The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




De midweekronde
#1
Toch maar even een topic omdat dit een zeer belangrijke ronde is met het oog op het kampioenschap.

Twente begint niet best en staat 1-0 achter door een eigen goal (hoe zuur is dat op dit moment zeg).
Als ze toch nog van AZ winnen verdienen ze respect en het kampioenschap echt (wat overigens niet wil zeggen dat ze nu geen respect krijgen en ze het kampioenschap niet verdienen)

Meestal blijft het niet zo als ik dit soort topics open (en hoop dat de scheids nu affluit) en zal Twente winnen. Bedankjes kunnen om 22.00 uur worden gegeven :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#2
Dicky Dick gaat gelijk krijgen. AZ wint vandaag en Ajax wint morgen van Willem 2. As weekeind speelt Twente gelijk tegen Feijenoord en wint Ajax van Heracles: Amsterdammers 1 punt voor.

De laatste speelronde, Twente wint bij NAC, Ajax een bloedeloze 0-0 bij NEC..........Twente kampioen!!!!!
Ik heb een droom.
Reply
#3
Met Vink als scheidsrechter wint AZ wel ja
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#4
die vink is echt de weg kwijt. Die fluit zoooo slecht
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Volgens TT is Twente een pingel onthouden..........

Ow ja, toch geen bedankjes nodig en Ajax hopelijk morgen op 1 punt. Zal het dan toch nog gebeuren? :razz:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#6
nu zondag ons cluppie aanmoedigen...
"Niets is sterker dan dat ene woord"
The great old Ludwig von...
Reply
#7
gittermaster Wrote:die vink is echt de weg kwijt. Die fluit zoooo slecht

vind je? ik vond het wel meevallen. dat hij die handsbal niet zag kon ik ook nog wel begrijpen, de grens die moet dat beter kunnen zien.

maar ja, dat zal wel een neus zijn.

twente was wel beter, maar een goal zat er geen moment in. terecht verloren dus.

komende zondag zullen ze terecht winnen. :razz:
Reply
#8
het wordt wel een bizarre situatie dit weekend zeg...
Heel Amsterdam hoopt op een overwinning voor feyenoord en heel Rotterdam heeft iets van; tja ach met een nederlaag zijn we ook wel tevreden...
The great old Ludwig von...
Reply
#9
Met een nederlaag wel tevreden? Het móet een nederlaag worden. Gewoon dealtje, 2-0, inpakken en wegwezen. Winnen van Sparta en Heerenveen thuis is dan genoeg.

En dan alles op D-Day.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#10
centre court Wrote:Winnen van Sparta en Heerenveen thuis is dan genoeg.

En laat Heerenveen toevallig de 34e wedstrijd van het seizoen weer in vorm te zijn..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#11
dat zou toch wel hilarisch zijn...
wedstrijd weggeven, vervolgens verliezen van heerenveen en Twente verliest bij NAC, terwijl Ajax gelijk speelt in Nijmegen, dan is het echt een fantastisch kampioenschap
The great old Ludwig von...
Reply
#12
gittermaster Wrote:het wordt wel een bizarre situatie dit weekend zeg...
Heel Amsterdam hoopt op een overwinning voor feyenoord en heel Rotterdam heeft iets van; tja ach met een nederlaag zijn we ook wel tevreden...

Dat is wel bizar te noemen inderdaad :waf:
Het uitvak van de Arena zal een doelpunt van Feyenoord ook toejuichen zondag!
Reply
#13
D'r an met de lippe Wrote:
gittermaster Wrote:het wordt wel een bizarre situatie dit weekend zeg...
Heel Amsterdam hoopt op een overwinning voor feyenoord en heel Rotterdam heeft iets van; tja ach met een nederlaag zijn we ook wel tevreden...

Dat is wel bizar te noemen inderdaad :waf:
Het uitvak van de Arena zal een doelpunt van Feyenoord ook toejuichen zondag!

Ben je er trots op?
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
#14
Balthazar Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
gittermaster Wrote:het wordt wel een bizarre situatie dit weekend zeg...
Heel Amsterdam hoopt op een overwinning voor feyenoord en heel Rotterdam heeft iets van; tja ach met een nederlaag zijn we ook wel tevreden...

Dat is wel bizar te noemen inderdaad :waf:
Het uitvak van de Arena zal een doelpunt van Feyenoord ook toejuichen zondag!

Ben je er trots op?

Ik ben er inderdaad trots op dat de fanatieke Heracles aanhang verschillende incidenten in de Twentse voetbalhistorie nooit zullen vergeten.
De haat jegens fct komt voort uit pure liefde voor ons aller Heracles. Ik weet wel dat 95% van de regio het raar vind, ons calimero's zullen vinden en wat voor een modewoorden er ook allemaal aan te pas komen bij diegenen die lekker in de kampioensmeute meelopen. Hebben wij schijt aan, wij lopen niet mee in monsterman's gedachtekronkels dat heel Twente trots moet zijn op die club. En ongetwijfeld zul je het als jaloezie zien. Maar krab je dan wel even achter de oren waarom tig Heraclieden de trouwe fct aanhang juist wél het kampioenschap gunnen. Dat heeft dus niks met jaloezie te maken. Ere wie ere toekomt. Maar die club komt niks geen eer toe in tegenstelling tot de fanatieke fct aanhang waar ik en veel Heraclieden gewoon respect voor hebben. Of moeten wij Heraclieden, omdat de rest van de regio er ook zo over denkt, maar sympathie voor fct opbrengen en voor het gemak even vergeten dat onze trots Heracles allang 17 jaar falliet was geweest als fct destijds hun zinnetje had gekregen? Om nog tig andere zaken jou maar even te besparen. Zie het of je wilt het niet zien maar het bestaan van Heracles is in de ogen van het bestuur van fct altijd al een doorn in het oog geweest. Met die commerciële schijtnaam (waar Heracles overigens officieel een verzoek voor heeft ingediend in 1965 om een andere naam te kiezen!) is het ze wel gelukt om de hele regio aan zich te binden maar onze traditieclub krijgen ze never nooit kapot.
Reply
#15
D'r an met de lippe Wrote:
gittermaster Wrote:het wordt wel een bizarre situatie dit weekend zeg...
Heel Amsterdam hoopt op een overwinning voor feyenoord en heel Rotterdam heeft iets van; tja ach met een nederlaag zijn we ook wel tevreden...

Dat is wel bizar te noemen inderdaad :waf:
Het uitvak van de Arena zal een doelpunt van Feyenoord ook toejuichen zondag!

hahaha, inderaad ja en dan bijna ook nog juichen bij een Ajax goal, dan zou t echt een compleet bizar weekend zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
#16
D'r an met de lippe Wrote:De haat jegens fct komt voort uit pure liefde voor ons aller Heracles. Ik weet wel dat 95% van de regio het raar vind, ons calimero's zullen vinden en wat voor een modewoorden er ook allemaal aan te pas komen bij diegenen die lekker in de kampioensmeute meelopen. Hebben wij schijt aan, wij lopen niet mee in monsterman's gedachtekronkels dat heel Twente trots moet zijn op die club. En ongetwijfeld zul je het als jaloezie zien. Maar krab je dan wel even achter de oren waarom tig Heraclieden de trouwe fct aanhang juist wél het kampioenschap gunnen. Dat heeft dus niks met jaloezie te maken. Ere wie ere toekomt. Maar die club komt niks geen eer toe in tegenstelling tot de fanatieke fct aanhang waar ik en veel Heraclieden gewoon respect voor hebben. Of moeten wij Heraclieden, omdat de rest van de regio er ook zo over denkt, maar sympathie voor fct opbrengen en voor het gemak even vergeten dat onze trots Heracles allang 17 jaar falliet was geweest als fct destijds hun zinnetje had gekregen? Om nog tig andere zaken jou maar even te besparen. Zie het of je wilt het niet zien maar het bestaan van Heracles is in de ogen van het bestuur van fct altijd al een doorn in het oog geweest. Met die commerciële schijtnaam (waar Heracles overigens officieel een verzoek voor heeft ingediend in 1965 om een andere naam te kiezen!) is het ze wel gelukt om de hele regio aan zich te binden maar onze traditieclub krijgen ze never nooit kapot.

Met dit betoog verklaar je, volgens mij, dat de haat tegen FCT niet ALLEEN voortkomt uit de liefde voor Heracles, maar voor een groot gedeelte juist wel uit vermeend onrecht dat jullie aangedaan is, klassejustitie en afzetten tegen 'de grote regio-broer'. Calimero
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#17
Vink geeft 18e doelpunt aan Mounir El Ham, zie <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.voetbalprimeur.nl">www.voetbalprimeur.nl</a><!-- w -->
Ik heb een droom.
Reply
#18
Vlaar is vroegtijdig naar de kant gegaan. Het is toch niet wat ik vrees he?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#19
En het is nog maar 1 punt [-o<
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#20
Lamme Lennie Wrote:Vlaar is vroegtijdig naar de kant gegaan. Het is toch niet wat ik vrees he?

Jawel, en Bahia geschorst. Maar alsof der ook maar 1 Feyenoorder vol in zal klappen om Ajax kampioen te maken.

NAC-uit wordt dé pot, en Ajax tegelijkertijd uit in Nijmegen. Wat een dag wordt dat.
Reply
#21
Peter, ik heb het niet over het feit dat Vlaar niet tegen Twente zal spelen. Ik vroeg me af of het weer zijn knie was........ik heb namelijk graag dat hij er in Juni/Juli bij is.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#22
Lamme Lennie Wrote:Peter, ik heb het niet over het feit dat Vlaar niet tegen Twente zal spelen. Ik vroeg me af of het weer zijn knie was........ik heb namelijk graag dat hij er in Juni/Juli bij is.

Tegen de VS zag je dat Vlaar nog niet rijp is. Heitinga-Mathijsen moet ons centrale duo worden. V/d Wiel rechtsback en Gio de achilleshiel van de ploeg op linksback.
Reply
#23
En naast het feit dat ik hoop dat er er bij is, hoop ik gewoon dat hij niet weer iets met zijn kruisbanden heeft (ik weet hoe dat is....)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#24
Vlaar is (gelukkig) zijn hamstring

Die Donald gister trouwens, haha. Hoe duidelijk wil je het hebben?!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#25
Ekslem Wrote:Vlaar is (gelukkig) zijn hamstring

Die Donald gister trouwens, haha. Hoe duidelijk wil je het hebben?!

ik heb niks gezien, maar je bent sowieso een randdebiel als je hem opstelt.

ach ja, twente heeft het gewoon in eigen hand. de opdracht is simpel. ik heb het gevoel dat ze op hun laatste benen lopen. en de jager heeft altijd een psychologisch voordeel op de opgejaagde, ook dat mag niet vergeten worden.
Reply
#26
Hij werd zelfs uitgefloten door het Stillem II publiek en werd onder luid applaus gewisseld Undecided

In zowel interviews voor als na de wedstrijd moest ie nog eens benadruken dat ie gewoon voetbalt voor W2, maar dat het toch wel in zijn achterhoofd meespeelt dat ie tegen Ajax speelt. Gast is iig niet gescout op zijn IQ, haha. Maar goed zonder Donald had AJax die prutsers ook gewoon opgerold. Laatst paar keer naar wedstrijd geweest van ze en echt schrikbarend om te zien hoe slecht dat team wel niet is.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#27
Ekslem Wrote:Hij werd zelfs uitgefloten door het Stillem II publiek en werd onder luid applaus gewisseld Undecided

In zowel interviews voor als na de wedstrijd moest ie nog eens benadruken dat ie gewoon voetbalt voor W2, maar dat het toch wel in zijn achterhoofd meespeelt dat ie tegen Ajax speelt. Gast is iig niet gescout op zijn IQ, haha. Maar goed zonder Donald had AJax die prutsers ook gewoon opgerold. Laatst paar keer naar wedstrijd geweest van ze en echt schrikbarend om te zien hoe slecht dat team wel niet is.

willem II is gierend slecht idd. en ik heb gisteren naar sparta zitten kijken en dan rollen de tranen je ook over de wangen hoor. van het lachen of huilen, dat maakt niet uit. echt ongelooflijk slecht.
Reply
#28
waf Wrote:
Ekslem Wrote:ik heb het gevoel dat ze op hun laatste benen lopen.

Dat gevoel heb ik al het hele seizoen. Elke week weer een narrow escape. Maar als er 1 club al tijden op zn laatste benen loopt is het NAC wel en laat dat nou net de pot zijn waar het op aankomt. :-k
Reply
#29
is dit t nieuwe "haags kwartiertje"?

17. Nuytinck (eigen doelpunt) 1-0
53. Verhoek (volley) 2-0
78. Ten Voorde (kopbal) 2-1
83. Kum (eigen doelpunt) 2-2
85. Pothuizen (intikker) 2-3
The great old Ludwig von...
Reply
#30
Daar is niks nieuws aan hoor.

Vorig jaar verloren we 3-0 maar in die 2 x daarvoor (zaten 2 jaar tussen ofzo omdat ADO jupiler league speelde) wonnen we ook in het laatste kwartier. 1 x 0-1 takak en jaar ervoor stond het 1-0 in de 75e minuut maar in de blessuretijd schoot een Hagenees de 1-2 in eigen goal =D> .

Volgens mij scoren wij alleen maar in het haags kwartiertje.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: