The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




NAC - Twe...
#1
... wordt gefloten door Blom Undecided Undecided Undecided Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Door Ajacied Blom.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
Volgens mij was het wel duidelijk wat ik met mijn post bedoel, cc :razz:
Maar goed, wellicht niet voor jou, met je Fey shirtje :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Piep piep
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#5
Daar heb je 2 cent boca ook weer. Wat valt er voor mij te piepen, meneertje?
IK vind het gewoon te gek voor woorden dat ze juist hem deze cruciale pot laten fluiten.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#6
het is allemaal nog veel doortrapter dan ik dacht.

ze suggereren dat ze een uitgesproken voorkeur hebben voor twente bij de knjb. omdat dat opmerkingen over worden gemaakt gaan ze nu zorgen dat twente benadeeld wordt (zie je wel dat wij niet voor twente zijn, anders hadden we dit ook wel geregeld!) waardoor ajakkes bevoordeeld en kampioen wordt. en laat dat nu net het doel geweest zijn, zo komen ze er weer mooi mee weg. (ja kom nou, dan weer zijn we voor twente, dan weer voor ajakkes, wat een onzin allemaal....)

duidelijker kan het allemaal niet wat mij betreft. :nanana:
Reply
#7
Wees blij dat het Braamhaar niet is
http://frontpage.fok.nl/nieuws/207746/1/...lpunt.html
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#8
Elke scheidsrechter is toch een ajacied? Ik snap de ophef dan ook niet.
Reply
#9
waf Wrote:ze suggereren dat ze een uitgesproken voorkeur hebben voor twente bij de knjb.

Dat je dit nog in twijfel trekt met zo'n ponykop als voorzitter.

Legion Wrote:Wees blij dat het Braamhaar niet is
http://frontpage.fok.nl/nieuws/207746/1/...lpunt.html

Braamhaar is een Heraclied.

Anyway, Balthazar en Vret, gooi de nodige glazen Grolsch achterover zondag. Dan zal ik hetzelfde doen op de place to be; het huis van de 2-voudig landskampioen dat een dag later ook nog eens haar 107e verjaardag viert. Cheers!
Reply
#10
Mac Wrote:Elke scheidsrechter is toch een ajacied? Ik snap de ophef dan ook niet.

Nijhuis, Kuipers en Braamhaar zijn voor Twente, die mogen Twente en Ajax niet meer fluiten in deze fase. De rest, op Luinge na, is ajacied en dus bij voorbaat partijdig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#11
Het zal hoe dan ook een aanfluiting worden.....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#12
centre court Wrote:
Mac Wrote:Elke scheidsrechter is toch een ajacied? Ik snap de ophef dan ook niet.

Nijhuis, Kuipers en Braamhaar zijn voor Twente, die mogen Twente en Ajax niet meer fluiten in deze fase. De rest, op Luinge na, is ajacied en dus bij voorbaat partijdig.

En waarom fluit Luinge dan niet?

En waarom mogen Nijhuis, Kuipers en Braamhaar Twente in een andere fase wel fluiten dan?
Reply
#13
Dan zijn ze ws niet partijdig #-o

@ Centre Court: ](*,)
Reply
#14
Calimero Calimero Calimero
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#15
Peter Wrote:
centre court Wrote:
Mac Wrote:Elke scheidsrechter is toch een ajacied? Ik snap de ophef dan ook niet.

Nijhuis, Kuipers en Braamhaar zijn voor Twente, die mogen Twente en Ajax niet meer fluiten in deze fase. De rest, op Luinge na, is ajacied en dus bij voorbaat partijdig.

En waarom fluit Luinge dan niet?

En waarom mogen Nijhuis, Kuipers en Braamhaar Twente in een andere fase wel fluiten dan?

Na Nac-PSV en de ophef rond die wedstrijd worden de Twents gekleurde scheidsrechters weggehouden bij Ajax, Psv en Twente. Ook de ophef rond Ajax-Roda met Nijhuis als scheids heeft daarin geholpen.

Luinge krijgt geen mooie potten meer van de knjb, hij staat ook in de onderste regionen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#16
uit BNde Stem:

Quote:Twente-fans willen komen knokken in Breda
door Berry van der Heijden . donderdag 29 april 2010 | 18:42 | Laatst bijgewerkt op: donderdag 29 april 2010 | 19:08

BREDA – Een groep Twente-supporters is van plan om zaterdagavond naar Breda te komen om ruzie te maken met aanhang van NAC. De Twentse politie waarschuwt de supporters zich te gedragen omdat ze anders zowel de slotwedstrijd van het seizoen (zondag) als de eventuele huldiging mislopen. Dat schrijft politiechef Klaas Sloots van Enschede in een brief die als waarschuwing op de website van vriendenkring-FCTwente is gezet.
De politiechef wijst er op dat in Breda het fenomeen 'weekendje weg' geldt, waarbij ordeverstoorders enkele dagen kunnen worden ingesloten. FC Twente kan zondag tegen NAC landskampioen worden. In Enschede is er dan een groot feest met een huldiging op maandag. NAC moet winnen om mee te doen aan de play-offs voor Europees voetbal.
Volgens een woordvoerster van de politie in Enschede zijn op internet genoeg signalen te vinden waaruit blijkt dat hooligans naar Breda willen afreizen om te knokken. Ze heeft geen idee om hoeveel mensen het gaat. "Het hoeft ook niet ernstig te zijn, maar we willen hen duidelijk maken wat de gevolgen kunnen zijn als ze zich misdragen."
Woordvoerder André van den Hul van de politie Midden en West-Brabant zegt de zaak niet te willen opblazen. "We houden gewoon overal rekening mee. Dat doen we ook bij wedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax of Willem II. We zitten er bij dit soort wedstrijden kort op." Hij zegt uit te gaan van een voetbalfeestje. "Het zou jammer zijn als mensen de sfeer verstoren. Als voetbalfan zou ik graag de ontknoping van het seizoen meemaken."
In Breda gonst het van geruchten dat NAC-supporters gesteund worden door Belgische supporters van Lokeren en Twente door Duitse fans van Schalke 04. De politiewoordvoerders willen dit bevestigen noch ontkennen
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
#17
1-0 Lurling
Ik heb een droom.
Reply
#18
Wat een gejank lees ik weer, boehoe..... Gejank van de neuzen in de media en de gloryhunters hier nemen het zo over, nogmaals boehoe.....
Scheids dit scheids dat, als je door de scheids wordt benadeeld dan moet je gewoon ervoor zorgen dat je meer goals maakt dan hij tegen je fluit! Morgen zullen we wel zien wie er champ wordt, ik ga nu plat. Ciao.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#19
Quote:Gejank van de neuzen in de media en de gloryhunters hier nemen het zo over, nogmaals boehoe.....
uuuh volgens mij zijn het niet de neuzen die janken hoor :-s
The great old Ludwig von...
Reply
#20
Damn, toch maar weer een knalpot losgeknalt, it's going to be a long night.

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=44a7dv-fcV0">http://www.youtube.com/watch?v=44a7dv-fcV0</a><!-- m -->
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#21
gl tukkersssss
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: