The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Beker seizoen 31
#1
Wie zit er nog in? Wie is er al uit?

Siezoen 29 alweer. Zal mukkus dit jaar de beker winnen?

Ikzelf heb keurig met PIC de volgende ronde behaald. Mag hierin al thuis opdraven tegen een VI-klasser waarvan ik het trainingsschema nog niet heb kunnen ontwaarden Sad Heb geen reserves die goed genoeg zijn dus speel altijd met mijn A-team. Keeper-trainees zijn 2 17-jarige jochies die allebei even oud en goed zijn dus. A.s. zondag met PIC en dan woensdag weer denk ik. Zie wel of ik nog een ronde verder mag ballen...
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#2
Zit er ook nog in. Competitie laat ik mezelf weer in afzakken Smile

De lol is er nog altijd niet. Enige lol is het trainen en doorverkopen van talentjes dus dat blijf ik doen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#3
Ik lig er al uit. 0-6 verloren. Maar dat viel te verwachten, tegen een speler uit VI.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#4
Regelmatige 3-0 met PIC, volgende ronde een 7e klasser met iig. een slechter middenveld.
Reply
#5
6-1 gewonnen, durfde helaas geen PIC te spelen.. :| Volgende ronde een thuiswedstrijd tegen een VIe-klasser, er moet een stuntje in kunnen zitten.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#6
de pleuris toch een keer met die beker.
Weer veel te vroeg er uit.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#7
1-4 verlies partij Sad Hij was net iets beter (Hatstats 184 - 192) en dat bleek ook. Heb nooit echt in de wedstrijd gezeten. Acht het was iig een thuiswedstrijd dus we gaan weer lekker aan het team bouwen.
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#8
Ook ik ben uitgeschakeld: 0-2. Dat stuntje zat er geen moment in helaas Sad
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#9
0-8, pic en het complete 2e elftal. Zelf nog een 40-jarige toekomstig coach (alle stats rampzalig) in de spits.

Tegenstander (jongen van 12) had zaterdag zijn team gekregen, 1x ingelogged op zaterdag en verder niks gedaan....
Volgende ronde ziet er alweer wat actiever uit. Vorig jaar heb ik de eerste 8 ronden gepicced, geloof ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#10
Ja Mukkus, zó kan ik het ook ! :wink:
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#11
2e ronde 4-0 uit gewonnen met PIC, dus al 1 ronde verder dan vorig seizoen. volgende ronde moet ook nog wel kunnen. Is voor het eerst in tijden dat ik weer eens thuis mag spelen en dat al in de 3e ronde.
Reply
#12
Met moeite, maar met 0-1 gewonnen en door naar ronde 4 :Big Grin
Reply
#13
Ben er weer en ben er nog bij! Oladieeekes
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#14
Vietjeeeees :cheers:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#15
Wat een fijn onthaal Boca! Voelt als een warm bad zou menig voetballer zeggen.

Uiteraard heb ik jullie proza op gezette tijden gevolgd maar heb besloten na de escapades met die schapenneuker :wink: m'n grote bek dicht te houden.

Hattrick technisch hield het niet over. Heb 2 seizoen in de 7e vertoeft door een desastreus uitgevallen trainingswissel. Ben nu weer aan het knokken in de 6e.

Maar ik heb nu de boel aardig op de rails. Beetje de Mukkus strategie. Flinke pot geld op de bank zodat de te hoge loonkosten verantwoord kunnen worden en voor het gemak keepers trainen.

Komt er nog een SD-cuppie. Zo ja, dan ben ik van de partij!

Groetjes Vietjes
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#16
Vietjes Wrote:Beetje de Mukkus strategie. Flinke pot geld op de bank zodat de te hoge loonkosten verantwoord kunnen worden en voor het gemak keepers trainen.

A) Ik heb geen grote pot met geld.
B) Ik heb relatief weinig loonkosten.
En dus gebeurt alles op basis van tactisch inzicht. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#17
Mukkus Wrote:
Vietjes Wrote:Beetje de Mukkus strategie. Flinke pot geld op de bank zodat de te hoge loonkosten verantwoord kunnen worden en voor het gemak keepers trainen.

A) Ik heb geen grote pot met geld.
B) Ik heb relatief weinig loonkosten.
En dus gebeurt alles op basis van tactisch inzicht. :wink:

Shit, komt dat er ook nog bij kijken. Dan is de 6e m'n max :-k

Kan me herinneren dat jij zo je opmars bent begonnen. Stevige beurs en potverteren maar.
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#18
Heb steeds niet meer dan een Mio of 4 op de bank gehad.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#19
Mukkus Wrote:Heb steeds niet meer dan een Mio of 4 op de bank gehad.

Ok, m'n geheugen wil me tegenswoordigs nog wel eens in de steek laten. Moet dat rooie wijntje toch eens laten staan :wink:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#20
Eruit geschopt. 2 maal +3-tje en een zooi gele kaarten. Wordt zo'n beetje regel aan het begin van een nieuw seizoen. :cry:
"Fly like a Butterfly, Sting like a Bee....."
Reply
#21
En hier ook eruit. Wil overigens halverwege dit seizoen wat anders trainen dan vleugelspel zit te denken aan scoren is daar nog een leuke zakgeld te verdienen ?
Insane life.
Reply
#22
Ja hoor als je ze multiskill koopt / traint is daar prima op te boeren Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#23
Afgelopen weekend was ik nog in jubelstemming over het puntverlies van een concurrent door een speling van de ME.

Vandaag keihard terugbetaald door de ME en dus exit beker.....3-1 verlies.
Kijken of we nog wat vlaggetjes kunnen scoren en lekker de B-garnituur doortrainen op SH.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#24
Bocaloca Wrote:Ja hoor als je ze multiskill koopt / traint is daar prima op te boeren Smile

Aha top, waar moet ik dan aan denken vleugelspel + scoren + passen ?
Insane life.
Reply
#25
Vleugelspel trainen vooral met passen en PM... Heb aantal seizoenen wings getraind en met goed vleugel en briljant PM of zo is dat best wel interessant...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#26
Dat snap ik maar wil juist af van het vleugelspel trainen. En vroeg me af wat je onder multiskill scoren verstaat naast scoren en passen.
Insane life.
Reply
#27
oooo hehehe, ik dacht dat je wingers wilde gaan trainen..

Maar spitsen voornamelijk passen en vleugelspel als bijstats als je het mij vraagt...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#28
zondag wederom 2 spelers eraf getrapt, waardoor ik mogelijk in problemen ga komen woensdag...
The great old Ludwig von...
Reply
#29
Dre Wrote:Dat snap ik maar wil juist af van het vleugelspel trainen. En vroeg me af wat je onder multiskill scoren verstaat naast scoren en passen.
PM is naast passen een belangrijker bijstat geworden dan vleugelspel. Zoek maar voor de gein een speler met uitstekend pm en scoren. Zie wat daar nu al voor neergeteld wordt.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
#30
Jullie weten wel dat ik een leek ben, dus ik durf het te vragen(moet toch hopen er ooit verstand van te krijgen): wat is PM ?
Ik kan geen vaardigheid vinden waarvan deze letters een afkorting zijn.
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply


Forum Jump: