The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Barcelona
#1
Thiemo begint zijn 1e ronde goed, 6-1 eerste set.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Het duurde even voor hij op het scorebord stond, maar gelijk de set.
Reply
#3
En de break. Starace gaat ook lekker :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
En alweer *3-0 voor Thiemo, sterk!
Reply
#5
Falla is waarsch net pas aan komen vliegen door die aswolk, want dit gaat wel heel snel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
ZoZo binnen 3 kwartier alweer met een overwinning naar Binnen.. Thiemo =D> =D>
Reply
#7
Thiemo deelt een breadstick en een bagel uit! Hij heeft goed opgelet vorige week =D> .
Reply
#8
Schwank, Chela, Bellucci, De Bakker.... allemaal overtuigend bezig. Kun je wel om Nadal heen deze week? Die 500 punten zal hij voor 80% zeker wel halen lijkt me, maar 300 + 180 dan zit je er ook al bijna aan.
Reply
#9
Tja kan je voor 7000 spelers vinden die minstens 500 punten gaan halen
Ja dan Nadal weglaten, nee dan nadal nemen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#10
_Tampie Wrote:Schwank, Chela, Bellucci, De Bakker.... allemaal overtuigend bezig. Kun je wel om Nadal heen deze week? Die 500 punten zal hij voor 80% zeker wel halen lijkt me, maar 300 + 180 dan zit je er ook al bijna aan.

Ik acht de kans wel wat groter, hangt er wat mij betreft alleen van af of hij evt niet speelt. En wie neem je dan? Ferrero en Verdasco zie ik wel 180 punten halen (Verdasco zit wel met Nalbi en Gonzo, toch weer een risicootje), maar Berdych kan natuurlijk zomaar verliezen van Soderling.
Reply
#11
Nadal, Ferrero, Chela en Schwank voor mij! Lekker standaard, weinig risico!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#12
Jammer dat het zo vroeg al bekend is, de vermoedens waren er al een tijdje...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Daar red je me eventjes mooi, Ad..
Reply
#14
Tja, nog 2,5 uur tot de deadline, het had sowieso in het schema bekend gemaakt moeten worden denk ik. En dit is gewoon ook het eerlijkst voor iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Natuurlijk, maar ik denk dat niemand van ons het nog door had. Het is dat jij het nu zegt.
Reply
#16
Ja, daarom baal ik ook dat dit niet 2 uur later definitief werd, want dan had ik een mooie inhaalslag kunnen slaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Zeker. Ik kan de nieuwe draw trouwens nog niet vinden. Die Spaanse toernooisite is echt om te huilen. cry
Reply
#18
:lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
Ik heb nog wel even getwijfeld, want het zou toch fantastisch zijn als buurs een verjaardag zou hebben en vanaf 19 uur niet meer had kunnen kijken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
Ik snap eerlijk gezegd ook niet dat je het gemeld hebt, dit hoort gewoon bij research.
Reply
#21
De Barcelona site doet inmiddels weer iets bij mij, maar draw is nog hetzelfde.
Reply
#22
Ad Wim Wrote:Ja, daarom baal ik ook dat dit niet 2 uur later definitief werd, want dan had ik een mooie inhaalslag kunnen slaan.

Undecided :lol: :o

Die Ad kijkt nooit naar de stand Undecided

Hij staat nu al 6000 punten achter op een totaal van 19300 voor de nr. 1 :lol:

Ik heb geen plek meer voor een onderschrift.
Wie wil deze even als onderschrift gebruiken? :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#23
Overdune Wrote:De Barcelona site doet inmiddels weer iets bij mij, maar draw is nog hetzelfde.
Tja, ik zou daar gewoon Lapentti neerzetten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Tja, wat wil je met een Madrileen in Barca....
Reply
#25
Nadal zegt af voor Barcelona

BARCELONA - Rafael Nadal doet deze week niet mee aan het ATP-toernooi in Barcelona. De Spaanse tennisser maakte dit maandag bekend.

Nadal, die in de eerste ronde een 'bye' had, is fysiek niet in staat om te spelen.

De nummer drie van de wereld won zondag voor de zesde keer op rij het toernooi in Monte Carlo. Ook in Barcelona zou hij anders zijn opgegaan voor zijn zesde achtereenvolgende titel.

''Het voelt niet goed om niet in Barcelona te spelen'', zei Nadal. ''Dit is mijn toernooi. Maar mijn lichaam heeft rust nodig. De toernooikalender zit qua planning niet goed in elkaar, zeker niet wat de evenementen op gravel betreft.''

Bron: nu.nl
Reply
#26
Hij lijkt eindelijk verstandig te worden, maar het is ook niet echt goed nieuws voor hem dat hij na zo'n trainingsweek alweer moet rusten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Schema Barcelona is helemaal bijgewerkt na afhaken Berdych/Nalbandian/Nadal en voorzien van lucky losers aan de hand van de toernooisite van Barcelona.
Reply
#28
Dat had je dan weer niet hoeven zeggen Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#29
Mooi zo Arco, bedankt!
Reply
#30
Wordt een saai weekje zo.
Reply


Forum Jump: