The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
En de koning wint! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klasse rafa
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lol, Nadal die een set van Gulbis verliest en ook nog zo blij is na de overwinning Undecided

En David is een beest, wat een graveljaar heeft hij!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Verdasco heet toch Fernando?
Reply
Die Verdasco, ik vind 'm een ontzettende held, maar ben nu toch even blij dat ie eruit ligt. 8-[

Lekker team deze week Buurs!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ferrer speelt Nadal bij vlagen weg Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Geen haar minder, op 5-4 0-30 hebben en dan twee 2e service, maar toch de set verliezen met 7-5. Zo zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haggie Wrote:Die Verdasco, ik vind 'm een ontzettende held, maar ben nu toch even blij dat ie eruit ligt. 8-[

Lekker team deze week Buurs!

Thxs vrind.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

Laatste maanden heb jij ook vaak grote teams, dus draai je eindelijk een keer bovenin mee.
Dan moet je je niet gaan af reageren als je een keer een matig team hebt.

Jij mag trouwens blij zijn dat je weinig tijd had, anders had je 100% Ferrero gehad.
Je hebt dus eigenlijk nog veel geluk.

Treurig om te lezen dat je het kiezen van grote teams en het bovenin meedraaien zo aan elkaar koppelt. Dat is jouw manier van managen en dat staat van tevoren vast. Er zijn ook managers die nog aan afwegen doen en niet sowieso alle q's oppikken.

Ik had Giraldo al in m'n team, en uit principe kies ik nooit twee spelers die in de 1e ronde tegen elkaar spelen, dus JCF had er niet per sé ingezeten. Maar je mag me een mazzelaar noemen als Murray de finale haalt :razz:

Waarom heb je nu dan Russell en Querrey?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekkere thread-necromancy hier Wink
Reply
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

Laatste maanden heb jij ook vaak grote teams, dus draai je eindelijk een keer bovenin mee.
Dan moet je je niet gaan af reageren als je een keer een matig team hebt.

Jij mag trouwens blij zijn dat je weinig tijd had, anders had je 100% Ferrero gehad.
Je hebt dus eigenlijk nog veel geluk.

Treurig om te lezen dat je het kiezen van grote teams en het bovenin meedraaien zo aan elkaar koppelt. Dat is jouw manier van managen en dat staat van tevoren vast. Er zijn ook managers die nog aan afwegen doen en niet sowieso alle q's oppikken.

Ik had Giraldo al in m'n team, en uit principe kies ik nooit twee spelers die in de 1e ronde tegen elkaar spelen, dus JCF had er niet per sé ingezeten. Maar je mag me een mazzelaar noemen als Murray de finale haalt :razz:

Waarom heb je nu dan Russell en Querrey?

Als je naar mijn team kijkt, zul je zien dat ik niet alle q's heb gekozen. Heb zondagavond Lu, Russel en Marchenko genomen zonder dat ik wist of ze het hoofdschema hadden gehaald en waar ze stonden. Simpel.
Reply
Even voor Buurs, graag eerlijk antwoord: je had deze thread gebookmarkt zodat je Scholten er ooit op kon pakken, of niet?
Reply
Overdune Wrote:Even voor Buurs, graag eerlijk antwoord: je had deze thread gebookmarkt zodat je Scholten er ooit op kon pakken, of niet?

Zou me idd niets verbazen cry
Reply
Overdune Wrote:Even voor Buurs, graag eerlijk antwoord: je had deze thread gebookmarkt zodat je Scholten er ooit op kon pakken, of niet?

ik zag toevallig dat hij russell en querrey had en kon me zijn uitspraak nog herinneren.

via de zoekfunctie had ik zijn post binnen een paar tellen.

dus geen bookmark :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

Laatste maanden heb jij ook vaak grote teams, dus draai je eindelijk een keer bovenin mee.
Dan moet je je niet gaan af reageren als je een keer een matig team hebt.

Jij mag trouwens blij zijn dat je weinig tijd had, anders had je 100% Ferrero gehad.
Je hebt dus eigenlijk nog veel geluk.

Treurig om te lezen dat je het kiezen van grote teams en het bovenin meedraaien zo aan elkaar koppelt. Dat is jouw manier van managen en dat staat van tevoren vast. Er zijn ook managers die nog aan afwegen doen en niet sowieso alle q's oppikken.

Ik had Giraldo al in m'n team, en uit principe kies ik nooit twee spelers die in de 1e ronde tegen elkaar spelen, dus JCF had er niet per sé ingezeten. Maar je mag me een mazzelaar noemen als Murray de finale haalt :razz:

Waarom heb je nu dan Russell en Querrey?

Als je naar mijn team kijkt, zul je zien dat ik niet alle q's heb gekozen. Heb zondagavond Lu, Russel en Marchenko genomen zonder dat ik wist of ze het hoofdschema hadden gehaald en waar ze stonden. Simpel.

klinkt logisch.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: