The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Monte Carlo
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Tja, de gravelrukkers hebben Zuid-Amerika al achter de rug. Indien fit, zijn Federer, Djokovic en Davydenko imo beter dan Ferrer, Ferrero en Monaco. En Nadal blijft de koning op gravel.
Daarom zette ik het er ook bewust bij. Maar ze hebben nu in de eerste toernooien nog wel een edge op de rest, omdat ze veel meer gravelwedstrijden in de benen hebben. Del Potro kan trouwens ook nog wel bij dat 1e rijtje.

Tennist die nog dan? :wink:
Reply
Wat een laffe drol is die Boredo toch, bah. Knap van Nalbi hoor.
Reply
Je kreeg net op 2-1 deuce nog 1.55 voor Ferrero. Dat leek me een zekerheidje, dus maar flink wat opgezet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik dacht dat we voor dat wedden een apart topic hadden Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zegt degene die zijn hele leven in het wekelijkse toernooitopic zet cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waar heb jij het nou over? Ik heb tenminste nog een leven en zit niet de hele dag op een forum te posten :-$
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Waar heb jij het nou over? Ik heb tenminste nog een leven en zit niet de hele dag op een forum te posten :-$
Waar zou ik het nou over hebben? En gelukkig post jij hier nooit en heb je nog een baas ook Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nalbi wint, leuk voor die jongen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga komt met z'n alles of niets spelletje nog 4-1 voor ook in de 2e set. 3e zal met 6-2 weer naar JCF gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja Ad ik zou wel eens weten wat je bedoeld met mijn hele leven hier posten?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lees dan nog maar eens wat topics terug.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfoeh Nalbi redt mijn week. Speelde lekker tegen die pieler van een Boredo. Hup Kohl
Reply
Dé man in vorm heeft anders wel behoorlijk wat problemen met Tsonga. Leuke pot wel, leuke sfeer vooral.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zou leuk zijn als JCF eens een MP zou maken.
Reply
Tja, Tsonga sloeg maar 1 1e service in die laatste game, dan schiet het niet op. 6 games voor Ferrero morgen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi, goed gedaan!
Reply
Djoko pakt de eerste set, mooi. Geen geweldig spel, maar ook niet heel slecht, zoals het de afgelopen weken wel was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Grrrrrr
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:Grrrrrr
Jij hebt Wawrinka toch niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Grrrrrr
Jij hebt Wawrinka toch niet?

Klopt. Maar mijn Unibet saldo vind dit niet fijn. Beetje gemengde gevoelens. :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko is goed! Maar beter ook dit voor FTM. Nu met Montanes nog stiekem wat meer punten pakken :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko is idd goed zeg, geweldig!

En wedden was ik even vergeten ja. Maar ik ben toch sowieso winstgevend vandaag, dus van mij mag Djoko winnen. Zeker als ie zo speelt!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wawje profiteert nu van wat fouten van Djoko en maakt zelf ook weer wat punten.

4/1 -----> 4/3
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dit heeft Djoko zo vaak. Heeft ie een krachtsinspanning geleverd om de wedstrijd te beslissen, gaat ie relaxen en geeft ie z'n voorsprong weer weg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
40-40 voor een dubbele rebreak. :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Een backhand die milimeters uit gaat en een mishit van wawje, toch 3-5.
Djoko moet er zometeen nog wel voor serveren. Gaat niet zo soepel meer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Angsthazen tennis van Wawje op 4/5*.

30-0 nu. Zo break je natuurlijk nooit terug.

nu 30-15
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
30-30. wat een verdediging van wawje. Beetje ongelukkig op het laatst voor Djoko.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
en een afzwaaier. 30-40. :o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Die bad bounce was wel heel zuur ja, dat punt was voor hem en was het 40-15 geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: