The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




70 laffe joden proberen 8 pingpongende ADOfans te vermoorden
#31
Overigens is de jongen die neergestoken was wel geteld 16 hele jaren oud =D>
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
Hier Harry, jij kent het verhaal tenminste een beetje..!
ADO was wel degelijk 'gewaarschuwd' en hadden toen gezegd dat ze de gehele week zo'n 100 man paraat hadden bij het honk, dit gewoon om te matten.
Als je dan komt en er staan er 7, is het niet hun schuld.

Ware het niet dat het gewoon allemaal dom en stom is om te doen, maar laf is het zeker niet.

Laf zijn die hageneesjes die het home in de fik hebben gestoken, want dit is wel degelijk door jullie geclaimd ejr, via telefonisch en sms-contact.
Tot 2x toe zelfs....

Maar die 10 gasten gewoon een stadionverbod (hebben ze waarschijnlijk al) en een tijdje vastzetten...

Nu moet ik weer moeite gaan doen om m'n geld terug te krijgen en ben ik voor niente vroeg opgestaan..!
Deetman, 5 jaar ? beter, mag Aso over 5 weer promoveren... :wink:
Reply
#33
gaat me niet om t feit dat je het hier neerzet maar meer de toon waarop je reageert (op mij). Ik stel een normale vraag en word afgeschoten alsof ik er zelf bij was. Ik vraag je of je het woord Joden even wil veranderen aangezien dat weer eens nergens op slaat en jij reageert opnieuw alsof ik degene ben die dat mes in die ado supporter heeft gestoken.

Dit soort dingen zijn laf en verschrikkelijk klote voor de betrokkenen en de echte supporters die wel naar uitwedstrijden willen maar ze gebeuren helaas vaker. Een remedie is er bijna niet. Als je vanaf nu alle ajax supporters gaat weigeren bij ado helpt dat ook niet. Het is wel vaker gezegd dat er in het stadion bijna niks meer gebeurt dus dit is mi ook niet de oplossing. Voor morgen moest t wel om represailles te voorkomen maar helaas zijn de goeden dus zoals zo vaak weer de dupe van de slechten.
Reply
#34
@ Fab
Ze hebben idd gezegd dat ze iig het weekend paraat zouden zijn, maar aan de andere kant is dit al wel een tijd geleden geweest én is er niet echt gewaarschuwd dat ze zouden komen. (er is een ADO menneke van 18 jaar gebeld, die zijn nummer een keer had gegeven ergens in spanje, maar die nam het niet serieus en kende ook helemaal geen grote jongens). ADO honk heeft ruiten, dus ze zagen dat er amper iets binnen zat... als ze een paar grote jongens gebeld hadden (die nummers hebben ze echt wel) had ADO binnen een kwartier een grote groep op de been en als ze zich gewoon rustig hadden gehouden hadden de woute hun echt niet in de gaten gehad. Nu gaan ze binnen en vergooien ze alles, want dit slaat natuurlijk nergens op en is zeker wel laf. Zoals ik al zei kan je ook gewoon gaan op bellen als je ziet dat er geen eer te behalen valt... en dit is niet de 1e keer fab. (Graafschap kroeg kort en klein slaan TIJDENS een wedstrijd van graafschap in de GGD, ook toen zaten er maar 6 man binnen)

Maar ze waren met 70 man in DH, dat is wel een prestatie
:wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#35
harry_bierdop Wrote:@ Fab
Ze hebben idd gezegd dat ze iig het weekend paraat zouden zijn, maar aan de andere kant is dit al wel een tijd geleden geweest én is er niet echt gewaarschuwd dat ze zouden komen. (er is een ADO menneke van 18 jaar gebeld, die zijn nummer een keer had gegeven ergens in spanje, maar die nam het niet serieus en kende ook helemaal geen grote jongens). ADO honk heeft ruiten, dus ze zagen dat er amper iets binnen zat... als ze een paar grote jongens gebeld hadden (die nummers hebben ze echt wel) had ADO binnen een kwartier een grote groep op de been en als ze zich gewoon rustig hadden gehouden hadden de woute hun echt niet in de gaten gehad. Nu gaan ze binnen en vergooien ze alles, want dit slaat natuurlijk nergens op en is zeker wel laf. Zoals ik al zei kan je ook gewoon gaan op bellen als je ziet dat er geen eer te behalen valt... en dit is niet de 1e keer fab. (Graafschap kroeg kort en klein slaan TIJDENS een wedstrijd van graafschap in de GGD, ook toen zaten er maar 6 man binnen)

Maar ze waren met 70 man in DH, dat is wel een prestatie
:wink:

Maar ze kwamen mooi den haag niet uit :8:
Bangkok resident.
Reply
#36
En zoals ik al voorspelde neemt Cohen zijn supportertjes in bescherming!

Bron: TT105

Quote:Cohen weert ADO-fans uit Amsterdam

***************************************
AMSTERDAM De Amsterdamse burgemeester
Cohen wil via een noodverordening fans
van ADO Den Haag weren uit Amsterdam.De
Haagse voetbalsupporters mogen de stad
tot maandagochtend niet in.Doen ze dat
toch,dan kunnen ze worden opgepakt.

Cohen wil met de verordening voorkomen
dat ADO-aanhangers wraak nemen voor de
bestorming van hun supportershonk door
Ajax-fans,gisteravond.Daarbij raakten
acht ADO-supporters gewond.

Morgen speelt ADO tegen Ajax.De Haagse
burgemeester Deetman heeft Ajax-fans
verboden de wedstrijd bij te wonen.De
voorzitter van Ajax,Jaakke,heeft begrip
voor de beslissing van Deetman.

Als of de wereld na maandag niet meer draait! Hahahaha!!!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#37
Ricochan Wrote:
harry_bierdop Wrote:@ Fab
Ze hebben idd gezegd dat ze iig het weekend paraat zouden zijn, maar aan de andere kant is dit al wel een tijd geleden geweest én is er niet echt gewaarschuwd dat ze zouden komen. (er is een ADO menneke van 18 jaar gebeld, die zijn nummer een keer had gegeven ergens in spanje, maar die nam het niet serieus en kende ook helemaal geen grote jongens). ADO honk heeft ruiten, dus ze zagen dat er amper iets binnen zat... als ze een paar grote jongens gebeld hadden (die nummers hebben ze echt wel) had ADO binnen een kwartier een grote groep op de been en als ze zich gewoon rustig hadden gehouden hadden de woute hun echt niet in de gaten gehad. Nu gaan ze binnen en vergooien ze alles, want dit slaat natuurlijk nergens op en is zeker wel laf. Zoals ik al zei kan je ook gewoon gaan op bellen als je ziet dat er geen eer te behalen valt... en dit is niet de 1e keer fab. (Graafschap kroeg kort en klein slaan TIJDENS een wedstrijd van graafschap in de GGD, ook toen zaten er maar 6 man binnen)

Maar ze waren met 70 man in DH, dat is wel een prestatie
:wink:

Maar ze kwamen mooi den haag niet uit :8:

Niet? Er zijn er maar 10 gepakt ook nog eens buiten DH dus ze kwamen er wel uit.. :wink:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#38
EJR Wrote:En zoals ik al voorspelde neemt Cohen zijn supportertjes in bescherming!

Bron: TT105

Quote:Cohen weert ADO-fans uit Amsterdam

***************************************
AMSTERDAM De Amsterdamse burgemeester
Cohen wil via een noodverordening fans
van ADO Den Haag weren uit Amsterdam.De
Haagse voetbalsupporters mogen de stad
tot maandagochtend niet in.Doen ze dat
toch,dan kunnen ze worden opgepakt.

Cohen wil met de verordening voorkomen
dat ADO-aanhangers wraak nemen voor de
bestorming van hun supportershonk door
Ajax-fans,gisteravond.Daarbij raakten
acht ADO-supporters gewond.

Morgen speelt ADO tegen Ajax.De Haagse
burgemeester Deetman heeft Ajax-fans
verboden de wedstrijd bij te wonen.De
voorzitter van Ajax,Jaakke,heeft begrip
voor de beslissing van Deetman.

Als of de wereld na maandag niet meer draait! Hahahaha!!!

Hoe kan je in hemelsnaam mensen uit een stad weren? #-o
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#39
Lamme Lennie Wrote:
EJR Wrote:En zoals ik al voorspelde neemt Cohen zijn supportertjes in bescherming!

Bron: TT105

Quote:Cohen weert ADO-fans uit Amsterdam

***************************************
AMSTERDAM De Amsterdamse burgemeester
Cohen wil via een noodverordening fans
van ADO Den Haag weren uit Amsterdam.De
Haagse voetbalsupporters mogen de stad
tot maandagochtend niet in.Doen ze dat
toch,dan kunnen ze worden opgepakt.

Cohen wil met de verordening voorkomen
dat ADO-aanhangers wraak nemen voor de
bestorming van hun supportershonk door
Ajax-fans,gisteravond.Daarbij raakten
acht ADO-supporters gewond.

Morgen speelt ADO tegen Ajax.De Haagse
burgemeester Deetman heeft Ajax-fans
verboden de wedstrijd bij te wonen.De
voorzitter van Ajax,Jaakke,heeft begrip
voor de beslissing van Deetman.

Als of de wereld na maandag niet meer draait! Hahahaha!!!

Hoe kan je in hemelsnaam mensen uit een stad weren? #-o

Ik moet morgen via A'veen naar Schoorl. Ik hoop dat ik niet van de A9 wordt afgehaald! :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#40
Fabian Wrote:maar laf is het zeker niet.

Laf zijn die hageneesjes die het home in de fik hebben gestoken, bla bla

dit is werkelijk waar zo'n ongelooflijk domme reactie. oh nee, was dit niet laf? was dit niet laffer dan een supportershome in de fik steken? was een supportershome in de fik steken ook al laf toen je dieptrieste ajakkesvriendjes dat midden in de nacht op varkenoord hebben gedaan en later bij voetbalvereniging boszoom?

hoe hadden we het kunnen verwachten. een suportersgroep die bij een wedstrijd van 2de elftallen spelers van de tegenpartij in elkaar gaat slaan, hoe kun je die nou laf noemen? kun jij je nou werkelijk niet indenken waarom iedereen zo'n teringhekel heeft aan die club van je met hun stinkaanhang?

het feit dat je ze verdedigt is schrijnend. maar je verdediging van deze ellendelingen, fabian, is zeer zwak, zelfs om te huilen en bovenal in verre mate ongepast. je zou je in plaats daarvan diep, diep moeten schamen.

er is volkomen onnodig een steen in de vijver gelazerd door een stel laffe honden. dit gaat escaleren en ik weet nu al wie er uiteindelijk bestraft gaat worden. de laffe honden iig niet, net zoals na die laffe actie tegen spelers van fainoid. het is altijd hetzelfde met die ajakkessieden.

en als ze wel tegenstand hebben rennen ze weg.

Puke Puke Puke Puke
Reply
#41
waf Wrote:
Fabian Wrote:maar laf is het zeker niet.

Laf zijn die hageneesjes die het home in de fik hebben gestoken, bla bla

dit is werkelijk waar zo'n ongelooflijk domme reactie. oh nee, was dit niet laf? was dit niet laffer dan een supportershome in de fik steken? was een supportershome in de fik steken ook al laf toen je dieptrieste ajakkesvriendjes dat midden in de nacht op varkenoord heeft gedaan en later bij voetbalvereniging boszoom?

hoe hadden we het kunnen verwachten. een suportersgroep die bij een wedstrijd van 2de elftallen spelers van de tegenpartij in elkaar gaat slaan, hoe kun je die nou laf noemen? kun jij je nou werkelijk niet indenken waarom iedereen zo'n teringhekel heeft aan die club van je met hun stinkaanhang?

het feit dat je ze verdedigd is schrijnend. maar je verdediging van deze ellendelingen, fabian, is zeer zwak, zelfs om te huilen en bovenal in verre mate ongepast. je zou je diep, diep moeten schamen.

er is volkomen onnodig een steen in de vijver gelazerd door een stel laffe honden. dit gaat escaleren en ik weet nu al wie er uiteindelijk bestraft gaat worden. de laffe honden iig niet, net zoals na die laffe actie tegen spelers van fainoid. het is altijd hetzelfde met die ajakkessieden.

en als ze wel tegenstand hebben rennen ze weg.

Puke Puke Puke Puke

Wat zeg je dat weer prachtig! Icon_twisted
Reply
#42
waf Wrote:dit gaat escaleren en ik weet nu al wie er uiteindelijk bestraft gaat worden. de laffe honden iig niet, net zoals na die laffe actie tegen spelers van fainoid. het is altijd hetzelfde met die ajakkessieden.


Tuurlijk gaat dit escaleren en Cohen zorgt er wel voor dat de schijnwerper dan alweer gedraaid is. Want ipv een publiekelijke klopjacht op die laffe randdebielen te openen, ontzegt ie alle ADO supporters de toegang tot 020!

Die wraakactie komt nog wel Cohen, na maandag pas, maar hij komt wel. En hard ook vrees ik.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#43
EJR Wrote:
waf Wrote:dit gaat escaleren en ik weet nu al wie er uiteindelijk bestraft gaat worden. de laffe honden iig niet, net zoals na die laffe actie tegen spelers van fainoid. het is altijd hetzelfde met die ajakkessieden.


Tuurlijk gaat dit escaleren en Cohen zorgt er wel voor dat de schijnwerper dan alweer gedraaid is. Want ipv een publiekelijke klopjacht op die laffe randdebielen te openen, ontzegt ie alle ADO supporters de toegang tot 020!

Die wraakactie komt nog wel Cohen, na maandag pas, maar hij komt wel. En hard ook vrees ik.

het is toch best gewoon dat ze zich niet mengen in een strijd tussen bendes en dat ze niet als een gek achter die laffe ajakkeshonden aangaan vind ik wel begrijpelijk, ze hebben wel wat beters te doen. dat deetman dat uitschot de komende 5 jaar weigert is begrijpelijk en deze actie van cohen is ook begrijpelijk. hij moet toch wat doen? denk je dat er geen revanche komt als ze alle 70 opgepakt zijn?

en op zich, dat vergeet je, was dit al een revanche. het is net zo laf van ado'ers om in het holst van de nacht een supportershome in de fik te steken. minder laf op de schaal van laf, maar ook laf. desondanks, fainoid hooligans juichen het naar verluidt toe dat ado'ers nu wel iets moeten doen richting het laffe uitschot. :razz:

edit: ik lees net: de revanche is al geweest! het andre hazes beeld is groen en geel geschilderd! cry
Reply
#44
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:dit gaat escaleren en ik weet nu al wie er uiteindelijk bestraft gaat worden. de laffe honden iig niet, net zoals na die laffe actie tegen spelers van fainoid. het is altijd hetzelfde met die ajakkessieden.


Tuurlijk gaat dit escaleren en Cohen zorgt er wel voor dat de schijnwerper dan alweer gedraaid is. Want ipv een publiekelijke klopjacht op die laffe randdebielen te openen, ontzegt ie alle ADO supporters de toegang tot 020!

Die wraakactie komt nog wel Cohen, na maandag pas, maar hij komt wel. En hard ook vrees ik.

het is toch best gewoon dat ze zich niet mengen in een strijd tussen bendes en dat ze niet als een gek achter die laffe ajakkeshonden aangaan vind ik wel begrijpelijk, ze hebben wel wat beters te doen. dat deetman dat uitschot de komende 5 jaar weigert is begrijpelijk en deze actie van cohen is ook begrijpelijk. hij moet toch wat doen? denk je dat er geen revanche komt als ze alle 70 opgepakt zijn?

en op zich, dat vergeet je, was dit al een revanche. het is net zo laf van ado'ers om in het holst van de nacht een supportershome in de fik te steken. minder laf op de schaal van laf, maar ook laf. desondanks, fainoid hooligans juichen het naar verluidt toe dat ado'ers nu wel iets moeten doen richting het laffe uitschot. :razz:

edit: ik lees net: de revanche is al geweest! het andre hazes beeld is groen en geel geschilderd! cry


Dat laatste zou wel een leuke ludieke actie zijn.
Bangkok resident.
Reply
#45
Ajax-supporters zonder auto naar huis (2)

Zaterdag, 11 februari 2006 / 23:12

VOETBALVANDALISME

N i e u w bericht, meer informatie

AMSTERDAM (ANP) - De ruim honderd Ajax-aanhangers die zich zaterdagavond hebben verzameld bij het supportershome in Amsterdam, moeten van de politie hun auto daar achterlaten. "Na een dialoog tussen de supporters en de ME zijn we overeengekomen dat de aanhangers het terrein verlaten. Voor ze weggaan moeten ze zich eerst legitimeren en iedereen die met de auto is gekomen, moet die hier laten", zei een woordvoerder van de politie.

De auto's zijn volgens de politie op grond van de sinds zaterdagavond geldende noodverordening tot "nader order" ingevorderd. Er zal geen vervangend vervoer worden geregeld.

Nadat vrijdagavond ongeveer zeventig Ajax-aanhangers enkele ADO-supporters in hun clubhuis in Den Haag hadden mishandeld, stelden de burgemeesters van Den Haag en Amsterdam een noodverordening in. Bovendien werd besloten de wedstrijd tussen de twee clubs, zondag in het Zuiderpark, zonder de Amsterdamse aanhang te spelen. De noodverordeningen moeten voorkomen dat Ajax-fans Den Haag binnenkomen en aanhangers van ADO naar Amsterdam trekken.

De politiekorpsen van de twee steden werken nauw samen om een treffen tussen de voetbalfans te voorkomen. Er wordt extra gecontroleerd op onder meer NS-stations en wegen tussen Amsterdam en Den Haag.
Reply
#46
waf Wrote:edit: ik lees net: de revanche is al geweest! het andre hazes beeld is groen en geel geschilderd! cry
dat zijn tenminste leuke acties Smile

waar heb je dat gelezen dan?
Reply
#47
Van mij mogen al die zogenaamde "die hard" fans elkaar allemaal doodsteken. Opgeruimd staat netjes. Die mongolen komen nooit voor voetbal. Ze komen alleen maar om te vechten, zodat ze zich af kunnen reageren. Ze krijgen immers de hele week klappen van moeder de vrouw.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#48
harry_bierdop Wrote:@ Fab
Ze hebben idd gezegd dat ze iig het weekend paraat zouden zijn, maar aan de andere kant is dit al wel een tijd geleden geweest én is er niet echt gewaarschuwd dat ze zouden komen. (er is een ADO menneke van 18 jaar gebeld, die zijn nummer een keer had gegeven ergens in spanje, maar die nam het niet serieus en kende ook helemaal geen grote jongens). ADO honk heeft ruiten, dus ze zagen dat er amper iets binnen zat... als ze een paar grote jongens gebeld hadden (die nummers hebben ze echt wel) had ADO binnen een kwartier een grote groep op de been en als ze zich gewoon rustig hadden gehouden hadden de woute hun echt niet in de gaten gehad. Nu gaan ze binnen en vergooien ze alles, want dit slaat natuurlijk nergens op en is zeker wel laf. Zoals ik al zei kan je ook gewoon gaan op bellen als je ziet dat er geen eer te behalen valt... en dit is niet de 1e keer fab. (Graafschap kroeg kort en klein slaan TIJDENS een wedstrijd van graafschap in de GGD, ook toen zaten er maar 6 man binnen)

Maar ze waren met 70 man in DH, dat is wel een prestatie
:wink:

70 tegen 8, is dat niet ongeveer hetzelfde als ik donderdag las over NEC - Feyenoord? Een vak vol NEC-ers tegen een handjevol Feyenoorders? Dat is net zo laf hor. Als jullie toen kerels waren geweest had je ze lekker de hele wedstrijd met rust gelaten en lekker laten juichen bij die goals, dan waren jullie een stoere club geweest! Nu ben je niets meer of minder dan die 70 van vrijdag in mijn ogen. Misschien nog wel minder, hun wisten niet dat het er maar 8 waren, jullie zagen van te voren dat het er maar een handjevol waren..........

Na de wedstrijd had je ze kunnen feliciteren, kun verhaal was dan tien keer beter geweest dan het cliché verhaal van nu, en je had er zelfs uitgebreid de pers mee kunnen halen!
Reply
#49
Dugarry Wrote:
harry_bierdop Wrote:@ Fab
Ze hebben idd gezegd dat ze iig het weekend paraat zouden zijn, maar aan de andere kant is dit al wel een tijd geleden geweest én is er niet echt gewaarschuwd dat ze zouden komen. (er is een ADO menneke van 18 jaar gebeld, die zijn nummer een keer had gegeven ergens in spanje, maar die nam het niet serieus en kende ook helemaal geen grote jongens). ADO honk heeft ruiten, dus ze zagen dat er amper iets binnen zat... als ze een paar grote jongens gebeld hadden (die nummers hebben ze echt wel) had ADO binnen een kwartier een grote groep op de been en als ze zich gewoon rustig hadden gehouden hadden de woute hun echt niet in de gaten gehad. Nu gaan ze binnen en vergooien ze alles, want dit slaat natuurlijk nergens op en is zeker wel laf. Zoals ik al zei kan je ook gewoon gaan op bellen als je ziet dat er geen eer te behalen valt... en dit is niet de 1e keer fab. (Graafschap kroeg kort en klein slaan TIJDENS een wedstrijd van graafschap in de GGD, ook toen zaten er maar 6 man binnen)

Maar ze waren met 70 man in DH, dat is wel een prestatie
:wink:

70 tegen 8, is dat niet ongeveer hetzelfde als ik donderdag las over NEC - Feyenoord? Een vak vol NEC-ers tegen een handjevol Feyenoorders? Dat is net zo laf hor. Als jullie toen kerels waren geweest had je ze lekker de hele wedstrijd met rust gelaten en lekker laten juichen bij die goals, dan waren jullie een stoere club geweest! Nu ben je niets meer of minder dan die 70 van vrijdag in mijn ogen. Misschien nog wel minder, hun wisten niet dat het er maar 8 waren, jullie zagen van te voren dat het er maar een handjevol waren..........

Na de wedstrijd had je ze kunnen feliciteren, kun verhaal was dan tien keer beter geweest dan het cliché verhaal van nu, en je had er zelfs uitgebreid de pers mee kunnen halen!

Gelukkig lees en weet jij alles dugarry (of je verdringt het gewoon), die 4 of 5 lui die toto zijn geslagen zaten daar alleen om toto geslagen te worden, daar kicken ze op! (Zeggen ze zelf hé,dus niet zeggen dat dat mijn woorden zijn) Eerst geven ze ÉÉN iamand met ze vijfen klappen en daarna waren zij ook nog eens de eerste die sloegen toen het op de tribune loos ging.... maar goed dugarry, jij weet het allemaal!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#50
Hazes is beeld is nog prachtig zoals het was, niks groen-geels aan!
Reply
#51
Fabian Wrote:Hazes is beeld is nog prachtig zoals het was, niks groen-geels aan!

ben je echt gaan kijken? cry
Reply
#52
Nee hoor waffie, mooi dat je zulk soort waanideeën hebt.. Prachtig om te lezen!
Reply
#53
Fabian Wrote:Nee hoor waffie, mooi dat je zulk soort waanideeën hebt.. Prachtig om te lezen!

oh ja, het was een idee van mij. :roll:

ga nou maar kijken, het is echt zo!
Reply
#54
Ik erger me al jaren groen en geel aan die Hazes! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#55
waf Wrote:
Fabian Wrote:Nee hoor waffie, mooi dat je zulk soort waanideeën hebt.. Prachtig om te lezen!

oh ja, het was een idee van mij. :roll:

ga nou maar kijken, het is echt zo!

Ik hoef niet te kijken en ga dus ook niet kijken, want het beeld is gewoon nog in de gewone staat...

Slaap zacht!
Reply
#56
Ik heb daar vanavond in de buurt wat gezopen, dus wellicht kwam het daardoor dat het beeld er groen-geel uitzag
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#57
Mukkus Wrote:Ik erger me al jaren groen en geel aan die Hazes! :wink:


:razz:
Bangkok resident.
Reply
#58
Dugarry Wrote:
harry_bierdop Wrote:@ Fab
Ze hebben idd gezegd dat ze iig het weekend paraat zouden zijn, maar aan de andere kant is dit al wel een tijd geleden geweest én is er niet echt gewaarschuwd dat ze zouden komen. (er is een ADO menneke van 18 jaar gebeld, die zijn nummer een keer had gegeven ergens in spanje, maar die nam het niet serieus en kende ook helemaal geen grote jongens). ADO honk heeft ruiten, dus ze zagen dat er amper iets binnen zat... als ze een paar grote jongens gebeld hadden (die nummers hebben ze echt wel) had ADO binnen een kwartier een grote groep op de been en als ze zich gewoon rustig hadden gehouden hadden de woute hun echt niet in de gaten gehad. Nu gaan ze binnen en vergooien ze alles, want dit slaat natuurlijk nergens op en is zeker wel laf. Zoals ik al zei kan je ook gewoon gaan op bellen als je ziet dat er geen eer te behalen valt... en dit is niet de 1e keer fab. (Graafschap kroeg kort en klein slaan TIJDENS een wedstrijd van graafschap in de GGD, ook toen zaten er maar 6 man binnen)

Maar ze waren met 70 man in DH, dat is wel een prestatie
:wink:

70 tegen 8, is dat niet ongeveer hetzelfde als ik donderdag las over NEC - Feyenoord? Een vak vol NEC-ers tegen een handjevol Feyenoorders? Dat is net zo laf hor. Als jullie toen kerels waren geweest had je ze lekker de hele wedstrijd met rust gelaten en lekker laten juichen bij die goals, dan waren jullie een stoere club geweest! Nu ben je niets meer of minder dan die 70 van vrijdag in mijn ogen. Misschien nog wel minder, hun wisten niet dat het er maar 8 waren, jullie zagen van te voren dat het er maar een handjevol waren..........

Na de wedstrijd had je ze kunnen feliciteren, kun verhaal was dan tien keer beter geweest dan het cliché verhaal van nu, en je had er zelfs uitgebreid de pers mee kunnen halen!

Typisch weer iemand die er niet bij was.. Die gasten kwamen puur en alleen om rellen te veroorzaken. Zij kwamen op de tribune op de harde-kernzijde. En op een gegeven moment werd er hardop geroepen 'Is dit nu de NEC-harde kern?' Dan vraag je toch om moeilijkheden????
Reply
#59
SimonT Wrote:Typisch weer iemand die er niet bij was.. Die gasten kwamen puur en alleen om rellen te veroorzaken. Zij kwamen op de tribune op de harde-kernzijde. En op een gegeven moment werd er hardop geroepen 'Is dit nu de NEC-harde kern?' Dan vraag je toch om moeilijkheden????

en als je een honk tot 2x toe in de fik wil steken vraag je er niet om? 't slaat in beide gevallen echt nergens op...
Reply
#60
T00L Wrote:
SimonT Wrote:Typisch weer iemand die er niet bij was.. Die gasten kwamen puur en alleen om rellen te veroorzaken. Zij kwamen op de tribune op de harde-kernzijde. En op een gegeven moment werd er hardop geroepen 'Is dit nu de NEC-harde kern?' Dan vraag je toch om moeilijkheden????

en als je een honk tot 2x toe in de fik wil steken vraag je er niet om? 't slaat in beide gevallen echt nergens op...


Ik keur ook alle acties af, maar een honk in de fik steken als er niemand is, vind ik minder erg dan mensen aftuigen met knuppels / neersteken met messen.
Maar helaas zullen dit soort dingen altijd blijven gebeuren.
Bangkok resident.
Reply


Forum Jump: