The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PC Probleem
#1
Ik kon nog geen algemeen onderwerp vinden voor een PC Probleem dus maar even aangemaakt...

Ik heb een oud beessie uit 2003 wat echter op alle fronten nog vrij aardig mee kon komen. Games met hoge grafische eisen (denk aan de nieuwste Need4Speeds etc) liepen helaas vast maar voor de rest functioneerde deze prima. Nou heb ik dit weekend een nieuwe (oude) versie van Windows laten installeren omdat er een groot snelheidsverlies en een grote toename in foutmeldingen van Windows begon te komen.
Gisterenavond, in afwachting van de 1500 meter schaatsen bij de dames, was ik een spel aan het afsluiten toen ineens het systeem crashte en opnieuw begon te booten. Ik heb 'm uitgedrukt. Vanochtend de handel aangezet voor de email met krant en koffie echter verder dan een ratelende ventilator en oplichtende ledlampjes kwam het systeem niet. Geen monitor die aansprong, geen bios, niks....
Que?! Ik vrees voor een overleden moederbord maar kan dit van het ene moment op het andere gebeuren? Iemand nog andere insteken/probeersels?

Zo nee, quanta kosta tegenwoordig? Of is dit gewoon over en uit, HD eruit slopen en nieuwe kast aanschaffen?

:angry:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#2
kan van alles zijn. Een kapotte HD zou goed kunnen, maar ook kapot RAM of een kapot moederbord zou inderdaad een mogelijkheid zijn.

nieuw systeempje is tegenwoordig stuk beter te betalen dan vroeger. voor 500 euro kun je wel weer een paar jaar vooruit.
Reply
#3
Kan ik er op enige wijze achter komen wat de mogelijkheid is?
Tsja, nieuwe systeempjes zijn relatief goed te betalen maar nog altijd schud ik tijdelijk niet even 500-700,- uit mijn mouw. :-({|=
En aangezien ik wel wat eisen heb op het gebied van media en games is een pc voor mij inderdaad niet efkes voor 300,- klaar. Mijn huidige (ex-)pc was 6 jaar terug top of the bill, daarom draaide hij nu nog aardig mee. Draaide...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#4
Marshall Wrote:Kan ik er op enige wijze achter komen wat de mogelijkheid is?
Tsja, nieuwe systeempjes zijn relatief goed te betalen maar nog altijd schud ik tijdelijk niet even 500-700,- uit mijn mouw. :-({|=
En aangezien ik wel wat eisen heb op het gebied van media en games is een pc voor mij inderdaad niet efkes voor 300,- klaar. Mijn huidige (ex-)pc was 6 jaar terug top of the bill, daarom draaide hij nu nog aardig mee. Draaide...

[Treesong-mode] Sloeber! [/Treesong-mode]

Als je op het gebied van games veel eisen hebt was je PC 4 jaar geleden ook al niet meer top of the bill. Op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tweakers.net">http://www.tweakers.net</a><!-- m --> en dan op de BestBuyGuide of op het forum kan je wat pre-shoppen over wat je eisen ongeveer kosten. Je defecte pjoeter kan je laten testen bij een computerwinkel. Kost meestal een geeltje, sorry 25 euro, ofzo.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
vrij lastig denk ik, door aparte onderdelen te gaan vervangen. Wellicht heb je ergens nog een oud reepje RAM of een oude HD liggen die je kunt vervangen. Maar goed daar gaat gewoon veel tijd en moeite in zitten. Het zou niet vreemd zijn dat je systeem van 7 jaar oud er eens de brui aan geeft.
Reply
#6
en idd wat GZ zegt...pak de best buy erbij als je een nieuwe gaat halen. Staat altijd waardevolle informatie in.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://tweakers.net/reviews/1504/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-januari-2010.html">http://tweakers.net/reviews/1504/tweake ... -2010.html</a><!-- m -->
Reply
#7
Gerben Zonderland Wrote:[Treesong-mode] Sloeber! [/Treesong-mode]
Hahaha, ja, ik weet het... Maar met een bruiloft in het vooruitzicht, een verhuizing in het vooruitzicht en een zeer koud salaris in de overgang van 2009 op 2010 zijn de wensen groter dan de mogelijkheden. That's life...

Gerben Zonderland Wrote:Als je op het gebied van games veel eisen hebt was je PC 4 jaar geleden ook al niet meer top of the bill. Op <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tweakers.net">http://www.tweakers.net</a><!-- m --> en dan op de BestBuyGuide of op het forum kan je wat pre-shoppen over wat je eisen ongeveer kosten. Je defecte pjoeter kan je laten testen bij een computerwinkel. Kost meestal een geeltje, sorry 25 euro, ofzo.

De bestbuyguide ken ik en ik heb al een ICT-vriend bereid gevonden om de onderdeeltjes in elkaar te pluggen en de boel te installeren ( een beetje pc klussen kan ik nog wel maar eigenlijk houd ik na een IKEA kast wel op met klussen, sommige dingen zijn gewoon niet aan mij besteed Wink). Alleen ook daar ben je met een beetje systeem inderdaad snel zo'n 700,- kwijt. Daarvoor heb je dan inderdaad wel een systeem dat in verhouding tot een kast met een logo erop 2x zo goedkoop is! En beter!
En dat wil ik er dus wel aan uitgeven, absoluut wel, alleen die mogelijkheid is er nu gewoon even niet. Dus ondanks dat mijn pc nu niet meer top of the bill is (en dat 4 jaar terug inderdaad ook al niet meer was, heb ik ook niet gezegd) ben ik dus liever even goedkoop uit de brand geholpen.

@Mac: heb net onlangs een oude pc de deur uitgedaan omdat die wel erg veel stof stond te happen Sad
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#8
Kleine topic hijack:

Mensen die het control+shift probleem kennen? Soms staat je toetsenbord ineens zo afgesteld dat ie van toetsen waarvoor je de shift moet gebruiken ineens een ander teken geeft. Bijvoorveeld @ wordt dan " etc. Dan druk je control+shift en dan is het weer goed. Maar nu heb ik sinds kort een nieuwe PC en daarbij is het zeg maar standaard dat ie fout staat ingesteld en dat je dus elke keer eerst control + Shift moet doen als je iets van speciale tekens wilt gebruiken.

Iemand enig idee of en zo ja hoe ik in kan stellen dat ie gewoon normaal staat?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#9
Ik kan het mis hebben, maar heeft dat niet met de instellingen van je toetsenbord te maken?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
harry_bierdop Wrote:Kleine topic hijack:

Mensen die het control+shift probleem kennen? Soms staat je toetsenbord ineens zo afgesteld dat ie van toetsen waarvoor je de shift moet gebruiken ineens een ander teken geeft. Bijvoorveeld @ wordt dan " etc. Dan druk je control+shift en dan is het weer goed. Maar nu heb ik sinds kort een nieuwe PC en daarbij is het zeg maar standaard dat ie fout staat ingesteld en dat je dus elke keer eerst control + Shift moet doen als je iets van speciale tekens wilt gebruiken.

Iemand enig idee of en zo ja hoe ik in kan stellen dat ie gewoon normaal staat?

Ja, onderin de balk staat er dan ws NL en daar moet je weer EN van maken, of andersom, en het werkt weer. (Bij mij wel tenminste).
Reply
#11
Mukkus Wrote:Ik kan het mis hebben, maar heeft dat niet met de instellingen van je toetsenbord te maken?

Check! En je kunt bij de instellingen in Start => Configuratiescherm (Control Panel) => Toetsenbord (Keyboard) dat permanent goed zetten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#12
thnx heren, permanent op VS ingesteld nu. Bij nederlands ging het verkeerd Undecided
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#13
En je kunt het eenvoudig wisselen door CTRL SHIFT te drukken... Dus heb je het nog een keertje? NIet omslachtig via control panel, gewoon CTRL SHIFT drukken en de boel staat weer zoals het hoort.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#14
Ik heb sinds vandaag ook een leuk probleem.
Er is spam verstuurd via mijn hotmail-account. Nu is dat nog niet eens zo heel erg, maar bij elke reply op een mail of bij een nieuwe mail, wordt er een standaard-spamtekst gekopieerd en geplakt in mijn mail. Deze moet ik dus elke keer handmatig weghalen. Iemand een idee hoe ik dit weg krijg?

Het gaat om de volgende spam-tekst:

hello friend:
how are you doing recently?
i have a good news to tell you. i have bought one item from the company saleword88.com, and receive it within 3-5 working days!the delivery is so fast and the item quality is good too!so i am happy with their service!this company can offer many kinds of electronic items such as phones,tvs,notebooks,motorcycles and so on!
so if you have some free time pls visite their Website: saleword88.com
MSN: <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:e_bay2010@hotmail.com">e_bay2010@hotmail.com</a><!-- e -->
Email: <!-- e --><a target="_blank" href="mailto:e_bay2010@188.com">e_bay2010@188.com</a><!-- e -->
Best regards.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#15
hoe verstuur je je mail? via web of via outlook of iets dergelijks?
Reply
#16
Klacht indienen tegen die website. \Big Grin/
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#17
Mac Wrote:hoe verstuur je je mail? via web of via outlook of iets dergelijks?

Via web (hotmail)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#18
Kan je niet een standaardconcept of zo zonder die spam maken, dat je elke keer kan gebruiken voor een nieuwe mail? Of komt die spam er dan alsnog in? Ik weet het niet, ik gebruik geen hotmail.
May The Schwartz Be With You
Reply
#19
Ik heb het opgelost. Er was als het ware automatisch een standaard-onderschrift gecreëerd in mijn hotmail-account. Door die op blank te zetten is het opgelost. Thanks voor de moeite.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: