The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Rome
#91
Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...
Reply
#92
Ik blijf 't maar herhalen. Als je deze week Llodra niet hebt dan gaat er toch ergens iets mis. Heeft al potjes gespeeld in de qualies, is goedkoop, makkelijke 1e ronde enz. Zo zijn er deze week flink wat mustpicks. Daar verliezen er best een paar van maar dat is niet erg. Zeker in een toernooi waar Nadal meedoet is 't een goede strategie om wat meer kleine rukkers te nemen. Nadal pikt de 1000 punten op en de andere grote jongens spelen dus voor max 360 of 600 punten. Dan liever flink wat kleintjes.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#93
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

De qualies hadden bijna allemaal een goede loting, op Giraldo en Grannollers na. Dat Giraldo van JCF wint had niemand kunnen voorspellen. De rest heeft gewoon veel kans. Dan moet je ze hebben. Mayer met Bellucci en daarna Isner durf ik wel aan, ook Luczak heeft 50-50 kans tegen Volandri. Easy pick.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#94
Daar gaan we weer. Zet maar even meer dan de helft van het deelnemersveld weg alsof ze het niet snappen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

Laatste maanden heb jij ook vaak grote teams, dus draai je eindelijk een keer bovenin mee.
Dan moet je je niet gaan af reageren als je een keer een matig team hebt.

Jij mag trouwens blij zijn dat je weinig tijd had, anders had je 100% Ferrero gehad.
Je hebt dus eigenlijk nog veel geluk.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
Ad Wim Wrote:Daar gaan we weer. Zet maar even meer dan de helft van het deelnemersveld weg alsof ze het niet snappen =D>

Jij snapt het echt niet :lol:

Jij hebt de meeste inzet, maar staat 1 na laatste Undecided

Zelfs met 1 toernooi pak ik nog 600 punten op je Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

De qualies hadden bijna allemaal een goede loting, op Giraldo en Grannollers na. Dat Giraldo van JCF wint had niemand kunnen voorspellen. De rest heeft gewoon veel kans. Dan moet je ze hebben. Mayer met Bellucci en daarna Isner durf ik wel aan, ook Luczak heeft 50-50 kans tegen Volandri. Easy pick.
Behoorlijk krom in vergelijking met wat je daarboven zegt. En wat jij vindt, geldt nog niet als feit en dus voor de rest. Ik geef Mayer net zoveel kans tegen Bellucci als Giraldo tegen Ferrero. En Llodra is nou ook niet meteen een zekerheid. Alleen Chela en Luczak hadden vooraf echt een makkelijke loting en waren volgens de bookies favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

De qualies hadden bijna allemaal een goede loting, op Giraldo en Grannollers na. Dat Giraldo van JCF wint had niemand kunnen voorspellen. De rest heeft gewoon veel kans. Dan moet je ze hebben. Mayer met Bellucci en daarna Isner durf ik wel aan, ook Luczak heeft 50-50 kans tegen Volandri. Easy pick.
Behoorlijk krom in vergelijking met wat je daarboven zegt. En wat jij vindt, geldt nog niet als feit en dus voor de rest. Ik geef Mayer net zoveel kans tegen Bellucci als Giraldo tegen Ferrero. En Llodra is nou ook niet meteen een zekerheid. Alleen Chela en Luczak hadden vooraf echt een makkelijke loting en waren volgens de bookies favoriet.

llodra was net als chela en luczak, volgens de bookies, favoriet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

Laatste maanden heb jij ook vaak grote teams, dus draai je eindelijk een keer bovenin mee.
Dan moet je je niet gaan af reageren als je een keer een matig team hebt.

Jij mag trouwens blij zijn dat je weinig tijd had, anders had je 100% Ferrero gehad.
Je hebt dus eigenlijk nog veel geluk.

Treurig om te lezen dat je het kiezen van grote teams en het bovenin meedraaien zo aan elkaar koppelt. Dat is jouw manier van managen en dat staat van tevoren vast. Er zijn ook managers die nog aan afwegen doen en niet sowieso alle q's oppikken.

Ik had Giraldo al in m'n team, en uit principe kies ik nooit twee spelers die in de 1e ronde tegen elkaar spelen, dus JCF had er niet per sé ingezeten. Maar je mag me een mazzelaar noemen als Murray de finale haalt :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:Daar gaan we weer. Zet maar even meer dan de helft van het deelnemersveld weg alsof ze het niet snappen =D>

Dat is jouw interpretatie. Ik zeg alleen dat er iets misgaat als je dat soort jongens deze week niet hebt. Op lange termijn zijn dat de rendabele spelers. Ik snap heus wel dat andere managers andere keuzes maken maar als ik er op aangevallen word dan reageer ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten! Wrote:
buurs Wrote:
Scholten! Wrote:Had gehoopt dat er nog wat meer q's uit zouden gaan. Het mooie is dat CC alle q's heeft, behalve Giraldo \Big Grin/ hij heeft de laatste tijd vaak buursteams, zijn goed recht, maar spijtig...

Laatste maanden heb jij ook vaak grote teams, dus draai je eindelijk een keer bovenin mee.
Dan moet je je niet gaan af reageren als je een keer een matig team hebt.

Jij mag trouwens blij zijn dat je weinig tijd had, anders had je 100% Ferrero gehad.
Je hebt dus eigenlijk nog veel geluk.

Treurig om te lezen dat je het kiezen van grote teams en het bovenin meedraaien zo aan elkaar koppelt. Dat is jouw manier van managen en dat staat van tevoren vast. Er zijn ook managers die nog aan afwegen doen en niet sowieso alle q's oppikken.

Ik had Giraldo al in m'n team, en uit principe kies ik nooit twee spelers die in de 1e ronde tegen elkaar spelen, dus JCF had er niet per sé ingezeten. Maar je mag me een mazzelaar noemen als Murray de finale haalt :razz:

Ik zeg vaak. Je moet op de juiste momenten grote teams hebben.

IW was zo'n week net als deze week.
IW moest ik in 5 minuten mijn team maken, dus ben voor klein team gegaan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Ik blijf 't maar herhalen. Als je deze week Llodra niet hebt dan gaat er toch ergens iets mis. Heeft al potjes gespeeld in de qualies, is goedkoop, makkelijke 1e ronde enz. Zo zijn er deze week flink wat mustpicks. Daar verliezen er best een paar van maar dat is niet erg. Zeker in een toernooi waar Nadal meedoet is 't een goede strategie om wat meer kleine rukkers te nemen. Nadal pikt de 1000 punten op en de andere grote jongens spelen dus voor max 360 of 600 punten. Dan liever flink wat kleintjes.

Llodra had idd goed gekund, maar daar had ik niet de tijd voor om over na te denken. Daarnaast heb ik een teringhekel aan die kerel. In R'dam naait hij je en 2 weken geleden had ik z'n tegenstander Fognini en speelde hij ouderwets goed Icon_evil
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar gaan we weer. Zet maar even meer dan de helft van het deelnemersveld weg alsof ze het niet snappen =D>

Dat is jouw interpretatie. Ik zeg alleen dat er iets misgaat als je dat soort jongens deze week niet hebt. Op lange termijn zijn dat de rendabele spelers. Ik snap heus wel dat andere managers andere keuzes maken maar als ik er op aangevallen word dan reageer ik.
Wat gaat er mis dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:
centre court Wrote:Ik blijf 't maar herhalen. Als je deze week Llodra niet hebt dan gaat er toch ergens iets mis. Heeft al potjes gespeeld in de qualies, is goedkoop, makkelijke 1e ronde enz. Zo zijn er deze week flink wat mustpicks. Daar verliezen er best een paar van maar dat is niet erg. Zeker in een toernooi waar Nadal meedoet is 't een goede strategie om wat meer kleine rukkers te nemen. Nadal pikt de 1000 punten op en de andere grote jongens spelen dus voor max 360 of 600 punten. Dan liever flink wat kleintjes.

Llodra had idd goed gekund, maar daar had ik niet de tijd voor om over na te denken. Daarnaast heb ik een teringhekel aan die kerel. In R'dam naait hij je en 2 weken geleden had ik z'n tegenstander Fognini en speelde hij ouderwets goed Icon_evil

Murray gaat ´t doen Scholten, Murray wordt jou man! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Daar gaan we weer. Zet maar even meer dan de helft van het deelnemersveld weg alsof ze het niet snappen =D>

Dat is jouw interpretatie. Ik zeg alleen dat er iets misgaat als je dat soort jongens deze week niet hebt. Op lange termijn zijn dat de rendabele spelers. Ik snap heus wel dat andere managers andere keuzes maken maar als ik er op aangevallen word dan reageer ik.
Wat gaat er mis dan?

Dat zeg ik toch? Het feit dat een gedeelte van de managers de rendabele q's laat lopen omdat ze bijv. Verdasco hebben. Dat ik Verdasco geen goede pick vind is een andere discussie maar voor dat geld van hem koop ik liever deze week de Llodra's en Luczaks van deze wereld. Maar dat is mijn mening, iedereen moet vooral zijn eigen strategie volgen. Eind van de week hebben we pas duidelijk wie er wint met zijn strategie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dan zou ik je aanraden andere bewoordingen te gebruiken of je meer in te leven in andere belangen van andere managers, want nu komt het niet zo sympathiek, bijna buurs-achtig over. Al weet ik wel dat jij niet zo bent en het waarsch niet zo bedoelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
sport1 liet een samenvatting van gulbis - baghdatis en ferrero - giraldo zien.

wat speelden gulbis en vooral giraldo ongelofelijk goed zeg :eeeek:

ik denk dat federer het echt heel zwaar gaat krijgen. =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
PHM choked ouderwets op *5-4 Undecided
Reply
Ljubo pakt alsnog de set: 7-5, Pippo wint 1e set van Rugzak =D>
Reply
11 games in 1.27 uur :eten:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
2 uit 13 en 0 uit 7. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het wordt morgen fantastisch weer in Rome

:nono:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bij Pipo-Rugzak nu 16 games in 2.08 Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Het wordt morgen fantastisch weer in Rome

:nono:

Icon_evil
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pippo pakt 2 uit 17 :letitallout:
Reply
Die wint wel. Net zoals Ljubicic.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Over beide spelers : 2 uit 26 :-"
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Pipo/Rugzak een 3e set wordt, dan wordt het nachtwerk cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stel je voor dat dan de 3e set een 7-5 of 7-6 wordt....Dan gaan ze misschien wel over de 4 uur heen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
luczak mist er weer 2 :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: