The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Loting EK kwalificatie 2012
#1
Groep A: Duitsland, Turkije, Oostenrijk, België, Kazachstan, Azerbeidzjan
Groep B: Rusland, Slowakije, Ierland, Macedonië, Armenië, Andorra
Groep C: Italië, Servië, Noord-Ierland, Slovenië, Estland, Faraoer Eilanden
Groep D: Frankrijk, Roemenië, Bosnië-Herzegovina, Wit-Rusland, Albanië, Luxemburg
Groep E: NEDERLAND, Zweden, Finland, Hongarije, Moldavië, San Marino
Groep F: Kroatië, Griekenland, Israël, Letland, Georgië, Malta
Groep G: Engeland, Zwitserland, Bulgarije, Wales, Montenegro
Groep H: Portugal, Denemarken, Noorwegen, Cyprus, IJsland
Groep I: Spanje, Tsjechië, Schotland, Litouwen, Liechtenstein


Mooie loting voor Nederland. Scandinavische ploegen liggen Nederland meestal wel.

België treft het wederom niet met de zwaarste poule. Ik hoop dat ze het eens halen ten koste van Duitsland en Turkije.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Als Zlatan niet terugkeert bij Zweden zijn we nu alweer gekwalificeerd.

Dat België in de zwaarste poule zou komen wist je op voorhand al omdat zij veruit het sterkste land uit pot 4 waren.
Reply
#3
Peter Wrote:Als Zlatan niet terugkeert bij Zweden zijn we nu alweer gekwalificeerd.

Dat België in de zwaarste poule zou komen wist je op voorhand al omdat zij veruit het sterkste land uit pot 4 waren.

Dat België een zware poule zou krijgen was bekend, maar als ze in groep B, F of G terecht waren gekomen had ik ze iets meer kans gegeven. Dat ze het sterkste land uit een bepaalde pot waren bepaalt niet automatisch dat je dan ook in de sterkste poule komt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#4
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als Zlatan niet terugkeert bij Zweden zijn we nu alweer gekwalificeerd.

Dat België in de zwaarste poule zou komen wist je op voorhand al omdat zij veruit het sterkste land uit pot 4 waren.

Dat België een zware poule zou krijgen was bekend, maar als ze in groep B, F of G terecht waren gekomen had ik ze iets meer kans gegeven. Dat ze het sterkste land uit een bepaalde pot waren bepaalt niet automatisch dat je dan ook in de sterkste poule komt.

Niet automatisch, maar het vergroot de kansen sterk. Zeker als je zo veruit de sterkste bent in je pot, in die pot 4 zaten verder alleen baggerlanden.

Plaats België in een willekeurige andere pot op plaats 4 en dat is dan opeens de zwaarste poule.

Poule F kan trouwens zomaar gewonnen gaan worden door Israel, das helemaal geen gekke ploeg.
Reply
#5
Waarom is Poule A zo sterk dan... Duitsland en Turkije, ok, maar wanneer heeft Oostenrijk zich voor het laatst op eigen kracht geplaatst? Kazachstan en Azerbeidzjan zijn alleen om de reis lastig.

Poule C, met drie WK-gangers lijkt me een stuk sterker. Noord-Ierland, afgelopen kwalificatiereeksen een sterke en lastige tegenstander, en Estland zijn beide sterker dan die laatste twee in Poule A. Faroer krijg je cadeau, al zul je niet vaker dan 2 keer scoren.
Mijn gras is groener
Reply
#6
Amor Fati Wrote:Poule C, met drie WK-gangers lijkt me een stuk sterker

Ik tel er maar 2.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#7
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als Zlatan niet terugkeert bij Zweden zijn we nu alweer gekwalificeerd.

Dat België in de zwaarste poule zou komen wist je op voorhand al omdat zij veruit het sterkste land uit pot 4 waren.

Dat België een zware poule zou krijgen was bekend, maar als ze in groep B, F of G terecht waren gekomen had ik ze iets meer kans gegeven. Dat ze het sterkste land uit een bepaalde pot waren bepaalt niet automatisch dat je dan ook in de sterkste poule komt.

Niet automatisch, maar het vergroot de kansen sterk. Zeker als je zo veruit de sterkste bent in je pot, in die pot 4 zaten verder alleen baggerlanden.

Plaats België in een willekeurige andere pot op plaats 4 en dat is dan opeens de zwaarste poule.

Poule F kan trouwens zomaar gewonnen gaan worden door Israel, das helemaal geen gekke ploeg.

Wat een onzin! Die Belgen zitten niet voor niks in pot 4. Dat Dickie daar nu de baas is en dat ze een aardige selectie hebben betekent niet dat ze dan meteen de sterkte van hun poule bepalen. Anders zaten ze wel in pot 1, 2 of 3. :roll: De laatste keer dat ze op het WK waren, was in 2002, waar ze als 2e in de poule achter Japan er in de 2e ronde uitvlogen. De laatste keer op een EK was in 2000, maar dat was alleen maar omdat ze het toernooi organiseerden. De laatste keer dat ze zich voor een EK gekwalificeerd hebben was in 1984!!! #-o
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#8
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als Zlatan niet terugkeert bij Zweden zijn we nu alweer gekwalificeerd.

Dat België in de zwaarste poule zou komen wist je op voorhand al omdat zij veruit het sterkste land uit pot 4 waren.

Dat België een zware poule zou krijgen was bekend, maar als ze in groep B, F of G terecht waren gekomen had ik ze iets meer kans gegeven. Dat ze het sterkste land uit een bepaalde pot waren bepaalt niet automatisch dat je dan ook in de sterkste poule komt.

Niet automatisch, maar het vergroot de kansen sterk. Zeker als je zo veruit de sterkste bent in je pot, in die pot 4 zaten verder alleen baggerlanden.

Plaats België in een willekeurige andere pot op plaats 4 en dat is dan opeens de zwaarste poule.

Poule F kan trouwens zomaar gewonnen gaan worden door Israel, das helemaal geen gekke ploeg.

Wat een onzin! Die Belgen zitten niet voor niks in pot 4. Dat Dickie daar nu de baas is en dat ze een aardige selectie hebben betekent niet dat ze dan meteen de sterkte van hun poule bepalen. Anders zaten ze wel in pot 1, 2 of 3. :roll: De laatste keer dat ze op het WK waren, was in 2002, waar ze als 2e in de poule achter Japan er in de 2e ronde uitvlogen. De laatste keer op een EK was in 2000, maar dat was alleen maar omdat ze het toernooi organiseerden. De laatste keer dat ze zich voor een EK gekwalificeerd hebben was in 1984!!! #-o

O ja dus omdat de vorige generatie(s) van België bagger waren is de huidige dat automatisch ook? :roll:

Die Belgen zitten in pot 4 omdat hun vorige generatie(s) bagger waren. De huidige selectie van België doet echter niks onder voor die van Turkije of Oostenrijk (en een hele reeks andere landen uit de potten 2 en 3) en ik geef ze dan ook prima kansen om de play-offs te halen.

De Belgen hebben gezien de alternatieven nog zeer gunstig geloot, maar zitten toch in een loodzware poule. Omdat ze er zelf uit pot 4 bijzitten, maar dat wisten ze op voorhand. De Turken en Oostenrijkers wisten dat op voorhand niet en die hebben dus zwaar geloot, de Belgen niet.
Reply
#9
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:Als Zlatan niet terugkeert bij Zweden zijn we nu alweer gekwalificeerd.

Dat België in de zwaarste poule zou komen wist je op voorhand al omdat zij veruit het sterkste land uit pot 4 waren.

Dat België een zware poule zou krijgen was bekend, maar als ze in groep B, F of G terecht waren gekomen had ik ze iets meer kans gegeven. Dat ze het sterkste land uit een bepaalde pot waren bepaalt niet automatisch dat je dan ook in de sterkste poule komt.

Niet automatisch, maar het vergroot de kansen sterk. Zeker als je zo veruit de sterkste bent in je pot, in die pot 4 zaten verder alleen baggerlanden.

Plaats België in een willekeurige andere pot op plaats 4 en dat is dan opeens de zwaarste poule.

Poule F kan trouwens zomaar gewonnen gaan worden door Israel, das helemaal geen gekke ploeg.

Wat een onzin! Die Belgen zitten niet voor niks in pot 4. Dat Dickie daar nu de baas is en dat ze een aardige selectie hebben betekent niet dat ze dan meteen de sterkte van hun poule bepalen. Anders zaten ze wel in pot 1, 2 of 3. :roll: De laatste keer dat ze op het WK waren, was in 2002, waar ze als 2e in de poule achter Japan er in de 2e ronde uitvlogen. De laatste keer op een EK was in 2000, maar dat was alleen maar omdat ze het toernooi organiseerden. De laatste keer dat ze zich voor een EK gekwalificeerd hebben was in 1984!!! #-o

O ja dus omdat de vorige generatie(s) van België bagger waren is de huidige dat automatisch ook? :roll:

Die Belgen zitten in pot 4 omdat hun vorige generatie(s) bagger waren. De huidige selectie van België doet echter niks onder voor die van Turkije of Oostenrijk (en een hele reeks andere landen uit de potten 2 en 3) en ik geef ze dan ook prima kansen om de play-offs te halen.

De Belgen hebben gezien de alternatieven nog zeer gunstig geloot, maar zitten toch in een loodzware poule. Omdat ze er zelf uit pot 4 bijzitten, maar dat wisten ze op voorhand. De Turken en Oostenrijkers wisten dat op voorhand niet en die hebben dus zwaar geloot, de Belgen niet.

Wie zegt dat de huidige generatie bagger is? Ze hebben alleen nog he-le-maal niks gepresteerd, dus om dan maar te concluderen dat ze, ondanks dat ze slechts in pot 4 zitten, de sterkte van de groep bepalen waar ze in geloot worden, lijkt me behoorlijk voorbarig. Dat deze groep, ondanks dat de meeste spelers al een aantal jaren bij het nationale team zitten en dus ook al veel verloren hebben, potentie heeft en dat het met Dicky, op termijn, best wel eens goed zou kunnen komen zou best wel kunnen, maar om ze gelijkwaardig te maken aan Turkije en Oostenrijk lijkt me raar. Ben jij toevallig (half-)Belg?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Ik zeg juist dat de huidige generatie geen bagger is. Ze zijn de dupe van de vorige generaties die wel bagger waren.

Ik ben zeker geen half Belg, maar weet genoeg van voetbal om te kunnen oordelen dat de huidige Belgische selectie zeker zoveel kwaliteit waarborgt als die van Oostenrijk en Turkije. Afgelopen kwalificatiereeks nog België-Turkije 2-0 en Turkije-België 1-1 terwijl de Belgen die hadden moeten winnen. Dat Oostenrijk bagger is heeft iedereen afgelopen EK wel gezien.
Reply
#11
Peter Wrote:Ik zeg juist dat de huidige generatie geen bagger is. Ze zijn de dupe van de vorige generaties die wel bagger waren.

Ik ben zeker geen half Belg, maar weet genoeg van voetbal om te kunnen oordelen dat de huidige Belgische selectie zeker zoveel kwaliteit waarborgt als die van Oostenrijk en Turkije. Afgelopen kwalificatiereeks nog België-Turkije 2-0 en Turkije-België 1-1 terwijl de Belgen die hadden moeten winnen. Dat Oostenrijk bagger is heeft iedereen afgelopen EK wel gezien.

Ik zeg ook niet dat de huidige generatie bagger is. Ze hebben potentie, maar uit de recente resultaten blijkt nog niet dat ze dat om kunnen zetten naar 'kwaliteit'. En de huidige positie op de FIFA-lijst hebben ze voor een groot gedeelte ook aan zichzelf (en de bondscoaches) te danken, want er zijn recentelijk niet heel veel spelers bijgekomen of weggegaan. Het zou best kunnen dat ze zich kwalificeren, maar dat ze zomaar winnen van Oostenrijk en Turkije geloof ik niet.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
Niet veel nieuws bijgekomen misschien, maar die groep is wel sterk gegroeid. Dat hele AZ-kliekje is nu bv. veel en veel verder dan toen ze aan de vorige kwalificatiereeks begonnen. 2 jaar terug waren het talenten die net kwamen kijken, nu hebben ze heel wat meer bagage en vertrouwen.
Reply
#13
Quote:Dat hele AZ-kliekje
middenmoters in de Nederlandse competitie, pfff. Als dat de buitenlandse vedetten in een nationaal elftal moeten zijn wil dat wel iets zeggen. Ons eigen Nederlandse elftal bestaat voor het merendeel uit topspelers die vrijwel allemaal in grote buitenlandse competities spelen. Dan wordt het nog wat aangevuld met de besten uit onze eredivisie en die mogen al heel blij zijn dat ze bij de oranjeselectie komen. Het toont juist aan dat het Belgische Elftal geen flut voorstelt.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#14
Bredanaar Wrote:
Quote:Dat hele AZ-kliekje
middenmoters in de Nederlandse competitie, pfff. Als dat de buitenlandse vedetten in een nationaal elftal moeten zijn wil dat wel iets zeggen. Ons eigen Nederlandse elftal bestaat voor het merendeel uit topspelers die vrijwel allemaal in grote buitenlandse competities spelen. Dan wordt het nog wat aangevuld met de besten uit onze eredivisie en die mogen al heel blij zijn dat ze bij de oranjeselectie komen. Het toont juist aan dat het Belgische Elftal geen flut voorstelt.

Scorebordjournalist. AZ heeft duidelijk meer kwaliteit dan NAC, Utrecht, Feyenoord, Heracles en mss ook wel Ajax, dus dat middenmotortje is echt lariekoek.

Wij hebben zelfs spelers van Vitesse en Utrecht in Oranje en zijn nog altijd pot 1 ook! Eigenlijk snap ik je vergelijking NL-België niet. Ik zeg toch nergens dat België groepshoofd hoort te zijn? Ze zijn echter ook niks minder dan Turkije en Oostenrijk die van mij dan ook wel in pot 4 mogen.
Reply
#15
az heeft zeker niet meer kwaliteiten dan ajakkes en ook niet dan feyenoord, en als het al zo is, al helemaal niet duidelijk.

az is wel degelijk niet meer dan een middenmoter op dit moment.
Reply
#16
AZ speelt zeker wel beter voetbal dan Feyenoord. Feyenoord doet het met veel strijd heel behoorlijk, maar kwalitatief vind ik AZ beter. Ajax heeft met Suarez een jongen die te groot is voor de eredivisie en slim gehandeld door De Zeeuw bij AZ weg te kopen, maar als ik naar de rest van die selecties kijk vind ik Ajax nergens beter.

AZ heeft zo'n jaar waarin alles tegen zit, net als PSV vorig jaar had. Dat heb je wel eens, maar dat maakt AZ niet meteen een middenmotor, net als PSV niet opeens subtopper is omdat ze vorig seizoen maar 4e werden.
Reply
#17
Blijkbaar begrijp je me niet. Ik bedoel te zeggen dat de Nederlandse competitie internationaal weinig voorstelt. In ons land spelen geen topvedetten (de beste is nog Suarez). De spelers uit onze eredivisie zijn gewoon stukken minder dan onze vedetten die bij buitenlandse topclubs spelen. Bij Belgie houdt het al gauw op na van Buyten en Vermaelen, die toch ook geen echte toppers zijn. Als jij dan over een AZ-kliekje begint als ruggegraat van de Rode Duivels en dat door dezen Bels toch wel in een hogere pot thuishoort pakken de cijfers van de LAATSTE EK en WK en de bijbehorende kwalificatiereeksen toch echt nadelig uit.

En naar cijfers moet je kijken, nergens anders naar, want dan zou het onrechtvaardig zijn t.o.v. van landen die gewoon hoger geklasseerd staan. Belgie is gewoon wel minder dan Turkije en Oostenrijk, dat blijkt uit de cijfers, nogmaals van de laatste 4 jaar en niet door de resultaten van een ver verleden.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#18
Peter Wrote:AZ speelt zeker wel beter voetbal dan Feyenoord. Feyenoord doet het met veel strijd heel behoorlijk, maar kwalitatief vind ik AZ beter. Ajax heeft met Suarez een jongen die te groot is voor de eredivisie en slim gehandeld door De Zeeuw bij AZ weg te kopen, maar als ik naar de rest van die selecties kijk vind ik Ajax nergens beter.

AZ heeft zo'n jaar waarin alles tegen zit, net als PSV vorig jaar had. Dat heb je wel eens, maar dat maakt AZ niet meteen een middenmotor, net als PSV niet opeens subtopper is omdat ze vorig seizoen maar 4e werden.

rot toch op met je strijd. bij psvee hebben we echt niet gewonnen op basis van strijd hoor.

als er een club strijdvoetbal speelt is het eerder az, met hun onglooflijk aantal overtredingen, gele en rooie kaarten. schoppers zijn het.

vorig jaar zat iederen te ouwehoeren dat feyenoord niet genoeg kwaliteit had, toen zei ik al dat het gewoon een kwestie van vertrouwen was en dat ze in normale doen gewoon top 5 moesten spelen. dat gebeurt nu ook, met een normale trainer.

twee jaar geleden was az 11de. vorig jaar een leuke flow vnl door de coach, dit jaar staan ze weer met de beide beentjes op de grond. ze staan te laag in de middenmoot (maar is een middenmoter) en behoren tot de subtop. net zoals feyenoord. ajakkes (een beetje) en psvee hebben meer kwaliteit, twente denk ik niet eens zo zeer. dat ligt allemaal veel dichter bij elkaar dan jij telkens wilt suggereren.
Reply
#19
Bredanaar Wrote:Blijkbaar begrijp je me niet. Ik bedoel te zeggen dat de Nederlandse competitie internationaal weinig voorstelt. In ons land spelen geen topvedetten (de beste is nog Suarez). De spelers uit onze eredivisie zijn gewoon stukken minder dan onze vedetten die bij buitenlandse topclubs spelen. Bij Belgie houdt het al gauw op na van Buyten en Vermaelen, die toch ook geen echte toppers zijn. Als jij dan over een AZ-kliekje begint als ruggegraat van de Rode Duivels en dat door dezen Bels toch wel in een hogere pot thuishoort pakken de cijfers van de LAATSTE EK en WK en de bijbehorende kwalificatiereeksen toch echt nadelig uit.

En naar cijfers moet je kijken, nergens anders naar, want dan zou het onrechtvaardig zijn t.o.v. van landen die gewoon hoger geklasseerd staan. Belgie is gewoon wel minder dan Turkije en Oostenrijk, dat blijkt uit de cijfers, nogmaals van de laatste 4 jaar en niet door de resultaten van een ver verleden.

Volgens mij begrijp jij mij niet dan. Tuurlijk is NL (niet voor niets groepshoofd!) beter dan Belgie, maar Belgie is wel beter dan anderen in pot 4. Hoeveel spelers van Oostenrijk spelen in topcompetities? België heeft nu gewoon een betere groep dan Oostenrijk. 4 jaar geleden had België talenten die net kwamen kijken, nu zijn die talenten behoorlijk wat ervaring rijker en zullen de prestaties ook beter zijn. Oostenrijk heeft niet zo'n lichting die 4 jaar terug net kwam kijken en nu op niveau is om te presteren. Met of zonder Advocaat, België kan Turkije en Oostenrijk kwalitatief best bij gaan benen nu, 4 jaar geleden nog niet.
Reply
#20
waf Wrote:
Peter Wrote:AZ speelt zeker wel beter voetbal dan Feyenoord. Feyenoord doet het met veel strijd heel behoorlijk, maar kwalitatief vind ik AZ beter. Ajax heeft met Suarez een jongen die te groot is voor de eredivisie en slim gehandeld door De Zeeuw bij AZ weg te kopen, maar als ik naar de rest van die selecties kijk vind ik Ajax nergens beter.

AZ heeft zo'n jaar waarin alles tegen zit, net als PSV vorig jaar had. Dat heb je wel eens, maar dat maakt AZ niet meteen een middenmotor, net als PSV niet opeens subtopper is omdat ze vorig seizoen maar 4e werden.

rot toch op met je strijd. bij psvee hebben we echt niet gewonnen op basis van strijd hoor.

als er een club strijdvoetbal speelt is het eerder az, met hun onglooflijk aantal overtredingen, gele en rooie kaarten. schoppers zijn het.

vorig jaar zat iederen te ouwehoeren dat feyenoord niet genoeg kwaliteit had, toen zei ik al dat het gewoon een kwestie van vertrouwen was en dat ze in normale doen gewoon top 5 moesten spelen. dat gebeurt nu ook, met een normale trainer.

twee jaar geleden was az 11de. vorig jaar een leuke flow vnl door de coach, dit jaar staan ze weer met de beide beentjes op de grond. ze staan te laag in de middenmoot (maar is een middenmoter) en behoren tot de subtop. net zoals feyenoord. ajakkes (een beetje) en psvee hebben meer kwaliteit, twente denk ik niet eens zo zeer. dat ligt allemaal veel dichter bij elkaar dan jij telkens wilt suggereren.

Noem eens 5 Feyenoorders die bij AZ in de basis zouden staan dan. Vlaar natuurlijk, maar verder? :-k
Reply
#21
Wijnaldum, El Ahmadi, van Dijk, Tomasson, de cler
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#22
Bocaloca Wrote:Wijnaldum, El Ahmadi, van Dijk, Tomasson, de cler

Van Dijk en De Cler. :razz: Ik denk dat Maradonna idd graag met Van Dijk naar het WK zou gaan! Wijnaldum vind ik trouwens niet beter dan Dembele en Tomasson ook niet dan El Hamdaoui. Ahmadi ipv Schaars? Mwah.

Zorg jij nou maar dat Dordt De Graafschap verslaat volgende week, dan pakt Eindhoven de periodetitel en als ik ADO en Sparta zo zie ploeteren ligt de weg naar de eredivisie dan open. cry
Reply
#23
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:AZ speelt zeker wel beter voetbal dan Feyenoord. Feyenoord doet het met veel strijd heel behoorlijk, maar kwalitatief vind ik AZ beter. Ajax heeft met Suarez een jongen die te groot is voor de eredivisie en slim gehandeld door De Zeeuw bij AZ weg te kopen, maar als ik naar de rest van die selecties kijk vind ik Ajax nergens beter.

AZ heeft zo'n jaar waarin alles tegen zit, net als PSV vorig jaar had. Dat heb je wel eens, maar dat maakt AZ niet meteen een middenmotor, net als PSV niet opeens subtopper is omdat ze vorig seizoen maar 4e werden.

rot toch op met je strijd. bij psvee hebben we echt niet gewonnen op basis van strijd hoor.

als er een club strijdvoetbal speelt is het eerder az, met hun onglooflijk aantal overtredingen, gele en rooie kaarten. schoppers zijn het.

vorig jaar zat iederen te ouwehoeren dat feyenoord niet genoeg kwaliteit had, toen zei ik al dat het gewoon een kwestie van vertrouwen was en dat ze in normale doen gewoon top 5 moesten spelen. dat gebeurt nu ook, met een normale trainer.

twee jaar geleden was az 11de. vorig jaar een leuke flow vnl door de coach, dit jaar staan ze weer met de beide beentjes op de grond. ze staan te laag in de middenmoot (maar is een middenmoter) en behoren tot de subtop. net zoals feyenoord. ajakkes (een beetje) en psvee hebben meer kwaliteit, twente denk ik niet eens zo zeer. dat ligt allemaal veel dichter bij elkaar dan jij telkens wilt suggereren.

Noem eens 5 Feyenoorders die bij AZ in de basis zouden staan dan. Vlaar natuurlijk, maar verder? :-k

als ik zeg dat het kwalitatief op z'n minst gelijkwaardig is, is dit natuurlijk een domme vraag. en van dijk is ouder dan romero, maar op dit moment niet slechter. als je ze beide zou hebben zou je uiteraard romero nemen, maar dat zegt dus niets over kwaliteit.

ik wijs je er op dat feyenoord 10 punten meer heeft dan az. er is geen enkele reden om de verdediging te wijzigen, hoewel onze rechtsback aan de jonge kant is. maar swerts hoef ik daar echt niet meer te zien moet je weten. en jaliens, die gelovige, mag ook oprotten.

op het middenveld zou fer altijd blijven spelen, hoewel hij op de positie speelt van schaars. beide linkspoten, maar misschien zijn ze samen een meerwaarde. het middenveld vind ik verder gelijkwaardig. voorin zou lens een versterking voor ons zijn, el ham niet eens zo zeer. dembele heb ik altijd al overschat gevonden. al met al is de aanval van az kwalitatief iets sterker, maar ik denk niet dat ze allemaal zouden spelen bij ons.

dan kom ik tot de conclusie dat het elkaar allemaal niet veel ontlopt. gelukkig is dat ook gebleken uit de wedstrijden, hoewel feyenoord in (in ieder geval) 2 van de 3 wedstrijden de iets sterkere ploeg was.
Reply
#24
waf Wrote:als ik zeg dat het kwalitatief op z'n minst gelijkwaardig is, is dit natuurlijk een domme vraag.

Andersom weet ik wel genoeg spelers van AZ die bij Feyenoord in de basis zouden staan, dat geeft voor mij aan dat AZ door veel pech veel te laag staat op de ranglijst en zeker geen middenmoter is.

waf Wrote:en van dijk is ouder dan romero, maar op dit moment niet slechter. als je ze beide zou hebben zou je uiteraard romero nemen, maar dat zegt dus niets over kwaliteit.

Op dit moment mss gelijk, maar Romero zit (of liever zat, vind hem alweer heel behoorlijk) in een dipje, terwijl Van Dijk juist duidelijk in vorm is. Normaliter is Romero duidelijk beter.

waf Wrote:ik wijs je er op dat feyenoord 10 punten meer heeft dan az.

AZ heeft door pech en onrust wel meer dan 10 punten verspeelt. Van Feyenoord kun je niet zeggen dat alles daar tegenzit of dat het onrustig is. Ook had AZ wat meer blessures en (al dan niet terechte) schorsingen.

waf Wrote:er is geen enkele reden om de verdediging te wijzigen, hoewel onze rechtsback aan de jonge kant is. maar swerts hoef ik daar echt niet meer te zien moet je weten. en jaliens, die gelovige, mag ook oprotten.

Als je Jaliens niet liever ziet dan zo'n De Vrij begin in te begrijpen dat je AZ niet beter vind. Ik stel echter toch echt 10x liever Jaliens op als ik mocht kiezen. Zonder Vlaar blijft er erg weinig over achterin. Zoals PSV jaren op Alex kon teren die alles tegenhield.

waf Wrote:op het middenveld zou fer altijd blijven spelen, hoewel hij op de positie speelt van schaars. beide linkspoten, maar misschien zijn ze samen een meerwaarde. het middenveld vind ik verder gelijkwaardig.

Ik vind Schaars dit jaar erg matig, oogt vaak alsof hij toch niet 100% fit is. Fer vind ik echter ook niet echt doorgroeien de laatste tijd, had ik meer van verwacht. Kan in potentie wel beter worden dan Schaars, maar moet er dan eens uitkomen.

waf Wrote:voorin zou lens een versterking voor ons zijn, el ham niet eens zo zeer. dembele heb ik altijd al overschat gevonden. al met al is de aanval van az kwalitatief iets sterker, maar ik denk niet dat ze allemaal zouden spelen bij ons.

Ik denk dat El Hamdaoui juist de broodnodige doelpunten zou maken voor Feyenoord, zeker met Tomasson in zijn rug. Over een keuze tussen Dembele of Cissé/Wijnaldum/Biseswar zou ik ook niet lang hoeven nadenken.


AZ heeft gewoon een prima ploeg, zou me niks verbazen als ze jullie nog achterhalen.
Reply
#25
Peter Wrote:Andersom weet ik wel genoeg spelers van AZ die bij Feyenoord in de basis zouden staan, dat geeft voor mij aan dat AZ door veel pech veel te laag staat op de ranglijst en zeker geen middenmoter is.

als je nou gewoon eens leest. het IS op dit moment een middenmoter. omdat ik ze kwalitatief niet echt minder vind dan feyenoord vind ik ook dat ze te laag staan. het vele puntverlies kun je pech noemen, je kan ook zeggen dat al die tegendoelpunten in de laaste minuut een gebrek aan kwaliteit is. dat klemt des te meer nu het in 3 seizoen wel afwisselend is: hoge pieken, lage dalen. het is een mentaal kwetsbaar elftal. en dat moet je vind ik bij je beoordeling betrekken.

Quote:Op dit moment mss gelijk, maar Romero zit (of liever zat, vind hem alweer heel behoorlijk) in een dipje, terwijl Van Dijk juist duidelijk in vorm is. Normaliter is Romero duidelijk beter.

zo kun je alle redeneringen kloppend maken. ik heb ooit een super romero gezien, maar het is maar de vraag of dat nog terugkomt. ik wilde maar aangegeven dat jouw formule niets zegt; als je niemand zou vervangen wil dat nog niet zeggen dat het kwalitatief beter of minder is.

Quote:AZ heeft door pech en onrust wel meer dan 10 punten verspeelt. Van Feyenoord kun je niet zeggen dat alles daar tegenzit of dat het onrustig is. Ook had AZ wat meer blessures en (al dan niet terechte) schorsingen.

aan het eind sta je waar je hoort te staan.

Quote:Als je Jaliens niet liever ziet dan zo'n De Vrij begin in te begrijpen dat je AZ niet beter vind.

als je nou gewoon eens leest dan zie je dat ik jaliens niet wil omdat het een godsdienstwaanzinnige is. ik denk dat het elftal met hem ipv de vrij iets versterkt, maar veel verschilt het niet.

Quote:Ik stel echter toch echt 10x liever Jaliens op als ik mocht kiezen. Zonder Vlaar blijft er erg weinig over achterin. Zoals PSV jaren op Alex kon teren die alles tegenhield.

bahia was de tweede helft uitmuntend tegen az. gio is prima op links, zelfs de cler zou ik eerder opstellen dat die poulsen. ook dan salcido en pieters overigens.

Quote:Ik vind Schaars dit jaar erg matig, oogt vaak alsof hij toch niet 100% fit is. Fer vind ik echter ook niet echt doorgroeien de laatste tijd, had ik meer van verwacht. Kan in potentie wel beter worden dan Schaars, maar moet er dan eens uitkomen.

fer heeft een dipje, schaars heeft niet zo zeer een dip denk ik. ik denk dat schaars een betere voetballer naast zich nodig heeft. een de zeeuw, een appelvlaai. maar wernbloom of elm zouden er bij ons niet instaan hoor.

Quote:Ik denk dat El Hamdaoui juist de broodnodige doelpunten zou maken voor Feyenoord, zeker met Tomasson in zijn rug.

dan moet je met de punt naar voren spelen. tomasson is geen echte tien. ik denk dat de kans groot is dat el ham verzuipt, bovendien is het mentaal een ongeleid projectiel. dat hij kan voetballen weet iedereen, dat weten ze ook bij feyenoord.

Quote:Over een keuze tussen Dembele of Cissé/Wijnaldum/Biseswar zou ik ook niet lang hoeven nadenken.

aardige speler, elk jaar weer weinig rendement. geldt voor die andere drie ook.

Quote:AZ heeft gewoon een prima ploeg, zou me niks verbazen als ze jullie nog achterhalen.

aardige spelers, wel mentaal zwak. het zou best kunnen dat ze ons achterhalen, maar ik had geloof ik ook gezegd dat het kwalitatief nauwelijks voor elkaar onder doet.

maar dan zal jij je redenering wel weer kloppend maken met: ze hebben hetzelfde aantal punten maar az heeft meer pech gehad. 8-[
Reply
#26
Lamme Lennie Wrote:
Amor Fati Wrote:Poule C, met drie WK-gangers lijkt me een stuk sterker

Ik tel er maar 2.

Italie, Servie, Slovenie
Mijn gras is groener
Reply
#27
waf Wrote:als je nou gewoon eens leest. het IS op dit moment een middenmoter.

als je nou eens wat verder kijkt dan je scorebord lang is.

waf Wrote:omdat ik ze kwalitatief niet echt minder vind dan feyenoord vind ik ook dat ze te laag staan. het vele puntverlies kun je pech noemen, je kan ook zeggen dat al die tegendoelpunten in de laaste minuut een gebrek aan kwaliteit is. dat klemt des te meer nu het in 3 seizoen wel afwisselend is: hoge pieken, lage dalen. het is een mentaal kwetsbaar elftal. en dat moet je vind ik bij je beoordeling betrekken.

Ik reken de spelers van AZ niet aan dat DSB failliet ging. Het trainersgedoe ook niet, want voorzover ik weet was het vooral een keus van het bestuur Koeman te ontslaan.

waf Wrote:aan het eind sta je waar je hoort te staan.

Vaak wel en ik verwacht dat AZ als 4e eindigt, daar waar ze horen, maar soms eindig je wel eens net boven of onder je stand.


waf Wrote:maar dan zal jij je redenering wel weer kloppend maken met: ze hebben hetzelfde aantal punten maar az heeft meer pech gehad. 8-[

Dat heeft dan niets met redenering kloppend te maken (als het niet aan pech van Feyenoord te wijten is als ze punten verspelen), maar gewoon een feit.


De rest zijn puur meningen over kwaliteiten van spelers wat zinloze discussie oplevert. Ik kan jou niet serieus nemen als je stelt dat De Cler beter is dan Salcido, jij mij niet als ik stel dat Salcido beter is dan De Cler. Kom je toch nooit uit.
Reply
#28
Iedere willekeurige linksback is toch beter dan de Cler? :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#29
Peter Wrote:als je nou eens wat verder kijkt dan je scorebord lang is.

ik benoem een feit, jij doet een aanname

Quote:Ik reken de spelers van AZ niet aan dat DSB failliet ging. Het trainersgedoe ook niet, want voorzover ik weet was het vooral een keus van het bestuur Koeman te ontslaan.

ik denk dat het ontslag van koeman ze geen windeieren heeft gelegd. ze zijn nl beter gaan voetballen (mening).

Quote:Vaak wel en ik verwacht dat AZ als 4e eindigt, daar waar ze horen, maar soms eindig je wel eens net boven of onder je stand.

tuurlijk joh.

Quote:Dat heeft dan niets met redenering kloppend te maken (als het niet aan pech van Feyenoord te wijten is als ze punten verspelen), maar gewoon een feit.

nee hoor, dat is een aanname. oftewel: gelul in de ruimte.

Quote:De rest zijn puur meningen over kwaliteiten van spelers wat zinloze discussie oplevert. Ik kan jou niet serieus nemen als je stelt dat De Cler beter is dan Salcido, jij mij niet als ik stel dat Salcido beter is dan De Cler. Kom je toch nooit uit.

dat zijn meningen en daar hoef je ook niet uit te komen. het verschil is dat ik jou mening wel serieur neem, maar ik vermoed dat salcodo bij ons weinig zal spelen. maar goed, jij lult psvee altijd de hoogte in en de prestaties van ajakkes en feyenoord bagatelliseer je. al jaren. ik vind mijn mening een stuk reeler.
Reply
#30
Ekslem Wrote:Iedere willekeurige linksback is toch beter dan de Cler? :8:

wellicht grappig bedoeld, maar wel grote onzin. verdedigend is het niet alles, aanvallend zie ik echt niet veel betere. dat is op zich een treurige constatering, maar dat komt vnl door het erbarmelijke niveau van de nederlandse competitie.
Reply


Forum Jump: