The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




CTM 2010, stand wk7 + voorspellingen wk8.. DI 11:00 DEADLINE
#91
Ik geef commentaar, omdat jullie tot in detail een verschrikkelijke challenger pot aan het volgen zijn.
Dat is echt om te gieren Undecided

Kun je zien hoe nutteloos het leven van jullie is.

Ad zit 's nachts tennis te kijken en volgt tot op de voet het challenger gebeuren overdag.
Dan heb je toch ook echt een nutteloos leven :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Wat is het toch altijd een feest als het slecht gaat met Buurs' FTM!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
Hoe gaat het met sdlkjjfoidflkfjfjfff dos trio ljlkkkkdelinhofransman bij de future in mongolië?

heeft hij al bp gehad, Ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Gelukkig komt Buurs weer even on topic. We dreigden wat af te dwalen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
ik vind de stream van die future niet zo goed.
wel balen.

vooral die backhand is weergaloos.

hij is pas 28 jaar, dus ik verwacht nog veel van hem.

ik hoop dat hij een WC krijgt voor challenger van verweggiestan [-o<

Al zal Ad dat wel onterecht vinden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Ik weet wel dat De Chaunac eindelijk weer speelt, op futureniveau, net als Sijsling. Sterk bezette futures deze week.

Tel daar een live-sb van alles challengers en zelfs streams bij op, dat maakt dit tot een zeldzaam leuke week om het te volgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#97
=P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
Haha we hebben het voor de verandering een keer inhoudelijk over een tennispartij en daar komt Buurs met zijn commentaar. Dat jij het onderbroekje van Nadal interessanter vindt dan tennis in de volle breedte te volgen moet je zelf weten, maar blijf dan ver weg van dit topic.
Reply
#99
Inderdaad. We zijn tenminste nog liefhebbers van tennis, jij alleen van jezelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Twee toppers nu tegelijkertijd de baan op, Lorenzi en Dolgopolov.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bozoljac mist 0-40 als Gabash voor de set serveert en verliest vervolgens de game. ML-week!

Check trouwens even hoe triest dat CC in Caltanisetta is:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsport.com/video-202451.html">http://www.fromsport.com/video-202451.html</a><!-- m -->
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Dolgo zijn 1e servicepercentage nou eens boven de 50% zou brengen, dan had ie allang in de top 50 gestaan. Die gozer is zo ontzettend goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dolgo wint de set netjes, Bozoljac mist weer een 0-40 :lol:

Lorenzi loopt ook te kloten, break ingeleverd tegen fucking Witten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Witten mist een sp tegen Lorenzi. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 punten nog Gaba!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Bozoljac mist 0-40 als Gabash voor de set serveert en verliest vervolgens de game. ML-week!

Check trouwens even hoe triest dat CC in Caltanisetta is:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsport.com/video-202451.html">http://www.fromsport.com/video-202451.html</a><!-- m -->

Triester dan dit kan idd niet.
Reply
Set Witten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gaba geeft 't weer weg maar Bozoljac heb ik met LTM.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lorenzi van 4-2 naar 4-6 tegen Witten Undecided

Dolgo gaat lekker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bozoljac mist 0-40 als Gabash voor de set serveert en verliest vervolgens de game. ML-week!

Check trouwens even hoe triest dat CC in Caltanisetta is:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.fromsport.com/video-202451.html">http://www.fromsport.com/video-202451.html</a><!-- m -->

Even los van het verdere verloop van die pot. Wat is er ML-week aan als Bozoljac een 0-40 mist en de game verliest?
Reply
Stepanek en Chardy er af Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja die Chardy, even dacht ik dat hij het weer te pakken had, maar dit is wel een treurig verlies zeg.
Reply
Zo dramatisch vind ik het niet. Koubek is aardig bezig dit jaar en Jim heeft gewoon gravel nodig.
Stepanek vind heel wat slechter, of Golubev.

Berrer trouwens wel eenvoudig door =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mwa, Chardy heeft anders prima gepresteerd op HC midden vorig jaar. Het lek lijkt mij nog niet helemaal boven. Step is zeker ook bagger ja.

Leg nog even het ML-week mbt Bozoljac uit ajb trouwens Smile
Reply
Was een sarcastisch grapje Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ahh ok, ik dacht even dat het andersom was, en jij de namen omdraaide. Maar idd, een ML-week is het zeker niet, al draaide Bozo het nog mooi om.
Reply
Simon even van 3-0 voor naar 4-6 de set verliezen. Tegen fucking Starace zeg, wat een gefaal daar in Sunrise. Misschien nog wel het meest van Gasquet tot nu toe...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Simon mag met de verkeerde hand nog niet verliezen van Starace. Dit is echt dramatisch.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tampie
Ventura def. Lorenzi
Dolgopolov def. Nieminen
Stepanek def. Simon

Mitch:
Ventura def. Ramirez Hidalgo
Bolelli def. Crivoi
Becker def. Chardy

Haggie:
Stepanek def Chardy
Nieminen def Darcis
Ventura def Navarro

Stille:
Stepanek def Seppi
Dolgopolov def Granollers
Ramirez Hidalgo def Riba

Buurs:
Stepanek def. Gasquet
Dolgopolov def. Nieminen
Haase def. RRH

Scholten
Gasquet def. Chardy
Dolgopoloc def. Granollers
RRH def. Riba

Mindlight
Gasquet def. Chardy
Bozoljac def. Ouahab
Lorenzi def. Ignatik

Kuiper:
Haase def. Ramirez H.
Bolelli def. Nieminen
Seppi def. Chardy

CC
Stepanek def Gasquet
Bolelli def Granollers
Riba def RRH

Ad Wim
Berrer d. Gasquet
Dolgo d. Granollers
Lorenzi d. Ventura

Musse
Chardy def. Gasquet
Granollers def. Dolgopolov
Haase def. Lorenzi
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ziet er goed uit, zeker met het oog op de koppositie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: