The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM stand week 6 + voorspelling week 7
#31
En Muller ook exit, gaat niet goed zo. Hij verliest 2 TBs, dat is behoorlijk zeldzaam voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Mahut, Riba en Ilhan ook pleite, gaat hard zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Stille
Dodig def. Mahut
Soeda def. Stadler
Dolgopolov def. Ventura

Musse
Beck def. Muller
Przysiezny def. T.Ito
Granollers def. Kavcic

Scholten!
Beck def. Kamke
Przysiezny def. Ito
Granollers def. Riba

Mitch
Beck def. Hernych
Stadler def. Przysiezny
Granollers def. Crivoi

Centre Court
Granollers def. Bolleli
Przysiezny def. Fischer
Beck def. Ilhan

Mindlight
Bogdanovic def. Vliegen
Sirianni def. Millman
Dolgopolov def. Ouahab

Kuiper
Dodig def. Muller
Przysiezny def. Stadler
Machado def. Kavcic

Chiel-Montagne
Muller def. Beck
Sirianni def. Takao Suzuki
Kavcic def. Granollers

Buurs
Beck def. Muller
Sirianni def. Stadler
Volandri def. Bolelli

Ad Wim
Beck def. Muller
Przysiezny def. King-Turner
Granollers def. Riba
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Kijk, Millman slaat Suzuki eraf Hakkuh
Reply
#35
Van wat ik ervan begrepen heb gaan ze vandaag zowel R2 als de QF spelen in Rabat als het droog blijft, al is de verwachting dat het blijft regenen.

In de Portugal F2 future is het helemaal treurig, omdat ze daar zo ver achter lopen spelen ze een super TB in de derde set Undecided
Reply
#36
Prz walst over Sirianni heen, lekker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Toch opvallend, die Prz verliest hopeloos in de DC en staat er hier weer. Netjes. Sirianni eruit kan gelukkig niet zoveel kwaad.
Reply
#38
Hij verliest wel van Nieminen, dat is toch een stuk hoger niveau dan deze challenger. Alleen Kontinen was slecht, maar die steeg wellicht boven zichzelf uit.

Sirianni eruit kan geen kwaad? Die had je als winnaar...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Alle de 3 de winnaars is nog mogelijk, ik teken ervoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
En met mij velen, daar maak je weinig verschil mee. Kan dus weinig kwaad.

Verliezen van Nieminen kan uiteraard, maar thuis verliezen van Kontinen nadat je 2-1 in sets voor hebt gestaan is zeer treurig. In de vierde stond hij zelfs 4-1 voor. Ik ging er dus (ten onrechte) vanuit dat hij vermoeid en mentaal gesloopt aan dit toernooi zou beginnen.
Reply
#41
Tja, je zult toch punten moeten scoren om te stijgen. Ik heb gelukkig ook nog de 3 winnaars, maar ben er nog niet al te gerust op.

Volgens mij is het vandaag trouwens nog aardig weer in Rabat, maar ik snap niet dat ze gisteren niet meer singles gespeeld hebben. En in Tanger was het nog erger, maar kregen ze het uiteindelijk ook nog gewoon op tijd af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
Haha het zal me werkelijk de reet roesten op welke plek ik eindig. Het is wel aardig om er een spel aan te koppelen, maar ik vind de puntentelling nog verre van ideaal, en ik volg die challengers toch verder wel. Ik haal er meer voldoening uit als Millman hier bijvoorbeeld 1 punt haalt, dan dat ik hoog in het klassement eindig.
Reply
#43
Het is gewoon mooi om die challengers een beetje te volgen, helemaal spelenderwijs. Maar als iedereen instemt kunnen we de puntentelling toch meteen veranderen?
Reply
#44
Tja, dat zeg ik ook, daar hoef je echt niet het hele seizoen voor te wachten. Ik vind de puntenstelling trouwens niet heel slecht momenteel.

En aan je reet roesten is natuurlijk gelul. Het is een spel en je wilt winnen, anders kun je net zo goed niet invullen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Volgens mij begrijp je me niet helemaal goed. Maar ik wil het best nog even herhalen: Ik haal er meer voldoening uit als Millman hier bijvoorbeeld 1 punt haalt, dan dat ik hoog in het klassement eindig.
Reply
#46
Het een leidt natuurlijk tot het ander, als je goed pickt, kom je hoog te staan. Ik zie je regelmatig juichen als picks goed vallen, dus je bent wel degelijk fanatiek en het lijkt me dus onzin dat het je aan je reet kan roesten. Dat lijkt me indekken of een verkapte vorm om te zeggen dat je het niet eens bent met de regels. Anders devalueer je bij dezen het spel (iig voor jezelf) en dat lijkt me als mede-initiatiefnemer toch niet de bedoeling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Dat ik juich als picks goed vallen heeft ook te maken met andere spellen / unibet / persoonlijke favorieten, etc. En het is totaal niet mijn bedoeling om het spel te devalueren, dat was althans niet de intentie van mijn post. Ik speel het spel alleen niet om te winnen. En ja, sommige onderdelen van dit spel pakken anders uit dan ik had gedacht.
Reply
#48
Dat is je eigen keuze natuurlijk, maar ik ga er persoonlijk geen tijd in steken als er niet ergens iets te winnen valt.

Een paar jaar geleden speelde je FTM ook voornamelijk om je voldoening te halen uit het niet nemen van Nadal, dus ik heb nog wel hoop dat het met dit spel ook nog wel goedkomt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Er is nog geen bal geslagen vandaag in Rabat :clown:
Reply
#50
Ze gaan nu de baan op!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Slechts een paar dubbelaars...
Reply
#52
Beck wint trouwens 7-6 3e set en overleeft ook nog eens 5 mps. Netjes hoor, morgen Boggo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
En hoe zit het nu met die Molenman, ML? Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
2 Aussies in de halve finale in Kyoto, Ebden en Junaid.
Reply
#55
En Prz en Sugita daarbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ad Wim Wrote:En hoe zit het nu met die Molenman, ML? Wink

Ai, die is er af zie ik nu. Dit wordt geen topweek.
Reply
#57
Dolgopolov heeft volgens mij niet zoveel zin meer in dit toernooi, als je zo dik verliest van Bozoljac op gravel...

Volandri heeft al opgegeven, die heeft blijkbaar ook geen zin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Mooi dat Galvani een opleving heeft, vind zijn prestaties deze week zeer verrassend. Vandaag gaat ie er uiteraard wel af tegen koning Kamke.
Reply
#59
Scholten, Musse en Kuiper gaan goed, maar er zijn er meer die ook nog 3 winnaars over hebben.

Stille
Dodig def. Mahut
Soeda def. Stadler
Dolgopolov def. Ventura

Musse
Beck def. Muller
Przysiezny def. T.Ito
Granollers def. Kavcic

Scholten!
Beck def. Kamke
Przysiezny def. Ito
Granollers def. Riba

Mitch
Beck def. Hernych
Stadler def. Przysiezny
Granollers def. Crivoi

Centre Court
Granollers def. Bolleli
Przysiezny def. Fischer
Beck def. Ilhan

Mindlight
Bogdanovic def. Vliegen
Sirianni def. Millman
Dolgopolov def. Ouahab

Kuiper
Dodig def. Muller
Przysiezny def. Stadler
Machado def. Kavcic

Chiel-Montagne
Muller def. Beck
Sirianni def. Takao Suzuki
Kavcic def. Granollers

Buurs
Beck def. Muller
Sirianni def. Stadler
Volandri def. Bolelli

Ad Wim
Beck def. Muller
Przysiezny def. King-Turner
Granollers def. Riba
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Dat wordt dus weer een gelijkspelletje aan de top tussen een hoop managers.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: