The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Play-offs
#31
erg jamer voor Heracles...
The great old Ludwig von...
Reply
#32
gittermaster Wrote:erg jamer voor Heracles...

Inderdaad, van de 4 ploegen die om het ticket streden gunde ik Heracles het het meest
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#33
Ik ben er goed ziek van. De laatste keer dat de teleurstelling zo enorm diep zat was in de halve finale tegen.. Roda. Clubicoon Piecke kreeg in zo'n ambiance een afscheid, de aanhang rechtte de rug en de fakkels gingen aan maar het klopte gewoon niet. Prachtseizoen met een dramatisch einde.

Vret Mien Gras Wrote:Succes vandaag, ik hoop een mooie overwinning. Dat zou meer dan terecht zijn tijdens dit geweldige seizoen.
Hup kleurlozen.

Ach, de Nederlander moet een paar extra wedstrijden op de buis hebben dus komt de knvb maar met zo'n opzet. Dat een club dat 9 punten minder dan ons heeft er dan vandoor gaat met de droom (we wilden echt maar 1 keer in Europa, meer vroegen we niet en we hadden het dan ook niet erg gevonden als we met 7-0 onderuit gingen!) zou ze daar een zalige zorg zijn in zeist. Ik weet dat m'n klaagzang mosterd na de maaltijd is maar ik kan het ook niet nalaten.

HELD, een waar clubicoon...

[Image: 34.jpg]
Reply
#34
D'r an met de lippe Wrote:Ach, de Nederlander moet een paar extra wedstrijden op de buis hebben dus komt de knvb maar met zo'n opzet. Dat een club dat 9 punten minder dan ons heeft er dan vandoor gaat met de droom (we wilden echt maar 1 keer in Europa, meer vroegen we niet en we hadden het dan ook niet erg gevonden als we met 7-0 onderuit gingen!) zou ze daar een zalige zorg zijn in zeist. Ik weet dat m'n klaagzang mosterd na de maaltijd is maar ik kan het ook niet nalaten.

onterecht, daar blijf ik bij, maar ja, ik was lang een roepende in de woestijn tegen de play offs.

wat ik wel opvallend vond is dat het polman maar halfvol zat gister. kijk, dat ze bij feyenoord de playoffs boycotten kan ik begrijpen, maar als je zo graag europees voetbal wil, en er zo dicht bij bent, na zo'n seizeon, dan verwacht ik een uitpuilend stadionnetje.

ik zou niet weten waarom jullie moeten uitbreiden.
Reply
#35
waf Wrote:wat ik wel opvallend vond is dat het polman maar halfvol zat gister. kijk, dat ze bij feyenoord de playoffs boycotten kan ik begrijpen, maar als je zo graag europees voetbal wil, en er zo dicht bij bent, na zo'n seizeon, dan verwacht ik een uitpuilend stadionnetje.

ik zou niet weten waarom jullie moeten uitbreiden.

Dat vond ik ook erg teleurstellend. Halfvol is wel wat overdreven, 6500 van de 8500 plaatsen waren bezet.
Over die uitbreiding heb ik al veel gezegd en geschreven, blijkbaar is er in de eredivisie wel vraag naar. Maar dat de 'nieuwelingen' geen hondstrouwe supporters zullen zijn lijkt mij een feit. In de eerste divisie zat er gemiddeld 5000 man (best veel voor eerste divisie begrippen), dat is de echte kern. Mocht er ooit een nieuw stadion komen en we degraderen ooit dan is dat één grote nachtmerrie en mocht je willen dat je nog weer naar het knusse Polman kon.

Uiteraard snap ik dat de uitbreiding noodzakelijk is om structureel mee te willen blijven draaien in de eredivisie maar ik ben wel degelijk bang dat dit ten koste van de sfeer en gezelligheid zal gaan. Laat staan dat als er mensen verwend gaan doen, dat wordt bij het publiek dat nu bij Heracles zit absoluut niet geaccepteerd. Maar ach, de gemeente Almelo kennende komt dat nieuwe stadion er toch nooit en roepen ze over 5 jaar de definitieve doorslag onder het mom 'oh maar nu Heracles gedegradeerd is hoeven we er ook niet meer over te vergaderen'. Ze kunnen dan 8000 bedank kaartjes op de mat verwachten.
Reply
#36
D'r an met de lippe Wrote:[Image: 34.jpg]

Waarom staat de broer van Suarez op de foto in een Heracles-shirt?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#37
Oja waf, er waren trouwens wel degelijk trouwe supporters die niet gingen omdat ze de play-offs onzin vonden. De vader van m'n vriendin ging ook niet, de beste man bezocht in de eerste divisie al tig uitwedstrijden en heeft het logo vereeuwigd op zijn arm. Hij vond een etentje van zijn moeder in deze belangrijker blijkbaar, maar aan zijn enorme clubliefde twijfel ik niet!
Reply
#38
D'r an met de lippe Wrote:heeft het logo vereeuwigd op zijn arm. Hij vond een etentje van zijn moeder in deze belangrijker blijkbaar, maar aan zijn enorme clubliefde twijfel ik niet!

Steengrillen in trainingspak?

Play-offs mogen ze echt afschaffen. Heracles verdiende een ticket.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#39
Tripplexxx Wrote:Steengrillen in trainingspak?

Ik verwachtte wel een reactie als deze, maar dat is niet het geval hoor Wink

Quote:Play-offs mogen ze echt afschaffen. Heracles verdiende een ticket.

Des te pijnlijker het eigenlijk is. Het relativeren dat het een prachtseizoen was is wel wat lastiger zo.

Maar het trotse gevoel zal de teleurstelling de komende dagen wel gaan verdringen...

Wat overigens nog wel een glimlach op mijn gezicht wist te toveren gisteren; In juli is er een oefenwedstrijd tussen Heracles en een Almelose selectie aan de legendarische bornestraat waar de houten tribune nog altijd pronkt. De zon waarschijnlijk hoog aan de hemel en dan beloofd dat toch een heerlijke zaterdagmiddag te worden! :cheers:
Reply
#40
Volgend seizoen weer met de bus door de nauwe Deventerse volksbuurt straten waar de lokale wankers weer gereed staan met rotte eieren en ander ongein voor de altijd beladen derby Eagles - Heracles? :waf: Wel een keer weer wat anders dan het monotone 'je moeder heeft een piemel' gezang van de WII aanhang...
Reply
#41
GAE terug en Willem2 eruit. [-o<
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Op basis van wedstrijd van vandaag zeer terecht dat W2 er in blijft en GAE niet promoveert.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#43
stuk van de 2e helft gezien van die Rotterdamse derby, maar wat een drama niveau zeg......
Het einde daarentegen was wel erg spectaculair.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#44
Adder Wrote:stuk van de 2e helft gezien van die Rotterdamse derby, maar wat een drama niveau zeg......
Het einde daarentegen was wel erg spectaculair.

en dan te bedenken dat dit 10 klassen beter was dan de heenwedstrijd.

wat een ongelooflijk mooi einde. ik had uiteraard een lichte voorkeur voor excelsior, maar die laatste minuten bood alles wat voetbal zo mooi maakt. pingel excelsior juicht sparta huilt pingel missen andersom doelpunt spartalied direct weer een doelpunt sparta huilt.

nog mooier was geweest als die allerlaatste bal van sparta er nog ingegaan was, maar dan overvraag ik.
Reply
#45
Geweldig slotfase inderdaad! Ik vind Sparta een veel mooiere club dan Excelsior dus in dat opzicht vind ik het wel jammer. Maar het steekte mij wel dat rivaal Sparta (sinds 2003-2004 ontlopen de clubs elkaar amper in de ranglijst) grote woorden had voor aanvang van dit seizoen. Boakye niet te vergeten met zijn woorden dat Sparta groter was dan Heracles en hij ook meer potentie zag bij Sparta. Nou ook in Spangen zullen ze weten waar Heracles eindigde dit seizoen.

De Eagles waren echt slecht, had na de 1-0 in Deventer echt verwacht dat zij het zouden redden. Pasveer keepte wel goed, maar toch moet ik die gast niet. Bah.
Reply


Forum Jump: