betitelen.
Ben overigens wel benieuwd van wat er klopt van die uitspraken van Bak Nielsen.

ja, dat ontkent blom natuurlijk. blom is een neus he, niet te vertrouwen dat soort gasten. :razz:
Reply
#22
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Ik neig slechts naar terecht Wink

Maar idd kolder om het als een blunder van Blom te betitelen.
Ben overigens wel benieuwd van wat er klopt van die uitspraken van Bak Nielsen.

ja, dat ontkent blom natuurlijk. blom is een neus he, niet te vertrouwen dat soort gasten. :razz:

Al zou hij dat gezegd hebben, als reactie op negatieve uitlatingen 'waar Blom in hemelsnaam mee bezig is' van jankBak, wat dan nog? Als hij zijn fluit maar onpartijdig hanteert. Ieder normaal mens heeft gevoel.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#23
Bredanaar Wrote:
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Ik neig slechts naar terecht Wink

Maar idd kolder om het als een blunder van Blom te betitelen.
Ben overigens wel benieuwd van wat er klopt van die uitspraken van Bak Nielsen.

ja, dat ontkent blom natuurlijk. blom is een neus he, niet te vertrouwen dat soort gasten. :razz:

Al zou hij dat gezegd hebben, als reactie op negatieve uitlatingen 'waar Blom in hemelsnaam mee bezig is' van jankBak, wat dan nog? Als hij zijn fluit maar onpartijdig hanteert. Ieder normaal mens heeft gevoel.

ik hanteer mijn fluit louter partijdig.

het leuke is dat blom zijn fluit niet onpartijdig heeft gehanteerd, zoals hij ook al niet deed bij feyenoord ajakkes. blom is een tering hond.

en dat een stelletje braboos op dit forum het geen overtreding vond maakt dat uiteraard niet anders. jullie zijn vast van slag vanwege het naderende carnaval.
Reply
#24
Ik maak er al niet druk meer om....je zit in de klap waar de hoeken vallen, dus dan zit dit ook tegen. Prima eerste helft, domme fouten Janmaat en je geeft alles weg. Dan heb je dit soort twijfelgevallen ook niet mee.

Eerste goal wordt Bak Nielsen weggeduwd, tweede goal wordt Popov gevloerd....twijfelgevallen. Overkomt het Twente bij ADO, dan worden beide goals afgekeurd.

Ben benieuwd wat we vanavond weer tegenkrijgen. We roepen het tenslotte min of meer over onszelf af.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#25
Je hebt erom gevraagd Undecided
Reply
#26
Mwoah, niet om gevraagd....gewoon amateuristisch voetbal: Standaardsituaties doorgenomen en wat gebeurt er? De heren voetballers halen de rugnummer 17 en 27 door elkaar, waardoor de verkeerde spelers door de verkeerde spelers gedekt werden..... #-o

Denk je dat je alles gehad hebt, krijg je dit. Zaterdag Utrecht, kan mij niet slecht genoeg zijn. Hopelijk worden de heren (spelers, bestuur en trainer) dan een keer echt goed wakker.
Ik hoopte dat na 17 minuten na een 3-0 stand zelfs dat de score alleen maar hoger zou worden, om ze een keer echt wakker te schudden.

Nu wordt er gedacht: 3-1 bij VVV, kan gebeuren......ik hoopte stiekem dat ze met een 8-0 nederlaag de busrit vanuit Limburg moesten maken. :oops:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#27
Mukkus Wrote:Mwoah, niet om gevraagd....gewoon amateuristisch voetbal: Standaardsituaties doorgenomen en wat gebeurt er? De heren voetballers halen de rugnummer 17 en 27 door elkaar, waardoor de verkeerde spelers door de verkeerde spelers gedekt werden..... #-o

Denk je dat je alles gehad hebt, krijg je dit. Zaterdag Utrecht, kan mij niet slecht genoeg zijn. Hopelijk worden de heren (spelers, bestuur en trainer) dan een keer echt goed wakker.
Ik hoopte dat na 17 minuten na een 3-0 stand zelfs dat de score alleen maar hoger zou worden, om ze een keer echt wakker te schudden.

Nu wordt er gedacht: 3-1 bij VVV, kan gebeuren......ik hoopte stiekem dat ze met een 8-0 nederlaag de busrit vanuit Limburg moesten maken. :oops:

3-0 in 15 minuten tegen vvv, dat in de eredivisie nog nooit gewonnen heeft van heerenveen. dat kan echt niet hoor. moet die de jong niet eens weg?
Reply
#28
Echt onthustend om te zien hoe die gasten gisteren stonden te schutteren daar achterin bij Heerenveen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Amateuristisch is precies het goede woord... door elkaar halen van de nummers 17 en 27 Undecided . Zonder dollen, als technische staf geef je toch niet alleen het nummer van de directe tegenstander door aan je spelers maar ook wie het is. (en als speler zou je toch elke speler uit de eredivisie moeten kennen, of iig je huiswerk doen en de dag voor de wedstrijd op zoeken wie het is??)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#30
Dat je verliest, is niet het probleem. Maar de manier waarop, onvoorstelbaar....

Het wordt nu toch weleens tijd om bepaalde spelers, die week in, week uit staan te schutteren te gaan slachtofferen. Nota bene Vandenbussche, aan het begin van het seizoen derde keeper is de man die de boel op de rit houdt. Voorzover je daarvan kan spreken met een 3-1 nederlaag bij VVV. Als hij ook nog eens in die malaise gaat delen, stap je daar na 90 minuten gewoon met een 7-1 nederlaag van het veld af.

Als wij met z'n elf man hier van dit forum tegen dit Heerenveen aantreden, hebben we nog kans op een punt. Onvoorstelbaar.

Het is zeker geen gebrek aan kwaliteit. Spelers die vroeger de kar konden trekken als Grindheim, Elm, Svec, Dingsdag, Bak Nielsen, Sibon, Beerens lopen in het veld rond als een stel dronken zwervers....
Na het werk maar even bij het stadion langs. Op zoek naar de gifbeker, dan drink ik hem wel leeg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: