The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
Tuurlijk Tomas!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:
buurs Wrote:Er zijn er meer, Ad!

Ik denk iedereen die boven Ad in de stand staat

Maximale aantal zetels dus Hakkuh

Wat moet jij, wonend in zo'n verlaten gat, nou met Wilders? Ga lekker SP stemmen, die willen nog wel wat geld in die achterstandsgebieden stoppen...
Reply
Nu Robje en Wawje nog!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
18 UEs in 6 games, dat is best knap.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tuurlijk Nando!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Tuurlijk Nando!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Verdasco 2 klassen beter.

Helaas te wisselvallig, maar Berdych krijgt alle hoeken van de baan te zien =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk dat Ferrer momenteel de nr 2 gravelaar is, na Nadal natuurlijk. Misschien nog gelijk met Ferrero, maar hij is wel echt heel goed bezig tot nu toe dit jaar. Natuurlijk moeten de toppers nog komen, maar hij is wel 14-1 dit jaar als hij dit wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb de hele week al gezegd dat ik bang ben voor de Nadal-JCF match. Hopen is Rafa al zover dat ie dé man in vorm op klei kan pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk dat Ferrer momenteel de nr 2 gravelaar is, na Nadal natuurlijk. Misschien nog gelijk met Ferrero, maar hij is wel echt heel goed bezig tot nu toe dit jaar. Natuurlijk moeten de toppers nog komen, maar hij is wel 14-1 dit jaar als hij dit wint.

Monaco / Gonzalez completeren de top 5
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gonzalez niet, dan eerder Bellucci. Het is een echte top 3 tot nu toe dit jaar: Ferrer(o) en Monaco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Een game voor Ivan! :yeah:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Belangrijkste pot is iig binnen! Ferrer is een eitje.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Belangrijkste pot is iig binnen! Ferrer is een eitje.

Robredo nu nog even tegen een vermoeide Nalbi.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Tja, de gravelrukkers hebben Zuid-Amerika al achter de rug. Indien fit, zijn Federer, Djokovic en Davydenko imo beter dan Ferrer, Ferrero en Monaco. En Nadal blijft de koning op gravel.
Reply
_Tampie Wrote:Tja, de gravelrukkers hebben Zuid-Amerika al achter de rug. Indien fit, zijn Federer, Djokovic en Davydenko imo beter dan Ferrer, Ferrero en Monaco. En Nadal blijft de koning op gravel.
Daarom zette ik het er ook bewust bij. Maar ze hebben nu in de eerste toernooien nog wel een edge op de rest, omdat ze veel meer gravelwedstrijden in de benen hebben. Del Potro kan trouwens ook nog wel bij dat 1e rijtje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Belangrijkste pot is iig binnen! Ferrer is een eitje.

Robredo nu nog even tegen een vermoeide Nalbi.

Die is idd ook erg belangrijk. Verwacht daar een 2 sets zege voor Robredo. Nalbi had 't zwaar gisteren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer speelt wel echt geweldig zeg. Ik wil hem ook wel zien tegen Nadal, al lijken de Spanjaarden op voorhand altijd al te berusten in een verlies tegen Nadal op gravel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer choket weer eens. Zo'n ontzettende vechter, maar zo slecht in afmaken. Maar Ljubo die zich terugvecht is natuurlijk ook niet de eerste keer. Hij presteert het toch telkens weer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar hij speelt gelukkig een hele goede TB. Een TB van Ivan winnen is sowieso goed natuurlijk. Klasse David!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tjonge, Nadal laat wel even zien wie de koning is zeg. En buurs maar indekken dat het zijn eerste wedstrijden zijn Undecided

Nadal zal ook wel moeten de komende maanden, wil ie een beetje in de buurt blijven van Djoko en Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kun je nagaan als Nadal warm is :o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Dan geeft ie weer op vanwege z'n knie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Deed de Bakker het toch niet zo slecht Wink
Reply
Zou Nadal Berrer nog een gamepje laten maken?
Reply
Haha, Berrer doet er echt alles aan om een game te pakken, wat een held!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij pakt hem Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Sportief =D>
Reply
Ai, Robredo mist 2 bps. Je moet die eerste set winnen Tommy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: