The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: En wie wordt er nu kampioen?
You do not have permission to vote in this poll.
Ajax
37.50%
9 37.50%
PSV
12.50%
3 12.50%
Twente
50.00%
12 50.00%
Total 24 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Wie wordt er nu kampioen(2)?
#1
Na een weekend waarin Ajax dichterbij is gekomen aan PSV hoor ik iedereen alleen maar over het kampioenschap van Ajax of PSV. Twente wordt amper genoemd, terwijl zij gewoon 5 punten los staan.

Ik weet dat er al een poll is, maar helaas kan ik niet meer van keuze worden veranderd. Vandaar deze nieuwe poll. ben benieuwd naar de huidige voorspelling.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Zelf ga ik voor Twente. Ze winnen met moeite, maar blijven wel gewoon winnen. Uiteraard zullen ze nog wel punten morsen, maar dat gaan Ajax en PSV ook doen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Gezien het relatief makkelijkere programma van Ajax, het puntenverlies van PSV de laatste weken (zelfvertrouwen?, Afellay schorsing?) en het toch niet zo overtuigend winnend FC Twente (een keer net de winnnende in de laatste minuut?), ga ik voor de amsterdammers. Hoewel de achterstand 'groot' is.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#4
Alle 3 33,33% kans. Ik ben er heilig van overtuigd dat PSV Twente gaat verslaan zaterdag, maar daarmee helpen we Ajax ook enorm in het zadel.

AZ gaat de titelstrijd beslissen.
Reply
#5
Ik gok op Twente. Als je ook baggerslechte wedstrijden kunnen winnen ben je een echte kampioen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#6
Ik kan me voor de verandering een keer in de woorden van Koeman vinden.
Als PSV zaterdag wint dan geef AJax de meeste kans en als Twe za wint dan zet ik mijn geld op Twe.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#7
waarom staat feyenoord er niet bij?
Reply
#8
Ik kom er nu pas achter dat het PSV-Twente is komende week, ik dacht echt dat het Twente-PSV was. Hmm dat vergoot idd wel de kansen van Ajax. Durf er weinig over te zeggen...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#9
Deze poll kun je beter begin volgende week plaatsen. Dan is er meer duidelijkheid. Als Twente zaterdag niet verliest van PSV zie ik 't ze wel worden. De thuiswedstrijd tegen Feyenoord krijgen ze natuurlijk cadeau als ze er dan met Ajax om strijden. Dan is alleen AZ nog erg gevaarlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
Voor volgend jaar zou het misschien wel beter zijn als Twente kampioen wordt. Zij zijn dat iig zeker van een CL plaats en PSV/Ajax wordt dan 2e en maken een grotere kans om in de poulefase te komen (want die zullen waarschijnlijk niet in pot 7825 worden geplaatst waardoor ze meteen Arsenal oid loten) zodat we weer een keer 2 teams in de CL hebben.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#11
harry_bierdop Wrote:Voor volgend jaar zou het misschien wel beter zijn als Twente kampioen wordt. Zij zijn dat iig zeker van een CL plaats en PSV/Ajax wordt dan 2e en maken een grotere kans om in de poulefase te komen (want die zullen waarschijnlijk niet in pot 7825 worden geplaatst waardoor ze meteen Arsenal oid loten) zodat we weer een keer 2 teams in de CL hebben.

en wat is daar goed aan? dan halen we alleen maar minder punten voor de ranglijst omdat de tegenstanders beter zijn.
Reply
#12
Dit zegt Peter paar weken terug.

Quote:Als we bij NAC en in de Arena verliezen (wat ik beiden niet verwacht) lijkt het me niet meer dan logisch dan dat ik over 3 weken nauwelijks meer in de titel geloof, want dan is het gewoon crisis in Eindhoven. Maar ik verwacht 'gewoon' minstens 4 punten in die duels.

En nu is hij na die 2 nederlagen alweer een stuk positiever over de kansen van PSV...

Peter Wrote:Alle 3 33,33% kans. Ik ben er heilig van overtuigd dat PSV Twente gaat verslaan zaterdag, maar daarmee helpen we Ajax ook enorm in het zadel.

AZ gaat de titelstrijd beslissen.

Undecided Undecided

Ik ie Twente als grootste kanshebber (vanwege de voorsprong), daarna Ajax (vanwege het spel) en dan pas PSV....
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#13
Peter Wrote:Alle 3 33,33% kans.

Zo, hé, tot op 2 decimalen precies uitgerekend. Netjes hoor.

Peter Wrote:Ik ben er heilig van overtuigd dat PSV Twente gaat verslaan zaterdag, maar daarmee helpen we Ajax ook enorm in het zadel.

Dit is zeker een staaltje Brabantse logica?
May The Schwartz Be With You
Reply
#14
Berend Botje Wrote:
Peter Wrote:Alle 3 33,33% kans.

Zo, hé, tot op 2 decimalen precies uitgerekend. Netjes hoor.

Peter Wrote:Ik ben er heilig van overtuigd dat PSV Twente gaat verslaan zaterdag, maar daarmee helpen we Ajax ook enorm in het zadel.

Dit is zeker een staaltje Brabantse logica?

Met die zeikerds hier moet je wel achter de komma, voor je het weet komt een Gerrit vragen wie ik nog 1% kans geef als ik ze alle 3 33% geef.

En das mss brabantse logica, maar ik vind het.
Reply
#15
Jansoe Wrote:Dit zegt Peter paar weken terug.

Quote:Als we bij NAC en in de Arena verliezen (wat ik beiden niet verwacht) lijkt het me niet meer dan logisch dan dat ik over 3 weken nauwelijks meer in de titel geloof, want dan is het gewoon crisis in Eindhoven. Maar ik verwacht 'gewoon' minstens 4 punten in die duels.

En nu is hij na die 2 nederlagen alweer een stuk positiever over de kansen van PSV...

Peter Wrote:Alle 3 33,33% kans. Ik ben er heilig van overtuigd dat PSV Twente gaat verslaan zaterdag, maar daarmee helpen we Ajax ook enorm in het zadel.

AZ gaat de titelstrijd beslissen.

Undecided Undecided

Agossie.. je snapt het weer niet? 8-[

Zondag heb ik gezien dat PSV voetballend niet onderdoet voor Ajax en Ajax heeft het hele resterende programma van PSV dit seizoen gewonnen (alleen Willem II uit krijgen ze beiden nog), dus waarom zou PSV dat dan niet kunnen? Dan blijven we Ajax voor en hoeft Twente maar 1x gelijk te spelen.

Dat het nu onrustig is in Eindhoven wil niet zeggen dat we geen kans meer hebben.. als we nou Barcelona als concurrent hadden ok, maar Twente verspeelt nog wel wat en we staan nog boven Ajax. Alleen Afellay gaan we de komende 3 potjes wel missen.

Nu zeg je weer dat ik altijd positief ben over PSV, de volgende keer als ik eens geen zege verwacht ben ik plots weer een negatieve indekker. Wat is het nou? Xtragaap4de
Reply
#16
Nee, ik snap idd niet dat je nu weer de boel recht wil lullen die je met je post hier in deze topic krom geluld hebt.

Je zegt zelf als we bij Ajax en NAC verliezen lijkt het me niet meer dan logisch dat ik nauwelijks meer in de titel geloof. NU hebben ze die wedstrijden verloren en nu geloof je er dus nog wel steeds in

Nu komt er een nieuw topic en dan zeg je dat ze alledrie evenveel kans hebben.

Daar heeft dus het vertoonde spel van PSV niets mee van doen...

Quote:Nu zeg je weer dat ik altijd positief ben over PSV, de volgende keer als ik eens geen zege verwacht ben ik plots weer een negatieve indekker. Wat is het nou?

Je zou gewoon eens kunnen beginnen met steeds in de verschillende topics hetzelfde te zeggen. Dat heeft niets met positief of negatief te maken. Die 2 quotes die ik hierboven aanhaalde staan recht tegenover elkaar
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#17
wie geef je 0,01% kans peter?
Reply
#18
Jansoe Wrote:Nee, ik snap idd niet dat je nu weer de boel recht wil lullen die je met je post hier in deze topic krom geluld hebt.

Je zegt zelf als we bij Ajax en NAC verliezen lijkt het me niet meer dan logisch dat ik nauwelijks meer in de titel geloof. NU hebben ze die wedstrijden verloren en nu geloof je er dus nog wel steeds in

Nu komt er een nieuw topic en dan zeg je dat ze alledrie evenveel kans hebben.

Daar heeft dus het vertoonde spel van PSV niets mee van doen...

We staan boven Ajax. Waarom zou die club dan meer kans hebben? Omdat ze het vorig seizoen zo goed deden uit bij ADO en Willem II?

Een paar weken terug gaf ik PSV veel meer kans, het spelbeeld de afgelopen 2 duels verraste me totaal niet, maar helaas is het gebrek aan scorend vermogen ons opgebroken. Zonde, maar als je voorstaat op een ploeg die volgens iedereen kampioen kan worden dan ben je nog niet kansloos.

Zaterdag weten we alweer een stuk meer. En vast voor jou info: als PSV weer verliest denk ik dat Twente kampioen wordt ja en is t geen 33/33/33 meer, gek he?
Reply
#19
Balen de Ajacieden hier trouwens stiekem van de schorsing voor Afellay of niet? :razz:
Reply
#20
Peter Wrote:Balen de Ajacieden hier trouwens stiekem van de schorsing voor Afellay of niet? :razz:

Kon hij niet even in beroep gaan? :8:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#21
Ik zeg AZ-uit verliezen en de rest winnen en Twente is kampioen :waf: !
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#22
Peter, bedankt voor de storting.
Volgende keer kunnen we wellicht weer een gokje wagen. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#23
Als Twente dit weekend wint; of in ieder geval de voorsprong niet zal zien slinken; dan kan het volgend weekend raak zijn.

De kampioen van de laatste 10 minuten? Tegenover onderstaande staat slechts 1x een weggegeven winst uit bij Feijenoord in de laatste 10 minuten.

za 12/9 FC Twente FC Utrecht 3-2
90. Ruiz (schot)

za 17/10 FC Twente AZ 3-2
90. Nkufo (intikker)

za 21/11 FC Twente Vitesse 1-0
84. Ruiz (intikker)

zo 6/12 NEC FC Twente 3-4
88. Ruiz (kopbal)

za 13/2 Vitesse FC Twente 1-2
90. Stam (schot)

zo 28/2 FC Twente NEC 2-1
85. Ruiz (intikker)
Reply
#24
Tsja, het ligt vlak bij Duitsland..................
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#25
Vanavond mag Twente in ieder geval weer als eerste van de top 3 spelen. Dat is al de zoveelste keer de laatste wedstrijden, wat volgens mij echt in het voordeel is van Twente.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#26
Twente heeft wederom gewonnen, dus nu hoeven ze nog maar 2 van de 3 te winnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#27
Gerben Zonderland Wrote:Twente heeft wederom gewonnen, dus nu hoeven ze nog maar 2 van de 3 te winnen.

Feyenoord pakken ze wel in een kolkende Veste. NAC-uit of AZ-uit winnen dus en ze zijn een terechte kampioen. Bij welke topclub zal McLaren dan tekenen deze zomer als hij dat kunstje flikt? Een team met spelers als Boschker, Stam, Wisgerhof, Tiendalli, Janssen, Brama, Stoch en N'Kufo kampioen kunnen maken is echt bizar knap. Ik zie geen van die namen ooit slagen bij de zogenaamde topclubs, Perez is dat ook nooit echt gelukt. Mooi om te zien dat je toch zo ver kunt komen als je een echt collectief vormt.
Reply
#28
Peter, dat heb je altijd verkeerd begrepen, het is niet 'echt collectief', maar 'hecht collectief'.
May The Schwartz Be With You
Reply
#29
Peter echt daar geen waarde aan, BB.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#30
tis weer lucky ajax hoor Dead
Make tea, not war
Reply


Forum Jump: