The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




70 laffe joden proberen 8 pingpongende ADOfans te vermoorden
#61
T00L Wrote:
SimonT Wrote:Typisch weer iemand die er niet bij was.. Die gasten kwamen puur en alleen om rellen te veroorzaken. Zij kwamen op de tribune op de harde-kernzijde. En op een gegeven moment werd er hardop geroepen 'Is dit nu de NEC-harde kern?' Dan vraag je toch om moeilijkheden????

en als je een honk tot 2x toe in de fik wil steken vraag je er niet om? 't slaat in beide gevallen echt nergens op...

als je dat zelf ook bij andere clubs doet, zoals de laffe ajakkessieden tot 2x toe bij fainoid, dan kun je idd niet 'aangebrand' zijn als je een supportershome in de fik steekt.

toch leuk om te zien dat alleen ajakkessieden hier bij hoog en laag willen verdedigen dat het geen laffe actie was en ook dat het begrijpelijk was. :roll:

die gasten op de nektribune waren kennelijk gewoon aan het thrillseeken, leuk om de aandacht van de laffe ajakkessieden af te leiden, maar relatief totaal onbelangrijk.
Reply
#62
waf Wrote:
Fabian Wrote:maar laf is het zeker niet.

Laf zijn die hageneesjes die het home in de fik hebben gestoken, bla bla

dit is werkelijk waar zo'n ongelooflijk domme reactie. oh nee, was dit niet laf? was dit niet laffer dan een supportershome in de fik steken? was een supportershome in de fik steken ook al laf toen je dieptrieste ajakkesvriendjes dat midden in de nacht op varkenoord hebben gedaan en later bij voetbalvereniging boszoom?

hoe hadden we het kunnen verwachten. een suportersgroep die bij een wedstrijd van 2de elftallen spelers van de tegenpartij in elkaar gaat slaan, hoe kun je die nou laf noemen? kun jij je nou werkelijk niet indenken waarom iedereen zo'n teringhekel heeft aan die club van je met hun stinkaanhang?

het feit dat je ze verdedigt is schrijnend. maar je verdediging van deze ellendelingen, fabian, is zeer zwak, zelfs om te huilen en bovenal in verre mate ongepast. je zou je in plaats daarvan diep, diep moeten schamen.

er is volkomen onnodig een steen in de vijver gelazerd door een stel laffe honden. dit gaat escaleren en ik weet nu al wie er uiteindelijk bestraft gaat worden. de laffe honden iig niet, net zoals na die laffe actie tegen spelers van fainoid. het is altijd hetzelfde met die ajakkessieden.

en als ze wel tegenstand hebben rennen ze weg.

Puke Puke Puke Puke

Waf, jij bent vast voor een geweldige club, waar de supporters alleen maar positieve liederen ten gehore brengen en door dik en dun achter hun club staan. Uiteraard wordt er bij jouw "cluppie" nooit een schiedsrechter uitgescholden en wordt fysiek geweld al helemaal afgezworen.

Die hooligans zijn allemaal net zo laf. Als ze even de kans krijgen om met een grote groep een kleine groep aan te pakken, grijpen ze die kans gretig met beide handen aan (behalve bij jou natuurlijk).

Ook geloof ik dat je een paar zaken omdraaid. Die club met die stinkaanhang wordt gehaat, omdat ze meer titels dan welke Nederlandse club ook hebben. In elke uithoek van de wereld kennen ze Ajax. Zelfs wanneer het slecht gaat met de club zoals nu, zijn er toppers die bij Ajax tekenen, omdat Ajax status is en bravoure uitstraalt. Dat maakt anderen jaloers, want het is menselijk om de grootste en beste te willen zijn en uit jaloezie komt haat voort.

Als je zo gehaat wordt is een reactie te verwachten, want haat wordt ook al sinds de oudheid met haat beantwoord.

Dan rest mij nog te zeggen dat ik geen goed woord over heb voor de actie die vrijdag door deze criminelen is gepleegd, net zoals dat ik geen goed woord over heb voor 100den acties van de harde kernen van vooral Feyenoord, Den Haag, Utrecht en Ajax. Maar ze weten allemaal waar ze mee bezig zijn en ook wat ze dan kunnen verwachten, dus moeten ze niet achteraf zielig gaan doen, want een hooligan ben je 24 uur per dag.
I'm gonna make him an offer he can't refuse...
Reply
#63
Amsterdamned Wrote:Dan rest mij nog te zeggen dat ik geen goed woord over heb voor de actie die vrijdag door deze criminelen is gepleegd, net zoals dat ik geen goed woord over heb voor 100den acties van de harde kernen van vooral Feyenoord, Den Haag, Utrecht en Ajax. Maar ze weten allemaal waar ze mee bezig zijn en ook wat ze dan kunnen verwachten, dus moeten ze niet achteraf zielig gaan doen, want een hooligan ben je 24 uur per dag.

schijnbaar had ik deze tekst er ook bij moeten zetten, omdat er anders meteen gedacht wordt dat ik die actie verdedig :roll:
Reply
#64
Amsterdamned Wrote:Waf, jij bent vast voor een geweldige club, waar de supporters alleen maar positieve liederen ten gehore brengen en door dik en dun achter hun club staan. Uiteraard wordt er bij jouw "cluppie" nooit een schiedsrechter uitgescholden en wordt fysiek geweld al helemaal afgezworen.

blabla

Ook geloof ik dat je een paar zaken omdraaid. Die club met die stinkaanhang wordt gehaat, omdat ze meer titels dan welke Nederlandse club ook hebben. In elke uithoek van de wereld kennen ze Ajax. Zelfs wanneer het slecht gaat met de club zoals nu, zijn er toppers die bij Ajax tekenen, omdat Ajax status is en bravoure uitstraalt. Dat maakt anderen jaloers, want het is menselijk om de grootste en beste te willen zijn en uit jaloezie komt haat voort.

bla bla, vroeger bla

moeten ze niet achteraf zielig gaan doen, want een hooligan ben je 24 uur per dag.

ik ben idd voor een geweldige club. ik weet alleen niet waar je de suggestie vandaan haalt dat ik zou vinden dat het in de kuip allemaal lieverdjes zijn.

ik draai helemaal niks om, dat doe je toch echt zelf. ik weet waarom ik ajakkes haat (oh nee, jij weet beter wat ik vind. :rollSmile. dat komt met name door bovenmatig grote schare supportunisten en andersoortig erbij-willen-horen-publiek. successen is zo erg niet, wel mensen die achter successen aanhollen omdat ze er anders niet bijhoren of te weinig vriendjes hebben. net zoals al die provincialen die allemaal zo graag in amsterdom willen wonen, om vervolgens lekker gaaf met elkaar te doen en het the place to be noemen Puke .

in jouw theorie, die ik wens te duiden als amateurpsychologie van de bovenste plank, zou er ook een zelfde ofwel iets mindere mate van haat moeten zijn tegen psvee. waarom denk je dat dat niet zo is? :8:

bovendien geef ik concrete voorbeelden van laf gedrag. dat is me dunkt het enige dat je vervelend vindt, dat 'jouw' hooligans laf zijn en dat ik 1 lijn trek met dat gelegenheidspispubliek daar. aandoenlijk, jij bent de zoveelste ajakkessied (en pretens) amsterdommer die de lafheid van deze hersenlozen verdedigt/bagatelliseert.

ik zie helemaal niemand zielig doen trouwens. het enige dat gezegd wordt is dat het een laffe daad is. of je de daad kon verwachten of niet is volstrekt niet relevant. het gaat er om dat het laf is. voor de zoveelste keer.
Reply
#65
T00L Wrote:schijnbaar had ik deze tekst er ook bij moeten zetten, omdat er anders meteen gedacht wordt dat ik die actie verdedig :roll:

ik wil niet suggereren dat je die actie verdedigt, wel dat je de lafheid ervan wilt bagatelliseren.
Reply
#66
Tja als je dan graag concrete voorbeelden wilt hebben van Rotterdamse lafheid. Dan kan ik me nog wel een tijdje geleden Beverwijk herinneren. Waarin 'jouw' vriendjes, gezien dat de terminologie is waarin jij wilt spreken. Met een mannetje of 75 zou komen, om vervolgens met meer dan 200 man sterk het weiland op te stormen. Verder steekt het een beetje dat je zegt dat ik de daad bagatelliseer en verdedig. Ik geloof dat er of iets mis is met je ogen, danwel je de woorden niet zo goed begrijpt.

Verder als je dan toch zo concreet en oprecht wilt zijn, dan zou je toch moeten weten dat Joden aanhangers van het Jodendom zijn en niet van een voetbalclub. 'Jouw' hooligans, 'mijn' hooligans, 'zijn' hooligans. Het zijn allemaal criminelen die er zelf voor kiezen om zo nu en dan risico te lopen. Dus doe nou niet alsof de Ajacieden zo laf zijn en de rest allemaal helden, want het zijn allemaal laffe mietjes die alleen met zijn allen sterk zijn.
I'm gonna make him an offer he can't refuse...
Reply
#67
Ik vind het een dappere daad. :wink: Hup!!! Ajax!!!! :lol: Waf, pas op je bloeddruk!
Reply
#68
statistiek :Big Grin

Top 10 best presterende ploegen allertijden:

club jaar punten w-g-v voor tegen klassering
1. Ajax 1972 34-93 30-3-1 104 -20 1
2. Ajax 1973 34-90 30-0-4 102 -18 1
3. Ajax 1998 34-89 29-2-3 112 -22 1
4. Ajax 1995 34-88 27-7-0 106 -28 1
5. PSV 1986 34-87 27-6-1 100 -22 1
Ajax 1970 34-87 27-6-1 100 -23 1
AZ'67 1981 34-87 27-6-1 101 -30 1
PSV 2005 34-87 27-6-1 89 -18 1
9. PSV 1988 34-86 27-5-2 117 -28 1
PSV 1987 34-85 27-5-2 99 -21 1

Daarom wordt Ajax wel gehaat en PSV niet.
I'm gonna make him an offer he can't refuse...
Reply
#69
waf Wrote:toch leuk om te zien dat alleen ajakkessieden hier bij hoog en laag willen verdedigen dat het geen laffe actie was en ook dat het begrijpelijk was. :roll:

Ga jij es lekker ergens anders lopen generaliseren, pipo... :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#70
Amsterdamned Wrote:bla balIk geloof dat er of iets mis is met je ogen, danwel je de woorden niet zo goed begrijpt.

Verder als je dan toch zo concreet en oprecht wilt zijn, dan zou je toch moeten weten dat Joden aanhangers van het Jodendom zijn en niet van een voetbalclub. 'Jouw' hooligans, 'mijn' hooligans, 'zijn' hooligans. Het zijn allemaal criminelen die er zelf voor kiezen om zo nu en dan risico te lopen. Dus doe nou niet alsof de Ajacieden zo laf zijn en de rest allemaal helden, want het zijn allemaal laffe mietjes die alleen met zijn allen sterk zijn.

ik zeg dat je de lafheid van de daad bagatelliseert, niet dat je de daad bagatelliseert. oh nee, er is wat mis met mijn ogen.

maar goed, de supportunisten van ajakkes zijn dus aanhangers van het jodendom. dat is nieuw voor me. of wil je mij de topictitel aansmeren? ik doe overigens niet of het allemaal lieverdjes zijn, het enige dat gebeurt is dat jij net doet of ik doe dat het allemaal lieverdjes zijn. dat de rest ook wel eens laf is laat onverlet dat de ajakkessieden er patent op hebben.

uit de serie: all animals are laf, but some animals are more laf than others.
Reply
#71
Amsterdamned Wrote:statistiek :Big Grin

Top 10 best presterende ploegen allertijden:

club jaar punten w-g-v voor tegen klassering
1. Ajax 1972 34-93 30-3-1 104 -20 1
2. Ajax 1973 34-90 30-0-4 102 -18 1
3. Ajax 1998 34-89 29-2-3 112 -22 1
4. Ajax 1995 34-88 27-7-0 106 -28 1
5. PSV 1986 34-87 27-6-1 100 -22 1
Ajax 1970 34-87 27-6-1 100 -23 1
AZ'67 1981 34-87 27-6-1 101 -30 1
PSV 2005 34-87 27-6-1 89 -18 1
9. PSV 1988 34-86 27-5-2 117 -28 1
PSV 1987 34-85 27-5-2 99 -21 1

Daarom wordt Ajax wel gehaat en PSV niet.

Wat raar, FC Twente staat er niet eens tussen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#72
Flixieluv Wrote:Ik vind het een dappere daad. :wink: Hup!!! Ajax!!!! :lol: Waf, pas op je bloeddruk!

waren Fier en Coen er ook weer bij?

treesong Wrote:Ga jij es lekker ergens anders lopen generaliseren, pipo...

het is geen generaliseren. ik zeg niet dat alle ajakkessieden het doen, ik zeg dat degenen die de lafheid bagatelliseren in dit topic allemaal ajakkessieden zijn.
Reply
#73
T00L Wrote:
SimonT Wrote:Typisch weer iemand die er niet bij was.. Die gasten kwamen puur en alleen om rellen te veroorzaken. Zij kwamen op de tribune op de harde-kernzijde. En op een gegeven moment werd er hardop geroepen 'Is dit nu de NEC-harde kern?' Dan vraag je toch om moeilijkheden????

en als je een honk tot 2x toe in de fik wil steken vraag je er niet om? 't slaat in beide gevallen echt nergens op...

Als je nix van de feiten weet moet je ook niks zeggen!!!

Niemand weet wie dat honk in de fik gestoken heeft van Ajax, ja tis opgeeist via tel en sms maar bij de echte grote ADO mannen weet nog steeds niemand wie dan wel niet gebeld of gesmst moet hebben...

Nu gebruiken de fik in hun eigen honk weer als excuus, toen varkenoord in de fik stond ook al...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#74
waf Wrote:waren Fier en Coen er ook weer bij?

Nope. Die waren aan't scharen.
Reply
#75
Amsterdamned Wrote:statistiek :Big Grin

Top 10 best presterende ploegen allertijden:

club jaar punten w-g-v voor tegen klassering
1. Ajax 1972 34-93 30-3-1 104 -20 1
2. Ajax 1973 34-90 30-0-4 102 -18 1
3. Ajax 1998 34-89 29-2-3 112 -22 1
4. Ajax 1995 34-88 27-7-0 106 -28 1
5. PSV 1986 34-87 27-6-1 100 -22 1
Ajax 1970 34-87 27-6-1 100 -23 1
AZ'67 1981 34-87 27-6-1 101 -30 1
PSV 2005 34-87 27-6-1 89 -18 1
9. PSV 1988 34-86 27-5-2 117 -28 1
PSV 1987 34-85 27-5-2 99 -21 1

Daarom wordt Ajax wel gehaat en PSV niet.


Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Bangkok resident.
Reply
#76
Ricochan Wrote:
Amsterdamned Wrote:statistiek :Big Grin

Top 10 best presterende ploegen allertijden:

club jaar punten w-g-v voor tegen klassering
1. Ajax 1972 34-93 30-3-1 104 -20 1
2. Ajax 1973 34-90 30-0-4 102 -18 1
3. Ajax 1998 34-89 29-2-3 112 -22 1
4. Ajax 1995 34-88 27-7-0 106 -28 1
5. PSV 1986 34-87 27-6-1 100 -22 1
Ajax 1970 34-87 27-6-1 100 -23 1
AZ'67 1981 34-87 27-6-1 101 -30 1
PSV 2005 34-87 27-6-1 89 -18 1
9. PSV 1988 34-86 27-5-2 117 -28 1
PSV 1987 34-85 27-5-2 99 -21 1

Daarom wordt Ajax wel gehaat en PSV niet.


Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

Nee? Shit, heb ik voor niets de winnende nummertjes van de laatste lotto-trekking opgezocht.

Dus ik haat Ajax, omdat ze de beste resultaten halen? Vreemd....dan zou ik ze nu zo'n beetje moeten aanbidden. :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#77
waf Wrote:ik weet waarom ik ajakkes haat

Dit is het probleem bij veel van die mongolen. En die onnodige haat lijdt helaas tot geweld.

Volgens mij vergeten mensen zoals die gasten van vrijdag en jij (waf) 1 ding:
HET IS MAAR VOETBAL
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#78
Zeggen ze dat ook tegen jou?
"Niet huilen, Dave, het is alleen maar wat pindasaus wat er op grond viel......." :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#79
Davydoff Wrote:lijdt


en jij vergeet:
HET IS MET EI
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#80
Davydoff Wrote:
waf Wrote:ik weet waarom ik ajakkes haat

Dit is het probleem bij veel van die mongolen. En die onnodige haat lijdt helaas tot geweld.

Volgens mij vergeten mensen zoals die gasten van vrijdag en jij (waf) 1 ding:
HET IS MAAR VOETBAL

ik heb opeens het gevoel dat we hier op het forum van de viva zitten.
Reply
#81
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:ik weet waarom ik ajakkes haat

Dit is het probleem bij veel van die mongolen. En die onnodige haat lijdt helaas tot geweld.

Volgens mij vergeten mensen zoals die gasten van vrijdag en jij (waf) 1 ding:
HET IS MAAR VOETBAL

ik heb opeens het gevoel dat we hier op het forum van de viva zitten.

Ik vind het gewoon zielig als iemand roept, dat ie een bepaalde voetbalclub HAAT.

Verplicht in therapie :!:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#82
waf Wrote:viva

vette inteelt van amsterdam? :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#83
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:ik weet waarom ik ajakkes haat

Dit is het probleem bij veel van die mongolen. En die onnodige haat lijdt helaas tot geweld.

Volgens mij vergeten mensen zoals die gasten van vrijdag en jij (waf) 1 ding:
HET IS MAAR VOETBAL

ik heb opeens het gevoel dat we hier op het forum van de viva zitten.

Ik vind het gewoon zielig als iemand roept, dat ie een bepaalde voetbalclub HAAT.

Verplicht in therapie :!:

ik zit al op therapie en mijn psycholoog zegt dat het beter is om het hier op te schrijven dan naar edam te gaan om jou in elkaar te beuken. :razz:

ik haat ajakkes. het is niet alleen voetbal, het is veel meer. het is die hele namaak way of life in amsterdom. nou ja, haat, ik vind het gewoon treurmuizen. :razz:
Reply
#84
waf Wrote:het is die hele namaak way of life in amsterdom.

Heb je hier ooit gewoond? Nee hè... Allemaal hearsay, joronner! Hou je huig dus effe lekker dicht, pannekoek!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#85
waf Wrote:ik haat ajakkes. het is niet alleen voetbal, het is veel meer. het is die hele namaak way of life in amsterdom. nou ja, haat, ik vind het gewoon treurmuizen. :razz:

Helemaal mee eens :lol: :lol:
Reply
#86
waf Wrote:ik haat ajakkes. het is niet alleen voetbal, het is veel meer. het is die hele namaak way of life in amsterdom. nou ja, haat, ik vind het gewoon treurmuizen. :razz:

Jij leeft in een fantasie wereld man.

Het leven is net zo mooi, nep en klote in Amsterdam als in Rotterdam of in de rest van Nederland. En de enige die hier loopt te treuren dat ben jij.

Als voetbal zo je leven beheerst dat je een andere club gaat haten, dan ben je gewoon een zielig hoopje mens. Want er is zoveel meer in het leven dan voetbal.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#87
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Davydoff Wrote:
waf Wrote:ik weet waarom ik ajakkes haat

Dit is het probleem bij veel van die mongolen. En die onnodige haat lijdt helaas tot geweld.

Volgens mij vergeten mensen zoals die gasten van vrijdag en jij (waf) 1 ding:
HET IS MAAR VOETBAL

ik heb opeens het gevoel dat we hier op het forum van de viva zitten.

Ik vind het gewoon zielig als iemand roept, dat ie een bepaalde voetbalclub HAAT.

Verplicht in therapie :!:

ik zit al op therapie en mijn psycholoog zegt dat het beter is om het hier op te schrijven dan naar edam te gaan om jou in elkaar te beuken. :razz:

ik haat ajakkes. het is niet alleen voetbal, het is veel meer. het is die hele namaak way of life in amsterdom. nou ja, haat, ik vind het gewoon treurmuizen. :razz:

:lol:
Dat is het hele eieren eten... De haat van amsterdammers naar rotterdammers is een stuk minder dan andersom, vanwege die "way of life". Relativeren, gevoel voor humor. Gewoon het "kleine broertje" gevoel.
The great old Ludwig von...
Reply
#88
Davydoff Wrote:Als pindasaus zo je leven beheerst dat je een andere saus gaat haten, dan ben je gewoon een zielig hoopje mens. Want er is zoveel meer in het leven dan pindasaus.

:lol:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#89
waf Wrote:ik zit al op therapie en mijn psycholoog zegt dat het beter is om het hier op te schrijven dan naar edam te gaan om jou in elkaar te beuken. :razz:

Ach jij bent zo een mannetje.... haat en geweld. Jij moet lekker supportershonken bestormen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#90
gittermaster Wrote::lol:
Dat is het hele eieren eten... De haat van amsterdammers naar rotterdammers is een stuk minder dan andersom, vanwege die "way of life".

het lijkt alsof je er geen pepernoot van begrijpt. ik heb helemaal geen hekel aan amsterdammers. wel aan meelopers (en daar wonen er heel veel van in amsterdam).
Reply


Forum Jump: