The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM stand week 6 + voorspelling week 7
#61
centre court Wrote:Dat wordt dus weer een gelijkspelletje aan de top tussen een hoop managers.

Niet als Kamke de finale haalt :yeah: hij wint iig 7-6, 7-6 van Galvani. Stond in de TB vd 2e set met 6-3 achter.
Reply
#62
Granollers wint, prima, helaas Kavcic ook.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
wat een spanning zeg Undecided

ik hoop dat je vannacht nog kan slapen, Ad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Dat jij er niks van snapt en niet presteert, wil misschien zeggen dat het jou niet interesseert, maar niet dat het geen prestatie is om hier wel te presteren. Buurs.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Jammer dat ik vergeten ben mijn default te prikken maandag. Hopelijk liggen alle nrs. 1 eruit voor de finale. Voor de nummers 2 is dat al het geval zie ik.
Reply
#66
Dolgopolov is eruit, die andere twee zitten er nog in. Maar of ze winnen is een tweede. Ik gok alleen op Prz...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#67
Jij bent met dit spel wel een absolute topper!

Maar dat je, ondanks dat ik maar in de helft van de weken heb meegedaan, toch nog lager staat in de medaillestand dan ik.... :-&

En wat valt eraan dit spel niet te snappen? :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#68
Kijk maar naar de stand.

En de medaillestand erbij halen cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#69
[baby]
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#70
Prima, die medaillestand trouwens, zullen we dat bij FTM ook als de totaalstand invoeren? Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Die Gorcic heb ik toch wat onderschat in de 1e ronde. Ik dacht aan een wanprestatie van Sluit, maar Gorcic maakt het Dodig nu ook heel lastig..
Reply
#72
Dodig zwijnt! Gorcic laat 3 MP's onbenut in de TB en verliest ](*,) Die gasten doen me trouwens alletwee aan Ljubo denken.
Reply
#73
Het blijft natuurlijk wel slecht van Sluiter, volgens mij kan ie beter stoppen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#74
Beck wint weliswaar netjes 7-6 3e set, maar Prz verliest van Sugita. Niemand heeft een finalist daar. Zo zie je maar dat het allemaal niet zo voorspelbaar is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Frustrerende van dit spel is dat je met allemaal halve finalisten niets opschiet. Heb zonder te overdrijven dit jaar al zo'n tien halve finalisten gehad.... Als Kamke het vandaag niet redt is het helemaal lullig.
Reply
#76
Dat is zeker zo, ik heb dat gevoel ook wel. En het is ook gewoon heel lastig te voorspellen, vaak is het zo dat de helft van de draw de finale kan halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
Vasselin maakt gehakt van Kamke Icon_evil
Reply
#78
Granollers haalt de finale, maar verliest hem helaas. Beck ook in de finale, maar deze jongens zijn erg vaak gekozen. Toch sowies weer 2 punten en kans op nog 2.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#79
Is er morgen om 22:00 al een draw van Sunrise?
Reply
#80
Goeie, ik vrees van niet. Ik weet dat iig de quali-draw morgen pas komt en ik neem aan de main draw ook, maar hoe laat dat is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#81
Nee precies, van die quali-draw las ik ook net, dus vandaar de vraag. 2 mogelijkheden dus, of Sunrise niet mee laten doen (niet mijn voorkeur, aangezien het zo'n beetje de leukste challenger is) of de deadline verplaatsen.
Reply
#82
Volgens mij zijn er niet meer dan 2 punten gescoord en halen een hoop managers een gouden medaille.

Ik stel voor dat we de deadline voor deze week op morgenochtend 11 uur zetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Wat mij betreft prima.
Reply
#84
Ok.
Reply
#85
Morgenochtend vol met vergaderingen en niet online. Neem aan dat dit wel mag:

Caltanissetta
Ventura def. Lorenzi

Marrakech
Dolgopolov def. Nieminen

Sunrise
(1) def. (2)
Reply
#86
Vorige week 1 punt misgelopen, ik zal hem onthouden.
Reply
#87
Heb hetzelfde probleem als Tampie, dus...

Ventura def. Ramirez Hidalgo
Bolelli def. Crivoi
(3) def. (4)
Reply


Forum Jump: